Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. היישום לא הותקן. יש לך מושג מה יכולה להיות הבעיה?
  2. Sgs 2, אני מאמין שיש מקלט. אשמח לapk
  3. צריך אפליקציה לרדיו (לא דרך האינטרנט), לא מצאתי אחת מובנית בcm10.1, וגם בפליי סטור כולם דרך האינטרנט. יש חיה כזאת?
  4. הבעיה עם זה שהווטסאפ יפסיק להיות חינמי, זה שאז הרבה אנשים יפסיקו להשתמש בו, ואז פשוט לא יהיה משתלם להשתמש בו. אם אפשר היה לדעת בוודאות שכולם ישלמו, זה היה עניין אחר...
  5. כמובן, הציוד לא ייזרק, האפוסונים כן. יש קצת מקום בבוידעם (: אם יותר טוב לך, אני בירושלים רוב הזמן, ומתחילת מאי אהיה רוב הזמן ליד באר שבע.
  6. אחרי חיטוט קצר בארון, מצאתי חבילת דפי איפוסונים (משהו כמו 100 צהובים ו50 לבנים לטריג'), לא יודע אם מישהו אי פעם יצטרך את זה, אם כן תגידו. זה הולך לפח מחזור הקרוב בעוד שבוע. כמו כן יש לי שני מעילי דובון (מעיל א') חדשים, זוג ברכיות, כמה מימיות ועוד כמה שטויות. מישהו צריך כדי להזדכות\ להשלים פערים? אם למישהו יש מעיל א' קצינים (זה עם הפרווה) אשמח לקבל\להחליף בעד משהו\לקנות תמורת תשלום סמלי.
  7. וואו, מזל טוב! בקרוב אצלי, בעוד כמה שנים... החלמה מהירה ומלאה לרגל, זה הכי חשוב.
  8. רק המכנסיים, אבל אז החולצה תהיה דהויה והמכנס חדש. לא יפה!
  9. מש"ק קליעה בבא"ח לא עושה יותר מדי. יורד למטווחים עם הטירונים ומלמד אותם להכנס למצב ולירות כמו שצריך בשבועות הקליעה הראשונים, ובאימון המתקדם מלמדים מקצים קצת יותר מעניינים, אבל לא משהו מיוחד. פרופיל לא יודע, אבל כושר זה לא משהו שצריכים בתפקיד, זה לא שתעשה יל"מים. בנוגע לקורס עדיף שתשאל את השלישים של היחידה. אני אישית לא הייתי הולך על התפקיד.
  10. תוכנה מעולה, הופכת את הפורום לקל ומהיר בהרבה, חוסכת באינטרנט ובסוללה. משתמש בה מאז שיש לי סמארטפון, מומלץ מאוד!
  11. עדכון: התקנתי והכל טוב ויפה, ממה שהספקתי לשחק איתו קצת בינתיים, נראה כמו רום טוב. אממה, אני לא מצליח להפעיל סינון אנשי קשר בספר הטלפונים- אין את האופציה של לא להציג אנשי קשר בלי מספר. איך עושים את זה?! התווספו לי עוד 200 אנשי קשר מהג'ימייל בלי מספר והם מפריעים.
  12. אני עומד להתקין cm10.1, מצאתי את הnightly, האם הוא בסדר?
  13. על מה אתה ממליץ? גם cm10?
  14. מנפלאות צה"ל
  15. זה רום AllianceROM_JB_I9100XWLSD_v7.01.zip ויש לי ג'יג. אם אני עכשיו מכבה את הפלאפון, אני אוכל להכנס לריקברי או להשתמש בג'יג ולהכנס לDOWNLOAD?
  16. אז עבדו עליי, וסתם זיוודתי לא פעם ולא פעמיים רק"מים, ג'יפים וכו' וכו', כשזה בעצם בכלל לא התפקיד שלי?
  17. הרבה פחות עבודה אפילו בשביל כל חי"רניק ממוצע שיוצא לו לזווד כלים כאלה ואחרים.
  18. חייב עזרה. התחלתי לצרוב רום על המכשיר, עשיתי לו את כעל הWIPEים דרך הריקברי (לאCWM) ודרך אותו הריקברי שמתי להתקנה את הרום. יש את הייצור של האנדרואיד עם בטן פתוחה ובפנים צורה לא מוגדרת מסתובבת, ומתחת לזה פס טעינה. הפס נתקע על 1\8 בערך ולא זז כבר 10 דקות. מה לעשות?
  19. טוב, התייאשתי מהבעיה של הזכרון, החלטתי להתקין רום חדש ועל הדרך לפרמט את הכרטיס הפנימי. יש המלצות לרומים טובים? הכי חשוב שיהיה יציב וזמן סוללה טוב.
  20. קודם כל תודה רבה על כל העזרה! אני עם רום סטוק של פלאפון, אני חושב שמצאתי משהו דומה לאפשרות שדיברת עליה, והיא מבוטלת. (מצ"ב) בכל מקרה הסוללה השתפרה מאז שמחקתי את הסואושיאל האב. נשארה בעיקר הבעיה של הזכרון שמשגעת אותי.
  21. מה זה הsocial hub הזה?? מחקתי אותו דרך link2sd, מקווה שהוא לא יצוץ יותר. זה בסדר שהמכשיר מתעורר כל כמה זמן (תמונה 2) באמצע הלילה?
  22. אותו חרא עם הבייסבנד החדש. מאז ההודעה הקודמת שלי בשרשור הזה עברו 10 דק', שבהם הייתי בפייסבוק וירדו 9 אחוזים. (הפלא לא בהטענה עכשיו)
  23. מדובר על מטען מקורי של סמסונג, אוטפוט של 0.7 אמפר, 5 וולט. זאת בעיה שלא היתה קיימת עד לפני יומיים בערך, לפני כן לא השתנה כלום בתנאים (אני חושב). הסוללות מתרוקנות ממש ממש מהר.
  24. תודה רבה, צרבתי את הבייסבנד אבל איכשהו הבעיה עם סוללה אחרת של אנקר ממשיכה, המכשיר בטעינה אבל האחוזים יורדים לאט לאט. אני מתחיל לחשוד בשני המטענים המקוריים שלי ובשקעים הצהליים הארורים.
  25. פשוט להתקין עם מובייל אודין על מה שקיים עכשיו?
×
×
  • תוכן חדש...