Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. היו באמת לא מעט גיוסים בדצמבר, אבל רובם היו לשירות עורפי, אם זה משנה משהו.
  2. זה ברור. אני מאמין שהכוונה של פותח השרשור היתה שמישהו יכול להפעיל מרחוק את הGPS בפלאפון, ולקבל את נתוני המיקום שלו.
  3. Step

    מי לדעתכם אשם? :)

    גם לדעתי אתה אשם. בכל מקרה, אני אישית לא הייתי מראה סירטון כזה במשפט (מהמצלמה בתוך הרכב). אם הייתי השופט והייתי רואה אותו, ממש לא הייתי פוסק לטובתך.
  4. TVNETIL הוא אתר מצוין שבו עולה רוב התוכן המשודר בערוצים הישראלים, אני לא חושב שיש אתר אחר שמעלה כמעט כל דבר שמשודר בארץ.
  5. אין לי מערכת, וגם לא טלויזיה. אני רואה הכל במסך 22', וכשאני רואה שאני לא אספיק לראות ברגע זה, אני 'מתפרע' ושם את הHD להורדה. מעבר לזה, אפשר לומר שאני מסתפק בDVDRIP. אצלי החלק המכריע בלחכות הרבה זה מהירות האינטרנט הנמוכה (2.5M), לא יודע אם שווה את המאמץ בשבילך לשלוח לי הזמנה אם בשני המקרים אני אוריד על קרוב למקסימום (כ300 KBPS). מה שכן, כשאני מוריד עונות שלמות עוד לפני שאני צופה בהן, טראקר טוב הוא פתרון מצוין.
  6. אני לא אוהב לחכות עד שההורדה מסתיימת. כשאני מוריד בהורדה ישירה, אני יכול תוך כדי ההורדה (החל מהרגע הראשון) לראות את הסרט באיכות המיטבית, שלא כמו בצפייה ישירה. אצלי לפחות, זו הסיבה היחידה שהפסקתי להוריד מטורנטים.
  7. אולי הכוונה לסיטרואן C5 צבע תכלת ליד צימר?
  8. Step

    מתגייס מחר- קצין מיון

    תודה למגיבים, שום דבר ממה שניסיתי לעשות ע"מ להגיע לחי"ר לא עזר. ניסו לשים אותי בשריון (רק בשריון), ואם הייתי עובר לשם הייתי נופל ישר לתוך הגיבוש, אחרי שסחטו ממני את כל המיץ ביומיים טרטורים בבקום. בסופו של דבר הציעו לי דחיית שירות למרץ 12, לגבעתי. לא משהו, מבחינת זה שאני מחכה עוד 3 חודשים אבל קיבלתי מה שרציתי.
  9. Step

    מתגייס מחר- קצין מיון

    לא חשבתי על הנקודה שהקצין מיון ינסה לתת לי את הדברים הכי עורפיים שהוא יכול- חשבתי שמהרגע שההורים חתמו, אני נחשב כמו כל אחד אחר. באסה. אני די מפחד להגיע למקומות כמו תותחנים\שריון או דברים בסגנון, כי כמו שרוני כבר אמר- הפחידו אותי שברגע שנכנסתי לשם, זה כבר לתמיד. יש סיכוי לקבל אצלו ישר גבעתי או גולני? בכל מקרה, אם לא תהיה ברירה, ההורים תמיד יכולים למשוך את החתימה, ולהוריד אותי לג'וב, ואז במחזור הבא של הקרביים להכנס שוב עם טופס התנדבות חדש. יש סיכוי שזה יכול לעבוד?
  10. ערב טוב (בהמשך לנושא הקודם) הגיעה השעה, ומחר הגיוס שלי. למי שלא קרא\לא זוכר, אני בן יחיד, וההורים חתמו לי על הצהרת התנדבות לקרבי. לא קיבלתי מנילה קרבית, כי "הזמן עד הגיוס הוא קצר מדי". יש לי פרופיל 97, קב"א 56 ודפ"ר 90. שלחו לי גיוס ללא שום שיבוץ, כך שאני נתון לחסדי קצין המיון. ברמת העיקרון השאיפות שלי גבוהות, אבל אני מאמין שידיו של קצין המיון כבולות בנוגע ליחידות שיותר מיוחדות מהגדודים של חי"ר\תותחנים\שריון, ולכן סביר להניח שהוא ירצה לשבץ אותי באחד מהם. כל גיוסי החי"ר הרגילים היו לפני 20 יום, לכן כנראה לא נשארו שם תקנים לעוד חיילים. אני רוצה ללכת לגולני\גבעתי\צנחנים (עם גיבוש), אך עדיין מקווה לדברים יותר מיוחדים ומעניינים. מה לדעתכם עליי להגיד לקצין המיון, מה אמורה להיות הגישה שאיתה אני בא אליו, בקיצור- כאחד שפעם ראשונה רואה את המערכת מבפנים, מה לעשות!? האם לסרב להתפנות אם הוא ינסה לתת לי משהו שאני לא רוצה? האם זה יכול להשפיע על העתיד בצבא, כמו קצונה למשל? תודה רבה לכל מי שיעזור!
  11. דורקי, ומה עם ה6N2?
  12. עידן אני חושב שהתבלבלת בשרשור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=183434&page=12
  13. Step

