Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Step

    בעיות גב וגיוס

    תתעקש על לדחות את הגיוס, תבדוק אם יש לך איזה ידידה בלשכת הגיוס.
  2. חבר מהמחלקה ישן לילה שלם עם נדל צהוב-כתום באורך 15-20 ס"מ בשק"ש. כשהוא התעורר הוא אפילו לא ממש הבין מה נסגר ולמה מגרד לו ובקול עייף אמר "יש לי נדל בשק"ש", אז הסתערתי עליו באמוק עם האת חפירה וחתכתי אותו לשניים. כמובן החייל פונה לראות רופא אבל בסוף לא קרה לו כלום, וכבר באותו היום הוא חזר לשטח.
  3. מה יכול להיות יותר מפחיד מעקרבוט? ובאמת נחמד לראות המון חבר'ה פה שהיו בגבעתי.
  4. עקרבוט זה היצור הכי מפחיד שיצא לי להיתקל בו בחיים שלי. אני משרת בהר קרן וזה הדבר שאני הכי מפחד ממנו בצבא.
  5. אני רוצה לקנות השבוע מכונת תספורת, שהשימוש בה הוא תספורת צבאית פעם ב3 שבועות. יצא לי להשתמש בMOSER 1400 והייתי מרוצה ממנה, אבל החסרון היחיד בה הא שהיא לא נטענת. האם המכונות של מוזר בטווח המחירים של עד 260 ש"ח גם טובות? הנה הדגמים שמצאתי בזאפ: 1 2 3 ובכלל, אם יש לכם מכונות טובות להמליץ עליהן בטווח המחירים, אשמח מאוד! תודה ושבוע טוב.
  6. העונש הוא קנס 250 ש"ח ו4 נק' אם אני לא טועה. מעל חצי שנה מדובר כבר על רכב ללא ביטוח חובה ולכן העונש ייקבע במשפט.
  7. כנ"ל, גידלתי דרור עם כנף שבורה כשהייתי ביסודי, אחרי כמה חודשים באחת הפעמים שהוצאתי אותו החוצה הוא עף.
  8. אם יש לך אנדרואיד יש לי אפליקציה לזה.
  9. תודה רבה, אבל זה רק סיבך אותי יותר בשביל ההתחלה, האם אני צריך רוט? האם יש טעם לעבור לרום אחר?
  10. אצלנו אפילו מישהו שכבר יש לו נעל כזאת, והוא נופל מלחימה ונשאר בבא"ח, מחליפים לו את הנעלים לבריל. באפסנאות של היחידה אין כאלה נעליים (ובבסיס יש 700 טירונים עם הנעליים האלה!) וכל החלפת מידה מתבצעת בשליחת הנעליים להחלפה. בקיצור- אתה צריך אחלה של קשרים. או שאתה יכול לשדוד איזה טירון
  11. בתמונות- ס. פטרבוג?
  12. קשה מאוד להשיג אותן. חברים אפסנאים בבקום יכולים לעזור, וגם זה לא תמיד. ניסית ללכת על האופציה של מדרסים (מהצבא כמובן)?
  13. בשעה טובה קניתי מכשיר אנדרואיד- GALAXY Y. אחרי שנים של סוני אריקסון ישן, הדבר הזה מדהים! הוא יודע לעשות כמעט הכל! עכשיו רק צריך קצת לסדר אותו מבחינת הגרסה\פריצה\רוט\רום, או איך שזה נקרא. כרגע מותקן עליו 2.3.5. יש לי כמה שאלות לגביו: 1. לאיזה גירסה לעדכן? לעשות רוט? איזה רום ירוץ עליו טוב? 2. הוא לא נותן להתקין עליו פלאש- כלומר אין צפייה ישירה. הבנתי שהמעבד ישן אבל עם רוט אפשר להתקין עליו בצורה כלשהי פלאש, כיצד? 3. האם אפשר שהאפליקציות וכו' ישמרו על הכרטיס זכרון ולא על ה100 ומשהו מגה מובנה של המכשיר? 4. הסוללה- מה אפשר לעשות שהיא תיגמר קצת יותר לאט? הבנתי שיש רומים שעושים את זה- על חשבון ביצועים? הכל כל כך מסובך
  14. שמעתי על הפרויקט עוד כשהייתי מתנדב במד"א, ולמען האמת חשבתי שהאמבולנס לא יעמוד אפילו שעה בחניה ללא מעש. אני מקווה שהוא יזכה ליותר פרסום!
  15. חזרתי לעדכן, אחרי שבוע עם הוט מובייל וסוני אריקסון שלא תומך ב850- אחלה קליטה. אצלי בתוך הדירה, הוא מראה קליטה של קו אחד, אבל למרות זאת הוא מחבר את השיחות כרגיל ושומעים מצוין. בכל שאר המקומות (כולל חורים במדבר) הצלחתי לדבר כרגיל, וכמעט תמיד המכשיר הראה קליטה מלאה. כנראה בשבוע הבא (או מחר) אני אקנה גלקסי Y או MINI. השאלה- מה עדיף?
  16. הלכתי למרכז שירות הוט בחיפה, ואחרי שעתיים המתנה קיבלתי סים אחד שאמורים לנייד עליו קו, ועוד סים אחד עם מספר חדש. לאחר עוד שעתיים וחצי הקו הישן שלי נוייד לסים, וזהו, נפרדתי מסלקום! חוץ מלחכות בתור שעתיים, התהליך היה אחלה, עכשיו נשאר לחכות לראות איך הקליטה במכשיר בלי 850, ולבדוק שאין הפתעות בחשבונית.
  17. נאמר לי בהוט מובייל שכל מכשיר דור 3 מתאים לרשתות שלהם (אע"פ שלרובם אין תמיכה בתדר 850), אבל בחנויות סלולר אומרים חד משמעית שלא יעבוד. מישהו יודע מי מהם צודק? האם המכשירים אכן לא יעבדו כמו שצריך?
  18. Step

