קודם כל תודה על התגובות!
למען האמת ממש לא חשבתי בכיוון של לייזר, כי השימוש יהיה מזערי, אולי 3 דפים בחודש.
מחיר של מדפסת לייזר צבעונית זולה הוא כ650, ודיו זולה הוא 150-200, כמעט פי 4.
אני לא ממש רואה טעם לקנות את הלייזר, כי אפילו במקרה של תקלה, אני יכול לקנות עוד 3-4 מדפסות דיו ולא להגיע למחיר של מדפסת לייזר אחת.
האם כל מדפסות הדיו הזולות הן אותו ח*א, או שיש חברות שיותר מומלצות (בין אם באמינות ובין אם במחיר הדיו)?
עריכה, sperial עכשיו ראיתי את התגובה שלך, ואני מבין שלשימושים שלי הכי טוב = מדפסת דיו פשוטה עם מיכל כמה שיותר גדול?