Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. יותר כמו נציג של המתחרים שלהם, אם כי במקרה של טרנספורטר הם עושים בדיוק את מה שהוא צריך...
  2. אכן די נדיר למצוא יחידה שעשויה טוב. אבל זה לא אומר שזה לא אפשרי, אלא בעיקר כי אנשים לא משקיעים בזה מספיק מחשבה ו\או כסף. גרתי ביחידת דיור שנתיים כסטודנט, זה היה יחסית מאוד חסכוני והתאים לסיטואציה שלי בחיים. אני לא רואה את עצמי חוזר לזה, אבל לדעתי לסוג הדיור הזה יש זכות קיום.
  3. אם אין סכנה שהמכשיר יגנב - בדוק אפשרות של טלפון עם אפליקציית alfred camera.
  4. חלונות ברבע העליון נשמע כמו אילתור פוסט-בניה, או חיסכון אגרסיבי בעלויות. כיוון נכון של החלונות, בשילוב עם "חצר אנגלית" יוצר תאורה סבירה ואוורור לא רע.
  5. יש יחידות דיור מעולות, בעיקר אם תיכננו אותן למגורים עוד בזמן הבניה. הבעיה העיקרית היא האור הטבעי - אם דאגו לזה, אין שום בעיה ביחידת דיור. כמובן אי אפשר להזניח את ההשפעה של בעל הבית שבד"כ גר קומה מעל, הוא עלול להיות מורגש מאוד אם הוא לא מכבד את הפרטיות של הדיירים.
  6. שאלה על קרן ההשתלמות של המורים - ניתן לקחת כנגדה הלוואה (כפי שמקובל בקה"ש רגילה לא של מורים), בהנחה ואין כוונה לצאת לשנת שבתון?
  7. Step

    קורסי FullStack ואחיהם

    בתואר שאני עשיתי (מדמ"ח באוני') בקורסים מבנ"ת, אלגו' 1 ואלגו' 2 לומדים בין היתר לענות על שאלות כאלו. הכוונה כאן היא לא "הצע מבנה שמאפשר לקבל את ציון הסטודנט בזמן אופטימלי". כמו כן נעשו כאן השוואות של בוגר תואר שמתחיל לעבוד אחרי שהוא מסיים תואר מול בוגר קורס עם שנתיים+ ניסיון. לא טרחתם להזכיר שהמון סטודנטים מתחילים לעבוד איפשהו בשנה שניה (אולי תחילת שלישית), ומסיימים תואר עם בערך שנה ניסיון. לרובם גם מוצעת האפשרות להמשיך באותה החברה.
  8. יש לי מתג wifi שמפעיל את האור בסלון (2 מנורות במיקומים שונים עם מתג כפול אחד), וכן ir-blaster שמפעיל את המזגן. כל אחד מהם עלה גרושים (30-40 ש"ח), ההתקנה לא מסובכת, ומתממשקים עם google assistant. מתכנן להזמין גם 2-3 שקעים ולחבר אליהם מוצרים נוספים (מאוורר, ומנורת עמוד וכו').
  9. מתקן את עצמי בשתי הסתייגויות קטנות - הקצה המזרחי של הרי יהודה (זה שקרוב לכיכר עם רחוב העמקים) הוא יחסית חילוני, ואם תמצאו שם דירה במחיר סביר זו גם אופציה. אם כי אין לי מושג מה יהיה שם בעתיד מבחינת האוכלוסיה בגלל הקרבה לחלק החרדי. רחוב הרמה שציינתי קודם צפוי לעבור התחדשות עירונית בעתיד, כך שיהיה שם ככל הנראה פינוי בינוי (או תמ"א, לא יודע מה נסגר שם), אז כנראה לא יתאים לכם. ברמת גן אין אופציות שנכנסות במחיר? אולי גב"ש או קרית אונו?
  10. הרי יהודה זה רחוב חרדי שנסגר בשבתות. אולי יצליחו למצוא דירה ברחוב הרמה ברכבות, אבל אלו שני הרחובות הכי גרועים בגני תקווה.
  11. לוחם ביהל"ם או 76 שיושב לו בכיף בפ"ת אבל יוצא למבצעים בטיזינאבי מקבל רמ"פ א'+ בגלל אישור מיוחד. טייסים שישנו כל לילה בדיזנגוף ושירתו בשדה דב אבל עשו גיחות על הגבול קיבלו את הרמ"פ שטיייסים ברמון קיבלו. אז למה לוחמים בשלד"ג שיושבים בפלמחים ויצאים לפעילויות לא יקבלו תוספת? כמובן שלעשות קומבינות של דיווחי שקר על לינה בבסיס זו לא הדרך, אבל עצם העיוות הוא בעייתי. ולגבי מבנה השכר, ממש ממש לא מסכים איתך. שירתי מספיק שנים בצבא בשביל לדעת שאם לכל מפקד הייתה האפשרות לחלק את העוגה של השכר ביחידה איך שהוא רוצה, הצבא היה נראה רע עוד יותר.
  12. אכן כמו שנכתב, קיבוע רמ"פ זה אחרי 8/9 שנים, כל שנה בתוכן מקבלת משקל, ולבסוף רכיב הקיבוע הוא לא 100% מרמת הפעילות העתידית. רכיבים נוספים שמתקבעים וניתן לקבל עליהם תוספת שכר הם גמו"ש ודירוג. לגבי שאר התוספות - יש עליהן המון מגבלות. לדוגמא, סיוע שכר דירה זה רק 3 שנים אם אני לא טועה, וכל שנה הסיוע יורד, והגובה שלו גם משתנה לפי איזור השכירות. ניתן לשכור דירה רק עד טווח ק"מ מסוים מהבסיס (אלא אם אתה רמ"פ א'+, ואז מותר בכל הארץ בלי תלות בבסיס). אם מקבלים החזרי דלק מלאים (נדמה לי עד 600 ש"ח בחודש כתלות במחיר התחב"צ מהבית שלך לבסיס), אז לא זכאים לתחב"צ חינם. בכל מקרה, במקום להסתמך על תשובות באינטרנט, ממליץ לפתוח את פקודות המטכ"ל הרלוונטיות ולקרוא שם את הסעיפים המעודכנים ביותר, שאת חלקם אפילו השלישים ביחידות לא מכירים.
  13. ברור לי לחלוטין שטאפ' נותן רק חלק מהעושר של האתר (עם זאת, אותי מעניין רק הפורום - בלעדיו לדעתי קארספורום לא שווה הרבה). גם ברור לי כי יש כאן החלטה עסקית שתגרום לעליה בהכנסות - לכל הפחות בטווח הקצר, כי אולי חלק מהלחיצות החדשות זה צרכני טאפ' כבדים שעוד לא למדו להשתמש בממשק הוובי ומחטיאים עם האצבעות. בעיניי אחת הסיבות המרכזיות שמביאות לכאן את כל האורחים שנכנסים (וואו, לא דמיינתי שהיחס הוא 90:10, בלי ציניות) היא הקהילה הפעילה שמדברת בפורום בערך על כל דבר ששייך לרכב. וגם לא לרכב. אז לדאוג לכך שאותם חברי קהילה פעילים יהיו מרוצים - גם זה חשוב.
  14. הגלישה איטית מאוד יחסית לטאפאטוק. הרבה מנדלן המסך מתבזבז על אלמנטים עיצוביים מיותרים שבטאפאטוק לא קיימים. הממשק המוביילי רועש, ככל הנראה בגלל הפרסומות. צריך לגלול הרבה אחרי כל מעבר מסך. ועוד דברים נוספים שאני לא יודע לשים עליהם את האצבע בשלוף, אבל איכות הממשק לעומת טאפאטוק פשוט לא בת השוואה בעיניי.
  15. בלת"ק מאוד קשה לגלוש באתר מהמובייל - מוציא את כל החשק. יש דרך אחרת שהיא לא באמצעות הדפדפן?
  16. תודה! את זה אני מחבר בין הקיר לברז, ומה בצד של המים החמים? צריך איזשהו צינור חיבור באורך זהה לברז ההזנה - זה משהו סטנדרטי?
  17. מקפיץ, מה הדרך המומלצת לחבר תמי 4 לברז שיוצא ישירות מהקיר (ולא מהכיור)? אילו חלקים עליי לקנות? כזה:
  18. יש אנשים שמגיעים לתקן פנצ׳רים, ומשאירים את הצמיגים הישנים בחנות.
  19. תודה לברווז על מנשא האופניים! Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
  20. מעניין מה מר בוריס חשב על הסדרה
  21. עשיתי בדיקה בבר אילן, והם עשו לי טעות במספר (ספציפית בצילינדר). גיליתי את זה רק אחרי שהזמנתי משקפיים מזני.
  22. Step

