Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. הפריים יקר יחסית למל״צ לפי מה שהבנקים אמרו לי. למה היית נותן לפריים משקל כפול משל המל״צ? 10,000 יהיה 40% מהכנסה נטו, אז אפשרי אבל בקושי. אני יודע מה זה מסלול פיתוי ברמה התיאורטית, ברמה הפרקטית זו דירה ראשונה ומשכנתא ראשונה. מה היית ממליץ לעשות במצב הזה? מודה לשניכם על המענה!
  2. ממה שקראתי ושאלתי, זה קלאסי מקרה שמתאים לאלפי.
  3. מה זאת אומרת, אז בשביל מה יש את המרפסת, אם לא בשביל להעמיד בה סוללה של 3 מתקני ייבוש כביסה?
  4. אאל״ט בר לב (7 לדוגמא) רמת גן
  5. מסכים לגמרי. אולי יש תנאי מימון נוחים וזה קוסם לאנשים. כמו כן, הבניינים בפרויקט הזה אמורים להיות ממש על תחנת מטרו עתידית, אולי בונים על עליית ערך משמעותית. למרות שאני די בטוח שהייתי רוצה לגור ממש על התחנה. זה ברור לי, לא טענתי שהקבלן משקר ומנפח את המספרים. רציתי להבין כמה מתוך ה82 האלו ממש מנוצלים לשטח שאפשר לחיות עליו.
  6. זה מה שלא ברור לי. ברחוב ליד, נמכרות דירות 4 חדרים מרווחות יותר, כ100-110 מ׳ נטו אבל בנות 5-8 ולא חדשות מקבלן, תמורת 2.9-3.
  7. לגמרי... האורן, קריית אונו.
  8. מתוך עניין, ביקשתי מהמשווק את התוכנית של הדירה. קומות 1-2, זה המחיר לדירת 4 חדרים 82+12. קומה 15, המחיר הוא 3.3 לאותו סוג דירה. הנה התוכנית: כלומר, מדובר בדירות 68 מטר נטו, פלוס מרפסת 12 מ׳, אין יחידת הורים, חדרי שינה בגודל 8.5-11 מ׳. לפי אתר רשות המסים, באמת נמכרו דירות בסביבות המחיר הזה, אבל בסוף 2024. יש משהו שאני מפספס, או שזו עסקה ממש גרועה?
  9. .....
  10. אני יודע שלאורך הרבה זמן הומלץ כאן על הרבה קל״צ בתמהיל, בתקופה שהריבית הייתה נמוכה. אני מניח שמאחר והריבית עלתה בצורה משמעותית, היום עדיף לקחת פחות אחוזי קל״צ, והיתר בפריים\משתנות? רוצה לקחת 1.5 מיליון, חשבתי על תמהיל של משהו בסגנון: 500 אש״ח קל״צ ל20 שנים 1 מיליון מל״צ ל25 שנים השאיפה היא החזר לכל היותר 8.5 בחודש. מה דעתכם? @ישה
  11. מצטרף לכל המצביעים בעד המק. עברתי ממגוון מחשבי ווינדוס (thinkpads למיניהם, כולל דגמי קצה כמו p1, דל לטיטיוד, xps) למקבוק. זה פשוט מוצר מעולה, שאני לא רואה את עצמי חוזר חזרה ממנו. תזהר שאם תעבור למק אתה עלול להישאב לכל האקו סיסטם שעובד מדהים ביחד.
  12. באופן כללי, ובמיוחד בהשוואה לאריאל שרון. האוכלוסיה בעיקר. רק״ל (אמנם הקו הסגול, אבל עדיין) יהיה גיים צ׳יינג׳ר עבור השכונה. זה דפוק בעיניי שהרוב המוחלט של קריית אונו, ועל הדרך גם גני תקווה וסביון, לא הולכים להיות נגישים לרק״ל. פשוט עשו שני ענפים מסביב, ובונים על קו מטרו בעוד 20 שנים שיחבר בין שני הענפים. איזה אופק תעבורתי יש לעיר? רק לעמוד בפקקים יותר ויותר ככל שיעבור הזמן.
