Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. ראה את השקית של זק"א מבפנים
  2. לא רואים את התמונה.
  3. אם אפשר לשאול, מה הוא ממוצע הבגרויות המשוכלל שלך (ע"פ הטכניון לדוג')?
  4. ידוע שבברה"ם לשעבר פק"ל נהיגה כולל מפתחות רכב, רישיון נהיגה שמוצמדים אליו כמה שטרות, ואלת בייסבול. אגב הבחור שהגן על הפנסיונר הוא סלב מאוד מפורסם ברוסיה.
  5. התבאסתי על העונה השניה והפסקתי לראות בפרק 4, יש טעם להמשיך בכלל?
  6. במגן זהב של מכבי, ללא אישפוז הקופ"ח מזכה בחצי מהסכום.
  7. Step

    מחרטה תוצרת בית.

    גם אני הולך לנסות לבנות אחת בסגנון של זה: אני אנסה להשתמש בפטישון (על מצב מקדחה), ואת כל המבנה אנסה לעשות מרפסודה. נראה מה יצא
  8. תנסה בPIRATE BAY, אולי לא כמו TL אבל הוריד לי עונה תוך פחות מלילה.
  9. לגבי LEVERAGE, תודה רבה, הסדרה כבר ביוטורנט. מסכים לגמרי לגבי HOMELAND, אחרי פרק אחד נראה כמו סדרה מצוינת! michaelbe6, עד עכשיו יצאו 46 פרקים. ממליץ לשים טורנט ולישון בשקט מלחפש כל עונה\ כל פרק להורדה ישירה, כי אחרי נפילת מגה אפלואד זה נהיה פשוט סיוט.
  10. לידע כללי, כל הפעמים ששמעתי על הגשת עדות במשטרה, זימון המעיד לא בא בכתב\מישהו הגיע הביתה, אלא בטלפון, תוך כדי מתן כל הפרטים לאן להגיע ובאיזה שעה. ותתפלאי, ממספר חסוי. אם היו מגיעים אלייך הביתה, אז זה כבר לא היה לצורך הגשת עדות אלא לצורך עיכוב לחקירה תחת אזהרה. אם היו צריכים ראיות (לא בתאונת דרכים), גם היו הופכים לך את הבית.
  11. אתה לא הראשון שחשב על זה
  12. אחרי שראיתי את THE UNIT, ומאוד אהבתי, יש סדרות בסגנון? וגם, מישהו ראה את Leverage ויכול להמליץ עליה?
  13. צדקת, התקנתי את מה שהיה בVCredist והמשחק עובד. חבל שהFPS כל כך נמוך, פשוט אי אפשר לשחק יש אפשרות של אוברקלוק או משהו בסגנון ע"מ להביא את המשחק לזרימה נורמלית?
  14. אין טעם, ולא יהיה זמן. בעוד חודש וחצי אני חוזר לצבא
  15. אתה מדבר על אלה? כי אם כן, אז הן כבר נכנסו (אני יודע בוודאות על גבעתי). אם לא, אתה יכול לפרט עוד קצת?
  16. די כבר, בסוף אני אקנה כרטיס מסך בכסף שאין לי
  17. העברתי את הקראק, המשחק נפתח (הגדרות וידיאו על הכי נמוך), אני לוחץ NEW GAME, אנטר, יש את המסך עם העשן ואחריו המשחק קורס. כנראה שהמחשב שלי מנסה להגיד לי שהוא לא אוהב סקיירים!
  18. בשביל זה הורדתי את המשחק. יש לי חודש לשרוף, אז אם כבר משחק מחשב אז בטח שזה יהיה סקיירים ולא מייפל סטורי! וזה קרה אחרי ההתקנה, ולא שמתי שום קראק, חשבתי בגלל שמדובר בגרסה פרוצה (RZR משמע RAZOR1911) לא צריך שום קראק. מחפש קראק ובודק, BRB.
  19. לא מבין בזה יותר מדי, אבל נראה לי שהכ"מ שלך חזק משלי בכמה רמות. היה לי פעם X1950 שהיה יכול תאורטית להריץ את סקיירים אבל לצערי הוא החזיר את נשמתו לבורא. בכל מקרה, הורדתי את המשחק (קובץ ISO אחד, rzr-skrm.iso), התקנתי דרך דמון טולס וכשאני מנסה להפעיל אותו אני מקבל שגיאה- מצ"ב תמונה. האם זה אומר שהמחשב שלי פדלאה, או שחסר לי משהו שאני צריך להוריד?
  20. מפרט מצ"ב
  21. יש גרסאות פרוצות שניתן להוריד ע"מ לבדוק האם המחשב שלי יסחוב את זה?
  22. Step

    איזה מדפסת לקנות?

    סורק ופקס זה לא רע בכלל, הנה מדפסת משולבת זולה במיוחד: http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=731312 איך היא? **עריכה, זאת לא המדפסת, אחת החנויות שמה דיו במקום מדפסת ומכאן התקבל המחיר הנמוך. המחיר הוא 300 למדפסת עצמה. הנה 3 מדפסות במחירים זולים, מי מהן עדיפה? LEXMARK HP CANON
  23. Step

    איזה מדפסת לקנות?

    קודם כל תודה על התגובות! למען האמת ממש לא חשבתי בכיוון של לייזר, כי השימוש יהיה מזערי, אולי 3 דפים בחודש. מחיר של מדפסת לייזר צבעונית זולה הוא כ650, ודיו זולה הוא 150-200, כמעט פי 4. אני לא ממש רואה טעם לקנות את הלייזר, כי אפילו במקרה של תקלה, אני יכול לקנות עוד 3-4 מדפסות דיו ולא להגיע למחיר של מדפסת לייזר אחת. האם כל מדפסות הדיו הזולות הן אותו ח*א, או שיש חברות שיותר מומלצות (בין אם באמינות ובין אם במחיר הדיו)? עריכה, sperial עכשיו ראיתי את התגובה שלך, ואני מבין שלשימושים שלי הכי טוב = מדפסת דיו פשוטה עם מיכל כמה שיותר גדול?
  24. בוקר טוב, הגיע הזמן שאקנה מדפסת. עד היום בחיים לא הייתה לי אחת, לכן אין לי שום מושג בזה. אני צריך משהו זול ופשוט לצרכים ביתיים- פה ושם להדפיס דף, מדי פעם תמונה, לא יותר מזה. האם יש משהו שצריך לשים אליו לב? כמה בערך עולה להחליף צבע (ניתן להזמין מחו"ל)? תודה רבה לכל העוזרים
  25. לא מכיר הרבה רוסים צעירים שמעדיפים להשתמש בממשק רוסי, אלא אם כן הם עולים חדשים.
×
×
  • תוכן חדש...