Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Step

    הוצאת כושר מוגבל בצבא

    8 דקות ל2 ק"מ זאת תוצאה שמאוד קל להגיע אליה! אם אתה עכשיו לא בכושר סביר להניח שאתה עושה בערך 9:10-9:20 ומשם לרדת ל8 זה חודש של אימונים לא קשים בכלל.
  2. לדעתי ההיפך, זה רק יגדיל את כמות הקומבינות, וגם יתאפשר לטייח אותן בצורה מקצועית יותר.
  3. מעניין, האם הדעות של כל מי שהגיב כנגד קיה השתנו מאז? אני נהגתי המון (3K ק"מ רק בשבועיים וחצי האחרונים) על קיה סיד מבציר 09', ובאמת שאין לי שום תלונות. אולי למזגן לקח קצת זמן להוריד את הטמפרטורה אחרי עמידה ממושכת בשמש.
  4. מסכים עם הממזר השמן. שם הכל מאוד, מאוד מושטח, ורוב הדברים הבעייתיים פתירים בכסף מתחת לשולחן.
  5. לפני כ3-4 שנים חבר טוב שאני מכיר מכיתה א' הבין שהוא לא יודע את התשובה לשאלה מסוימת בבגרות- שאלון הסטוריה ב', שבו אחד הפרקים התייחס לנאציזם. הבחור, שהוא שרוט במקצת (ממש לא במקצת!) החליט להמציא תשובה מקורית לשאלה, ופירט בפרטי פרטים על כך שהוא מנהיג כנופיית נאונאצים שפועלים בצפון הארץ. זאת היתה התשובה הכי ארוכה שיצאה לו בכל הבחינה הזאת, עמוד וחצי נדמה לי. הוא הגיש את הטופס, ולאחר כמה חודשים דפקו לו בדלת ביתו כמה 'חברים', שהפכו לו את הבית בחיפוש אחר משהו שהם עצמם לא ידעו מה הוא. סביר להניח שאולי מדובר בעותק של מיין קאמפ עם טביעות אצבע שמעידות על כך שמישו נשבע אמונים לאידיאולוגיה כלשהי בזמן שידו מונחת על הספר כמובן! אולי הם חיפשו עוד משהו שקשור לנאציזם. אולי דגלים ופוסטרים של צלבי קרס. שוטרים, לך תבין... החרימו לו את המחשב וחיפשו גם בו, כמובן ששום דבר לא נמצא. בכל מקרה הבחור בילה בחקירה, ועכשיו יש לו אחלה סיפור לספר לחבר'ה. אני מניח שאין טעם להבהיר כי זה ברור לכולם - הקשר בינו לבין נאצים הוא מקרי בהחלט אני לא זוכר אם פתחו לו תיק כלשהו בסוף או לא, אבל אני אבדוק את זה, אבל מה שכן, זה שאת הבחינה פסלו לו!
  6. ברווז, האם מישהו יצר איתך קשר בנוגע לסקר הזה לאחר שמילאת אותו? כי במקרה דומה, בבגרות בהסטוריה חבר ענה על איזו שאלה שהוא מנהיג כנופיית נאונצים גלוחי ראש, ולאחר זמן קצר דפקו לו בבית שוטרים שעשו חיפוש בבית ובמחשב.
  7. דווקא במחזור האחרון התגייסו לא מעט רוסים לקורס טיס
  8. מדובר על התואר שאותו לומדים במהלך קורס חובלים- B.A רב תחומי שבו נלמדים מנהל עסקים, מדעי מדינה, ולימודי נמלים וימאות (משהו בסגנון?). מה נותן התואר, אם בכלל? ולאחר סיום קורס חובלים ושירות הקבע, יש אפשרות למצוא עבודה מכובדת כלשהי רק עם הניסיון והתואר שמעניק הקורס?
  9. לי בכלל חסר דרכון של האיחוד האירופי (סעמק אוקראינה!) וידיעת גרמנית. ע"פ רס"ן ליאורה לויאן () הראיה שלי לא מספיק טובה לקורס טיס אבל אני עוד אערער להם ת'אמאמא!
  10. לגבי הלימודים של לופטנזה, האם יש בידייך עוד פרטים על כך? אולי תנאי קבלה?
  11. אפשר גם לקרוא לזה שעת ביקורת
  12. ומה עם לימודי טיס בחו"ל? האם יש מדינות בהן יש אפשרות להתקבל לקורס טיס צבאי כאזרח זר? או ללמוד באופן פרטי תמורת תשלום ולאחר מכן באמת למצוא עבודה כטייס באחת מחברות הטיסה?
  13. מה עם התוסף שיש כמעט לכל מכונה של פיליפס בגב המכשיר, זה שנפתח בלחיצת כפתור? הוא מקצץ כמעט לאפס, ומדי פעם אני משתמש בו במקום הגילוח הרגיל.
  14. ללא ספק אתיופים מייננים אותך!
  15. לא בטוח, יש סיכוי שמדובר על תמרור שהציבו לאחר שלמדו מניסיון של תאונות, או סתם כדי להזכיר שבמקום זה אין לבצע פרסה כי זה מסוכן מפאת שדה ראיה לקוי. ע"פ ההגיון שלך- למה יש תמרורים מרובעים בצבע צהוב שכתוב בהם "להזכירך, המהירות המותרת X"? אם לא היה מוצב תמרור זה, מותר היה לנסוע במהירות הגבוהה מX?
  16. Step

