לונג סטורי שורט - אומצתי על ידי חתול פח זבל, בריא כמו שור, בן שנה בערך, מסורס. צריך להאכיל אותו.
מחפש את הvalue for money, כל עוד זה לא פוגע בחתול. העדפה שלא יהיה זבל טהור אבל גם לא 65 ש״ח לקילו.
עד כה ניסיתי (לפי סדר מחירים יורד): רויאל קאנין גסטרו, נוטריסורס עוף, וויסקאס דגים, ג׳וסרה קאטלוקס, והחתול אוכל הכל.
מספר שאלות:
1. איך יודעים אם אוכל הוא טוב? על מה לשים לב?
2. האם יש סיבה להשקיע ולחפש מזון ללא דגנים?
3. יקר יותר == בריא יותר?
4. האם אני חי בסרט וכל מה שאביא לו יהיה בתאכלס בסדר, כי בחוץ הוא היה אוכל נבלות והיה מבסוט?
5. חברה או דגם ספיצי שאתם ממליצים?
לדוגמא, ראיתי מזון של סולמייט במחיר לא רע בכלל (25 ש״ח לקילו) שמצויין עליו 90% חלבון מן החי. מה זה אומר מעשית? האם זה בהכרח טוב ובריא?
מודה לכולם!