-
הודעות
352 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Step
-
tal89, אני חיפאי. לפני כ4 חודשים יצא לי להלחם על קבלת הגיבוש חובלים, וחלק ממה שעשיתי היה להעביר מכתב לסא"ל רובין, ובו אני כותב את כל מה שעברתי עד עכשיו עם הצבא ושאני צריך ממנו עזרה לקבל את הגיבוש כי שום תוצאה לא התקבלה משליחת פקסים לל"ג. ידידה ששירתה בלשכה העבירה את זה לפקידים שלו. לא קיבלתי ממנו שום תשובה. בסופו של דבר מה שעזר היה שבאתי ללשכה ואותה ידידה נפגשה איתי ועם ס' רמ"ד תנועה, שדחה לי את הגיוס באותו היום (יומיים לפני התאריך גיוס!) מיולי לנוב'. יצא תותח. בכל מקרה אותה הידידה לא משרתת יותר בלשכה, אז איך אני יכול לדאוג לכך שהמכתב שאני אשלח למל"ג באמת יגיע אליו? בזמנו גם פעם יצא לי לראות את סא"ל סיגי זיליגר שפיזרה הבטחות שכמובן לא מומשו. הייתי שמח להכנס ללשכת גיוס ולחכות ולתפוס את המל"ג אישית, בלי פגישה בלי פקסים, אבל אי אפשר סתם להכנס ללשכה. Spring2005, dudi oknin, אני ממש לא רוצה לדחות גיוס למרץ, כי אני כבר בן 19, וכבר אחרי דח"ש אחד. לא רוצה להתגייס כמעט בן 20. אלעד, שוב, הייתי שמח מאוד לשרת ביחידות כאלה, אבל אין לי שום מושג איך מגיעים אליהן. לפי מה שהבנתי זה מאוד תלוי במפקדים במקום שאליו אני אגויס, ואם המפקדים לא משהו, יש סיכוי שהם ימנעו כל יציאה מהמקום בו אני משרת. מצטער לשמוע על החבר ששירת במג"ב ותודה!
-
+1 לבגירה לגבי אלה שמחזיקים את הגג- לא יודע מה המטרה של זה בנסיעה בכביש החוף, אבל לא פעם אני תופס את הגג בפניות כשאני עף מצד לצד בכיסא, שאין בו כמעט תמיכה בצידי הגוף. וגם כמובן אין את הידית אחיזה על הגג בתוך הרכב בצד הנהג, אז אין משהו אחר לתפוס בו.
-
אם הסיוויק החדשה תיראה כפי שפורסם, אני לא חושב שמשהו חוץ ממחיר זול ב10-15% מהמתחרות יוכל לעזור להונדה להחדיר אותה לשוק בצורה סבירה. או, שאנשים יאהבו את המראה המוזר ביותר והמאוד לא מושך שלה, ויקנו גם במחיר הנוכחי.
-
קודם כל תודה לכל מי שהגיב! זה מאוד חשוב לי. killer2004, אני יודע שכך עובדת המערכת, אבל אני גם יודע שאם לא מוותרים והולכים עם הראש בקיר (מול הצבא) בסופו של דבר אפשר להשיג את המבוקש. הבעיה היא שאני לא רוצה להכתים את התיק האישי שלי מהיום הראשון בסירוב פינוי\כלא. יאיר, אני יודע שצריך אנשים איכותיים במקומות כמו מג"ב ותותחנים, ואני באמת מאמין שאני אוכל לתרום שם המון, אבל בפחות רצון ממה שהייתי תורם במקום אחר, שהוא יותר "איכותי". וכן, מנקודת המבט שלי כרגע, אני רוצה להיות מפקד ובסופו של דבר גם לסיים בה"ד 1 במגמת להב. אבל זאת הדיעה שלי לפני הגיוס, ודעתי יכולה להשתנות במהלך השירות. אני לא חושב שאני אמשוך את ההצהרה במידה ואגיע למקום כזה, ואמשיך להלחם לעבור למקום אחר. אם לא אצליח, אז אין מה לעשות, זה מה יש. זה מה שאני חושב כרגע לפחות. אפשר לשאול לאן שאפת להגיע, איפה הצבא ניסה לשים אותך ולאן בסוף הגעת? Moonlight Theory, אני יודע על היחידות כמו מורן, שאליה קשה להתקבל, ואני די סקפטי לגבי הסיכויים שלי להגיע לשם. הבנתי שהרבה נפלי טייס מגיעים לשם ולא נשאר הרבה מקומות לכאלה שמגיעים