-
הודעות
352 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Step
-
היום בבוקר אמא שלי קיבלה לפלאפון שיחה ממספר כזה בערך: 361788** (8 ספרות, מתחילות ב36) ללא קידומת של עיר או פלאפון. היא לא ענתה כי היתה עסוקה, ואי אפשר לחזור למספר הזה. חשבתי שזה מספר של הצבא, אבל כשבדקתי אצלי בפלאפון מספרים של הצבא הם בערך כאלה: 00378**** (9 ספרות שמתחילות ב00), שגם אליהם אי אפשר לחזור. למישהו יש מושג לאיזה גוף שייך המספר? ואם כבר, מכירים עוד מספרים מיוחדים כדוגמת השניים שכתבתי וכמו 059 של הרשות הפלסטינית?
-
כשזה היה אלפא קרטינג היה הרבה יותר טוב לדעתי. בקארטים הישנים, אם היו מסירים את המגבלה הם נסעו מאוד מהר יחסית למסלול, החדשים פחות. כמו כן הקארטים מכוילים בצורה שונה מקארט לקארט ככה שיש סיכוי שילדה בת 12 תעקוף בסיבוב רק כי התמזל לה לתפוס קארט שמוגבל פחות המסלול עצמו לדעתי לא רע בכלל.
-
נוסעת כמו גדולה! ניסיתי בינתיים את המצב של 2 עד 6, והכביסה יצאה נקיה מאוד. כמו כן הסחיטה יצאה לא רע בכלל, לא ציפיתי לכזאת סחיטה ממכונה מהמאה הקודמת. המכונה הקודמת בת ה7-8 של מץ התחילה להוציא לי כביסה עם כתמי שמן, וזאת בת ה18 כמו חדשה לסיכום, גיל 18 זה גיל מצוין! (גם למכונות כביסה...) ובהזדמנות זאת אודה שוב לכל העוזרים, גם בה"פ- תודה רבה על העזרה!
-
מהבחינה החוקית סביר מאוד (מאוד מאוד) להניח שהשינוי יחשב כשינוי מבנה, וכמעט כל בוחן תנועה שפוי יוריד את הרכב מהכביש. למרות זאת היו אנשים בארץ שעשו את השינוי הזה ואיכשהו הסתדרו.
-
תודה רבה לכולם, עזרתם מאוד! הכל נראה פשוט יותר עכשיו.
-
היה בטוח שכך עשיתי, אחרי הכל, אנחנו אותה שכבת גיל איכשהו, הרגשתי שאני אמצא את הלינק לאותו שרשור פה.
-
טיבורון אולי?
-
אלו בדיוק התחתונים עליהם דיברתי
-
אם מדובר בסנדלי נהיגה אני מוכן להשקיע גם קרוב למשכורת ממוצעת אחת. זה משלב שני תחביבים שלי- סנדלים ונהיגה ועל כן אני מוכן לשלם. כמובן שזה תלוי גם בתחתוני הנהיגה שאתה לובש, כי בלי תחתונים מתאימים ממותג נחשב כגון MOMO או SPARCO עם התאמה לבאקטים, תנוחת הישיבה לא תאפשר נעילת סנדלים אופטימלית ורוב ההשקעה תהיה לחינם.
-
קיבלתי מכונת כביסה משנת יצור 92' מתוצרת BLOMBERG, לפי איך שכן הצלחתי להפעיל אותה, היא עובדת מעולה. הבעיה, שאני לא מבין בגרוש אף מצב שיש שם כי הם כתובים בגרמנית (חלק מתתרגמים וחלק לא), לא יודע מה הכפתורים אומרים, ומפעיל אותה רק בניחוש המצב לא ידוע מה הדגם המדוייק שלה, ואני לא מצליח למצוא לה הוראות הפעלה. מישהו יכול לשפוך קצת אור על הנושא? אולי מישהו יודע איפה ניתן למצוא הוראות שימות למוצרי חשמל ישנים כמו המכונה הזאת? מצ"ב תמונות:
-
גם לי יצא להזמין מהם אוזניות בכמה דולרים בודדים (2-3 $) וכשקיבלתי אותן גיליתי שהן לא עובדות. מאז לא ניסיתי להזמין מהם, ולמען האמת די מפחד להזמין מהם דברים שעולים יותר.
-
תלוי מה ההגדרה למכולת. זה לא המכולת של ביז'ו, זה סופר לא קטן מרשת סופרים ענקית- ועדיין הפרשי המחירים בין סניף לסניף לא קטנים. לגבי יוניברס לשעבר, זה בעייתי כי אין לי רכב בחודשיים האחרונים
-
7.5 ש"ח בסופר ליד הבית. שופרסל, חיפה, עוד מעט בדראגסטורים יהיה יותר זול
-
הזמנה למשפט על תאונה, ללא טסט
Step פרסם הודעה בנושא של Step בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יש לי כמה שאלות נוספות: הרכב שהורד מהכביש היה ללא טסט החל מחודש פברואר (02), והורד ממש היום מהכביש. האם אני יכול לקבל החזר יחסי על אגרת הרישוי ששולמה בזמן? נשארו כ8 חודשים. האם אני יכול לקבל החזר יחסי על הביטוח? (חובה וצד ג', שניהם מספט' 2010) האם אפשר להעביר את הביטוח (גם החובה וגם הצד ג') על רכב אחר? האם ישנה אפשרות להקפיא את הביטוחם לתקופה של כחודש? תודה רבה על העזרה, באמת! (אני כותב הודעה נוספת מכיוון שאין אפשרות לערוך את הקודמת) -
הזמנה למשפט על תאונה, ללא טסט
Step פרסם הודעה בנושא של Step בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עדכון קצר: היום הגיע שמאי לבדוק את הרכב, הנזק מוערך בכ10,000 ש"ח, והרכב שווה כחצי. לכן הוכרז טוטאלוס והרכב ירד מהכביש. עכשיו צריך לתבוע את הנהג הפוגע על סכום שווי הרכב והכסף ששולם לשמאי, עניין בעייתי, ולמען האמת - אני לא בטוח שהנהג ישלם ושאני אראה אי פעם את הכסף על הרכב -
יצא לי לחשוב, למה לא מתקינים בכל המכוניות שרשרת טיימינג? לפי מה שהבנתי עם תחזוקה נכונה- בדמות טיפולי שמן בזמן ושימוש בשמן איכותי, השרשרת שורדת ללא כל בעיה לאורך כל חיי המנוע. החיפוש העלה שרשור דומה שבו נאמר שזה בגלל עלויות ייצור, ועקב רצון הייצרנים שלמוסכים תהיה עבודה. אם זאת הסיבה הראשונה, אז איך זה שברכבים זולים כמו הפיאסטה הישנה יש שרשרת ולא רצועה? הסיבה השניה, פשוט לא נשמעת לי הכי הגיונית בעולם, או שהדעה שלי על יצרני המכוניות היא טובה מדי. יש משהו שאני מפספס? מהי הסיבה שבמכוניות חדשות מותקנות רצועות ולא שרשראות?