    קרחת 101

    יכול להיות, בכל מקרה תעשה חיפוש בין האמא-דודות-סבתות וסביר להניח שתמצא כרטיס מועדון כלשהו.
  19. Step

    קרחת 101

    לגבי הניוואה- היום קניתי כזה במשביר במבצע 1+1. אחד עולה 55, או חבילה של הקרם+דאודורנט ב70 (מחירים לפני המבצע).
  20. כנ"ל, רק באיזור חיפה. יונדאי לנטרה 95' עם פגיעה בבגאז' והכנף
  21. אני למדתי לבד, הגעתי למצב שאני יכול לנגן שיר לפי טאבים, אבל ממש לא אילתורים או קרוב לזה. לדעתי כדאי יותר מורה!
  22. Step

    מאזדה ספיריט ידנית?!

    מאזדה (היצרן) מייצר עם תיבה ידנית, אבל הייבואן (דלק מוטורס) לא מוצא לנכון לייבא אותן. אגב, אם אני לא טועה, הבקליות השקופות של ה3, ברוב עולם מגיעות כאיבזור אופציונלי, ובארץ הן מגיעות בסטנדרט.
  23. כרגע אני כנראה אתגייס עם הכסף בעו"ש, ואראה איך זה לחיות מהמשכורת הצבאית. אם אני אראה שאני מצליח לחיות מהמשכורת+- אני אשקול סגירה. אגב, אם כבר, מתי המשכורת בצבא עולה מ350 לכיוון ה700? אם מדובר על מסלול לוחם.
  24. בחנויות הרוסיות יש 700 גרם של סניקרס תחליפי ב13 ש"ח, נקרא MR. CHOCO או משהו בסגנון. חבילה שחורה-חומה אטומה. סניקרס יותר טעים, אבל החר* הזול הזה ממכר!
  25. תלוי באיזו תוכנה אתה רואה את הסרט.
×
×
  • תוכן חדש...