מהגיבוש. לגבי שיריון- אני ממש ממש לא רוצה, פשוט לא נמשך לזה. במג"ב יש יחידות מאוד מעניינות כמו ימ"ס, שהייתי מאוד רוצה להגיע אליה, או מתיל"ן, שגם שם בשמחה הייתי משרת. אבל הבעיה, שאם לא מתקבלים, ונופלים לגדודים, נכנסים לשירות שלפי מה שהבנתי מאוד משעמם, והחומר האנושי שם הוא לא איכותי בכלל (לא כולם כמובן). ובכלל, היחידות המיוחדות של מג"ב מושכות אותי יותר מתותחנים\שריון כי אני גם מוצא את תחום הלוט"ר מאוד מעניין ומושך אותי. תפקיד שהייתי גם שמח להיות בו הוא מדריך לוטר במתקן אדם. בכל מקום שאליו אגיע, אנסה לתרום מעצמי הרבה ואשאף למצוינות, אבל בכל זאת אני מעדיף לעשות את זה במקום שאני אהיה יותר שלם עם עצמי אם אשרת בו. אם זה לא סוד, במה אתה מתעסק שיוצא לך לפגוש הרבה אנשים בגיל שלי עם שאיפות דומות? דריש, אני מכוון נמוך מדי כי לפני הגיוס לא אוכל לעשות שום דבר שיעזור לי להגיע ליחידות מעניינות כמו שאתה אמרת. אני ניסיתי להגיע לטיס, אבל הראיה שלי גבולית מבחינתם ולכן החליטו שלא לאפשר לי לגשת לגיבוש (חוץ מזה עברתי את הכל), כמו כן ניסיתי להתקבל לחובלים, אבל שם לא קיבלו אותי בגיבוש. ע"מ להגיע לשלדג ול669, שמדובר בכלל ביחידות עילית כמו שאמרת, שאליהם אני אשמח מאוד מאוד להגיע, צריך לעבור יום סיירות. אותו אולי אוכל לעבור לאחר הגיוס שלי, וזה אם יהיה לי הרבה מזל, והמפקדים יתחשבו בי. הציעו לי להיות לוחם ימי על סטי"ל\דבורה (שייטת 3 שהזכרת, מדובר בסטילים, לא?) מבלי לעבור גיבוש, אבל אני לא רציתי. להיות פקחי העמסה ובקרי טיסה לפי מה שהבנתי מגיעים רק נופלי טיס, ופקח טיסה לא נתנו לי בגלל שאני מיודע ליחידות שדה. בסופו של דבר, אני כן שואף הכי גבוה, מצידי אם היתה לי האפשרות להתגייס לכל סיירת מובחרת הייתי עושה זאת בשמחה, אבל אי אפשר לעשות את זה בשלב הזה, אלא אולי אחרי הגיוס לצאת לגיבושים, כמובן אם המפקדים יאשרו.
-
צהריים טובים לחברי קארספורום אני אנסה להסביר הכל בקצרה. הנתונים שלי הם לא רעים- קב"א 56, דפ"ר 90, ופרופיל 97. אני בן יחיד, וההורים שלי הסכימו לחתום לי על התנדבות לקרבי. הם חתמו לי לפני כחודשיים-שלושה, ואחרי הרבה מאמצים ובעיות שהצבא עשה לי עם ההצהרה עצמה, היא התקבלה ועכשיו אני יכול ללכת לקרבי. לטענת הצבא, מכיוון שחתמו לי קרוב מדי לתאריך הגיוס (3-4 חודשים מרגע קבלת ההצהרה ) לא מגיע לי לקבל מנילה, ולכן אני אדע את השיבוץ שלי רק ביום הגיוס. בינתיים הלכתי לעשות גיבוש חובלים, שאותו סיימתי אך לא עברתי, ושוב, בגלל הקרבה של הגיוס (2-2.5 חודשים) לא מגיע לי לקבל ראיון דובדבן. אחלה. התאריך גיוס בינתיים היה כללי ולא רמז על שום שיבוץ. לפני כשבועיים כשקיבלתי את הצו גיוס החדש עם התאריך המעודכן, שכן מרמז על השיבוץ, גיליתי שמדובר בגיוסי השלמות של מג"ב ושל תותחנים. לא אחלה. הגיוסים של חי"ר (גולני גבעתי וכו') הם כ15 יום לפני הגיוס שלי, ולכן אפילו אם הקצין מיון יהיה מאוד נחמד ויתן לי גבעתי\גולני, כבר יהיה מאוחר מדי ואני לא אקבל את גיבושי היח"טיות (גדס"ר, ויחידות מיוחדות כמו אגוז ורימון). ממש לא אחלה. אני ממש לא רוצה להתגייס לא למג"ב, לא לתותחנים, לא לשריון, אני