-
שאלות בהקשר להגדרה: המצב: רכב ליסינג של הדוד, ביטוח לנהג שאינו צעיר ואינו חדש. אני, לעומת זאת נהג חדש וצעיר. אני לא מתגורר עם הדוד. שלוש שאלות שעלו לי: נוסעים למסעדה כל המשפחה, הדוד שותה. מותר לי לנהוג ברכב ע"מ להסיע את כולם לבתיהם, והביטוח יהיה בתוקף? הדוד בחו"ל לשבועיים. הרכב הושאר מתחת לבית שלי. לי יש את המפתח ואת הקוד, ואת רשות הדוד. אם אני אסע ברכב למטרותיי השונות במשך השבועיים, יחשב זה כדרך קבע? [בהנחה שהדוד נוסע רק פעם בכמה זמן ללא זמנים מוסדרים או תקופה קבועה מסויימת בשנה שבה זה קורה. נניח שקורה שהוא מגיע אליי בבוקר בצורה אקראית ביותר ואומר אני בחו"ל, האוטו שלך עד שאני חוזר. (כל ההסברים המיותרים שלי הם רק ע"מ להבהיר את המצב ע"מ לקבל תשובה כמה שיותר מדויקת)] במקרה של תאונה חו"ח, אני מאמין שהחברות ישתדלו להתנער מאחריות בכל הכוח, ומכן נובעת השאלה, כיצד אני מוכיח שהרכב אינו נתון לשימושי כדרך קבע? ישה, תודה רבה שוב על הנכונות לעזור ולתרום!
-
אכן, ג'יפ שהודבק עליו מאחור סמל R והוחלפו הג'אנטים עריכה, עכשיו רק ראיתי את העריכה שלך שבה הוספת את השורה האחרונה. חשבתי שזה ברור שזאת היתה בדיחה.
-
יש חנות שנקרת 'רדיו יזיד' אם אני לא טועה שנמצאת במתחם ביג רגבה באיזור שלך. הם מתקינים מערכות במקום, ויש חנות עם הרבה אביזרים לרכב. לא זוכר בדיוק להגיד לך מה יש שם ומה אין, אבל אם זה קרוב אליך שווה לבדוק.
-
מעניין מי שולט על האקרנופלאן הזה, טייס או חובל?
-
זה מקטגוריית הרוק (ונספחים): AcDc - Back In Black AcDc - Highway To Hell AcDc - TNT Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent Artic Monkeys - When The Sun Goes Down Alexisonfire - Young Cardinals Chuck Berry- Johnny B. Goode The Offspring - The Kids Aren't Alright The Offspring - (Can't Get My) Head Around You Johnossi - Zeppelin סחה, לא ציפיתי לכאלה תשובות פה. יש לי דיסק שקיבלתי מאיזה קרוב משפחה, ЛЕГЕНДЫ РУССКОГО РОКА עם כ13 שעות של איכות. מה אין שם?!
-
הזמנה למשפט על תאונה, ללא טסט
Step פרסם הודעה בנושא של Step בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הייתי במשטרה היום, קיבלתי דו"ח של 250 ש"ח ו6 נקודות. השוטר טען שאין משפט ושלא הייתי צריך לקחת קרוב ללב את מה שהשוטר-פקיד אמר כשהגשתי את ההודעה. כמו כן הוצא לי תדפיס שבראשו כתוב "טופס מידע על תנוני תיק תאונת דרכים" שע"פ השוטר זהו האישור לחברת ביטוח, האם כך הדבר? אם כן, משהו מוזר לי- בטופס הזה אין איזכור לאדם שישב איתי ברכב ופונה גם הוא לבי"ח, ובסעיף "כמות הנפגעים" כתוב 1, והכוונה היא אליי. שמו גם לא מופיע בשום מקום בתדפיס, אע"פ שבניירת שמילאתי והגשתי לפני כן שמו ומס' ת"ז נרשמו כפרטי עד וכפרטי נפגע. לא צירפתי את המכתב שהוא קיבל מביה"ח להודעה, אולי זאת הסיבה? מה יש לעשות על מנת שהביטוח יוכל להחזיר לו הוצאות רפואיות- האם הטופס שקיבלתי מספיק, או שצריך לגשת שוב למשטרה ולבקש שיעדכנו את הטופס ויתנו לי אחד חדש?
