חברים, אני נמצא לפני קניית סמארטפון אשר אמור להחליף את הS2 המזדקן שלי (נקנה באוגוסט 2011. בן 3 וחצי שנים כבר).
התקציב הוא כ1700 ש"ח, כאשר הדרישה העיקרית היא סוללה חזקה. עם הגלקסי 2 הייתי עוד איכשהו מצליח לשרוד, בזכות מטען סוללות ו3 סוללות ספייר שהיו מתחלפות ברוטציה במכשיר. להבנתי, כיום אין הרבה מכשירים טובים עם סוללה נשלפת, ועל כן הצטיידתי כבר בXIAOMI 10400 MAH, ועוד סוללה נטענת של 6000 MAH.
מעבר לכך, אין דרישות מיוחדות. יהיה נחמד אם המסך יהיה איכותי ובהיר, והמצלמה תהיה טובה.
חשבתי עד כאן על 2 מכשירים:
LG G2
NEXUS 5
והבנתי שלכל אחד מהם יש דגמים שונים. האם יש הבדל מהותי? הבדלי מחירים?
האם אני בכיוון?
מעבר לכך, אין לי בעיה לקנות מכשיר משומש, אבל זו האופציה השניה, מכיוון שאין לי זמן להתעסק במציאת מכשיר, נסיעות ובדיקות וכו'.
אולי בכלל MOTO G הוא הכיוון?
או איזה ONE PLUS ONE? אני כבר מבולבל מרוב המכשירים שיש בשוק ולצערי אין לי יותר מדי זמן לעקוב אחר כל החידושים.