רוצה חיל רגלים. אני רוצה לקבל גיבושים כמו שמתגייסים נורמליים מקבלים. אולי אני נשמע לכם מתנשא, אבל אני לא. פשוט אלו הדברים שאני רוצה, ואני מאמין ששם אני אוכל למצות את עצמי יותר. לשם אני לא אתגייס בתחושה של באסה, של דיכאון, של שביזות החל מהיום הראשון. יצרתי קשר עם לשכת הגיוס בטלפון, אך כמובן אף אחד לא יכול ולא רוצה לעזור לי בכלום. אני אובד עצות, אני מרגיש שהצבא רוצה בכוח לדכא אותי ובמקום לקבל חייל שרוצה להתגייס להיות לוחם, חדור מוטיבציה, אלא חייל מדוכא שרק רוצה לעוף משם. כמובן שיש לי את הקלף של הצהרת ההתנדבות שהוריי חתמו עליה, והם יכולים לבטל אותה בכל רגע שהם\אני ירצו\ארצה. אני יודע שיש הרבה "אני רוצה" כאן, ואני יודע שהצבא זה לא תוכנית כבקשתך, אבל אני ממש לא מתכנן לוותר על זה. לצערי הרב קשרים בצבא אין לי, ולא להורים שלי. אני מאוד רוצה להתגייס, מאוד רוצה לשרת שירות משמעותי בחי"ר, ואם אתקבל, ביחידות יותר מעניינות. יש לי המון מוטיבציה, אבל היא הולכת ויורדת ביחס ישיר לכמה שהצבא שם עלי ז*ן. מישהו יכול לתת עצות מה לעשות במצב הזה? מאוד חשוב לי, תודה רבה.
-
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
Step פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
אותו רעיון: VJNBfBr-OGU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. -
אני זוכר שפעם היו דיבורים על כך שבחו"ל ממש שנאו את הג'טה החדשה, ואמרו שהקודמת עדיפה פי כמה, ואיכשהו בארץ גם המחיר שלה עולה וגם משבחים אותה בכתבות רכב. מי צודק? חבל מאוד שהמחיר עלה, עד לא מזמן היתה אצלנו התלבטות אם לקחת ג'טה או אסטרה בליסינג, וכבמובן שבסוף נלקחה האסטרה ללא תוספת תשלום.
-
כל סרטוני התגובה ל"2 עןרךד 1 בופ" הם אמיתיים? שאנשים מקיאים וכו'? לא הבנתי, מה קורה כשכותבים רקורסיה?
-
שמתי להקלטה. בכל מקרה אגיד תודה לכל מי שהמליץ על שובר שורות (ברייקינג בד), ראיתי את הסדרה תוך שבוע מאז יום כיפור. סדרה מצוינת, מחכה לעונה הבאה!
-
מדברים על זה עוד מלפני שנה וחצי, וכל פעם אמרו תאריך אחר אבל זה לא קרה. אני גם לא מאמין שזה יקרה בעתיד הקרוב. בכל מקרה, תעשה את התאוריה עכשיו, ולא יהיו לך יותר דאגות בנושא.
-
אינפיניטי או לא (במקרה הזה כן!), נראת מצוין! אני מקווה שהגרסה שתגיע לייצור תהיה דומה לקונספט הזאת.
-
ייעוץ בשידרוג קוסמטי לרכב
Step פרסם הודעה בנושא של adir_sinai בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בשביל להוריד את המדבקות אתה צריך להשתמש בפן. אם אין אפשרות לפן תנסה עם מים חמים מאוד (לא רותחים). -
מי שיש לו את התוכנה באנדרואיד, תבדקו אם בעזרת זה אפשר להפוך את התוכנה למלאה (עם האפשרות להריץ את התוכנה ברקע). אין לי אנדרואיד כרגע, אז אין לי אפשרות לבדוק.
-
ייעוץ בשידרוג קוסמטי לרכב
Step פרסם הודעה בנושא של adir_sinai בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מסכים עם מי שהמליץ על הורדת הסמלים. ככה בערך הרכב יראה בלי כל המדבקות, לטעמי נראה בהרבה יותר נקי ויפה: אגב, רק נדמה לי, או שמשהו לא מסתדר בדלת השמאלית האחורית? -
כנראה שאתה צודק, וחבל.
