Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. זה נכון, אבל הצבא שלנו מפגר. אותי עם 56-90 רצו לגייס למ"צ מעברים/מכ טירונים/נהג/שקמיסט. רק כי היו חוסרים שם. הייתי צריך להלחם על להיות לוחם במקום שרציתי.
  2. מישהו יודע במקרה מה מצב המחירים על הטימברלנד הכתומות הגבוהות, ואיפה יש בזול?
  3. בחיפה יש מקדוד (כמו דוד המלך), בעוד שפה מדובר על מקדייויד (כמו דייויד קופרפילד). מקדוד זול ביותר, ספק אם טעים, זוגלובק, אני אוכל שם רק כי אני חייל תפרן.
  4. ספריאל, כיום בקושי יש גניבות ביחידות לוחמות. וכמעט לא יצא לי לראות אנשים עם פלאפונים טיפשים בצבא, למעט חלק מהדתיים אולי. לצעירים של היום קשה להתנתק מהפייסבוק-ווטסאפ-ווטאבר ואני לא חושב שאנשים ירדו מסמארטפון לבלוק כלשהו. בנוגע לעמידות- גם ככה המכשיר לא יורד לשטח, ככה שחוץ מקצת חול שיש בתוך סיירים המכשיר יעבוד בסביבה בטוחה.
  5. כמה היית רוצה לקבל על רכב כזה?
  6. Step

    שנה אזרחית טובה!