    שאלות על לוחית רישוי

    איך יודעים שרכב בעברו היה מונית? לפי מה שידעתי עד עכשיו רק הלוחית שלה בזמן שימושה כמונית מסתיימת ב25, האם המספר יהיה יוצא דופן לאחר ה"הפרטה"? ומה עם רכבי הצבא/משטרה?
  17. לעניין ששאלת אותי בפרטי- אני אבדוק אם עוד יש לי את הקופסא. בכל מקרה כן יש מכשירים ישנים שנקנו מזמן ע"י החנויות ולא כולם נקנו, וטוב שכך- כיום ניתן לקנות פלאפון סביר+ במחיר של כשליש אלף ש"ח.
  18. Step

    האם הבנטלי הזו מזוייפת?

    כמו כן הגראנד קניון בחיפה בבעלותו.
  19. Step

    האם הבנטלי הזו מזוייפת?

    הרכב בתמונה שצירפת הוא קרייזלר 300M.
  20. יש לך בתפריט בצורה מאוד ברורה כמה קטגוריות, שמתוכן יש לך מכשירים חדשים ויש מכשירים מחודשים. הלינק שנתת הוא למכשיר חדש. קניתי אצלם לפני חודש בערך את המכשיר הזה שגם הוא כבר מזמן לא מיוצר (הוכרז ב2006) וקיבלתי אותו חדש, ומבחינתי תמורה מצוינת למחיר: http://www.tikcom.co.il/sg_product~sonyW300iNew~2~0.htm
  21. Step

    מימון רכב ראשון לבן 17

    אני לא יודע למה הוספת את את מה שכתבת בסוגריים. כיום הרכבים הקוריאנים עברו את היפניים במסירות בישראל, והם ממש לא כמו שהיו פעם. לי אישית היה רכב קוריאני משנת 1995 (לנטרה), ועכשיו רכב קוריאני משנת 2009 (סיד), ובתור אחד שנסע עם שני הרכבים גם בתוך העיר גם מחוץ לעיר לנסיעות מאוד ארוכות, גם נסע רגוע וגם לחץ, ממש לא מצליח להבין מה ניסית להגיד במשפט ההוא שהוספת (בנוגע לחדש מבין שני הרכבים כמובן. למרות שגם הרכב בן ה16 לא איכזב אותי חוץ מצריכת דלק של 8 ק"מ לליטר. הרכב מאובזר מאוד יחסית לשנתון, ה-כ-ל חשמלי).
  22. קרוב משפחה קונה אצלם קבוע. כ6 מכשירים וקצת אביזרים נקנו אצלם במשך כמה שנים, אך לא היתה שום אינטראקציה מעבר לקניה- כלומר לא היו בעיות ולא נזדקקנו לאחריות.
  23. וואו נראה מקצועי מאוד! זה הרכב שלך, או שמדובר בהזמנה?
  24. נתקלתי במשהו מוזר ביותר שמוגדר כנראה כמוזיקה. qnEjFvu-Rsw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. D9HvS_niU50 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. למה לאזעזל יש בחור עם פנס בעין שרץ בבוץ אחרי בחורה בזמן שהוא לובש ווסט של אבטחה, חיתול, וכפפות לבנות?! רציתי לשים את זה בשרשור הסרטונים המצחיקים אבל אני לא מבין אם זה מצחיק בכלל :shock: מומחים- מה זה?
  25. אני ב013 ללא גיימר, 2.5 מגה. בד"כ מוריד על המקסימום (כ300 קב"ש), ואם לא, אז פשוט מוצא שרת אחר להוריד ממנו. FILEFLYER מוריד תמיד על מקסימום, MU לא תמיד באמצע היום כשיש עומס, אבל בלילה קבוע על מקס'.
×
×
  • תוכן חדש...