אני מתכנן לקנות רכב ראשון לנהג חדש, בן 18, התקציב הוא עד 15 אלף, יש אפשרות לחריגה של כאלף.
אבא שלי משוכנע כי יש לקנות משהו יפני- סטיגמות של אמינות ואחזקה זולה יחסית
כמובן שאמינות בתקציב הזה היא לרוב פונקציה של מה עבר על הרכב הספציפי עד שהגיע לידיים שלי ואיך טיפלו בו, אבל עדיין,
יש יותר נטייה לכיוון היפניות.
כמו כן, עדיף צריכת דלק לא גבוהה במיוחד.
עוד נקודה חשובה- אני חיפאי, צריך רכב שלא ייחנק בעליות שיש בעיר פה ושם.
עריכה- ידני!! חשוב לי שהגיר יהיה ידני.
אם צריך עוד פרטים- אני אענה על כל השאלות, תודה רבה מראש לכל מי שעוזר!