Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. אני לא מכיר יותר מדי את התחומים באמ"ן, וגם כסדירניק/סג"מ צעיר אני לא חושב שיכולה להיות לי זכות בחירה כמו שיש למלש"ב שעוד עושה מיונים קדם צבאיים.
  2. ערב טוב הסיפור הוא כזה- כיום אני חייל בגבעתי, נכון לעכשיו תופסים קו.הגעתי לצבא בראש שאני רוצה להתקדם ולא להישאר חפ"ש כל השירות, ומהתקופה שאני בגבעתי הבנתי שאני לא רוצה להיות לא מ"כ ולא קצין חי"ר. חשבתי קצת על איזה תפקידים אני יכול לקבל בלי יותר מדי סיבוכים, והבנתי שהכי פשוט זה להגיע למפקדה ומשם לקצונה. יש חימוש, לוגיסטיקה, שלישות, קא"ג, קליעה ומודיעין-קמ"ן. מכל אלה התפקיד שנשמע לי הכי קורץ ומעניין הוא קמ"ן, השאלה היא, האם יש אפשרות להגיע להיות קמ"ן באמ"ן, ולא בחי"ר? כל זה דרך מחלקת מודיעין של מפקדת הגדוד. איך התפקיד עצמו? למישהו יש משהו לייעץ/לחדש/לגלות לי? תודה רבה!
  3. אני מתגלח בכל בוקר כבר 9 חודשים במכונה הזולה ביותר של פיליפס שמצאתי (כ-200 ש"ח). כאחד שבאזרחות היה מקצץ פעם ב-3 שבועות ולא מתגלח בכלל בגלל גירוי בעור, אני מרוצה מהמכונה מאוד! כמעט ולא מגרה את העור, מגלחת די מהר ואיכותי והטעינה מספיקה ל10-11 ימים.
  4. Step

    תיקון חוט אוזניות

    צודק sperial, טעות שלי.
  5. Step

    תיקון חוט אוזניות

    ואם כבר איזולירבנד, אז עדיף חבלה (duct tape) או טסה (tessa-עדיף). לא רק שזה יחזיק, אתה גם לא תצליח להוריד את זה אח"כ.
  6. קרה לי אותו הדבר, רק באמצע הלילה, ברחוב פחות הומה ממה שאתה מתאר. הייתי עם חבר שעזר לי (שנינו בני 18 בערך), ואני מאמין שנראנו קצת חשודים. אף אחד לא שאל שום דבר, וכשבאה ניידת סיור משולב, לא רק שהם לא שאלו אם הרכב שלי או מה קרה, הם גם עזרו לי לפרוץ לרכב. מוזר.
  7. Step

    איזה סמארטפון לקנות?

