ערב טוב
(בהמשך לנושא הקודם)
הגיעה השעה, ומחר הגיוס שלי.
למי שלא קרא\לא זוכר, אני בן יחיד, וההורים חתמו לי על הצהרת התנדבות לקרבי.
לא קיבלתי מנילה קרבית, כי "הזמן עד הגיוס הוא קצר מדי".
יש לי פרופיל 97, קב"א 56 ודפ"ר 90.
שלחו לי גיוס ללא שום שיבוץ, כך שאני נתון לחסדי קצין המיון.
ברמת העיקרון השאיפות שלי גבוהות, אבל אני מאמין שידיו של קצין המיון כבולות בנוגע ליחידות שיותר מיוחדות מהגדודים של חי"ר\תותחנים\שריון, ולכן סביר להניח שהוא ירצה לשבץ אותי באחד מהם.
כל גיוסי החי"ר הרגילים היו לפני 20 יום, לכן כנראה לא נשארו שם תקנים לעוד חיילים.
אני רוצה ללכת לגולני\גבעתי\צנחנים (עם גיבוש), אך עדיין מקווה לדברים יותר מיוחדים ומעניינים.
מה לדעתכם עליי להגיד לקצין המיון, מה אמורה להיות הגישה שאיתה אני בא אליו, בקיצור- כאחד שפעם ראשונה רואה את המערכת מבפנים, מה לעשות!?
האם לסרב להתפנות אם הוא ינסה לתת לי משהו שאני לא רוצה? האם זה יכול להשפיע על העתיד בצבא, כמו קצונה למשל?
תודה רבה לכל מי שיעזור!