    שנה מעולה! לחיים, לממון, ו..לגדוש המון!
  7. ממליץ על בייבי ג'י. כל הקרקליות עם ג'י שוק ובייבי ג'י.
  8. סקר במסגרת פרוייקט שאנחנו עושים בהשלמת קציני מודיעין. אנחנו צריכים שמלש"בים יענו עליו (כדקה וחצי של סקר). https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEtLOFl3VGNNUkU4Z0dJVm9IOE93LWc6MA תודה רבה על שיתוף הפעולה!
  9. ממליץ על דורון דדוש.
  10. ממש השבוע קניתי עוד גלקסי 2, משומש ב600 ש"ח, במצב חדש, בשביל אמא שלי. מניסיון של יותר משנה עם אחד זהה- בחירה מעולה.
  11. אין צורך, שלם עם זה. סתם קצת קשה לעכל.
  12. כן, ארון על הכתף. זה מה שהופך את זה למוזר כל כך, אם זה היה ההוא שמגיע עם האיש המגניב עם הגלימה השחורה והחרמש הכל היה פשוט יותר. גם אחד מהום סנטר זה פשוט. אפילו יש הוראות הרכבה. כשהוא מגיע לכתף זה מסבך קצת אתה העניינים. במיוחד החוסר וודאות. סתם אחלה קאבר: http://www.youtube.com/watch?v=UcthZryx0hk דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  13. בעוד שבועיים מקבל ארון. מוזר.
  14. אפשר להסתכל על זה ככה. זה די נכון. אבל בעיקר זאת סוג של מסורת. תשאל חי"רניקים ששירתו לפני 10 שנים ורובם יגידו שזה גם היה ככה.
  15. אסור ללכת עם שום מעיל חוץ ממעיל א'. קצינים מקבלים דוחות על זה, אבל על הZ.
  16. נמצא במצב דפוק. מישהי שאני איתה בקשר זמן מסוים אמרה שהיא פוזלת לכיוון מסוים. למה לא מסיים את זה מכיווני? כי אנחנו בסוג של מערכת יחסים פתוחה. רק בלי להיות עם אחרים. כן-לא ביחד. לא חברים. פשוט בקשר. פשוט נהנים אחד מהשני. היא מספיק הוגנת לבוא ולספר לי, בשלב ששום דבר לא קרה שם, והיא מבולבלת. בחורה מאוד כיפית ומדהימה, ילדה טובה באמת. ואני לא רוצה לאבד אותה. הצבא לא תורם. אני יוצא פעם בשבועיים ליום וחצי. מצב זמני. בקושי מתראים. הכל בגלל מסיבה. איך הגעתי למצב הזה? מה אני אמור לעשות? סעמק עם הבחורות האלו. לנושא אחר. בחיים לא חשבתי שאצטרך ללבוש מעיל א' בצבא. הייתי חירני"ק (סגול) ובכלל לא חשבתי לכיוון של מעיל. שום מעיל. גשם-שלג-ברד-סופות, על א' שרוולים מקופלים וחולצה לבנה גזורה מתחת. אחרי כמעט שנתיים, עברתי לחיל אחר (לא לוגיסטיקה/קשר/רפואה/שלישות או חימוש) בתור קצין (מסיים קורס בעוד חודש), ופתאום אני רואה שאני אצטרך לשים מעיל בשלב מסוים בחורף. מעיל א? בחיים לא. אמריקאי, זה עם הפרווה? אחלה. מאיפה אפשר להשיג כזה? צה"ל לא מספק.
  17. קצת פרטים? לינק, מחיר, מיסים וכו'. חייב להזמין גם!
  18. אליה, יש קורולות משנתון 2005-2007 בפחות מ20k? אני באמת אבוד עם העניין של הרכב. תעזרו לי ): אגב שמות, אם אמרת מאיה, איך שכחת מאי? שם-כוסיות-אולטימטיבי בנצי, בגלל הסיפורים שלך כבר חצי שנה אני מחפש לטעום איפשהו דרמבוי. וגם את הדרך להגיע לחו"ל. למה חתמתי קבע אמא?!
  19. בא לי לדבר על זה שאני מפחד מקניית רכב(מגאן 2 אוט', עד 20 אלף) במובן של ליפול על לימון עם מלא בעיות. אני חייל שאין לו על מה להתנייד בסופשים ונשבר הZ מטרמפים.
  20. שווה להחליף גלאקסי 2 בעד איפון 4? מבחינה כלכלית.
  21. מישהו יכול להסביר בפשטות מהו הגיבוב ועל מה מדברים בו?
  22. מחפש תוכנה לשליטה מרחוק (דרך האינטרנט, לא וויפיי) על מחשב, יש משהו מומלץ?
  23. ST, נהג שבוע-שבוע קיים, בדרך כלל מדובר על נהג סיור בבסיסים גדולים כמו חיל אוויר, ומדובר על סוג-של תקן מאבטח מתקנים. כמו כן אלנו בחטיבה אחד הנהגים (סיור) היה מוגדר כנהג שבוע-שבוע, והוא לא היה מאבטח מתקנים. אולי איזוו קומבינה של ת"ש. עוד סוג של נהגים שעושים שבוע-שבוע זה נהגי\ות קו.
  24. Step

    פק"ל נגב בחי"ר

    גבעתי כבוד! הנגבים בבא"ח עכשיו דנדשים, נגבון קומנדו מהניילונים לפי מה שראיתי. פק"ל כיפי מאוד בתרגילים, אמנם יש מעצורים אבל בסך הכל מאוד נחמד. במסעות אתה תבכה כשתשים עלייך את הכוננות נגב ותצטרך ללכת כמה עשרות קילומטרים.
  25. לגבי קניית כרטיס יום לפני- זה כבר לא תקף במשך כשנה (יצא לי בשירות להשתמש בזה). כיום הכרטיס תקף לאותו התאריך שכתוב על הכרטיס. במקום הרכבות יש שירות הסעות מעולה שאני משתמש בו כבר המון זמן- ישן 3 שעות בלילה, קם ב5 בבוקר כדי להספיק עד 10 לב"ש (מחיפה) ובאוטובוס משלים לפחות 3 שעות שינה. בדרך חזור תמיד יוצא מצב שאני עומד או יושב על הרצפה כי אין מקום לנשום, אבל אין מה לעשות, וגם אחרי 21 בצבא, להצתופף קצת ברכבת בדרך הביתה זה לא כזה נורא. חבל מאוד שזה המצב אבל אני לא רואה פתרון.
×
×
  • תוכן חדש...