Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. יונדאי לנטרה 95 ידנית 1600, 2900-3000 סל"ד
  2. אני לא מצליח לרדת מצריכה של 1:9 בעיר עם יונדאי לנטרה ידנית 1995 עם מנוע 1600. בנסיעה רגועה יחסית, בלי לעבור את ה3K סל"ד
  3. Step

    ערעור על טסט - שטותי!

    אם תערער, ויקבלו את זה, תקבל טסט עם רב בוחן. אמנם לא תצטרך לשלם אגרה אבל המורה עדיין יקח ממך כסף על טסט
  4. נראת פשוט מצוין, הקורות האחוריות והאחורה של הרכב בכללי- גאונות!
  5. אם לאופל אין בעיה מכנית מסוימת כלשהי, לא אמורה להיות בעיה עם זה אני מאמין שההורים לא מרשים לך עקב כך שהם דואגים לך ובטוחים שהניסיון שלך בכביש דל מדי. אבא שלי עדיין לא רוצה שאני אסע רחוק (חיפה-אשקלון לדוגמא) ואני מכבד את רצונו, אבל עם נסיעות קצרות יחסית (עד שעה נסיעה מחוץ לעיר) אין לו בעיה, ויש לי רישיון כבר מעל 7 חודשים ואני נוהג ברכב ביום-יום כבר כ3 חודשים.
  6. מאוד אהבתי את התמונה שבדגון! המאזדה נראת שמורה, תהנה איתה
  7. Step

    Abarth 500 by Ezra Refael

    אבארט היו צריכים לקחת אותך לצילום הקטלוג שלהם, תמונות ממש יפות!
  8. true story, לא הנפצה.
  9. Step

    דלקן של דלק - כדאי?

    אם אני לא טועה, השנה הראשונה חינם, ולאחריה ניתן לבטלו. (לא בטוח ב100%)
  10. Step

    דלקן של דלק - כדאי?

    כרטיס אשראי שופרסל- 35 אגורות הנחה בפז
  11. Step

    עזרה בזיהוי רכב ביוון.

    TVR היא יצרנית רכבי ספורט אנגלית ואם אני לא טועה ברוב או בכל המכוניות שהיא מייצרת הבודי עצמו הוא מפיברגלאס. מה שאתה צילמת זה tvr sagaris. המזראטי ממש יפה, הבלנו לעומת זאת..
  12. מרוב טיפשותי שכחתי את המפתח באוטו, נעלתי את הדלתות מבפנים ויצאתי. כתוצאה הייתי חייב לפתוח חלון שמאלי אחורי בכוח (שני מברגים+ בול עץ) לגובה שנפתח חריץ של כ3.5- 4 ס"מ. בדרך, שמעתי שני רעשים מתוך המנגנון של המרים חלונות- ואחרי שהצלחתי להכנס לתוך הרכב החלון עולה חצי בעזרת המנגנון בלבד, אחר כך נתקע וצריך עזרה עם היד. מה הנזק המוערך לחלון, האם ניתן לתקנו לבד בעלויות זולות? צריך מנגנון חדש?
  13. בשיטוטיי באיביי נתקלתי במכשיר שבודק את רמת האלכוהול בדם בBAC. המכשיר עצמו זול מאוד (7-9 דולר) ומפה עולה השאלה- אמין? התוצאות יהיו דומות\זהות לתוצאות בינשוף? הנה לדוגמא שני מכשירים: http://cgi.ebay.com/BAC-Digital-Breathalyzer-Alcohol-Tester-LCD-Display-/120617061546?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c15564caa http://cgi.ebay.com/Digital-Breath-Alcohol-BAC-Tester-Breathalyzer-Keychain-/160458850388?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item255c17c054 כמו כן חיפשתי בפורום על דברים דומים, ובמה שמצאתי היה מדובר על מכשירים פשוטים יותר עם ה3 נורות, ופה כמו שניתן לראות יש צג שמראה כמות מדויקת של אלכוהול. תודה רבה ושבוע טוב
  14. ראשית תודה רבה על התגובה ועל הרצון לעזור! לגבי הדלתות- מסובב מפתח בדלת ימין- רק דלת ימין נפתחת/נסגרת. מסובב מפתח בדלת שמאל- רק דלת שמאל נפתחת/נסגרת. כנ"ל לגבי הנעילה מבפנים- כל כפתור סוגר/פותח רק את הדלת שלו. בדלתות האחוריות אין מפתח, וניתן לפתוח אותן רק מבפנים. לגבי המרים- לא יודע, לדעתי בעייה בחיווט, כי המתג בצד ימין עובד מצוין להרמה ולהורדה, מצד הנהג לעומת זאת ניתן רק להעלות את החלון הימני. מצ"ב תמונות השלט:
  15. Step

