כן, בגלל זה גם אין לי רכב כבר מעל חצי שנה
ביד 2 כרגע מה שטוב זה שיש לי רכב ליסינג לשבועיים, ככה שאני יכול להגיע לכל הארץ והמבחר די גדול, המחירים די זולים- מלא מכשירים ב500-600 שקלים, שעם קצת מיקוח אפשר להוריד ב100 ש"ח.
ממש לא יודע מה לעשות בנושא, לקנות מכשיר זול משומש או להשקיע יותר כסף בחדש, או להשקיע אפילו יותר כסף במכשיר חדש מתקדם יותר (SGS או משהו בסגנון).
העניין הוא שאני חוזר לצבא ומתחיל מסלול לוחם, ככה שאני לא בטוח אם בכלל יש לי צורך במשהו מתקדם ויקר יותר מדי, ולכן אני חושב על האופציה הזולה ביותר, שגם לא יהיה חבל מדי אם יקרה למכשיר משהו.