יש לי רשימה של מכוניות, שאני רוצה לשמוע את דעתכם עליהן מבחינת אמינות (הכי חשוב!), וצריכת דלק.
חשוב שהמכונית תהיה אוטומטית, אז אם הגיר האוטומטי לא מוצלח בדגם הספציפי, אשמח לדעת על כך.
הנה המכוניות שעליהן חשבתי:
פולקסווגן פולו 2000-2002, 1400 סמ"ק
פולקסווגן גולף 1999-2000, 1600 סמ"ק
אופל קורסה, 1400 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר
אופל טיגרה, 1400\1600 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר
אופל אסטרה 1600 סמ"ק, עד שנת 2000
פיג'ו 206, 1400 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר
סיאט איביזה, 1400 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר, או 1600 סמ"ק עד שנת 2000
רנו קליאו, 1400 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר
דיהטסו סיריון, 1300 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר
פיאט פונטו, 1300 סמ"ק, שנתון הכי גבוה שאפשר
פורד פוקוס 5 דלתות, 1600, עד שנת 2000
ובכלל, מה המכוניות הכי מוצלחות, ומה עדיף מבחינתכם.
תודה רבה לכל מי שיכול לעזור!