Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. דיברתי על הקשר"ג. ואני לא בדיוק פוסל, אלא יותר אומר שזה מאוד תלוי באיזה ראש אתה בא- אם אתה אחד שהתכנון המקורי שלו היה 81 בגבעתיים או פקיד בקריה, קשר"ג יהיה מסלול מאוד קשה ודי הפוך לראש הזה. אם תכננת להיות לוחם, ואולי אפילו חשבת על קצונה, קשר"ג יתן לך גם את זה, וגם פן נוסף של תקשוב וקשר. ככה שזה יכול להיות רעיון לא רע. על אותו משקל יש לך גם מסלול לקמ"ני גדוד, שאליו תוכל להגיע במיון קדם צבאי, או גיוס רגיל ללוחמה ובמקום קצונת חי"ר עושים קצונת מודיעין (להב בשני המקרים, ההשלמה שונה).
  2. הייתי במצב זהה לשלך. ממש זהה. את הדחיה המיוחלת הצלחתי להשיג דרך ידידה ששירתה בלשכת הגיוס שהכניסה אותי ונתנה לי לדבר עם הקצין הנכון. מיותר לציין כמובן שכל המכתבים והערעורים ששלחתי נדחו. בסופו של דבר, סיימתי גיבוש ולא התקבלתי. עקב העובדה שהגיבוש היה בספטמבר, והגיוס בנוב', לא נתנו לי שום ראיון (גורף לכל מי שהגיוס היה קרוב לגיבוש), וגם נאלצתי להתגייס לכלל צה"לי כי לא הספיקו להתחשב לי במנילא. כמובן שבגיוס הציעו לי שריון-תותחנים-הנדסה-קרקל, וכדי להשיג את מה שרציתי (מי ישמע, כולה גבעתי..) נאלצתי לדחות שירות ב3 חודשים ולהתגייס במרץ. במקום אוג' של השנה הקודמת. שורה תחתונה, נכון לאותו רגע, נשארתי עם הז*ן ביד.
  3. בדרך כלל אנשים שרוצים, מתקבלים. אבל בגלל המסלול הארוך והלא נוח בעליל, אין הרבה שרוצים. תאכלס, גם אחרי שמסיימים את המסלול יש חרא של תנאים. (כל זה כמובן נאמר ביחס לג'ובניק/תומכ"ל, ביחס ללוחם שיוצא מ"כים ואח"כ קצונה וגפן, הוא בכלל לא נורא) התפקיד בילת"ם נשמע לי מאוד תיאורטי, והמרחק בין לרצות להגיע ללהגיע הוא עצום ומוטל בספק.
  4. אני לא החלפתי את התקע, אלא חתכתי איפשהו באמצע הכבל וחיברתי מפסק קטן. עובד מעולה כבר שנתיים. זה המפסק:
  5. א. עדיף שלא תתגייז בכלל ב. מבחינת עונות השנה, עדיף להיות מרץ או נוב', אבל זה די זניח לדעתי. בנוב' יש לך קיפאון בטיורונות ועומסי חום באימון מתקדם, במרץ החורף מגיע כשאתה כבר בפלוגת מסלול (קו). אוג' עומסי חום בטירונות, וקור באימון מתקדם, כשישנים הרבה בשטח. לא כיף. ג. למה אתה רוצה דווקא גבעתי?
  6. אני התגייסתי בין האחרונים- מרץ. חוץ מהסטלבת של 8 חודש והרבה כסף שאתה יכול לחסוך, אין באמת יתרונות. להשתחרר מוקדם זה עדיף לדעתי, והכסף שהיית יכול לעשות אם היית עובד לפני גיוס-אתה תעשה כשתשתחרר ושאר החבר'ה עוד יהיו בצבא.
  7. מחפש פונטו ספייס אוטומטית, מטופלת ושמורה. צרו קשר בה"פ.
  8. Step