    קורס, תעסוקה, שכר QA

    מסכים לגמרי שזה תלוי בחברה. אני מכיר סטודנטים בודדים שמקבלים 130, וגם בודדים שמקבלים 50, כאשר הרוב איפשהו בין 70 ל100 (שעתי). לכן חשבתי שהטווח הסביר לבוגר אוני' עם ניסיון/בוגר יחידה הוא איפשהו בין 20 ל26.
  23. Step

    קורס, תעסוקה, שכר QA

    מה זה שכר סביר לבוגרי 8200/ממר"ם או בוגרי תואר עם ניסיון במשרת סטודנט? בתפקידי פיתוח כמובן.
  24. אני לא מבין הרבה בתחום הנדל"ן, אך לאחרונה התחלתי לחשוב ברצינות על קניית דירה להשקעה. אני מתעניין בדירה בבניין שנמצא במתחם שכולו עתיד לעבור פינוי בינוי (כך לפי החברה, next urban בחיפה), בחברה טוענים שחתומים בין 70 ל60 אחוזים. מבחינת עלות, הדירה היום משווקת במחיר סביר גם אם הפרויקט לא יצא לפועל (קניה עם כ30-35 אחוז הון עצמי, היתר במשכנתא עם תשלום חודשי שאמור להיות מכוסה ברובו מהשכירות). אני תמים ואין באמת אפשרות "לתפוס" דירה שעשויה לעבור פינוי-בינוי? מה עליי לדעת מבחינת כל עניין הפינוי-בינוי העתידי? מה הוודאות שהוא יצא לפועל? אם כן, מה טווחי הזמנים הרלוונטיים? מה קורה לבעלי הדירות בזמן שבין הפינוי לאכלוס? מקבלים שכ"ד מהקבלן?
  25. מה שאתה משלם היום על הצבירה נמוך פי 5 ממה שמציעים לך. אם אתה מפקיד מ95, כנראה שהצטבר לך לא מעט כסף, וההשפעה של הרכיב הזה במקרה כזה עלולה להיות משמעותית יותר מההורדה של העמלה על ההפקדה. (אבל יכול גם שלא, תלוי מה השכר הנוכחי ומה הצבירה כמובן) בגלל זה לדעתי כדאי לעשות סימולציה של ההשפעה של דמי הניהול (ושל האיזון האקטוארי, אבל אני לא יודע אם/כמה הוא ישנה עד אז) עד הפרישה, ולראות באיזה מסלול נשאר לך יותר. ואת שיקול התשואה הייתי משאיר להיות אחרון (תשואות עבר לא מעידות על תשואות עתיד וכו' וכו')
×
×
  • תוכן חדש...