Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. מסך מחשב (נראה לי 22 אינצ׳) של סמסונג עם חיבורי dvi וvga, מהמרכז
  2. אני הייתי מהמר ומושך, ואם תוך כדי שומע על שינוי בתקנות מפשיר, מעביר טסט ומקפיא שוב.
  3. מספר סטיקים של ראם. מישהו צריך? מהמרכז
  4. מצטרף להמלצה, אחלה תוצאות במעט מאוד עבודה.
  5. אולי אוכל להשלים מסך, אבדוק
  6. באנדרואיד יש שתי אופציות מובנות, האחת לייט מאוד, השניה פולשנית מאוד: 1. שיתוף מיקום דרך google maps, ותוכל לראות אותו על המפה ביוזר שלך. אם הוא ישחק מספיק בהגדרות הוא יוכל לבטל את זה. 2. הפעלת family link על המכשיר - אתה יכול להגדיר את היוזר שלך להיות יוזר "מנהל", כך שתוכל לראות את המיקום, להפעיל צלצול בטלפון (גם אם הוא על שקט), ולנטר זמן הפעלה של כל אפליקציה. אי אפשר לבטל את ההגדרה דרך הטלפון שלו אלא אם יכניס את הסיסמה שלך.
  7. תודה! שמעתי על הרבה מקרים שפקידים פחות מבינים בתחום האספנות-מעבדה-הקפאות וממציאים הגבלות מיותרות. יש איזו תקנה שאומרת את זה בצורה מפורשת כך שאוכל לבסס את הטענה שלי במידה וזה קורה?
  8. היי, אני מעוניין לקנות רכב שעמד הרבה שנים, ולפני שהקפיאו לו את הרישיון היה צורך במעבדה. אם אני מעביר אותו לסטטוס אספנות, האם החובה במעבדה מתבטלת? תודה לעוזרים.
  9. אם לא תמצא בתשלום, יש בבר אילן בחינם - סטודנטים בודקים אותך ואז המרצה שלהם מאשר את המרשם.
  10. עדיין אקטואלי. מוסיף גם מחשב נייד dell inspiron i5 דור 4, נדלק ועובד, אבל נכבה אחרי כמה דקות. כולל מטען, בלי דיסק קשיח, מהמרכז.
  11. Step

    הייתם גרים במרתף?

    גרתי שנתיים ביחידת דיור שהיא חצי מרתף - צד אחד יוצא לגינה, צד שני כ2/3 קיר שקוע באדמה. חדר השינה היה בצד השקוע, ולכן חשוך יחסית, אבל זה לא הפריע במיוחד. לא היו חרקים בכלל, לא היו נזילות גם בגשמים וסופות, אבל היחידה הצמודה שכנראה נבנתה פחות טוב הוצפה בכ-20 ס"מ מים באחד הגשמים החזקים של השנה. לדעתי זה מאוד תלוי במקרה הספציפי, ובכל מקרה צריך לבדוק בצורה יסודית מאוד.
  12. פנה למילגם\אלונים. צריך לקבוע איתם פגישה והם מסדרים את זה.
  13. מתכנתים מבלים המון זמן באינטראקציות עם חברי צוות שלהם, או חברי צוותים אחרים שעובדים מולם במשימה כלשהי. ממש לא חולק עלייך שהעולם שונה לחלוטין, אבל להגיד שמתכנת עובד רק מול מכונות זה לא מדויק בכלל. לגבי האחיין - ממליץ לנסות לבודד את הבעיה שבגללה הוא לא אוהב את העבודה שלו היום. פיתוח תוכנה בפרט וחברות הייטק בכלל מכילים בתוכם המון תחומים שיכולים להיות שונים בתכלית אחד מהשני, לכן הייתי מנסה למצות את האפשרויות בסביבה הביתית שלו לפני שעוזבים הכל ומתחייבים להסבה ומתחילים "טירונות".
  14. Step

    עמלות כרטיסי אשראי

    לפי מה שאני זוכר, העמלות של שניהם זהות: 1% בגיהוץ, כלומר קניה באינטרנט, קניה בחו"ל וכו' 2.3% (או 3%, לא זוכר במדויק) במשיכה, כלומר הוצאת כסף מכספומט בחו"ל
  15. Step

    4 ימים במינכן - המלצות?

    חזרתי לעדכן, יומיים וחצי טיולים בעיר - מרכז העיר, פארק אנגלי, פארק אולימפי, פארק נימפנברג, גן בוטני - הכל מעולה. יום אחד - קניות וכו'. יום אחד - deutsche museum - מצריך יותר מיום שלם בשביל לעבור את הכל כמו שצריך, וגם יש מיצגים בלי תרגום לאנגלית. סה"כ עדיין מעולה. מוזאון במוו מאכזב לדעתי. ציפיתי לראות יותר מכוניות מכל התקופות, אבל זה הרגיש שכל הפוקוס היה על שנות ה70-80, וגם מהשנים האלו אפשר היה להציג יותר. ולגבי האלפים, מקווה להספיק בביקור הבא, לגמרי חובה מבחינתי. מודה לכולם!
  16. Step

    4 ימים במינכן - המלצות?

