Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. אכן במצב מעולה, אספנות, 8 מקומות, לוחות סולריים, משאבת מים למקלחת וכו׳. במקרה גם למכירה תמורת כ15 אלף.
  2. אם זה לא סוד, כמה הקבלן מבקש על דירת 5 חדרים? ובאיזה איזור זה בר״ג? אני שוקל לקנות דירה באיזור
  3. hizero עושה אחלה עבודה ויחסית קל לתחזוקה
  4. בחזרה לדוגמא שאיתה התחיל השרשור, אתמול ראיתי את ״זמן אמת״ על הדורס נחמן חורי, ועורך דינו. לא ברור איך השופטת פשוט משחררת לביתו עבריין מורשע עם היסטוריית עבירות מרשימה. עורך הדין שלו מתפאר איך הוא הולך להוציא אותו לחופשי אחרי שבבירור הרג בן אדם, ואיכשהו, אני גם מאמין שזה לגמרי יכול לקרות. פשוט הזיה.
  5. Step

    חוות דעת על לפטופ

    לא מזמן קניתי את המחשב הזה: https://www.amazon.com/dp/B0CJV41KZN בסביבת המחירים שלו (1900-2000 ש״ח) לא מצאתי משהו עם מפרט יותר מעניין. לצרכים שלך אמור להתאים לא רע.
  6. מהו מחיר סביר לz40\z50? כרגע אני רואה באלי 280 לz40 ו340 לz50.
  7. ממליץ על שיינר מבר אילן שיש לו הרצאות מעולות על רוב המתמטיקה של שנה א׳ (חדו״א, לינארית, בדידה/דיסקרטית, קומבינטוריקה וכו׳) https://www.youtube.com/@sheiner/playlists
  8. מעבר לעניין ההסלקה והמודעות לסביבה שמישהו כאן הזכיר, הוא גם בוחר לשבת בצד הלא נכון של השולחן. אם היה יושב עם הגב לקיר, גם אף אחד לא היה רואה את הנשק הלא מוסלק, וגם לאף אחד לא הייתה גישה מספיק מהירה בשביל לחטוף את הנשק ולברוח.
  9. @עוזי ל כנ״ל, אם פותח השרשור לא יהיה מעוניין, אשמח ליצור איתך קשר 🙂
  10. אם הוא לא ירצה, אשמח לקנות 😁
  11. בלי קשר להאם אפשר לייבא אותה, שים לב שהערכים שכתובים במודעה רחוקים מהאמת. זאת סוללה עם 5p, במחיר המבוקש, סביר שהתאים שם הם תאים זבל של 1000-1500mah, כלומר תקבל 48v/6ah.
  12. מעניין מאוד. במקרה כזה, נשמע שעל החייב להעמיד את כל הסכום, כי מי יתן לו משכנתא במצב של פש״ר? הרי אבא שלו (לפי הדוגמא שנתת), לא יכול לקחת משכנתא על דירה שלא רשומה על שמו.
  13. שמעתי על המושג זכות קדימה במימוש נכס בכינוס נכסים כאשר מדובר בנשואים שמתגרשים ואז אחד מבני הזוג יכול לרכוש את הנכס לפי ההצעה הגבוהה בתהליך המימוש. לאחרונה גיליתי שגם לפושט רגל שנכסיו נמכרים, יש זכות קדימה, אבל אז עלתה לי השאלה - איך פושט רגל יכול לממש את הזכות הזו? הרי לא אמור להיות לו כסף מתוקף היותו פושט רגל, אז למה יש את הזכות הזו? יש לו יכולת להעביר את הזכות הזו למי ממשפחתו? או מי מטעמו שהוא יבחר? תודה!
  14. תיק אוכף מגנטי עם תא שקוף למעלה, ישן אבל מתפקד
  15. למסירה מגני מסך לאייפון 14 פרו, מהסוג שנראה כהה כשצופים בו מהצד אבל שקוף כשמסתכלים עליו ישר. מאיזור תל אביב
  16. אם מדובר בסמסונג מ-5 השנים האחרונות, זה אבוד
  17. @arik100, אשמח אם אקטואלי
  18. מודה מאוד על התגובות. לצערי לא דייקתי בהודעה הראשונה, אבל מדובר בחתול שגר אך ורק בבית מאז שאומץ כשהיה גור. עבר חיסון, תילוע, פרעוש, סירוס ע״י וטרינר ולכן אני יודע לומר שהוא בריא ותקין. מבחינת משקל, הוא כרגע בסביבות ה-6 ק״ג, אבל הוא די גדול יחסית לחתולים אחרים ולא נראה שמן במיוחד כך שיש מצב שהוא במשקל תקין. משתדלים לא להאכיל יותר מדי, בסביבות מה שמומלץ על האריזה +- 20%. מה גם, שהוא יודע לעצור לאכול בשלב מסוים.
  19. לונג סטורי שורט - אומצתי על ידי חתול פח זבל, בריא כמו שור, בן שנה בערך, מסורס. צריך להאכיל אותו. מחפש את הvalue for money, כל עוד זה לא פוגע בחתול. העדפה שלא יהיה זבל טהור אבל גם לא 65 ש״ח לקילו. עד כה ניסיתי (לפי סדר מחירים יורד): רויאל קאנין גסטרו, נוטריסורס עוף, וויסקאס דגים, ג׳וסרה קאטלוקס, והחתול אוכל הכל. מספר שאלות: 1. איך יודעים אם אוכל הוא טוב? על מה לשים לב? 2. האם יש סיבה להשקיע ולחפש מזון ללא דגנים? 3. יקר יותר == בריא יותר? 4. האם אני חי בסרט וכל מה שאביא לו יהיה בתאכלס בסדר, כי בחוץ הוא היה אוכל נבלות והיה מבסוט? 5. חברה או דגם ספיצי שאתם ממליצים? לדוגמא, ראיתי מזון של סולמייט במחיר לא רע בכלל (25 ש״ח לקילו) שמצויין עליו 90% חלבון מן החי. מה זה אומר מעשית? האם זה בהכרח טוב ובריא? מודה לכולם!
  20. אתה יכול לרכוש מוצרים בפרוטוקול זיגבי ולהתקין home assistant, ואז הכל אמור להיות לוקלי.
  21. מסכים לחלוטין עם כל מילה על שלושת אלו. masters of the air באמת סדרה מהסוג שמגיע פעם בהרבה זמן. אם כבר מטוסים, מלחמה, ועשוי טוב (אבל בסגנון אחר לחלוטין) אז גם catch 22 של אפל מעולה. קראתי את הספר והתחלתי את הסדרה - בינתיים מעולה!
  22. כורסה/כיסא רשת של איקאה למסירה מגבעתיים
  23. המסך נמסר. מוסר מגבר ימאהה 5 רמקולים (2 של marantz ו3 של jpw) סאבוופר של jpw למיטב זכרוני הכל עבד כשנותק מזמן, הרמקולים של marantz נבדקו ממש לאחרונה ועובדים בוודאות. מהמרכז
  24. תנסו airpods, לא דגם הפרו. אין להן את החלק שנכנס לתוך תעלת האוזן, לכן מתאימות לאוזניים קטנות במיוחד (מניסיון...)
×
×
  • תוכן חדש...