Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. הרכב נראה מצוין, תתחדשי! מבאס העניין עם הדלת, ממש חבל לראות את הרכב חדש מהחברה פחות משבוע, וכבר עם פגיעות.
  2. Step

    תאונה שהיום קרתה לי

    נניח ומדובר בתקופה של עד 3 חודשים ללא טסט? ואם נלך לכיוון הקיצוני יותר, שבו ברכב לא פועל הביטוח חובה, ומדובר על תקופה של מעל חצי שנה? זה בהחלט יכול ליצור מצב לא נעים, אם כי יש פה אפשרות כלשהי לדון עליה, מכיוון שאם קרה מקרה כמו אצלי, שבו אני מאמין שאני לא אשם בשום דבר, משאית עוברת על החוק בנסיעה שלה ועושה תאונה, הרי שנהג הרכב שללא טסט (וביטוח חובה בתוקף כיו"ב) נפגע מטעות של מישהו אחר, ואולי יש פה דרך לראות את הכסף דרך בימ"ש. אבל זאת רק הדיעה שלי, אשמח לשמוע דעות של אנשים נוספים מנוסים יותר. ומדובר על מצב תיאורטי כמובן ()
  3. מהניסיון שלי, בהזמנת פריטים קטנים ובמשלוחים בודדים, המשלוח היה יחסית זריז, לא יותר משבועיים וחצי. אך ניסיון זה מוגבל לפריטים קטנים וזולים שמחירם אינם עולה על ה10$.
  4. חנות מאוד פופולרית אך ברוב המקרים קצת יקרה מאיביי- DEALEXTREME. אין בה את עקרון המכירה הפומבית, אלא קניה מיידית, עם משלוח חינם לישראל. בהצלחה
  5. על הלנטרה הידנית עם מנוע 1600 סמ"ק מבציר 95', הגעתי ל430 ק"מ בנסיעה עירונית בחיפה. מיכל של 52 ליטר. עצוב.
  6. Step

    תאונה שהיום קרתה לי

    בזמן שהייתי שם, המשטרה לא הגיעה למקום. כשעה וחצי לאחר מכן, שבאתי לקחת את הרכב ממקום התאונה, המתדלק אמר שניידת קפצה לבקר. תודה על העצות, ואני מבין עכשיו בדיעבד שכנראה באמת התאונה יכלה להימנע ע"י האצה, אבל מה שאולי לא רואים מכאן זה שבלמתי ממש בכניסה, ולא בתוך השביל שנכנס לתחנה, והמשאית גררה אותי קצת. מהמצב שבו בלמתי היה סיכי כלשהו שהמשאית תעבור מבלי לפגוע בי והאינסטינקט היה לבלום.
  7. Step

    תאונה שהיום קרתה לי

    הנה החלק של המשאית שפגע בי, בצד האחורי. כמו כן, חשוב לציין שלמשאית לא נגרם שום נזק.
  8. Step

    איך לנהוג בהילוכים?

    גם אצלי ברכב, אני מעביר ע"פ הסל"ד, או כיוצא בזאת, לפי שמיעה. אני מעביר באלפיים מאתיים סל"ד +- בערך, בנסיעה רגועה.
  9. נראת מצוין, הרבה יותר 'רכב' מהחיפושית החדשה הקודמת.
  10. Step

