Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Dj dani, מה עם הדגם האוטומטי של הפונטו? יודע עליו משהו?
  2. אין לי מושג איך בודקים את הבייסבנד, וכנ"ל גם הגדרות המעבד, אבל החלפתי לסוללה אחרת של אנקר, ובינתיים הכל בסדר, לא מתחממת ונטענת כראוי. לגבי הניתוקים אני אעדכן בהמשך, אחרי שיהיה לי כמה שעות שימוש. בכל מקרה אני מצרף תמונה של הגרסה מהגדרות המכשיר. יש לך מושג מה יכולה להיות הבעיה בזיכרון? איפה אני מוצא את הדבר הארור שתופס לי יותר מג'יגה זיכרון תודה רבה על העזרה!
  3. המכשיר עם רוט, והוחלף בו הקרנל מזמן, לפני חודשיים. כנ"ל הבייסבנד, אם אני לא טועה הותקן אחד שמתאים לסלקום או משהו בסגנון. כל התופעות החלו ממש השבוע, כך שאני בספק אם זו הבעיה.
  4. בזמן האחרון הs2 עושה לי כמה בעיות, אולי מישהו יודע מה אפשר לעשות איתן: א. בעיה דומה למה שהיה לרוני. המכשיר טוען שלא נשאר לו מקום בזכרון הפנימי של המכשיר להתקנת תוכנות וכו', אבל כשאני מריץ storage analyzer הוא מראה שיש ים של מקום. בנוסף, בתוך התוכנה שבאה עם המכשיר (יישומים ומקורות) ניתן לראות שהתוכנה הכי כבדה שוקלת 40 מגה, ולמטה בפס של הזכרון רואים שתפוסים כמעט 2 ג'יגה. מצ"ב תמונות ב. הסוללה לא נטענת כמעט, מדובר על סוללת anker שעד עכשיו עבדה מצוין. אני מנסה להטעין תוך כדי השימוש- קריאה בפורם ושמיעת מוזיקה, ולא רק שהאחוזים לא עולים, אלא הם גם יורדים. כמו כן המכשיר מתחמםכל הזמן יותר מדי, נע בין 45 ל60 מעלות. ג. כל הזמן יש איבוד של קליטה (ניתן לראות בתמונה של הסוללה). במקום שיש בו קליטה מלאה פתאום מנתק לחלוטין את האות וחוזר אחרי כמה שניות. למישהו יש מושג ממה נובעות הבעיות?
  5. נדיר מאוד למי שלא קיבל עקב היותו לוחם. חברים טובים מאוד באפסנאות של הבקו"ם אולי יוכלו לעזור, אולי חבר שהוא קל"ג או נגד לוגיסטיקה חזק. וכמובן האפשרות הכי פשוטה, חבר בקבע שקונה בנקודות בשבילך.
  6. ענק! שמעתי ברדיו (לא זוכר איזה, ככל הנראה תל אביב) בשעה 4 בבוקר בשישי הקודם כשנסעתי הביתה. אהבתי מאוד, מחכה לעדכונים.
  7. הבנתי, תודה על העזרה. מישהו יכול לספר עוד קצת על הרכב? ומה המחיר הריאלי לרכב כזה?
  8. יש לי הזדמנות לקנות מחבר של המשפחה קוואליר אוטומטית שנת 1996, האם יש משהו ספציפי לדעת לגבי הרכב? תקלות, דלק, כוח וכו'
  9. SUPER-MAN, בנוגע ללימוד אנגלית בתחום הקרוא וכתוב אני לא יודע בדיוק, אבל אני מאמין שקריאת ספרים תשפר את אוצר המילים והבנת הנקרא מאוד. כמו כן, תראה סדרות עם כתוביות באנגלית כמו שכבר אמרו פה, אפילו אם לא תבין הכל, תוכל להבין מילים מהקונטקסט או אפילו לבדוק במילון אם איזו מילה ספציפית מציקה לך מאוד. זה יתרום לך בעוד תחומים- כמו הבנת הנשמע, אצלי זאת היתה אחת הבעיות באנגלית, הבנתי כל מה שקראתי, ידעתי לכתוב לא רע, אבל לא הייתי מבין מה אני שומע בסרטים ובטלויזיה, ובעוד תחום שהוא קריאה מהירה (צריך להספיק לקרוא לפני שהכתובית נעלמת). ובדיבור ושיחה, אין כמו לדבר עם דוברי אנגלית. במשך כל החיים שלי לא דיברתי אנגלית בחיים, מעבר למשפט או שניים פה ושם, אולי בחו"ל טיפה ובשיעורי אנגלית בתיכון. מה שבאמת שיפר לי את הדיבור זה שכשהתגייסתי, היו לי במחלקה 3 אמריקאים דוברי אנגלית בלבד, וכמובן שקפצתי על המציאה ודיברתי איתם רק אנגלית, ואחרי מסלול של שנה בצבא איתם אני מרגיש שיפור בדיבור שלי, וכמובן בביטחון שלי לדבר באנגלית.
