Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. מצאתי באחת מחנויות האינטרנט DEFY מתצוגה ב800 ש"ח (כ500 מתחת למחיר של מכשיר חדש), האם עקב העובדה שמדובר במכשיר עמיד, אפשר לקנות אחד מתצוגה מבלי לחשוש שהוא יתפגר יותר מהר מאחד חדש? או שדווקא מכיוון שהוא כזה עמיד, עשו עליו הדגמות לא קלות ללקוחות שבאים לקנות אחד כזה?
  2. כן, בגלל זה גם אין לי רכב כבר מעל חצי שנה ביד 2 כרגע מה שטוב זה שיש לי רכב ליסינג לשבועיים, ככה שאני יכול להגיע לכל הארץ והמבחר די גדול, המחירים די זולים- מלא מכשירים ב500-600 שקלים, שעם קצת מיקוח אפשר להוריד ב100 ש"ח. ממש לא יודע מה לעשות בנושא, לקנות מכשיר זול משומש או להשקיע יותר כסף בחדש, או להשקיע אפילו יותר כסף במכשיר חדש מתקדם יותר (SGS או משהו בסגנון). העניין הוא שאני חוזר לצבא ומתחיל מסלול לוחם, ככה שאני לא בטוח אם בכלל יש לי צורך במשהו מתקדם ויקר יותר מדי, ולכן אני חושב על האופציה הזולה ביותר, שגם לא יהיה חבל מדי אם יקרה למכשיר משהו.
  3. לגבי רמי לוי- מובן. מה עם כל הXPREIA X10 MINI או הX8, מיילסטונים, HTCים ישנים מריצי אנדרואיד? איזה מהמכשירים אני יכול לקנות מיד 2 ולהיות בטוח שלא יחסמו לי אותו כגנוב לאחר כמה זמן?
  4. ראיתי באתר FOCAL PRICE אנדרואיד סיני זול מאוד, שעולה 95$ (כ350 ש"ח). הנה המפרט שלו: http://www.focalprice.com/MHT16B/35_Resistive_Touch_Screen_Android_23_Smartphone_with_GPS_WiFi_and_TV_Black.html?utm_source=radica&utm_medium=EM&utm_campaign=DM_1206NR_MHT16B והנה עוד אחד רק עם מסך מגע יותר קטן אבל Capacitive: http://www.focalprice.com/MHS06B/28_QVGA_Capacitive_Touch_Screen_Smartphone_with_Android_OS_GPS_WiFi_TV_Black.html לא מצאתי שום אנדרואיד בארץ בתחום המחירים הזה (הכי זול שאפשר למצוא זה P500 משומש באתר 2 ממקור לא ידוע ב500 ש"ח, ואני מפחד שאני אקנה ויחסמו אותו לאחר מכן). האם המכשירים האלה עובדים בכלל? אני רוצה להשתמש בו ברשת רמי לוי עם חבילת גלישה. למכשיר לא תומך בתדר 2100, אלא רק ב850- האם הוא יעבוד ככה? תודה רבה לעונים.
  5. Step

    גם אני קניתי שעון

    נראה מצוין, תתחדש! אהבתי מאוד את הצבעים שלו, אפשר תמונה של השעון על היד?
  6. שעון יפה מאוד, תתחדש! אני רואה שקיבלת הנחה לא רעה מהמחיר שמצוין באתר, זה כי קנית פיזית בחנות או שהתמקחת?
  7. Step

    התצפית העצובה של השנה

    מה קרה לרכב שהוא הגיע למצב שהוא לא נוסע?
  8. Step

    המלצה על סדרה: Strike Back

    הומלץ עליה בשרשור הסדרות של הפורום- ובעקבות ההמלצה ראיתי אותה, ואהבתי מאוד. לא הבנתי על איזה שתי גרסאות אתה מדבר, אני ראיתי שתי עונות של אותה הסדרה: עונה 1 עונה 2 והבנתי שאמורה להיות עוד עונה מתישהו. אגב, יש המלצות לדברים טובים בסגנון של זה ושל THE UNIT?
  9. אם אתה מתקשה בזינוק הקונבנציונאלי בעליה, תשתמש באמברקס. זה יוצא כמו זינוק רגיל על מישור.
  10. גם אני תוהה, מי לעזאזל הצביע לדבר הזה? חבל לי שקים הלך הביתה. לגבי ערן, אני ממש לא חושב שערן 'מסתיר' את היותו ימני כה קיצוני, אלא אני חושב שפשוט הראיון איתו הוצא מהקשרו.
  11. אל תלך לרשתות המוכרות, תמצא איזה חנות נידחת. המחיר יותר מכפול בחנויות המוכרות.
  12. Step