    שאלה למעשנים

    בגבול מצרים יש אחלה של סיגריות צ'סטפילד, הישר מקהיר. דבר עם הבדואים
  9. סט יפה מאוד! אהבתי את הלוקיישן של הבית ההרוס. אגב, קירות גראפיטי יש לך ברחוב מסדה (איך לא?), בחלק העליון של ליאון בלום (מול הבניין השני מלמעלה שנמצא בין הבניין הבורדו לבניין הכחול), ולדעתי הכי נוח ברחוב רטנר (אם נוסעים מהגראנד, ישר אחרי המנהרה יש חניה מצד ימין שצמודה לקיר עם כמה ציורים יפים). אני אנסה להזכר בעוד כמה קירות.
  10. חייל מחפש עבודה בחיפה, בעיקר בתור שליח, יוצא כל סופ"ש בחמישי. יש רישיון B וA1.
  11. איי, יקר מאוד. זה אמור להיות אחד המתאמים הפשוטים ואין סיבה שהוא יעלה יותר מ20 ש"ח, אבל כנראה שזה לא משתלם לחנויות כי אז הן יוותרו על כל מחירות מיכלי ההברגה. אם למישהו יש מושג איפה משיגים אחד פשוט וזול אשמח לכיוון!
  12. תודה רופני. לגבי הכוסות- יצא לי לראות כוסות אלומיניום ממש מגניבות- קלות, לא שבירות, מבודדות חום ונשטפות תוך שניה. מישהו מכיר ויודע איפה קונים?
  13. גם אני מכיר את המחירים של 25-30 למיכל מתברג לעומת כ8 ש"ח למתנקב. אזמין את הראש הזול ב25, ונראה מה זה. לא יהיה טוב, ננסה את ההוא עם הצינורית, עולה 50 ש"ח באיביי. יש עצות מקוריות לשאר הערכה? כוסות, תיק (נרתיק של ליאור\שח"ע\אקילה? סנדלי שורש? לתפור מקורדורה?), בקבוקונים לסוכר\קפה וכו'
  14. שימוש העיקרי זה קפה- פינג'אן, לא ממש מתכנן לבשל על זה. אחרי שיטוט קצר באיביי מצאתי כמה ראשים של גזיות, כולם מתברגים כמובן, והמחיר הוא בין 20 ל30 ש"ח. איך המחיר הזה ביחס למה שיש בארץ? הנה כמה דוגמאות- יש העדפה למשהו מביניהם? דוגמא 1 דוגמא 2 דוגמא 3 דוגמא 4 דוגמא 5 וכמה עולים מיכלים של 460 או 230 גרם שמותאמים לגזיה מתברגת? קיים מתאם בין מיכלים חד"פ לראש מתברג? נראה לי שזה יכול להיות אחלה חיסכון לטווח הרחוק, עם השימושיות של ההברגה ומחיר של הניקוב. תודה ושבת שלום
  15. תותח! כצפוי, ערכתי את הפרופיל הלא נכון. תודה רבה וחג שמח!
  16. תודה רבה! אני מאמין שזאת ההגדרה, אבל שום דבר לא קורה. שיניתי גם את האופציה של הסוללה וגם של רשת החשמל לDO NOTHING, אבל הוא ממשיך ללכת לישון. מחשב עייף! מה הוא רוצה?
  17. העיפו אותי מHW ZONE, או, חיטטתי שם ולא מצאתי :\ ארור תהיה WIN8
  18. מחפש רכב אוטומטי באיזור ה15 אלף, הכי חשוב שיהיה חסכוני ואמין. חשבתי על הפונטו ספייס, שלפי מה שקראתי בהרבה מקומות מאוד אמינה במקרה וטופלה כמו שצריך, בעיקר נוזל קירור נורמלי ולא מים מהברז. יש השגות, הצעות נוספות, או כל דבר אחר שתוכלו לייעץ? תודה רבה!
  19. בשעה טובה אחרי חודש בלי מחשב התחדשתי באסוס X502C מארז (TheWolf, תודה רבה, ממליץ לכולם בכל נושא שקשור למחשבים!). יש לי בעיה שאני לא יודע איך מתמודדים איתה- המחשב מוגדר שאם סוגרים אותו\מקפלים אותו הוא נכנס למצב שינה, עד כאן זה נחמד ושימושי. זה הופך ללא נוח ולא יעיל ברגע שמחברים אותו למסך חיצוני בDVI או למסך טלויזיה בHDMI, אני רוצה לסגור את המסך, לקפל אותו ולשים בצד שלא יפריע ולא יתפוס מקום, אבל ברגע שאני עושה את זה הוא נכנס לSTANDBY. איך מגיעים להגדרות בWINDOWS 8? תודה רבה!
  20. Step

    הצילו! דבורים! בגירה!

    מה לגבי לכסות את הגדם בשקית זבל או ניילון גדול, לקשור טוב טוב שהשקית לא תעוף והדבורים לא יכנסו מלמטה?
  21. מצאתי כלים משומשים באיביי במחיר זנות. פיוז במצב חדש לחלוטין ללא סימני שימוש (מגיע רק הכלי, בלי כלום איתו) ב135 ש"ח, ומיקרה בת 20 שנראת ישנה ב27 ש"ח.
  22. מלך! עובד מעולה! תודה רבה
  23. מממ, בשורה העליונה כתוב gt -I9100, ושורה או שתים מתחת רשום I9100gsmh. תודה רבה!
  24. הלו"זים קצת הוקדמו, אני בדרום החל מהשבוע, דבר איתי מה אתה רוצה בדיוק.
  25. לפי מה שאני יודע, יש לי את הרגיל. והאפליקציה לא עובדת ):
×
×
  • תוכן חדש...