    יצא לי לעקוב קצת אחרי השקת הנקסוס החדש, ולא הבנתי האם שווה/משתלם להשקיע ולהתאמץ להשיג אותו. האם באמת השוק התהפך וכל שאר הסמארטפונים בתקציב לא שווים ולא כדאיים יותר? (Sgs2/ galaxy nexus) אגב שני המכשירים האלה- ראיתי חנות בזאפ ששמה קאמרה-אילת שרשמה ממוקמת באילת, בה מחיר הsgs2 הוא 1800 ומחיר הנקסוס הוא 1900. האם בהזמנה טלפונית/אינטרסנטית המחירים נשארים זהים, גם אם המשלוח אינו לאילת? כמו כן האם במחיר כזה כדאי לקנות?
  8. רוטב פסטו משדרג לי סנדויצ'י גבינה, בעיקר כשיש לבנה מלוחה בסיפור.
  9. האם זה מסובך להתקין ולהגדיר נתב?
  10. הבנתי. יש המלצה לנתב זול ככל האפשר שיעשה את העבודה וגם שלא מסובך להתקין)/להגדיר אותו?
  11. תודה רבה על התשובות המהירות. אין לי כרטיס רשת אלחוטי. האם הדונגל הזה יעשה את העבודה? http://dx.com/p/mini-usb-2-4ghz-150mbps-802-11b-g-n-wifi-wireless-network-card-adapter-black-120933?item=20 או שעדיף להשקיע 50 שקל בדונגל בזאפ? http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-networkcard&keyword=%eb%f8%e8%e9%f1+%f8%f9%fa+%e0%ec%e7%e5%e8%e9+%ec%ee%e7%f9%e1+++&orderby=price
  12. בוקר טוב קארזפורום! סוף סוף קיבלתי את הטאבלט הסיני שהזמנתי (ainol aurora II). הבעיה היא שאין לי ראוטר בבית, אלא רק מודם ולכן אין לי אינטרנט בטאבלט. השאלה שלי היא האם יש איזשהו דונגל פשוט וזול שיכול ליצור לי סוג של רשת וויפאי בבית? או שחייבים לקנות ראוטר? או שבכלל חברת התשתית של האינטרנט יכולה להתקין לי אחד? תודה לעוזרים
  13. מהניסיון שלי, בהכשרה שלי נגנבו אולי 2-3 פלאפונים. כשמדובר על הכשרה ארוכה, עם אנשים שאיתם ממשיכים את השירות לכמה שנים, אין כמעט גניבות בתוך הפלוגה- רק אנשים מבחוץ. כשמדובר על טירונות 02-03 של חודש ובמבה, באמת כדאי לבוא עם פלאפון זול. בנוגע לחיי הסוללה, זו הנקודה היותר חשובה, בשבוע שטח אחרי יומיים רוב הסמארטפונים כבר כבויים כשהסוללה מרוקנת, אז הרבה אנשים הביאו איזו נוקיה עתיקה או SE ישן שמחזיקים שבוע בלי טעינה.
  14. אני יודע שהנושא כבר נטחן עד דק בפורום, אבל בכל זאת לא הצלחתי להבין איזה סמארטפון יתאים לי הכי טוב. יש לי כרגע galaxy y, שהוא אחלה מכשיר. הבעיה היא שכמעט ואין לו אפשרות לצפיה ישירה (ג'אוה) והוא לא סוחב משחקים. כמו כן יש לו מעט מאוד זכרון פנימי כך שאפילו שהרוב המוחלט של האפליקציות מותקן על הכרטיס זכרון, עדיין המקום הפנוי עומד על 10-25 מגה. זה מקשה מאוד על העבודה איתו, קבלת סמסים, והתקנת אפליקציות. וכמובן, איך לא- הסוללה. התקציב- עד 2000, כמובן שכמה שיותר זול יותר טוב. אין לי בעיה לקנות יד שניה. מה שמאוד אהבתי בגאלאקסי שלי זה שהוא עמיד בצורה יוצאת דופן- מגן סיליקון/פלסטיק זול ביותר מאיביי והמכשיר עבר איתי הכשרה של לוחם במשך יותר מחצי שנה. נפילות, טבילות, חול. האם כל הsgs2 ודומיהם גם חזקים? יש עצות והצעות? תודה רבה ושבוע טוב מהר קרן!
  15. למישהו יש מושג האם החנות פתוחה היום? לא רשום כלום באתר ולא ממש הצלחתי להשיג אותם בטלפון
  16. Step

    כמה עולה השכרת רכב?

