Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. ללא חבילת דקות קנויה מראש, וללא מכשיר קנוי מהחברה. (K800 עתיק קנוי מיד שניה) 18 אג' לSMS 32 אג' לדקת שיחה ראשונה 23 אג' לדקת שיחה שניה וכל הדקות הבאות לאחר מכן אולי גם יש כמה מספרים עם דק' חינם עליהם ללא חבילת גלישה אני לא זוכר כמה המסלול הזה עולה, בכל מקרה לא יותר מ20 ש"ח. זוהי תוכנית חיילים
  2. קח בחשבון שיכול להיות שיתלשו לך את זה כשאתה לא ברכב. אם תולשים סמלים, שלצורך כך צריך מברג או סכין, אז אני מאמין שמדבקת מגנט שניתנת להסרה בקלות לא תחזיק מעמד יותר משבוע.
  3. גם לי יצא לשמוע לא מעט דברים לא הכי חיוביים על בורגור, אבל עדיין אני אוהב את המוזיקה שלו (לא בהכרח כדאבסטפ, אלא יותר כשילוב בין דאבסטפ להיפ הופ). "I love the way you dance, the way you shake that ass, But the thing I love most is cummin' on your face, suck it bitch!" אה, וCHAINSAW CALLIGRAPHY- ענק! מלוכלך יותר מהקציצות בבורגראנץ' למישהו יצא לשמוע במקרה RUSKO בVH1? אני כמעט בטוח ששמעתי WOO BOOST, אבל אולי אני מדמיין, או מבלבל את סדר האירועים של אותו יום, ואז זה אומר שהבירות עשו את שלהן. בכל מקרה, אולי הגיע השלב שהדאבסטפ נהיה מיינסטרים. עצוב
  4. דווקא הרחוב שלך שקט מאוד ובשכונה טובה, מוזר שנפרצו רכבים ככה מבלי שאף אחד שמע. בכל מקרה, מה שקורה בחיפה בזמן האחרון זה פשוט מכה.
  5. האם משווקת באץ שירוקו R? אתמול ראיתי אחת כחולה בחיפה.
  6. לא ברור לי כל העניין. מישהו אולי יכול לשפוך קצת אור על הנושא?
  7. אוקיי, הבנתי את העניין שהמשפט כביכול, אינו קשור לנסיעה ללא טסט. מה שמוזר לי בסיפור, זה שהשוטר בתחנה אמר בפירוש, שהמשפט הוא עונש על הנסיעה ללא טסט, ובנוסף לכך 270 ש"ח ו4 נקודות. כשאמרתי לו, שהעונש על נסיעה ללא טסט עד 6 חודשים הוא אמר שזה מה שקורה כש"תופסים אותך בחוץ", כלומר כשאני לא מעורב בתאונה. נשמע לי תמוה עוד אז. אתייעץ עם עו"ד לפני החקירה, תודה על העצה. אור .ס. העניין עם ה'אחוות נהגי משאיות' היה בצחוק, אל תקח ללב. לגבי העקיפה מימין, אשמח אם תסביר מה ההגיון מאוחרי קביעה כזאת, אולי זה יוכל לעזור לי אם יטענו בפניי משהו בסגנון בחקירה. הקורס של נהיגה נכונה, זה אחד מהקורסים שהם חובה למחזיקי רישיון X שנים? או שזהו קורס שאתה שילמת בעבורו מיוזמתך ע"מ להעשיר את הידע והניסיון?
  8. תודה רבה, נשמע רע. ושקל- כמה שזה מלוכלך, פשוט ענק!
  9. קל לי להבין מאיפה אתה מביא את התגובה הזאת, כנראה אחוות נהגי משאיות וברצינות, מאיפה הבאת את העובדה שאני עוקף אותו? זה שאני נמצא מימינו משמע אני נמצא בעקיפה? כשאתה נמצא עם המשאית שלך, מימין למישהו, אתה עוקף אותו? אם כך, אז כ50% מהמכוניות ברגע נתון זה עוקפות מימין. כן, גם ברגע זה. וגם ברגע שאחריו.