    לכל חובבי הרכב - moscow unlim 500+

    מטורפים לחלוטין! חלום להיות נוכח באירוע אפילו במושב נוסע של אחת מהן.
  13. אין רעיונות לשם, אבל יש לי רעיון ללוגו, ליד השם של החברה צללית של כלב יושב ונותן יד לאדם שיושב לידו. בסגנון של זה: אבל צללית בצבע כחול\שחור.
  14. Step

    רכב חדש עם סיומת ישנה

    הפולו בדור הנ"ל ייוצרה ב2000-2002 (6N2).
  15. לפי כמה בעלי תפקידים שנכחו ביום הפתוח, מדובר על תנאי שהוא חובה בכל הטכניון (אולי למעט ארכיטקטורה ונוף).
  16. דובר על כמה מצלמות בכבישים 2 ו4, או שאני לא ישנתי מספיק או שהן לא נמצאות על המפות הנ"ל.
  17. האם אלו כל המצלמות הפעילות שיש כיום בארץ? או שזאת רק תוספת לקיימות?
  18. הMALWAREBYTES תוכנה מצוינת אבל נגמר לי הTRIAL והיא באמת הפסיקה עם ההגנה בזמן אמת. יא אפשרות לפרוץ?
  19. יש אנטיוירוס חינמי סביר שיעשה את העבודה?
  20. לא מבין בזה הרבה, אבל מה שכן אוכל לתרום- היום הייתי ביום הפתוח של הטכניון. הממוצע שלי לאחר הבונוסים אצלם הוא 99.6. לא עשיתי פסיכומטרי, אבל לדוגמא אם אוציא 680, יש לי סכם 82.5 (ע"פ טכניון). צירפתי באחת התמונות מסומן במרקר ירוק לאן אני יכול לנסות התקבל עם סכם כזה (לא להיט בלשון המעטה). אז ככל הנראה, אם תרצה ללמוד בטכניון תואר טוב (לא יודע לגבי שאר האוניברסיטאות, לא בדקתי) תצטרך לבחור באחת מ3 האפשרויות: א. להשלים בגרויות ב. מכינה, ג. להוציא בפסיכומטרי ציון מאוד גבוה. יש להם תואר אחד שלא דורש פסיכומטרי והוא פיסיקה, ורק בתנאי שציוני המתמטיקה והפיסיקה (5 יח' שניהם) הם מעל 90 ללא בונוס. מצ"ב דרישות קבלה וטבלה נוחה לחישוב הסכם:
  21. נראה שזאת היא: http://www.facebook.com/profile.php?id=587268819&sk=wall
  22. Step

    מה נסגר עם סלקום?

    וואו, נשמעת תוכנית ממש ממש טובה! אצלי זה מסלול חיילים, שעכשיו שאני רואה את החבילה שלך אני מבין שגונבים ממני 250 דק' + 450 סמס + אין גלישה + אין מכשיר = 145 ש"ח. איך השגת את התוכנית? יש אפשרות לקבל אותה גם? אם כן, כבר מחר אני עובר אליה!
  23. עמית, יצאת צדיק!
  24. Step

    מה נסגר עם סלקום?

    למה לא רמי לוי? 15 ש"ח דמי מנוי 0.2*100= 20 ש"ח שיחות 0.15*100= 15 ש"ח סמסים סה"כ 50 ש"ח.
  25. עזבו אותכם ממגנים, להכניס את הפלאפון לשקית ניילון לאוכל- ולמקלחת. זה הפתרון שלי!
×
×
  • תוכן חדש...