שלום לכולם, אני יודע שיש כאן אנשים שמבינים בכושר, ואני מקווה שתוכלו לעזור לי.
קיבלתי גיבוש חובלים שיערך בעוד שבועיים, ואני רוצה להיכנס לכושר המקסימלי שניתן תוך השבועיים האלו- הדגש הוא על סיבולת לב ריאה. אני מבין שמדובר על דד-ליין שהוא קרוב בצורה מטורפת, ואני בכלל לא יודע מה האימונים יתנו לי.
אני יכול שבוע מתוכם ללכת למכון כושר, והשבוע השני לרוץ בים.
הכושר שלי כרגע הוא לא משהו בכלל, ז"א שקשה לי לרוץ יותר מ20 דקות בחוץ, אבל על הליכון אני יכול לרוץ בכיף יותר מחצי שעה על מהירות שאני לא רץ ברחוב, ואז עוד בסוף להעלות קצת מהירות.
אני לא שמן, אני שוקל 55 ק"ג על 173 ס"מ.
כמו כן אני צריך לשמור על ארוחות קבועות, ולאכול בריא יחסית, נכון?
בקיצור, אם מישהו יכול לסכם לי בערך מה אני צריך לעשות במכון, וכמה אני צריך לרוץ בים אחרי זה?
האם בכלל ריאלי לשפר את מצב הסיבולת שלי בזמן כל כך קצר?
מבחינת כוח אני גם לא משהו כרגע- כ20 מתח, סביבות ה60 כפיפות מרפקים.
וכמו כן, אם מישהו יכול לתרום קצת פרטים\לתת טיפים לגיבוש אשמח מאוד!
תודה רבה לכל העונים!