  10. ביקשו שאני אגיע לתחנת המשטרה. לגבי נהג המשאית- קשה לי להאמין.. יש באמת סיכוי שהוא הגיש הודעה כלשהי שבה הוא מאשים אותי, ולכן השוטר אמר שאני אקבל זימון למשפט? כמו כן, כמעט שכחתי, השוטר אמר שהוא לא מתכוון לתת לי אישור לחברת הביטוח לגבי הוצאות רפואיות, כלומר מבחינתו הוא נותן אישור מוגבל כלשהו, מכיוון שלא היה לרכב טסט.
  11. אכן, זה מה שאני חשבתי עד היום. אני אמרתי את זה במפורש לשוטר- עד 6 חודשים, קנס 250 ש"ח, ו6 נקודות, אך הוא טוען שעונש זה תקף רק אם "סתם" גילו בבדיקת מסמכים שגרתית שהרכב בלי טסט. מכיוון שהייתי מעורב בתאונה, העונש כביכול צריך להיות אחר, והוא- קנס 270 ש"ח, 4 נקודות ומשפט. שאלתי אותו על מה המשפט, שיסביר לי מה קורה, אך הוא טען שאני צריך לבוא בראשון לחודש "ואז נדבר". נחמד שמזמינים אותי למשפט מבלי שאני יודע במה מאשימים אותי. בכל מקרה, לדעתי לא היתה חקירה בנושא, כי הודעתי למשטרה רק היום.
  12. לפני כחודש קרתה לי תאונה, נכנסה בי משאית שנסעה בנתיב השמאלי בעוד שאני בנתיב הימני. המשאית ביצעה פניה ימינה, כשאני נמצא על מסלול הנסיעה שלו. אני והנוסע התפנינו מהמקום באמבולנס לביה"ח ושוחררנו לאחר כמה שעות. הבעיה היחידה בסיפור זה שלרכב שלי לא היה טסט חודשיים (אגרה משולמת, הייתי בדרך לטסט ) וכשהודעתי במשטרה (לא באותו יום) אמרו לבוא בראשון לחודש, שאני מקבל קנס 270 ש"ח ו4 נק' והזמנה למשפט. אני נהג חדש, לדעתי לא אשם בתאונה, לרכב יש ביטוח. על מה המשפט, מה צפוי לי, מה לעשות וכו', אני די בלחץ מזה, פעם ראשונה שקורה לי כזה דבר. תודה רבה לעוזרים!
  13. קרה לי משהו דומה ממש לא מזמן (רק שאצלי זה נגמר בבלימת חירום שלי), לא רחוק מאיפה שזה קרה לך. בפניה לבסיס הטכני, מהכביש הבין עירוני שיש בו רמזור לפניה שמאלה, אני פונה שמאלה בירוק מלא שלי, ואני קולט בזוית העין בכיוון הנגדי טסה מונית מרצדס, ולא רק שלא מתכוונת לעצור, אלא גם צופרת. פשוט רוצחים, אם לא ההרגל של להסתכל לצדדים גם בצמתים מרומזים, אולי כרגע לא הייתי פה כדי לכתוב את זה. בכל מקרה, העיקר הבריאות, ואני מבין שגם אין פגיעה בכיס- ליסינג. מקווה שהכאבים של הנהג והנוסעת זה לא משהו רציני
  14. במקום זה, תפסתי את הדג נחש ואת איפה הילד בספורטק, כולל הזיקוקים שלפני, ב11 תפסתי בירה, וקצת לאחר מכן משינה במוריה בצובחוץ. היה כיף
  15. צובחוץ בחיפה- הדג נחש וכנסיית השכל (הרשימה עוד ארוכה, אבל אלה ההופעות שמעניינות אותי)
  16. לבחור שטוען שיש קשר כלשהו לחינוך רוסי- לא, אני לא מצדיע וצועק "יחי הרעיון הסוציאליסטי, מארקס, לנין וסטאלין!", אלא מה שאני אומר קשור אך ורק לאנשים שהלכו ונלחמו, ולאלו שהקריבו את עצמם זהו לא יום שכולו שמחה, אלא יום שמהול בעצב ובזכרון, כפי שכבר הזכיר פאט-באסטרד. העובדה שאין מה לעשות ברורה לי, אך עם זאת, קצת קשה להשלים איתה. ולגבי המשפט השני- אני האחרון שאחלוק עליו, יש לי המון (ועוד קצת) כבוד לאותם האנשים. יכול להיות מאוד מעניין לשמוע את סיפוריהם של אלו שכותבים פה בפורום