  13. כבר עכשיו המחירים (לפחות מה שמבקשים ביד 2, לא התעמקתי במכירות בפועל) דומים מאוד לרייספלד, וגבוהים מיתר קריית אונו. על פי הפרמטרים האלו, אכן דומה על הנייר, אבל לדעתי הסמיכות לאור יהודה, לפחות היום, outweights את יתר הפרמטרים.
  14. פנטהאוז בסביבות ה3 מ׳? איפה זה?
  15. לא בטוח אם באיזשהו שלב 3.4-3.5 היה ריאלי, מדובר בדירות 4 חדרים בגודל 82+12 בקומות 1-2.
  16. מעניין, יכול לפרט עוד? אני מחפש באיזור הזה.
  17. אכן משהו משוכלל יותר, שנותן עוד המון ערך בנוסף להסתרת\סימון הסוחרים
  18. מהיותר מוכרים יש את homeless.co.il ad.co.il focusnet.co.il בכולם הפלטפורמה קיימת, אבל אין כמעט מודעות והטראפיק דליל. כמו שאמרתי, עיקר הכסף הוא לא על לבנות פלטפורמה, אלא השיווק ולהביא טראפיק. בכל מקרה, אני עובד כרגע על תוסף כרום שאמור לגרום ליד 2 להיות יותר נסבל, אם מישהו מעוניין אני יכול לפתוח שרשור חדש בנושא בהמשך.
  19. המון כסף, שרובו המוחלט ילך על שיווק.
  20. המרקטפלייס מלא בסוחרים, לא פחות מיד 2, אם לא יותר. רוב המכוניות שאני רואה, מפורסמות מפרופילים שמפרסמים עוד 20 מכוניות בו״ז.
  21. Step

    פס לד למטבח

    קניתי כזה: https://www.aliexpress.com/item/1005007203892148.html המחיר מצחיק, מגיע עם דבק, אמור להיות חסין למים והוא חזק באופן מפתיע. תמונה מהביקורות באלי:
  22. שעון suunto ambit 3 run לא היה בשימוש שנים, נראה שעובד תקין, אבל הרצועה התפוררה. מגיע יחד עם המטען שלו, איסוף מאיזור תל אביב.
  23. על אף שזאפ נראה כמו אתר השוואת מחירים, זה לא המצב - הוא פשוט אתר אפיליאציה (שיווק שותפים) לחנויות. מודלי תגמול אפשריים עבור זאפ: תשלום עמלה על כל קליק\קניה שאתה מבצע דרכם הופעת החנות באתר מיקום החנות לעומת שאר החנויות בתוך האתר בעוד שאתה מעוניין לקנות את המוצר המתאים לך בתנאים המתאימים לך (מחיר נמוך\קרבה לבית\זמינות\אמינות\אחריות, כל אחד ומה שחשוב לו באותה הקניה), זאפ מעוניינים שאתה תבצע את הרכישה דרכם ותו לא. כלומר, אין לזאפ באמת סיבה לפרסם חוות דעת שלילית על אף חנות, שיכולה לגרום לך לא לקנות דרכם, ובכך לפספס הזדמנות להרוויח כסף. תוספת קטנה - השורה התחתונה נכונה בעיקר במצב שאין תחרות אמיתית. אם היו יותר אתרי ״השוואת מחירים״, סיכוי טוב שהתחרות ביניהם הייתה מחייבת אותם לחשוב גם על היותך לקוח חוזר כkpi, שאולי היה גורם להם לדאוג לאמינות כערך גבוה יותר.
  24. הדגם הזה מגיע עם בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית בכל מהירות מעל 5 קמ״ש?
×
×
  • תוכן חדש...