Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. גאוני
  2. Step

    רכב שהוא גם מטוס

    על מה ילמדו עכשיו הפרחים?
  3. לא מכיר את המצב בארה"ב וקנדה, אבל קרה לי הרבה מאוד פעמים שאוטובוס שיוצא מתוך מפרץ התחנה יוצא בלי להפעיל איתות (או שמופעל איתות לכיוון השני- לכיוון המפרץ עצמו , שלפיו אני אמור לחשוב שהאוטובוס עדיין מעלה נוסעים ולא מתכוון לצאת בשניה הקרובה עוצר ע"פ ההגיון), ובחלק גדול מהמקרים הנהג בכלל לא מסתכל במראה ולא מודע למה שקורה מאחוריו ומצדדיו.
  4. נראה מטורף! הבמוו- (רק בכתום) שנזכה לראות בארץ הקודש דברים שלפחות מתקרבים למה שהולך אצלכם!
  5. מדובר על ג'טה חומה במקרה?
  6. Step

    טישטוש לוחיות רישוי

    לגבי רכב ליסינג באמת לא ברור, אבל אם הרכב הוא משפחתומטית סטנדרטית פרטית שלי שרשומה על שמי, אני מעדיף לא לפרסם את המספר כדי לא לחשוף על עצמי יותר מדי פרטים באינטרנט.
  7. צודק, על הסניף הזה דיברתי.
  8. שילמת טופס ירוק כשעשית אותו, הגעת למקום הבחינה ואתה משלם במקום (אני שילמתי במזומן). אל תשכח לעבור עם הטופס אצל הרופא משפחה, אני מכיר אנשים ששכחו וסתם התבאסו שלא יכלו לגשת באותו יום
  9. אני במצב מאוד דומה לשלך. המחירים באמת שוחטים, אז החלטתי לא לעשות ביטוח עד שנגמר המלווה בעוד כחודש ושבוע (במיוחד שחודש אחד מתוך שלושת החודשים אני נמצא בחו"ל והחודש ילך סתם מבחינת תשלום)
  10. נראת מצוין הפנסים הקדמיים מזכירים לי לאנסר EVO, והקווים הקצת מרובעים והפינות החדות מקדימה יפות. מאחורה מזכירה לי מאוד אודי A4
  11. קו הלילה פעיל בחיפה כבר בערך שנה, בסופי שבוע ובימי חמישי אם אני לא טועה. הרעיון פשוט מצוין, יוצא לי להשתמש בו הרבה מאוד אחרי יציאות, הקו עובר ברוב העיר ועל מנת למנוע כל מני תופעות לוואי שמים מאבטח באוטובוס.
  12. אהבתי מאוד את הסרטון שמיני העלו ליוטיוב! מעניין מה יש להם בשרוול שהם יוצאים בכזה צעד
  13. בהחלט יכול לעזור למנוע נוכלויות מצד הסוחרים! איך הם מתכננים להפוך את המאגר לנגיש? באמצעות שיחה למשרד הרישוי אני אוכל לקבל את הפרטים שאני צריך? קניית מין תוכנה למחשב (דיסק או משהו)?
  14. לגבי משטרה לא יודע, אבל לגבי אמבולנס יש תקנות ברורות של מה מותר ומה אסור, אבל בפועל הן לא באמת אלה שקובעות איך נוהגים. מה ששונה באמבולנס מהמצב הזה זה שכשהוא מבצע עבירות כאלו, הוא תמיד מכריז על כך באמצעות בומים וצ'קלאקות, ולרוב העבירות יראו פחות מסוכנות ופראיות כי אתה מצפה להן.
  15. עובדים על זה זכור לי שהיתה אימפרזה GT ללימוד נהיגה, אבל זה היה לפני כ3-4 שנים
  16. נשמע שהוא רצה להרוג אותך ל"נהגים" כאלה צריך לשלול את הרשיון לכל החיים!
  17. Step

    רכב צורך יותר דלק בקיץ?

    יש לי שאלה לגבי הקיט היבש, שבו אין תוספת הזרקת דלק מהקיט. הרי מוזרק הרבה יותר חמצן אך לא מוזרק דלק מהקיט, איך המנוע יודע כמה דלק צריך להזריק? מחשב ניהול המנוע? אותו חישן הלמדה שדובר עליו לפני כן בשרשור? האם יש את שני הרכיבים האלה גם במכוניות ישנות, ואם לא, אז בהן ניתן להשתמש רק במערכת רטובה, נכון? תודה למי שיענה על השאלות החופרות
  18. עד גיל 7, כשעוד התגוררתי באוקראינה, מגוון הרכבים הרחב שיצא לי לראות ברחובות כלל את רכבי הספורט והיוקרה לאדה, זפורוז'יץ, אואז, וולגה, ודברים בסגנון, ולא ממש התלהבתי מזה, למעשה פשוט לא שמתי לב אליהם. לאחר עלייתי ארצה עם ההורים, התגלה בפניי עולם חדש, של רכבים בשלל צבעים, צורות, חברות ודגמים שונים שלא ראיתי בחיים שלי והתחום התחיל לעניין אותי ותחקרתי את אבא לגבי המכוניות שאני רואה ברחוב לאחר זמן קצר בארץ, ידעתי לזהות את את רוב המכוניות שאני רואה ברחוב ע"פ חברה ודגם, ובגיל 10-11 אבא נתן לי "לנהוג" בחניה ליד הבית. בשיעורי הנהיגה נהנתי מאוד מהנהיגה (הפעם על אמת ) על הונדה סיויק, ויכולתי לומר שאני באמת אוהב לנהוג, ולא רק להסתכל על המכוניות שאני רואה לצידי בזמן ההליכה על המדרכה.
×
×
  • תוכן חדש...