    טיפים לליווי נהג חדש

    כנהג חדש וטרי על הכביש (חודשיים בדיוק בלי מלווה, היום) אני הייתי ממליץ לך לפתח אצל אותו הנהג את תכנון הנסיעה, כך שהוא ידע בדיוק מה הוא הולך לעשות בעוד מס' כלשהו של מטרים, שהוא ישים לב לדוגמא לתמרורים שמודיעים על נתיב שמסתיים שלא יווצר מצב שהוא עוצר עם הרכב באמצע הכביש בניסיון להשתלב מהנתיב שנגמר או שידע שאם יש רכב בחניה בצד שאורות הרוורס שלו דולקים צריך להזהר במיוחד. לי אישית עזר מאוד שמורה הנהיגה שלי כל הזמן שם דגש על זה, ולא הייתי מופתע יותר מדי מתופעות שקרות בכבישים ויכולתי להגיב אליהן בזמן ובלי לחץ.
  16. הקפצה (כבר עברה יממה ואני אי שם בעמוד הרביעי) עלה לי רעיון- אם הפעולה של האזעקה דעכה עם הזמן (הפעלה רק מהפינה של האוטו) אולי זה המקור אנרגיה של האזעקה התרוקן? אני מנחש שהיא לא פועלת מהמצבר, כי מה שווה אזעקה שמפסיקה לפעול עם ניתוק המצבר? מישהו יכול לעזור בעצות מה לעשות? ברגע זה אני לא רוצה לגשת למוסך, אלא מנסה למצוא פתרון DIY תודה רבה
  17. ברכב שלי יש נעילה מרכזית עם מרים חלונות משלט (לא ידוע מאיזה חברה המערכת) בימים האחרונים שמתי לב שהשלט הפסיק לעבוד טוב, ועבד רק כשבאתי בצד הימני של הרכב וכיוונתי בערך לפינה הימינית קדמית של הרכב. היום כשהחניתי בבוקר המערכב הפסיקה לעבוד בכלל. חשוב לציין שהנורית בשלט שנדלקת בכל לחיצה עבדה והאירה כרגיל. החלפתי את הסוללה בשלט, והבעיה לא נפתרה. בשלט יש 4 כפתורים- נעילה, פתיחה, נעילה ללא צליל של אזעקה (שקטה) והפעלת הצפצוף של האזעקה. אף אחד מהם לא עובד האם יש אפשרות לאבחן את הבעיה דרך הפורום ע"י בדיקות שאני יכול לעשות? נ.ב.- בימים האחרונית הופיעה עוד בעיה הקשורה לחשמל- הכפתור של הורדת (רק הורדה- ההעלאה עדיין עובדת) החלון הימני ממושב הנהג הפסיק לעבוד. נ.נ.ב.- כשאני סוגר את הרכב עם המפתח, נסגרת רק דלת אחת. ז"א צריך לסגור את כל הדלתות בנפרד אז כנראה שהנעילה מרכזית באה עם המערכת מיגון ולא עם הרכב בסטנדרט תודה רבה!
  18. חשבתי שרק אני לא מקבל כלום בפז בדרך פיק"א האם זה ככה בכל תחנות 'פז'?
  19. עשיתי אתמול ביטוח לרכב משפחתי משנת 1995. אותם הנתונים כמו שלך- ביטוח עליי (18 ) ועל אבא. חובה 3100 בערך, צד ג' 1500 בערך.