-
המוטיבציה שלי להתגייס ולשרת כלוחם לא נובעת מהכסף (שאין) שמלווה לתפקיד קרבי, או לשירות בצבא בכלל. מבחינה כספית גם אין לי בעיה, אני מתנהל בצורה נורמלית (יחסית כמובן), ובנוסף יש לי כגיבוי כסף שחסכתי וגם את העובדה שאני עובד עד הגיוס. יש הרבה מתגייסים וחיילים שלא במצב כזה, ולכן זה קריטי עבורם, כפי שיוסי לדוגמא כתב. בכל מקרה לגבי העניין שאין תקציב, כבר אמרתי, לא חסר אנשים שלא צריכים ולא רוצים להיות בצבא, אז למה לעשות רע לכל הצדדים? לשחרר ולא לגייס יותר, ואת הכסף שנחסך, לגייס לטובת העלאת משכורות.
-
זה לא בא להפוך אותך לחייל יותר טוב, אלא לעזור קצת לחיילים בנושא הכלכלי. אני מכיר אנשים שיצאו לנפקדויות ועריקויות בשביל לעבוד כי המשכורת של 300 ש"ח לא מספיקה, ונכנסים למינוס. ברור שזה לא מצב נורמלי ואני לא מעודד אותו, אבל כשהצבא משלם 10 ש"ח ליום, ולחייל יש חובות שצריך לכסות, והצבא לא מוכן ללכת לקראתו ולתת חופשה של שבועיים הוא מעודד את התופעה בעצמו. את הכסף להעלאת המשכורות אפשר להשיג בכך שמוציאים מהצבא חלק מאלו שלא רוצים לשרת, ולא תורמים בכלום. יותר מדי חומר אנושי שלפעמים לצבא אין מה לעשות איתו.
-
לא שציפיתי לתוצאות אחרות מדייט לוהט עם קיר במהירות 200 קמ"ש אבל עדיין- וואו ! מפחיד לגמרי. יש מבחני ריסוק במהירויות שפויות יחסית, בגבול ה120-130 קמ"ש?
-
לפי מה שאני יודע קודם הולך התמרור, ואז החנייה עצמה, כך שהרכב חונה אחרי התמרור.
-
עידן, ומה אם יעלו לחיילים את השכר (יכפילו לדוגמא), כך שעדיין בחוץ מרוויחים יותר בעבודות מינימום, אבל יותר ממה שהחיילים מקבלים כרגע? אני כחייל בקרבי לעתיד (עוד חודש בערך) יודע שלא יהיה פשוט להסתדר עם 300-500 ש"ח משכורת בחודש בשנה הראשונה. כך המוטיבציה תישמר, כי עדיין מדובר בכסף שמלצר בחוץ עושה ב3-2 משמרות טובות, אבל זה כבר כסף שאפשר להסתדר איתו יפה מאוד וגם להשאיר קצת בצד.
-
זה רק אני או שיש סתירה? בכל מקרה לפי ההגיון שתמרור מופיע לפני החניה, הגיוני שהרכב חונה בחניית נכים. ואולי אפילו יש סימון על הכביש מתחת לרכב, בדמות איש על כסא גלגלים, ולא מעטפה\חניה בצבע כחול.
-
אתה צודק, אבל זה תלוי ספציפית בחומר עצמו. לי בבית במקרה היה מסיר לק שבו 10% אציטון, שלדעתי זה מעט מדי למשימה הזו והוא לא עשה את העבודה כמו שאציטון מטמבור עשה. אולי אם הייתי יושב כמה שעות ובקבוקון וחצי של מסיר לק- זה היה עובד, אבל אני העדפתי ללכת על אלכוהול רפואי 70%, או אציטון נקי. אגב, מהניסיון שלי, עם האלוכוהול יותר קל, פחות מסריח, פחות יובש בידיים, ויותר נקי.
-
אם הבנתי נכון, אז מדובר באיזו שכבה עליונה של הפלסטיק שהיתה תמיד מחוספסת אבל קשה, ועכשיו נהייתה רכה דביקה ומגעילה? אם כן, אז אותו הדבר היה קורה לחלק התחתון של שלטי היס הכסופים, והפיתרון שאני השמשתי בו היה קרצוף עם מגבוני אלכוהול \ צמר גפן ספוג באציטון. אם משתמשים באציטון צריך לשים לב שלא להגזים, כי הוא מוריד גם שכבה של הפלסטיק בסופו של דבר.
-
אייל, תודה על האזהרה בנוגע לכרטיס של שופרסל. יש לי אחד, אבל לא יצא לי לתדלק בזמן האחרון כך שאני שומע על השינוי בפעם הראשונה ממך.
-
לדעתי בין 25 ל35. או רס"ר או רס"ב אאל"ט. אלו הכנפיים שהיו לו:
