Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Step

    הרכב החדש של אנשי הקבע

    כל מי שהתפקיד שלו מבצעי מספיק מקבל תעודת אורות כחולים. לצורך העניין יש רס''נים וסא''לים באוגדת עזה עם צ'קלקות. ורוב הרס''נים שמחליפים עכשיו את הרכב מקבלים אטראז' באותה אוגדה.
  2. oh well, על שלי רשום צה''ל. גם זה סוג של מעסיק
  3. מדי א' עבודה עשויים דקרון, לי אישית לא הכי נוח לעבוד איתם. הם גם דקים יותר וגם קצת מגבילים לי את התנועה.לעומת זאת ב', עשויים כותנה עבה, ובחלק מהמקומות (ברכיים לדוגמא) עשויים שתי שכבות. אני מסתובב ביום-יום כבר מעל שנה וחצי עם זוג אחד של מכנסי ב', אשר עוברים כביסה חזקה פעם בשבוע, ואין עליהם אף קרע או משהו שמתקרב לזה. קשה לי להאמין שא' או מכנסי קאמו אזרחיים יחזיקו ככה.
  4. אין כמו מכנסי ב' צבאיים לעבודה.
  5. אם כך, אין באמת הטבות. זו אחלה דרך להשאר קצת בצבא. אחרי זה לרוב לא נשארים קבע אמיתי.
  6. לרוב, כשמישהו עובר במת''ק ליחידה אחרת, קל יותר למשוך את אותו המילואימניק להשאר ביחידה החדשה (מכתב נחיצות בו מצויין כי בעל התפקיד למד את המקצוע ספציפית ליחידה החדשה וכו'...)
  7. מישהו יכול לתת קישור למכשיר שמודד כמה אמפר מעביר הכבל?
  8. חבר'ה, עדיין רלוונטי...
  9. Step

    החומוסייה שלי!

    ממליץ בחום על ''החומוס של טחינה'' בשדרות. חוץ מחומוס טעים מאוד, ופיתות מדהימות, תוכלו להנות מאווירת ''סטאלבט על החוף'' כאשר מתנגנת ברקע מוזיקה של בוב מארלי ומגישות לכם את החומוס סטודנטיות יפות ממכללת ספיר. אני משרת כאן בגזרה, ותמיד כשיוצא לי לעבור ליד, אני אוכל אצלם.
  10. אוטיג'י זה אובויאוס. תראו את זה: http://m.geekbuying.com/item/3-1-Micro-USB-2-USB-2-0--in-1-Micro-USB-OTG-Hub-Host-Adapter-Cable-to-for-Samsung-Xiaomi-Tablets-Smartphones-333268.html
  11. אהלן חברים, הבנתי שכלל המכשירים הללו הינם סוג של סטרימרים. מישהו יכול לתת הסבר מה כל אחד עושה? הם יודעים להזרים סרט hd שהורדתי במחשב וינדוס? מה ההבדל? מה טווח המחירים המקובלים לקניה בארץ/איביי? תודה רבה, ושנה אזרחית חדשה שמחה!
  12. הייתי ישן עם אטמים בקו, כשאנשים היו נכנסים ויוצאים מהמכולה כל היום וכל הלילה (כשתופסים משימות). אטמי m3 מאיביי עשו את העבודה. הבעיה, שהתרגלתי לזה ואח''כ היה קשה להיגמל, כל דבר היה מפריע להרדם.
  13. תודה על החוו''ד של הLG. עכשיו נותרתי עם שאלה אחת: G2=1600₪ G3=2100₪ מה עדיף לקנות? יש תקציב לשניהם, אבל מחפש את היחס תמורה-תקציב הכי טוב, ומכשיר שישרת אותי שנתיים-שלוש עם סוללה טובה.
  14. Step

    חברי CF עם מדבקות

    אנוכי
  15. למסירה לוח וכרטיס מסך. לוח סוקט AM2, וכרטיס מסך X1950PRO של GYGABYTE. מצבם אינו ידוע. כמו כן ישנו מאוורר כלשהו. נמצא בחיפה בסופי שבוע מצ"ב תמונה:
  16. קח מספריים, תקשור אותם עם חוט במקום שבו אתה מעשן בד''כ. בשביל לכבות, פשוט תגזור בצמוד לראש הבוער. הרווחת סיגריה נקייה ולא עקומה. אבל עזוב שטויות, תעבור לגלגול.
  17. ממשיך בהתלבטויות... הדרישות הן כאלה: א. סוללה חזקה - שתתקן לי את החוויה שאני עובר כיום עם הS2. ב. אמינות - מתוכנן להשאר אצלי לשנתיים-שלוש הקרובות, ולכן חשוב שאני אקנה מכשיר חף מבעיות ככל האפשר. כל השאר פחות חשוב, אבל מן הסתם - ככל שהמצלמה, ספיקר, מסך יהיו יותר טובים - אני אשמח. עד עכשיו חשבתי על הLG G2 והG3. את הG2 יש באפשרותי לרכוש בכ-1100 משומש, והG3 בכ2150 מאייבורי אילת. האם המכשירים יענו לי על הצרכים? האם יש להם מחלות אופייניות? האם מומלצים בכללי? מה אתם הייתם בוחרים?
  18. מה שאמר INFINITY, שהיא יותר מזכירה IOS עם היעדר כפתור BACK וכו'ץ אלא אם כן יש דעות אחרות על הדבר.
  19. הבנתי. הרבה בעיות נוצרות מכל הבלגן הזה. ASUS - הדגם 5' בעל סוללת 2100 MAH, כנראה לא תתקרב לרמה של המתחרים בעלי ה3000+ (G2, MX4). כנ"ל גם האלפא, שלפי זאפ בכלל עולה 2.5K, שזה WAY OUT מהתקציב שלי. לגבי אייפון שהוזכר כד"א, אני בכלל לא מתקרב... אם כך אני נשאר עם: G2 - מכשיר קצת ישן עם כפתורים הזויים, בעיות GPS (?) וסוללה חזקה. MX4 - כרגע לא במלאי אבל בעל סוללה ומצלמה מעולות, מערכת הפעלה בעייתית. 1+1 - לא במלאי בדגם הבכיר, התעסקות עם הזמנות מחו"ל בשביל לקבל מחיר סביר. עוד דברים שאני מפספס? דגמים שכדאי להסתכל לכיוונם? המלצות+עצות על אחד מה3?
  20. הבנתי שה64GB לא במלאי, וניתן לרכוש רק את ה16GB. מעבר לכך צריך הזמנה, לא?
  21. איך משיגים 1+1 בדרך הפשוטה והזולה ביותר? זה התעסקות עם הזמנות, שילוח דרך אחת החברות תיווך, הצהרות מכס וכו', לא? מיזו MX4 - יותר טוב מהG2 שמגיע בערך באותו המחיר? העובדה שהוא סיני לא מרתיעה לעומת שם בינ"ל מוכר כמו LG?
  22. חברים, אני נמצא לפני קניית סמארטפון אשר אמור להחליף את הS2 המזדקן שלי (נקנה באוגוסט 2011. בן 3 וחצי שנים כבר). התקציב הוא כ1700 ש"ח, כאשר הדרישה העיקרית היא סוללה חזקה. עם הגלקסי 2 הייתי עוד איכשהו מצליח לשרוד, בזכות מטען סוללות ו3 סוללות ספייר שהיו מתחלפות ברוטציה במכשיר. להבנתי, כיום אין הרבה מכשירים טובים עם סוללה נשלפת, ועל כן הצטיידתי כבר בXIAOMI 10400 MAH, ועוד סוללה נטענת של 6000 MAH. מעבר לכך, אין דרישות מיוחדות. יהיה נחמד אם המסך יהיה איכותי ובהיר, והמצלמה תהיה טובה. חשבתי עד כאן על 2 מכשירים: LG G2 NEXUS 5 והבנתי שלכל אחד מהם יש דגמים שונים. האם יש הבדל מהותי? הבדלי מחירים? האם אני בכיוון? מעבר לכך, אין לי בעיה לקנות מכשיר משומש, אבל זו האופציה השניה, מכיוון שאין לי זמן להתעסק במציאת מכשיר, נסיעות ובדיקות וכו'. אולי בכלל MOTO G הוא הכיוון? או איזה ONE PLUS ONE? אני כבר מבולבל מרוב המכשירים שיש בשוק ולצערי אין לי יותר מדי זמן לעקוב אחר כל החידושים.
  23. Step

    שרשור מציאות באיביי

    לא יודע, אבל הזמנתי. נראה בעוד כחודש.
  24. האם גם G3 מומלץ כמו הG2? במידה ואני אצליח להביא מחו"ל, זה סביבות ה1800, ע"פ איביי. האם ישנן גירסאות שונות (הן לG2 והן לG3) שלא מתאימות לארץ?
  25. ערב טוב, רציתי לדעת מה דעתכם על המטען של שיומי שנמצא עכשיו במבצע בבנגגוד http://www.banggood.com/Original-XIAOMI-5V-2A-10400mAh-Power-Bank-For-Smartphone-Silver-p-923637.html האם הוא מקורי? האם יש אפשרות לקבל קופון ולהוריד את המחיר עוד יותר?
×
×
  • תוכן חדש...