    בגדול הכל מעניין, אבל כנראה מפאת חוסר הזמן נוותר על מוזאונים שבכיף שואבים חצי יום כל אחד. כבר יש מלון, במרחק הליכה ממרכז העיר, ההצעה לרכב היא כמובן רק בשביל הנסיעה החוצה ולא להתניידות בתוך העיר (התחב"צ מעולה!). להבנתי הדברים המעניינים שנמצאים יחסית קרוב לכאן ונגישים ברכבת הם neuschwanstein ואולי גם זלצבורג, השאלה היא האם הם שווים את הנסיעה הלוך-חזור של כ-5 שעות.
  17. היי, אנחנו זוג, 4 ימים מלאים נטו. יש המלצות על איך לנצל את ארבעת הימים בצורה המיטבית? כמה ימים כדאי להקדיש לעיר עצמה? מה כדאי לעשות מחוץ לעיר? האם במגבלת הימים, כדאי לשכור רכב לנסיעה מחוץ לעיר? או שרכבת תספיק? [אציין מראש, במוזאון במוו כבר ביקרתי] תודה!
  18. עובד עם מזגן של תדיראן, אבל למכשיר יש אפשרות ללמוד משלט קיים, אז מאמין שלא אמורה להיות בעיה לקודד אקלטרה. לגבי מד הטמפרטורה - אין לי מושג. אין לי דרך לוודא כמה הוא מדויק.
  19. יש לי את שני אלו: https://www.aliexpress.com/item/1005002763788319.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.59624c4dbgNdz3 https://www.aliexpress.com/item/1005002039662349.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4dsRv1BG עובדים אחלה, אין תלונות.
  20. מחשב נייח שהפסיק לעבוד. הוא נדלק, המאווררים עובדים, אבל לא מגיע שום אות למסכים. לצערי לא זוכר מה המפרט, אבל זוכר שזה היה מעבד מסדרת i, ו8 ג'יגה זכרון. אם מישהו צריך לחלקים\שיקום, מוזמנים.
  21. Step

    תדלוק עם הנייד

    בפז לא. אבל הם מאפשרים לצבור שקלים לשימוש בחנות שלהם.
  22. אני לא בטוח שאני מבין מה הוא רוצה להשיג. אם הוא רוצה לחקור מודיעין - הצבא זה המקום הכי טוב להתחיל בו. כרגע הוא קמ"ן גדוד והוא לא חוקר כלום. אז שיחכה לתפקיד שני\שלישי מחקרי אמיתי. אם הוא רוצה ביוטכנולוגיה - מחקר מודיעיני לא קשור לזה ברוב המוחלט של המקרים. המקום היחיד שיש בו קשר לכך הוא אולי (אולי) זימ"ט. לימודים דרך הצבא - אם זה יהיה דרך אמ"ן, אין כמעט סיכוי שהוא ילמד ביוטכנולוגיה כי אין בזה צורך. משרד ממשלתי - זו כותרת, מה עומד מאחוריה? יש משרד ספציפי שעוסק במשהו ספציפי שהוא מעוניין לעסוק בו? או שזה נשמע לו כמו מעסיק טוב ולכן הוא מכוון לשם? אני חושב שקודם כל הוא צריך להבין מה המטרה הסופית שלו, וממנה לגזור אחורה מה הצעדים הדרושים, ואילו מסלולים יביאו אותו אליה.
  23. מאוד נפוץ בקולומביה, מגיעים לקאסה ולא יוצאים ממנה חודש. גם בהודו אפשר להיזרק תקופה יפה בגסטהאוס ולא לצאת מהכפר. בכל מקרה לגמרי ממליץ על טיול באורך המקסימלי שהעבודה מסכימה לך. פחות משנה אם זה דרום אמריקה או מזרח, בשניהם אפשר למצוא מה שתרצה.
  24. אם אתה לא ממהר בכלל, חכה לאיזה מבצע טוב באסוס\אמזון, ותזמין משם מעיל קולומביה. את המעיל הזה קניתי ב215 ש"ח כולל משלוח כשהיה איזה מבצע. אם אתה בחו"ל בקרוב, קנה יוניקלו, המחירים הם 60-70 יורו למעיל מעולה. יכול גם להמליץ על המעיל הזה מפריימארק, שמבחינת VFM לדעתי הוא המנצח.
  25. תחום הדאטה הוא מאוד מאוד רחב, לפני שאתה בוחר את המשרה שהציעו לך, בדוק לעומק מה בדיוק אנליסטים עושים שם. יש תפקידי "כאילו דאטה אנליסט" שלא יקדמו אותך לשום מקום, ויש תפקידים ששווה ללכת אליהם גם בשכר מינימום רק לצורך הניסיון. כיוון שמדובר בחברה שאינה חברת טק, שמשתמשת בכלים שאתה הגדרת כלא פופולריים, שמוכנה לגייס סטודנט תעו"נ למשרה - אני לא בטוח שזו המקפצה אותה אתה מחפש. בקיצור, בדוק טוב טוב לאן אתה נכנס, והאם זה באמת מקדם אותך לכיוון שאתה מנסה להגיע.
×
×
  • תוכן חדש...