Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Step

    גיבוש חובלים

    תודה על התגובות לכולם. כמובן שלא ביקשתי עצות בסגנון של "בתרגיל X התשובה היא 38, ובסימולציה ההיא תעשה ככה וככה...", אלא יותר בסגנון של תביא חטיפים ללילה, סדין לסקביאס וכמו מה שELIBABA כתב. לגבי הגיבושים לפוסיז, צודק זה המצב היום, אחרי שמתגבש טייס אחד מת באמצע גיבוש כמעט ולא נשארו חלקים פיזיים בשני הגיבושים האלו. הבנתי שיש אנשים שממליצים לקנות איזה בוקסר מנדף, כזה שאחרי הכניסה למים הוא מתייבש מהר, שווה? כדי להמנע משפשפות, מספיק לבוא עם בוקסר צמוד או שצריך לקנות איזה טייטס? (קראתי המלצות באינטרנט)
  2. ערב טוב לחברי קארספורום בעוד יומיים אני מיועד לגיבוש חובלים, קראתי כמה מאמרים על הגיבוש באינטרנט, אבל מקווה בכל זאת לקבל טיפים ועצות מאנשים שהיו שם או שסתם במקרה יודעים על הנושא. תודה רבה לכל מי שיכול לעזור!
  3. למדתי נהיגה על סיויק ידנית 1800 בנזין, והרכב הראשון שנהגתי עליו אחרי קבלת הרישיון היה ניסאן סרנה 2700 או 2300 דיזל. מאוחר יותר כשקניתי ידנית עם מנוע בנזין לא היתה לי שום בעיה לנהוג עליה, בעוד שחברים שלי שלמדו על אוקטביה דיזל לא יודעים עד היום לעשות זינוק נורמלי עם ידני בנזין. אגב, לבן דוד של המורה נהיגה שלי, שהוא גם מורה נהיגה יש שירוקו ירוקה.
  4. זה כדורי חוט כאלה בצבעים שונים, שבפנים מכניסים מנורות גירלנדה. בת דודה שלי הביאה לי כאלה מתאילנד, אמרה ששם מוכרים את זה בכל פינה ובזול, ואני ראיתי בסינימול את העצים שאתה מדבר עליהם- מסכים איתך ב100%- סתם יקר, וזול לבנייה עצמית! הכדורים הם בערך כאלה, רק עגולים: בנויים מחוט נטבל בדבק. אני משער שעשו את זה על מצע שהוא בלון כלשהו, ולאחר שהשיגו את הצורה פשוט פוצצו את הבלון והוציאו אותו מהחור שיש בשביל המנורות.
  5. עזוב, בקצב שהזמן טס ההבדל בן 19 ל39 הוא לא כזה גדול
  6. מזל טוב על אתמול! אבל עדיין אני בספק שאני אמור להרגיש ככה, אחרי הכל אני חוגג מחר רק 19.
  7. כשמחר יום הולדת תשע-עשרה, ואתה מרגיש זקן, במקום לשמוח
  8. Step

    חברים, 1 לספטמבר!

    הפעם הראשונה שאני מתעורר בשעה 10 בראשון לספטמבר. דווקא צדקו כשאמרו שאתגעגע.
  9. תמיד יש סיכוי שמישהו יקפוץ לך לכביש, לכן צריך להיות מרוכז בנהיגה ולשים לב גם מה קורה במדרכה, ותמיד להיות מוכן למצב שמישהו יכנס לך לנתיב הנסיעה בלי לשים לב. לגבי התאונות, אצל נהגים חדשים יש הרבה תאונות- לדוגמה, מהשכבה שלי לפחות 3 חבר'ה ריסקו מכוניות באשמתם למצב של טוטאל-לוס. אבל יש גם תאונות שלא באשמת הנהג, לדוגמה משאית סטתה מנתיב הנסיעה שלה ונכנסה בפינה האחורית של הרכב שלי- מה שנגמר בטוטאל-לוס.
  10. המחשב שלי הוא ATHLON 4400 כפול ליבה עם RADEON X1950 ו2 ג'יגה ראם. את BF2 הוא סחב על ההגדרות הכי גבוהות אבל זה היה לפני 3-4 שנים. כבר כיום הוא מיושן ואני בספק אם הוא בכלל יוכל להריץ איכשהו את BF3.
  11. אחרי כמה אלפי שעות שנשרפו על BF2+SKYPE, שזהו בעצם המשחק היחיד שקניתי במחיר מלא (220 ש"ח), הייתי לוקח BF3 ללא כל התלבטות. לצערי המחשב שלי לא יסחוב בשום דרך BF3, ובנוסף הגיוס שלי הוא בנובמבר, ככה שאשאיר את BF לעוד כמה שנים לחפש"ש.
  12. Step

    גור קטן מחפש בית חם =)