    TAKE THIS LOLYPOP

    דווקא לא מלחיץ שיש את הפרטים, כי אתה מאשר את זה שהאתר ימשוך פרטים ותמונות מהחשבון שלך. אפשר להגדיר ככה שלא רואים שום פרטים שלך אלא אם נמצאים אצלך ברשימת חברים (זה מה שיש אצלי לדוגמה). אפשר גם שבכלל לא תהיה אפשרות להכנס לפרופיל מבלי להיות ברשימה. בנוסף (והכי חשוב), אפשר גם להפעיל שיקול דעת של מה לפרסם, אם בכלל.
  14. הקטע של החמישיה הקאמרית- ענק אמנם לא נהג בוס, אבל גם מצחיק: http://www.mako.co.il/bip-programs/meter-shivim/Video-a348ca2f30da331006.htm
  15. בנוגע לקאסיו, מהי הסדרה היותר נמכרת שלהם, האדיפייס או הג'י שוק, אם אפשר באחוזים (לא הצלחתי למצוא בגוגל)? והאם אחוזי המכירות דומים גם בארץ?
  16. נתנייתי אחרי הכל החוק לגבי איסור דרישת תעודת היושר הוא חדש במקרה? ידוע לי שלפני כ3-4 שנים ע"מ לעבוד בהתאחדות לכדורגל, חברים נדרשו להוציא תעודת יושר, ואני שהתחלתי לעבוד לפני שנה התבקשתי רק לחתום על סעיף בחוזה שאין לי רישום פלילי, מבלי להביא שום הוכחות.
  17. כן, לגבי הצנחנים אני באמת מתכנן לנסות לצאת לגיבוש לאחר הגיוס כבר. טוסטוס, יש קצינים בדרגות כאלה בתחנות המרכזיות? חשבתי שיש להם איזו אקסנט. בכל מקרה, מה הסיכוי שקצין שאני פוגש ברחוב בכלל יחשוב על לעזור לאיזה ילד שנטפל אליו ברחוב וחופר לו כמה היחידה שלו טובה וכמה הוא רוצה לשרת בה?
  18. לגבי רולטה רוסית- בחיפה לילד אחד נחצה הראש לשני חלקים כשהדבר האחרון שראה היה גלגל של רכבת.
  19. במה שונה המנגנון הזה מכל מנגנון פשוט אחר? לא מדובר במקרה על מנגנון רגיל שבמקום שמולבשים עליו 3 מחוגים- שניות דקות ושעות, מורכב עליו רק מחוג השעות עם מגנט עליו?
  20. תודה על התגובות. אני לא מאמין שמשהו השתנה מאז. אני אנסה להשיג שיבוץ טוב יותר דרך קצין מיון, אבל אני לא בטוח שהוא יעזור. אם עכשיו ע"י סירוב פינוי היה אפשר להשיג צנחנים ככה בקלות, היה יכול להיות לא רע :\
  21. האם יש סיכוי שיש פנסים תחליפיים מפלסטיק לקורולה מאותו דגם, ופה מדובר עליהם?
  22. זה פנס דהוי: ניתן לשייף אותו עם נייר זכוכית ואז לכסות בלקה חדשה (תערובת כלשהי, פורסם בעבר בפורום), כדי להחזיר אותו לחיים. אם הפנס מאד דהוי, הוא יכול לא לעבור טסט רישוי, כי הוא פוגע באור שעובר דרכו. לגבי שינוי הגוון, לא יודע.
  23. לחיפה, דרוש עובד לחלוקת לחם ודברי מאפה בלילה, בין השעות 00:00-5:00 (תלוי בקצב העבודה, ניתן לסיים מוקדם בהרבה). 052-3200199
  24. הורדתי כמה מדבקות בנות יותר מ10 שנים מהצד הפנימי של השמשה ביונדאי שלי. המצב שלהן היה שהן לא מתקלפות כיחידה שלמה אלא נשברות לרסיסים קטנים, אז ישבתי חצי שעה עם אולר וגירדתי את זה עד שלא נשאר זכר מהן.
  25. אז כל הגאטסו שיש עכשיו על הכבישים, גם אם מוציאות פלאש, לא מצלמות לצורך שליחת דו"ח?
×
×
  • תוכן חדש...