דיברתי על הקשר"ג.
ואני לא בדיוק פוסל, אלא יותר אומר שזה מאוד תלוי באיזה ראש אתה בא- אם אתה אחד שהתכנון המקורי שלו היה 81 בגבעתיים או פקיד בקריה, קשר"ג יהיה מסלול מאוד קשה ודי הפוך לראש הזה.
אם תכננת להיות לוחם, ואולי אפילו חשבת על קצונה, קשר"ג יתן לך גם את זה, וגם פן נוסף של תקשוב וקשר. ככה שזה יכול להיות רעיון לא רע. על אותו משקל יש לך גם מסלול לקמ"ני גדוד, שאליו תוכל להגיע במיון קדם צבאי, או גיוס רגיל ללוחמה ובמקום קצונת חי"ר עושים קצונת מודיעין (להב בשני המקרים, ההשלמה שונה).