הלכתי למרכז שירות הוט בחיפה, ואחרי שעתיים המתנה קיבלתי סים אחד שאמורים לנייד עליו קו, ועוד סים אחד עם מספר חדש.
לאחר עוד שעתיים וחצי הקו הישן שלי נוייד לסים, וזהו, נפרדתי מסלקום!
חוץ מלחכות בתור שעתיים, התהליך היה אחלה, עכשיו נשאר לחכות לראות איך הקליטה במכשיר בלי 850, ולבדוק שאין הפתעות בחשבונית.