  20. שאלה לגבי ביטוח- אני נהג חדש, 4 חודשים על הכביש, בן 18. האם המחירים של כ4.5K-5K הם מחירים הגיוניים בשביל חובה+צד ג', לרכב משפחתי 1600 משנת 95'? עוד שאלה, האם יש אפשרות למצוא ביטוח זול יותר אם מבטחים דרך סוכן? או שעדיף ישירות עם חברת הביטוח? תודה רבה!
  21. לא יצא לי לראות את הזאת ספציפית, אבל אני יודע שבעיר התחתית בחיפה ליד מגרש מכירת מוניות משומשות (כ5 מטרים בצד, בשיחים) עומדת מונית אנגלית קצת יותר ישנה, בצבע שחור אבל עם סיומת 25. הרכב לא בשימוש לפחות חצי שנה- עומד ולא זז.
  22. אכן הפליסיה נשמעת לא רע, 2 מתוך 2 ההמלצות בפורום מצביעות עליה . אם אצליח למצוא אחת זה יהיה לא רע בכלל. אם אני לא טועה אפילו אקבל 2 חלונות חשמל מבין את האיכס לגבי היונדאי, אבל אני משתדל להיות ריאלי, ואני בכלל לא בטוח שאוכל למצוא סקודה טובה, ולכן אני חייב עוד אופציות. אז המלצות נוספות לרכבים נוספים יתקבלו בברכה, ודעות נוספות על הפליסיה לא יזיקו גם
  23. תודה על ההמלצה. חיפשתי בימים האחרונים אחת כזאת, ובאיזור שלי בארץ בכלל לא מצאתי את הדגם 1.6 כמו כן, האם ה75 כ"ס יספיקו ע"מ שהרכב יעלה עליות בחיפה עם מזגן? ראיתי בתקציב שלי גם יונדאי לנטרה ויונדאי אקסנט, מודל 1997-2000, ידני (לנטרה-1600 סמק, אקסנט- 1500 סמק) איך כל אחד מהרכבים מבחינת עלויות אחזקה? האם האקסנט 1500 תחזיק מעמד בעליות עם מזגן? איך צריכת הדלק של כל אחד מהם? תודה רבה!
  24. אני מתכנן לקנות רכב ראשון לנהג חדש, בן 18, התקציב הוא עד 15 אלף, יש אפשרות לחריגה של כאלף. אבא שלי משוכנע כי יש לקנות משהו יפני- סטיגמות של אמינות ואחזקה זולה יחסית כמובן שאמינות בתקציב הזה היא לרוב פונקציה של מה עבר על הרכב הספציפי עד שהגיע לידיים שלי ואיך טיפלו בו, אבל עדיין, יש יותר נטייה לכיוון היפניות. כמו כן, עדיף צריכת דלק לא גבוהה במיוחד. עוד נקודה חשובה- אני חיפאי, צריך רכב שלא ייחנק בעליות שיש בעיר פה ושם. עריכה- ידני!! חשוב לי שהגיר יהיה ידני. אם צריך עוד פרטים- אני אענה על כל השאלות, תודה רבה מראש לכל מי שעוזר!
  25. Step

    זה מעצבן ? אותי מעצבן ...

    זה מעצבן?? מעצבן ששוטר שנוסע בניידת (לא נסיעה דחופה) יכול לעשות כל מה שהוא רוצה, בלי להתחשב באף אחד, ולא יקרה לו כלום אחרי זה! מעצבן שרק בגלל הלוחית הצהובה והמכוערת שתלויה בחלון האחורי של הרכב ואומרת שאני נהג חדש, שוטרים אוהבים לעצור אותי, ולא את שאר ה10 המשפחטומתיות שנוסעות לפני ו\או אחריי! זה מעצבן!
×
×
  • תוכן חדש...