    בלי קשר לנושא השרשור- אלעד, סחתיין על הידע.
  13. Step

    רכב שנגמר לו הטסט

    250 ש"ח קנס ו6 נקודות אאל"ט. בחצי שנה הראשונה ביטוח החובה תקף, ולאחר מכן פג תוקפו ושוטר שעוצר אותך בלי טסט מעל חצי שנה תקבל הזמנה למשפט. בכל מקרה, תשתדל לשלם את האגרה כמה שיותר מהר ולעבור את הטסט, אל תמשוך את זה.
  14. חזרתי עכשיו מהמכון, עשיתי ריצה של חצי שעה בקצב 9.5 קמ"ש, ואחרי זה דקה וחצי ספרינט על 14 (כדי לבדוק האם אני כבר מת או שיש לי עוד כוח להמשיך), יצא בערך 5 ק"מ +-, לא ידעתי שאני מסוגל. ההרגשה לא רעה, לדעתי יכולתי לרוץ 45 דקות, מבלי לשפוך מנוע. להמשיך ככה כל יום או לעשות יום קצב מהיר זמן קצר - יום קצב איטי מרחק גדול? או רק למרחקים ארוכים כל יום?
  15. תודה רבה לכולם על העצות. כמובן שצריך להגיע לגיבוש במצב נורמלי ולא תפוס, ולכן אני רוצה לעשות מנוחה של יום עד שלושה ימים בהתאם להרגשה שלי. אני אביא קצת אוכל אקסטרה כמו שאמרתם. ולגבי הריצה, אתמול רצתי ריצה קצרה בקצב שהוא קצת יותר מהיר למרחק קצר, והיום אני ארוץ למרחק ארוך במהירות יותר נמוכה. לגבי הכוח- אני אעשה כמו שאמרת, כל יום קבוצה אחרת ככה שאוכל להתאמן יותר פעמים ולהספיק יותר. בכל זאת לא הבנתי משהו אחד- האם אני יכול לעשות שני אימוני ריצה ביום? או ריצה אחת בוקר והליכה ארוכה ערב? שוב, תודה רבה על העזרה!
  16. תודה רבה על העצות! 2-3 אימונים ביום? הכוונה לאימון בוקר- ריצה, צהריים כוח, ואימון ערב עוד פעם ריצה? הרבה חלבונים לא בעיה, כל יום ארוחה של 400-500 קילו חזה עוף ועוד איזה פחית טונה. מספיק? ירקות- כנ"ל, אין בעיה. לוותר על הסוכר יהיה קשה, אני יכול ביומיים לסיים חבילת קורנפלקס שהיא נטו סוכר, לא מדובר על כל התלמה אלא כל מיני דברים צבעוניים ומתוקים. בצק לא אוכל הרבה. בשנה האחרונה בסופ"שים הייתי עובד כשופט כדורגל (משחק אחד עד שלושה ליום) ובעיקרון זה הכושר המועט שיש לי.
  17. שלום לכולם, אני יודע שיש כאן אנשים שמבינים בכושר, ואני מקווה שתוכלו לעזור לי. קיבלתי גיבוש חובלים שיערך בעוד שבועיים, ואני רוצה להיכנס לכושר המקסימלי שניתן תוך השבועיים האלו- הדגש הוא על סיבולת לב ריאה. אני מבין שמדובר על דד-ליין שהוא קרוב בצורה מטורפת, ואני בכלל לא יודע מה האימונים יתנו לי. אני יכול שבוע מתוכם ללכת למכון כושר, והשבוע השני לרוץ בים. הכושר שלי כרגע הוא לא משהו בכלל, ז"א שקשה לי לרוץ יותר מ20 דקות בחוץ, אבל על הליכון אני יכול לרוץ בכיף יותר מחצי שעה על מהירות שאני לא רץ ברחוב, ואז עוד בסוף להעלות קצת מהירות. אני לא שמן, אני שוקל 55 ק"ג על 173 ס"מ. כמו כן אני צריך לשמור על ארוחות קבועות, ולאכול בריא יחסית, נכון? בקיצור, אם מישהו יכול לסכם לי בערך מה אני צריך לעשות במכון, וכמה אני צריך לרוץ בים אחרי זה? האם בכלל ריאלי לשפר את מצב הסיבולת שלי בזמן כל כך קצר? מבחינת כוח אני גם לא משהו כרגע- כ20 מתח, סביבות ה60 כפיפות מרפקים. וכמו כן, אם מישהו יכול לתרום קצת פרטים\לתת טיפים לגיבוש אשמח מאוד! תודה רבה לכל העונים!
  18. הייתה כתבה מאוד יפה על לוחם סיירת מטכ"ל שנפצע בקרב לפני שיחרורו, שותק ולכן היה צמוד לכיסא גלגלים, ועבר קק"ץ במגמת להב (הראשון בתולדות צה"ל לפי מה שהבנתי). תקרא את הכתבה, אולי תרצה לכתוב עליו. לינק הורדה
  19. אם אפשר להתעלק על השרשור, מתי צפויות המפעילות הוירטואליות להכנס לשוק?
  20. אביתר, אני מאמין שנושא השרשור הוא פחות הפחד מגראדים, אלא יותר חוכמתו של כוכב הילדים אלון דה לוקו.
  21. אם מה שהיה בחיפה בזמן לבנון השניה דומה איכשהו למה שקורה כרגע בדרום מבחינת הפצצות, אז הרשה לי להסתלבט על הטמבל הזה שנתקע בעמוד.
  22. סיכמת את זה יפה! מדהימה
  23. אם יש אפשרות, למה לא לקנות בנוסף כמה מטרים של פילים זול ולהתאמן עליו, במיוחד במקומות הקשים כמו השמשה האחורית (וגם החלונות האחוריים, אם הרכב קופה) כמה פעמים עד שתצא תוצאה נורמלית, ורק אז לעבור לפילים היקר של 3M? לדעתי יצא יותר זול ממתקין כלשהו בכל מצב.
  24. טראנס טורכי!
  25. להקה ישראלית בשם שב"ק ס', למי שמכיר, כשנמרוד רשף (נימי) שר בו הוא היה נוהג לומר דיגידי (כמו קווגמאייר מפאמילי גאי) בכל פעם שהיתה חסרה לו איזה מילה בשביל חרוז. לי אישית זה גרם לא פעם לומר WTF. בשירת הסטיקר של הדג נחש יש שורה שהם שרים "מוות לערכים", בצורה שהמילה 'ערכים' מבוטאת בצורה דומה מאוד מואד למילה 'ערבים'. לדעתי בכוונה. כמעט כל מי שמכיר את השיר לא יודע שמדובר במילה ערכים.
×
×
  • תוכן חדש...