Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. עוד אפשרות, היא להחליף צילינדר עם הסבתא\הדודה\כל קרוב משפחה שגר בשכונה אחרת (ע"מ לחסוך בעלויות של קניית צילינדר חדש). אני הייתי דואג מהמפתחות של הרכב, במיוחד אם עליהם יש את סמל הרכב, ועוד יותר מודאג אם יש על הצרור את השלט של הרכב.
  2. אכן לכנפיים האלו אני מתכוון. לא הסתדר לי בראש שזה כנפי מכונן, כי יצא לי לראות נגד עם הכנפיים האלה, ובשביל להיות מכונן צריך לסיים קורס טייס (כולל קק"ץ), לא כך? בכלל חשבתי שלמכונן יש כנפיים זהות לכנפ"ט של הטייסים.
  3. במדי הטייס הוא שם סיכת מ"מ רגילה- של בה"ד 1 ולא של הביס"ט. אם אני לא טועה פעם במקום כנפי טיס רגילות היה לו כנפי טיס של טכנאי מוטס (הוא מוכר באיביי כבר הרבה זמן יחסית).
  4. Step

    שרשור הכופרים הראשי

    אמריקאי אני מאמין. פרק 1 בהורדה. תקציר: סדרת דרמה המתמקדת בוולטר וויט (בריאן קראנסטון - מלקולם באמצע), מורה לכימיה בתיכון שסובל ממקרה חמור של משבר אמצע החיים, בנוסף הוא מתבשר שהינו גוסס ממחלה קשה. על מנת לממן את הטיפולים היקרים ולדאוג לעתיד משפחתו הוא חובר לתלמיד לשעבר והופך ליצרן וסוחר במתאמפטמין (קריסטל מת').
  5. Step

    שרשור הכופרים הראשי

    שובר שורות הזה, שווה צפיה?
  6. יוסי, באיזה איזור\רחוב בחיפה אתה משלם 2200-2300 על דירת 70 מטר?
  7. אני מבין שאתה לא רואה את הסדרה רמזור (המקורית, ייצור כחול לבן) .
  8. Step

    Spider On Weels

    מדהים! פשוט תותחים, באמת שלא ציפיתי שמישהו בארץ יבנה משהו בסגנון. מה בעניין הרישוי, יש תכנונים כלשהם לנסות לסדר לרכב רישוי?
  9. התעלקות, אם אפשר. האסקורט משלב גם את זיהוי הקרניים, וגם אזהרות מבוססות מקום ההימצאות דרך הGPS. האם הוא טוב כמו הולנטיין (בתחומו- בזיהוי קרניי הלייזר)?
  10. ג.מ. פורטל, אני בספק אם זה המכשיר הסלולרי. אם מדובר במכשיר הסלולרי, איך הבוס יודע באיזה רכב משתמש העובד לאחר שעות העבודה- הרכב הפרטי, או רכב העבודה? הסלולרי לא יכול לזהות בתוך איזה רכב הוא נמצא. או שזה אייפון 5 .
  11. אכן, כפי שכבר צוין הפאנל החום הקדמי מתפרק מהחלק הכסוף שמאחוריו. ניסיתי עכשיו לפרק את זה בעדינות אצלי על המקרר ויש תזוזה, אבל כנראה הקליפסים בני ה20 שנה במצב לא משהו, אז לפרק בזהירות!
  12. מצטרף להמלצה על החנות של ארז (TheWolf).
  13. יש לי רשימה של מכוניות, שאני רוצה לשמוע את דעתכם עליהן מבחינת אמינות (הכי חשוב!), וצריכת דלק. חשוב שהמכונית תהיה אוטומטית, אז אם הגיר האוטומטי לא מוצלח בדגם הספציפי, אשמח לדעת על כך. הנה המכוניות שעליהן חשבתי: פולקסווגן פולו 2000-2002, 1400 סמ"ק פולקסווגן גולף 1999-2000, 1600 סמ"ק אופל קורסה, 1400 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר אופל טיגרה, 1400\1600 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר אופל אסטרה 1600 סמ"ק, עד שנת 2000 פיג'ו 206, 1400 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר סיאט איביזה, 1400 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר, או 1600 סמ"ק עד שנת 2000 רנו קליאו, 1400 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר דיהטסו סיריון, 1300 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר פיאט פונטו, 1300 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר פורד פוקוס 5 דלתות, 1600, עד שנת 2000 ובכלל, מה המכוניות הכי מוצלחות, ומה עדיף מבחינתכם. תודה רבה לכל מי שיכול לעזור!
  14. אתר 1 אתר 2 לגבי השתן הזוהר בחושך, אכן תופעת לוואי ידועה. כמו כן מומלץ לשתות כבקבוק יין ביום! (בלי שום קשר לקרינה. לכיף.)
  15. לדעתי הוא לא בא אלייך בטענות, אלא צחק על כך שטעית בתאריכים כשרשמת 2003-3005, כלומר שירתת 1002 שנים. אחלה פז"ם!
  16. Step