    תאונה שהיום קרתה לי

    הנה תרשים פחות או יותר של התאונה:
  11. Step

    תאונה שהיום קרתה לי

    הכוונה שלי היתה לעצור, ובכך להשאיר מספיק מקום למשאית לעבור גם מבלי לפגוע בי (למנוע מצב של צוואר בקבוק בכניסה), אך היה מאוחר מדי והמשאית פגעה בי וגררה אותי קצת איתה. SAAR5555, תודה על התשובות, ואכן לא נעים, כואב לראות את הפגיעות שעל רכב, במיוחד חדש.
  12. שאלה שקצת לא קשורה לקורסה ספציפית אלא לאופל בכללי- האם יש תכנון כלשהו לכתבת מבחן על האסטרה החדשה? או אולי השוואה בינה לבין מכוניות הליסינג הנוספות שמוצעות מאותה קטגוריה (ג'טה, פורטה, סיד, 3, C4 וכו')?
  13. אכן ממש לא נדיר בחיפה. אני מאמין שמדובר על רוממה ישנה, שם יש ממש הרבה חזירי בר שמטיילים להם ברחובות בלילה. ברוממה החדשה גם לא חסר חזירי בר, אבל יש יותר סיכוי לפגוש תן מאשר חזיר בר. לא יצא לי לחשוב על כך שיש סיכוי לתאונה איתם, תודה על השיתוף
  14. היום קרתה לי תאונה, אפשר לומר שזאת התאונה הראשונה שלי. הרכב הוא לנטרה 95 ידנית. נסעתי בכביש שני נתיבים, כשאני בנתיב הימני, ובמקביל אליי בנתיב השמאלי נוסעת משאית. לפתע, פונה המשאית ימינה (או במילים אחרות- עליי), אל תוך תחנת דלק. אני בולם בלימת חירום בתקווה שהמשאית תצליח להכנס לתחנה מבלי לפגוע בי, אך לאחר כשניה שמעתי את הבום חשוב לציין- לא ביצעתי עקיפה, נסעתי רגוע בנתיב שלי, ונהג המשאית לא הפעיל איתות. נהג המשאית לא רצה להחליף פרטים בכלל, אך לאחר שיחה שלו עם הבוס שלו בטלפון הוא נתן לי את פרטי הרשיון שלו אבל לא ידע שום דבר על ביטוח- אני הייתי זה שצריך לחפש בין כל הניירת שלו את הביטוח, אבל מצאתי רק ביטוח חובה. התפניתי לביה"ח על אמבולנס, והאורטופד אמר שהכאבים נובעים מהשריר ואין סימן לבעיות אורטופדיות. יש לחזור לביקורת בעוד 5 ימים. הנזק לא ידוע, אבל נראה ממש לא זול- מצ"ב תמונות, כמו כן אני מצרף תרשים של התאונה. פניתי לסוכן הביטוח שלי, אבל בגלל שעכשיו חג העניין קצת מוקפא. מה עליי לעשות, מה התהליך שאני הולך לעבור, מה הצפי מבחינה כלכלית (אין לי ביטוח מקיף- רק חובה וג')? מה יקרה אם לנהג הפוגע אין ביטוח מקיף\ג'? אם מצב הרכב הוא אובדן להלכה\ כללי, האם אני אמור לקבל מחירון? כמו כן, זאת נחשבת תאונה עם נפגעים? לא הוזמנה משטרה למקום, רק אמבולנס. האם יש סיכוי שישלל לי הרישיון בעקבות תאונה זו (נהג חדש)? זה משנה אם אני אשם או לא? ועוד שאלה תאורטית שעלתה לי, מה היה קורה אם תאונה כזאת היתה נגרמת כשלי אין טסט? במקרה זה אני מאמין שאני לא האשם, אז האם הביטוח אמור לנסות להתנער? כי הבנתי שמקרה שאני האשם אז כן, הם ינסו לעשות הכל ע"מ לא לשלם אך מה במקרה שאני לא האשם? תודה רבה למי שיענה על השאלות, מצטער על הכמות. חג שמח לכולם
  15. אבל זה מה שמלמדים בשיעורי הנהיגה. עד 20: ראשון עד 40: שני עד 60: שלישי, וכו'. (מן הסתם, ברור לי שזה לא מה שקורה במציאות בנהיגה רגועה, אני נוהג על רכב ידני ביום-יום)
  16. לגבי מדבקות על החלון, אני הורדתי שתי מדבקות מאוד מאוד ישנות (מהיבואן, שנת 1995) שמתפוררות כשמקלפים אותן. לקחתי סכין מתקפלת ופשוט קילפתי אותן מהזכוכית, היא לא נשרטה והמדבקות ירדו אחרי קרב של כ20 דקות~חצי שעה. מתחת למדבקה על המגש מומלץ לשים ניילון כי המדבקה מתפוררת ואחרי זה סיפור להוציא את כל ה"שברים" ה"קוים" שמחממים את החלון לא נשרטו, פשוט צריך לעשות את זה בזהירות
  17. יצא לי לראות פעמיים חונה במוזאון 'יד ושם' לימוזינה של וולוו (S80 ארוכה במיוחד) עם לוחית רישוי צהובה שבמקום מספר היה עליה באמצע מנורה. זה הרכב של הנשיא?
  18. אם יש לך את העצבים לזה, אתה יכול להזמין מחו"ל מאתרים כמו דיל אקסטרים, זה יצא זול וגם ישאר אצלך לתמיד.
  19. +1 על OUTSOURCED, אכן סדרה חמודה מאוד, לדעתי שווה צפיה.
  20. כיוון שהוא הזכיר את מעורבות העו"ד אני מאמין שהוא התכוון שאסור ע"פ חוק, ופשוט לא הסכימו לעשות לו את זה. מבחינה טכנית זה אפשרי בהחלט
  21. כשאני יודע שיש כאלה רכבים בארץ, וישנו סיכוי אף הקטן ביותר שהם יעשו את דרכן בנסיעה על הכביש, אני מפחד אפילו לסופר להגיע במכונית. סכנת נפשות, כלי רצח מסתובבים חופשי!
  22. הרכב נראה כאילו הושקעה בו הרבה אהבה, ויחסית לרכב שמיועד להיות מסחרי נראה נקי יפה וחדש! התמונה הראשונה נראת כמו תמונה מהאתר של רנו
  23. Step

    פטור מתאוריה לאופנוע

    חוק מצוין לדעתי. יש עוד הקלות שניתנות לבעלי רישיון נהיגה על רכב שרוצים ללמוד על אופנוע?
  24. בנוסף לעניין הדלק חינם, ביטוח חינם, טיפולים חינם (חינם במרכאות כמובן), יש את עניין השקט הנפשי, שלדעתי זו אחת הסיבות המשמעותיות שאנשים נשארים עם רכב חברה שלא לצורכי העבודה. יש אנשים שבגלל העומס בעבודה, לא רוצים לבזבז את זמנם הפנוי (המועט) על טיפולים\תיקונים או כל דבר הקשור לרכב, והם רוצים נטו רכב של תדלק וסע, ללא ביזבוז זמנם הפנוי. כל דבר שקורה לרכב, אין שום דאגה, לא שוברים את הראש - הכל יתוקן ויטופל בלי שמשתמש הרכב צריך להיות מעורב במשהו חוץ ממסירת המפתח בהתחלה וקבלת המפתח בסוף
  25. קיים בקיה סיד LX. כשאתה עובר את המהירות 40 קמ"ש כל הדלתות ננעלות אוטומטית עד לביטול הנעילה (כפתור בקונסולה המרכזית) כמו כן ניתן להפעיל את הנעילה עוד לפני ההגעה למהירות הנדרשת, שוב באמצעות הכפתור בקונסולה. אני מוצא את ההפעלה האוטומטית של זה למעצבן, כי האנשים שנוסעים איתי הם לא ילדים קטנים שקיימת סכנה שיפתחו את הדלת ויפלו, אך קיום האופציה שאני מחליט מתי להפעיל אותה דווקא נשמע הגיוני ושימושי יותר
×
×
  • תוכן חדש...