Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. באיזה רכב זה? ממה שאני ראיתי ברוב המכוניות עם בקרת שיוט רגילה בעלייה, הוא מתחיל לאבד מהירות ואז נותן מכת גז וקיק דאון כדי לחזור מהר למהירות שנקבעה. לא חושב שזה כל כך חסכוני. במישור זה אכן חסכוני מאוד.
  2. לא צירפת את הלינק
  3. הכנס את מספר הרישוי באתר ״משומשת״, שם תראה מה מופיע במשרד הרישוי בהסטוריית הבעלויות. יש גם סיכוי (נמוך, אבל קיים) שהרישיון מזויף
  4. Step

    עוקץ רכבים חדש

    עד כה לא נאמר בשום מקום שהגניבות האלו בוצעו באמצעות העברת בעלות באינטרנט, וכפי שאמרת בעצמך - להתחזות לבן אדם ולהכנס לאיזור האישי הממשלתי שלו (ובמיוחד מבלי שהוא יודע) זה מאוד קשה. אז ההימור שלי (ונדמה לי שגם ראיתי באחת הכתבות) שמדובר בפקיד דואר שנותן שירות מיוחד.
  5. Step

    עוקץ רכבים חדש

    עד שבמשרד הכושל הזה עשו משהו טוב אחד שאשכרה משרת את הציבור, אתה מבקש לבטל אותו?
  6. Step

    עוקץ רכבים חדש

    לעשות קמפיין על ״דרך שווה״ ידעו, כולל פרסומות בכל מקום ושילוט בכל תחנת אוטובוס, אז גם לשווק את זה אפשר. שוב, הכל מתחיל ונגמר בכמה אכפת להם, ואני מניח שהתשובה היא 0.
  7. Step