  17. מרגש אותי לראות את כל אותם האנשים שלחמו את המלחמה, שרדו, והיום כאן. ביום הזה, 9 במאי, במיוחד. חבל מאוד, שמספר אנשים אלו קטֶן מדי שנה, וילדיי כבר ככל הנראה לא יזכו לראות את אותם גיבורים. בשבילי היום הזה הוא אחד הימים החשובים והמרגשים בשנה, ככה חונכתי, במשפחתי היו כמה קרובים שעברו את המלחמה ונשאו את הדרגות ממנה בגאווה, חלקם עד היום, וחלקם עד לפני כמה שנים. כמו כן, היו גם אלה שנשארו עם הדרגות על הכתפיים אי שם באותם השנים ולא זכו לראות את החיים שלאחר המלחמה. אני לא יכול להעביר את התחושות שלי לגבי היום הזה ומה הוא מעלה בי בכתב, אבל אני באמת מקווה שאוכל להעביר את את היחס שלי ליום ולארוע הזה גם לילדיי שמתישהו יהיו לי. כל מה שנשאר לי להגיד זה תודה לאותם האנשים. סליחה, גיבורים.
  18. נצל"ש, אם אפשר. ומה עם המכשירים בעלי אנדרואיד שניתן להזמין מDX ודומיו? לדוגמא, http://www.dealextreme.com/p/h6-3-2-touch-screen-android-2-2-1-dual-sim-quadband-pda-gsm-tv-cell-phone-w-wi-fi-agps-black-55944 נראה שיש לו WIFI ומערכת הפעלה של אנדרואיד. האם הוא ודמיו שווים את המחיר?
  19. קיימים דברים בסגנון גם לפלפאונים שנחשבים לאספנות, כגון הSE K800\K530?
  20. לגבי השאלה של האם מוכנים לוותר על שירותים לטובת מחיר נמוך? אני אישית כן. אני משתמש כבר שנתיים בK510 וממש לאחרונה, "התחדשתי" בK800, רק בשביל המצלמה עם הפלאש והפוקוס, שני המכשירים לא קשורים לאף אחת מחברות הסלולר בגלל ההתחייבויות והמחירים המוגזמים על המכשירים (ערכם בשוק כמשומשים הוא כ300 ש"ח). כמובן שאני לא משלם על שום חבילות גלישה למינהן, אני משתמש בפלאפון לשיחות, סמסים, מצלמה בסיסית וMP3. משלם 32 אג' על דקה ראשונה, והחל מדקה שני כ23 אג', 18 אג' לסמס + 20 ש"ח חודשיים על התוכנית, נשמעת לי תוכנית לא רעה בכלל (חיילים). האם יש צפי למחירים יותר נמוכים דרך הספקים הוירטואליים?
  21. במרכז חורב פועלות מצלמות לאכיפת חניה לא חוקית (ליד הטוקטוקי יש שלט), תנסה לבדוק את הכיוון הזה.
  22. לחבר שנכנס בעמוד עקב החלקה בגשם, שהוא נהג חדש, נשלל הרישיון לחודשיים- תאונה עם נפגעים. הנפגע הוא החבר עצמו שנשרט ע" הכרית אוויר.
  23. חבר מחפש רכב לאמא שלו, עד 20K. עדיף רכב קטן וחסכוני ואמין, משנת 2000 וצפונה בסופשים ובערבים כשהוא חוזר מהצבא גם הוא ינהג ברכב. חשוב שהוא יוכל לסחוב את העליות של חיפה בכבוד מבלי לעשות בעיות. יש אפשרות לחריגה קטנה של תקציב (עד כ5 אלף, אם באמת משהו משתלם בהרבה יותר) תודה רבה (:
  24. Step

    "אני שונא NISSAN MICRA"

    הפרעה טורדנית כפייתית
  25. לפי מה שהבנתי, האסקורט הוא סוג של 'כל ההגנות במכשיר אחד'. (לא כולל בליינדר, כמובן)
×
×
  • תוכן חדש...