    הנהג יהיה בן 50.
  17. קודם כל, אני יודע, הכי טוב להתקשר ולבדוק. לצערי אין לי זמן (חייל) וזה צורך שהתעורר מהיום למחר. לכן אני שואל, מה בערך המחיר להשכרת רכב חסכוני וזול לנסיעה של יום אחד- מחיפה לק. גת וחזרה? יש מבצעים כלשהם? משהו חשוב לשים אליו לב? בחיים לא שכרתי רכב לכן אשמח לכל עצה. תודה רבה לעוזרים!
  18. כשהייתי בן 14-15 גם אני אמרתי שלא צריך לשתות וכו' אבל עם הזמן הגיעה ההבנה שלשתות בגבול הטעם הטוב זה לא כזה נורא.
  19. אשמח לדעת איפה אפשר לקנות/להוריד/להשיג את הספר. יש לי מינוס 1.75 בשתי העיניים, ולא מעט זמן פנוי בשמירות. כבר חשבתי על ניתוח אבל אשמח לנסות כל דבר טבעי במקום
  20. תיזהר כשאתה עוקב אחריה, אם היא תגלה היא ממש לא תרצה להקשיב לך. יותר מזה, סביר להניח שהיא תנסה למרוד. אתה אומר שהיא רואה בך סוג של מודל לחיקוי ואתה לא אבא שלה, אז יש לך סיכוי לא רע שאם פשוט תדבר איתה מלב אל לב ותסביר לה, היא תשמע בעצתך. בנוגע לאלכוהול, לא מנסה להצדיק את הבחור שעליו מדובר, כי הוא גם מעשן, אבל אלכוהול הפך לנורמה בחיי הנוער הישראלי. כאחד שסיים לא מזמן תיכון, ועכשיו בשנה הראשונה שלי בצבא אני יכול להעיד שכל בני הנוער שותים. כולם. גם המחוננים-ממוצע-117-ע''פ-הטכניון, וגם אלה ששנה אחרי מתגייסים לטיס, לשייטת ולמטכ"ל. לא מדובר על פריפריה אלא על חיפה (שלא לדבר על ת"א). זה מתחיל בגיל מוקדם- כ14-16 בפארקים ציבוריים וליד דראגסטורים, טיפה מאוחר יותר עוברים למועדונים ובגיל י"ב ומעלה מתחילים גם לפזול לכיוון הפאבים. בקיצור מה שאני מנסה לומר, זה שאם פתאום תראה את אחות אישתך שותה, אל תתחיל מיד לחשוב שהיא הסתבכה עם איזו חבורה נוראית של פושעים קטינים, אלא פשוט כי ככה זה היום. בנוגע ללעשן, זה כבר סיפור אחר. מעבר למי שזה מייצג בגילאים האלו, זה גם תיק במשטרה, אז כאן כדאי לך לשים לב טוב טוב.
  21. הייתי לוקח בשמחה, אבל אני סוגר בצבא עד הסופ''ש הבא.
  22. Step

    מכירת רכב לפירוק?

    אתה צריך לבטל את רישיון הרכב במשרד הרישוי, ולאחר מכן למכור את הרכב למי שאתה רוצה. חשוב שתמכור את הרכב ללא מספרי רישוי, ומומלץ מאוד לעשות זיכרון דברים שהרכב נמכר ואינו בבעלותך ואחריותך יותר.
  23. PsyRax- הורדתי את הTRIAL ולא מצאתי את האפשרות להעביר שירים בדרך לא קונבנציונלית. elibaba- האם זה הנגן עם הסמיילי הצהוב? כי אין אפשרות אפילו להיכנס בו להגדרות. שלא לדבר על אפשרויות כמו שאני מחפש. הייתי מתקין CM אבל אין לי מושג איך עושים את זה לגלקסי Y. עוד שתי שאלות: 1. האם יש איזו אפשרות שכל תמונה שאני מצלם, תועלה ישירות לאלבום בPICASA של גוגל? מעין גיבוי-סנכרון? 2. במכשיר יש 190 מגה זיכרון פנימי, ע"פ הAPP2SD יש לי עליו אפליקציות במשקל של כ25-30 מגה. בTASK MANAGER כתוב שאני משתמש ב170 מגה. איפה אני מוצא את שאר ה140 מגה? כל הזמן צצה תזכורת שאין מספיק זכרון פנוי, אין אפשרות לקבל סמסים נוספים וכו'. תודה רבה!
  24. האם מישהו מכיר נגן מוזיקה שאפשר להעביר בו שירים מבלי להדליק את המסך? לדוגמא שימוש בכפתורי הווליום כמו בסוני אריקסונים הישנים, או שקשוק לצדדים.
  25. שיוציאו כבר! אצלנו הוא נפוץ מאוד בהכשרה, כל הקשרים הם 77 למעט המ''מ שמקבל 624. (כמובן שבמסעות לקשר שלו יש 77) אחלה קד''ר
×
×
  • תוכן חדש...