    עוקץ רכבים חדש

    פתרון אפשרי, זה שיפתחו פיצ׳ר באתר ההזדהות הממשלתית שחוסם העברת בעלות על הרכב\חוסם העברת בעלות בדואר. ככה מיד אחרי שאתה קונה רכב, אתה נועל את האפשרות להעביר בעלות עד שאתה באמת מתכוון לעשות את זה. ואז אם הנוכלים מגיעים לדואר - computer says no. אבל זה בחלומות, כשנבחרי הציבור\פקידים אשכרה מחפשים דרכים לעזור לאזרח.
  8. זה לא מגיע בכל דגמי הפרימיום מ2018?
  9. בטח הייתה פה כבר כמה פעמים:
  10. שאלות לבעלי המערכות האקטיביות - האם בכל הרכבים שבהם יש בלימה אוטונומית, הבלימה היא עד לעצירה מוחלטת? האם היא פועלת בכל מהירות? גם בזחילה בפקק וגם ב100+? האם יש רכבים שבהם המערכות קיימות, אך ידועות כמזייפות? האם ברכבים הראשונים שמצויידים במערכות אלו, שהיום כבר בני כמעט עשור, המערכות עדיין עובדות באופן תקין? האם הן רגישות ונוטות להתקלקל?
  11. לרכב הזה ספציפית, לא הייתי מתקרב:
  12. אתה בטוח שזה הסיפור? ממה שאני זוכר מס רכוש רצו להחזיר את הבית לקדמותו, אלא שהדיירים ביקשו במקום זאת לעשות תמ״א ובכך לקבל דירה חדשה (+תמורה נוספת, כמובן). נחתם חוזה מול מס רכוש שכך יקרה ומס רכוש לא ישפץ להם את הבית אלא יפצה בכסף באופן חלקי כלשהו. מאז החברה שנבחרה להוציא לפועל את התמ״א יצאה מהפרויקט\פשטה רגל והדיירים נתקעו בלימבו. אאל״ט פרויד 23.
  13. מוזמן לשלוח כאן את מספר הרכב, אולי אוכל לבדוק לך את היסטוריית הקילומטרז׳ בטסטים הקודמים
  14. כרגע לא, אבל אולי בהמשך
  15. פיתוח שלי, רואים היסטוריה של 3-4 שנים אחורה.
  16. אם אתה בודק את הרכב במציאות שים לב שלא שיחקו עם הקילומטרז׳ מהטסטים האחרונים. בכל מקרה הייתי מתרחק מרכב שעבר אצל 7 סוחרים ועוד 4 ידיים פרטיות.
  17. אכן הגשתי את הבקשות לאישורים עקרוניים, על הסכום שאני באמת רוצה לקחת. השאלה אם אוכל להכניס רכיב פיתוי בהמשך (כלומר, לקחת משכנתא גדולה יתר על הנייר, מאשר האישור העקרוני שאקבל).
  18. היי חברים, מתכנן לקחת משכנתא של כ1.5מ, הכנסות כ30k, בשאיפה לקחת לפחות מ30 שנה. הייתי שמח לשמוע מה לדעתכם בתקופה כזו הוא תמהיל טוב. 1. אני יודע שתמיד הומלץ כאן על קלצ גבוה, בתקופה שהריבית הייתה נמוכה. גם במצב של היום זה מומלץ? או שעדיף לקחת קלצ מינימלי של שליש והיתר בפריים\משתנות? 2. האם מסלולי פיתוי עם הצמדה רלוונטים? אם כן, אז מה עושים במצב שבו הם נותנים את הריביות עם המרווחים הכי טובים דווקא במסלול הצמוד, על חשבון המסלולים הלא צמודים, איך משנים את זה בלי שהבנק ״יבין״ שמנסים לעשות פיתוי? 3. איך עושים פיזית את השוק מול הבנקים, דרך המוקדים הטלפוניים או שקובעים פגישות כשיש הצעות ביד? וכל טיפ נוסף יעזור מאוד. תודה!
  19. תקנה משדר ir מאליאקספרס, תתקין אותו מחוץ לחלון שלך כמה שיותר קרוב לחלון שלו, תשחק קצת עם הדגמים השונים של הרסיברים שיש בספריית השלטים המובנים באפליקציה של המשדר עד שתמצא שלט ששולט על הרסיבר/מערכת/טלויזיה שלו, ותתחיל להנמיך לו כשהוא מגזים. אפשר גם להדליק לו מזגן על חום בקיץ או על קור בחורף באמצע הלילה 🙂
  20. סחתיין על הזיהוי! זה באמת הדגם השני, הגיעה ביבוא אישי מהולנד בסביבות שנת 97 עם תושב חוזר, והייתה בבעלותו עד שקניתי אותה לפני כשנתיים.
  21. יש לי איירפודס פרו 2 כבר שנתיים, לדעתי אחת המוצרים הכי טובים שיש לי מבחינת שביעות הרצון שלי. משתמש המון, הקישוריות לאייפון מושלמת, מצב ביטול הרעשים מעולה, ומצב transparency יותר טוב מאוזניות אחרות שבדקתי (sony xm4, senheiser accentum). גם האפשרות לראות איפה נמצאות האוזניות בfind my, והאפשרות לגרום להן להשמיע צליל בשביל למצוא אותן זה פיצ׳ר שהשתמשתי בו המון.
  22. אפשרי לעבוד מול הודים ביעילות יחסית, אבל רק אם יש לך אפיון מלא, עיצוב, ואתה טכנולוג בעצמך ויודע להיות עם היד על הדופק. בשביל לקבל את הטובים שבהם צריך לשלם יותר ממה שכנראה קיבלת כהצעה. ובכל מקרה אתה חייב לעבוד בלהיות מנהל הצוות שלהם. אוקראינים יותר טובים, אבל עולים הרבה יותר. אני עוסק בתחום, מוזמן ליצור קשר בפרטי אם תרצה לקבל יותר פרטים.
  23. אם אתה מראה אפילו רבע מהגישה הזו בתהליך הקבלה לעבודה, ֿ ובצדק, לא הייתי רוצה לעבוד עם מי שמגיב ככה לבן אדם בכלל, ובטח למישהו שקלירלי מנוסה ממנו בחיים, בטכנולוגיה בכללי, וגם בתחום המקצועי ששואף להגיע אליו
×
×
  • תוכן חדש...