  10. Step

    מטפס על הקירות

    וואו וואו, פנדוב, כמה תשלם לחייל בן 20 על שעת עבודה אצלך?
  11. חייל בן 20, חוזר חמשו"שים, מחפש עבודה שתתאים ליציאות. ניסיון כשליח עם רכב (כמעט 3 שנים רישיון), מטבח, מלצרות, סדרן בחנות. חוש טכני טוב. חיפאי, אם יש הצעות אשמח לשמוע
  12. אני משרת ביחידה שבזמן עמוד ענן עבדה בשת"פ עם יחידת האטיופים המסווגת של חמ"ן, ככה שממקורות זרים אני יודע שהיה שימוש נרחב כנגד עזה בנשק הdew. למי שלא יודע רפא"ל כיום מפתחים מיקרוגלים צה"ליים בשיתוף פעולה עם תע"ש וLG ניגריה. יצא לי לראות את האבטיפוס והוא קטלני, כל השפצורים שלm16 מתאימים לו.
  13. גם לי ידוע שנכנסים עם קרמים, או קרמונים למי שיש, לפחות בתנועה אל היעד (עדכני מהחודשים האחרונים).
  14. מצטרף להמלצות! תודה ארז.
  15. את רוב הדברים האלה משיגים במהלך השירות. מסילות פיקטין יש למחלקת הנשק כמו זבל, רק תבקש מהם. חובקים פאוצ'ים לפלאפון, רצועות לנשק וכל הדברים האלה תכין לבד, או שעם הזמן תקבל דברים יפים מהאמלחיה בותיקות. ידיות הסתערות, יראורים מקפורקים וכל הווסחיאדה אתה יכול לחתום בנשקיה, או שתקבל עם הזמן מהותיקים המשתחררים. בכל מקרה, הכי הכי הכי חשוב, אל תקנה ציוד צבאי/ שפצורים! הכל אפשר להשיג בצבא. אם תרצה עזרה בלהכין דברים בעצמך דבר איתי אני אשמח לעזור.
  16. אם לא יבואו לקחת, אשמח להגיע ולקחת אותו.
  17. מדהים שזה מה שילד בן 13 בוחר לעשות עם מתנת הבר מצווה שלו, כל הכבוד לבחור ולמשפחה שנתנה לו חינוך כזה! דרך אגב, בעמוד ענן היו המון (המון!) תרומות של אוכל ממתקים פיצות וכו' לגדודים הלוחמים. גם מהארץ וגם מחו"ל. תודה לכל מי שתרם, לפלוגה שלנו זה העלה את המורל בצורה מטורפת
  18. יחובר ממיר (כבל HDMI?) ואולי מדי פעם גם טאבלט/פלאפון או DISK ON KEY. כמו כן אני לא הולך להזמין חבילת HD מיס, ככה שאני בספק אם אני חייב FULL HD. מעטות מאוד הפעמים שאני אצפה בסרטים בHD מהאינטרנט.
  19. אכן, כבר חשבתי על זה. ע"פ החישוב יוצא שצריך טלויזיה 35.5', ולכן גם הזכרתי בתחילת השרשור את הגדלים 32-37. מכירים דגמים מומלצים?
  20. חשבתי שמספיקה טלויזיה בגודל 32-37, מכאן גם התקציב שאמרתי.
  21. הגיע הזמן לקנות טלויזיה חדשה במקום הטושיבה בומבה 29' שמקרטעת הרבה בזמן האחרון. המרחק שממנו צופים הוא בערך 3 מטרים. בחיים לא היתה לי lcd/led/פלזמה ואני לא מבין בזה כלום הבנתי שעד 1500 אפשר לקנות משהו נחמד. כמו כן אני צריך מצלמה חדשה, קומפקטית point and shoot, אין דרישות מיוחדות- כמובן עדיפות לזמן סוללה ארוך ואיכות גבוהה ככל האפשר של תמונות. היתה לי פנסוניק LŻ8 שנדפקה קצת בזמן האחרון. התקציב הוא עד 500 ש"ח. יש המלצות? תודה רבה לכולם :beer:
  22. שאלה למבינים- כמה שווה לשלם על אייפון 3gs שנשבר לו הטאץ' (דיגיטייזר אני מניח) וחסר לו הכפתור כיבוי?
  23. אני בן יחיד, ככה שמהבחינה הזאת אני נחשב לצבא בערך כמו פרופילניק. בכל זאת, אני יודע שאתה היית מש"ק מודיעין, אני בטוח שיש לך משהו לספר לי על התפקידים האלה, כי אני לא יודע כמעט שום דבר.
×
×
  • תוכן חדש...