SUPER-MAN, בנוגע ללימוד אנגלית בתחום הקרוא וכתוב אני לא יודע בדיוק, אבל אני מאמין שקריאת ספרים תשפר את אוצר המילים והבנת הנקרא מאוד.
כמו כן, תראה סדרות עם כתוביות באנגלית כמו שכבר אמרו פה, אפילו אם לא תבין הכל, תוכל להבין מילים מהקונטקסט או אפילו לבדוק במילון אם איזו מילה ספציפית מציקה לך מאוד.
זה יתרום לך בעוד תחומים- כמו הבנת הנשמע, אצלי זאת היתה אחת הבעיות באנגלית, הבנתי כל מה שקראתי, ידעתי לכתוב לא רע, אבל לא הייתי מבין מה אני שומע בסרטים ובטלויזיה, ובעוד תחום שהוא קריאה מהירה (צריך להספיק לקרוא לפני שהכתובית נעלמת).
ובדיבור ושיחה, אין כמו לדבר עם דוברי אנגלית. במשך כל החיים שלי לא דיברתי אנגלית בחיים, מעבר למשפט או שניים פה ושם, אולי בחו"ל טיפה ובשיעורי אנגלית בתיכון.
מה שבאמת שיפר לי את הדיבור זה שכשהתגייסתי, היו לי במחלקה 3 אמריקאים דוברי אנגלית בלבד, וכמובן שקפצתי על המציאה ודיברתי איתם רק אנגלית, ואחרי מסלול של שנה בצבא איתם אני מרגיש שיפור בדיבור שלי, וכמובן בביטחון שלי לדבר באנגלית.