    נפתח בטעות.

    בטעות נכנסתי לפה
  17. פרז, אני יכול לענות לך לגבי המבצע של הלפרין: משקפיים ב128 ש"ח- הכוונה היא שנותנים לך מסגרת שמחיר המחירון שלה הוא עד 700 ש"ח, תמורת 128 ש"ח. העדשות במחיר רגיל. בדקתי לפני שבוע, ועבור זוג משקפיים במבצע, עם עדשות ללא שום ציפויים הציעו לי מחיר של 350 ש"ח אאל"ט. סופר-מן, אתה יכול למצוא משקפיים החל מ200 ש"ח (100 למסגרת ועוד 100 לעדשות, בלי ציפויים, ציפויים מכפילים את מחיר העדשות), כשמדובר כמובן על אופטיקות די אנונימיות ונידחות. על אחריות לטווח ארוך אין מה לדבר כמובן, נשברה מסגרת, שלם 100 שקל תמורת מסגרת חדשה. אם אתה מצליח למצוא מחירים עד 500 ש"ח הכל כולל הכול באופטיקה שגם מוכנה לקחת אחריות במידה ומשהו ישבר במשקפיים, הרווחת. לגבי הציפויים, כמו שכבר אמרתי, אני אישית לא משתמש בהם. את המשקפיים אני נושא עליי בלי נרתיק, סתם ככה בתוך הכיס של הג'ינס, ובכלל אצלי הן עברו חיים מאוד לא קלים, ואין אפילו שריטה אחת על העדשות.
  18. super-man, אם אתה צריך משקפיים רק לנהיגה בלילה, אז תקנה את הזולות ביותר שאתה מוצא ונראות סביר. בלי ציפויים בלגאנים, לדעתי סתם מיותר. אני משתמש במשקפיים בנהיגה, בטלויזיה ולפעמים סתם ברחוב, ואני לקחתי את העדשות הכי פשוטות ומסגרת שנראית סביר ושלא נשברת בקלות, אחת שעברה הרבה מאוד (דרכו עליה, התישבו עליה, מעכו אותה ואני גם ישן עם המשקפיים) והיא שורדת לא רע. בקיצור, אם אתה לא תשתמש בהם הרבה, אין טעם ללכת על משהו יקר.
  19. אני מאמין שאתה צריך לפנות למשטרה ולהתלונן על תאונת פגע וברח. במקביל, נסה לדבר עם הביטוח, ואולי הם יוכלו לעשות משהו.
  20. תוצאה מאוד יפה! אפשרי להגיע לתוצאות סבירות בשימוש בפחית צבע ולא באקדח? השיוף נעשה במכונה כלשהי או שיוף ידני עם נייר זכוכית?
  21. הפיירו שעליה בנויה הרפליקה שבארץ, נמכרה בארץ ויובאה בייבוא סדיר? ואיך הרפליקה קיבלה רישוי?
  22. נראה לי באפק זה יכול לעבור בלי בעיה.
  23. ההשחרה בחלונות הקדמיים נראית די מקצועית ובלי בועות\נקודות ודברים בסגנון. אי אפשר פשוט להוריד את החלונות בטסט בתקווה שלא יבקשו להרים?
  24. VJNBfBr-OGU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  25. מה בנוגע לחיישנים שעולים עד 15$ באיביי, הם עושים את העבודה? אפשרי להתקין לבד?
×
×
  • תוכן חדש...