Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. אתה צודק, אבל אני עדיין נהנה מאוד מהסדרה, למרות שהפכה ליותר דרמטית בעונה האחרונה.
  2. Step

    נסיעה חסכונית

    בנוסף למה שבטוח אמרו כאן, תתיחס למדידות הראשונות של הצריכת דלק בערבון מוגבל. תתרגל לקלאץ' ולהילוכים של הרכב שלך ספציפית וכבר כעבור זמן קצר צריכת הדלק תרד בקצת.
  3. כאחד שעובר במקום הספציפי כל יום, זה המקום האחרון בו הייתי בוחר לעשות פרסה. הבאים ממול נוסעים מאוד מהר כשהרמזור ירוק אצלם, ואצלך באותו זמן, הרמזור גם ירוק. להבא תדע שיש לך פנייה שמאלה כמה מאות מטרים לאחר מכן שבה אתה נכנס לרחוב צדדי ויוצא ליד גן החיות בנתיב הנגדי מבלי לסכן את עצמך ואת הסובבים. עריכה- SPERIAL הקדים וכתב על אותם הנושאים בהרחבה ובפירוט.
  4. ההבדל הוא שכשאני בטעות חותך מישהו, אני מבקש סליחה, ולא פותח עליו את הפה. הבת כמעט הרגה את רוכב האופנוע, ואבא שלה עוד מקלל אותו? אני באמת מבין את מה שאומר BMW RICER, האבא מספיק גבר לבוא ולקלל מישהו שביתו כמעט הרגה (למי שלא מבין מה זה להרוג- זה כשלמחורת המשפחה עומדת מעל הקבר ובוכה על בנם), אבל כשאותו האחד שכמעט איבד את חייו ברגע בגלל טיפשות של מישהי מגיב לו על הקללות הוא מתגונן בעובדה שהוא נכה?
  5. כנראה שסיויק משוברת כלשהי עברה תאונה לא מזמן
  6. Step

    מימון רכב ראשון לבן 17

    לרכב ראשון אני ממליץ לך לקחת משהו שקרוב מאוד לגריטה, שנת 91-92 בכמה שפחות כסף במצב נסיעה ועם טסט כמה שיותר ארוך. תוכל לקרוע את האוטו כנהג חדש וללמוד לנהוג מבלי לדאוג יותר מדי לרכב- משהו שלא משתלם לתקן? גורטים.
  7. Step

    פרוייקט סליחה/תודה בחו"ל

    באוקראינה נהוג להפעיל את כל הווינקרים ל2-3 הבהובים במקום לסמן תודה עם היד. בישראל בחיים לא ראיתי את זה, אלא רק בין חברים (אצלנו לפחות). והרעיון של התודה\סליחה באמת מאוד יפה, אבל אישית לא הייתי מוציא על זה כסף, אולי כפרויקט DIY כמו שעשו בחו"ל.
  8. יצא הפרק הראשון של העונה האחרונה של הפמליה! אחת הסדרות ללא ספק.
  9. לא יודע כמה יש ביס מקס רגיל, אבל אצלנו הוא מלא. אנחנו שלושה אנשים שמקליטים בממיר יס מקס אחד וזה מה שיוצא.
  10. מפרסמים עכשיו את המבצע של 2 טלויזיות LED- אחת 24' ואחת 42' תמורת 99 ש"ח לחודש בהתחייבות ל36 חודשים. מישהו יודע על אילו טלויזיות מדובר? האם המבצע משתלם?
  11. Step

    סובארו WRX החדשה

    התמונה הראשונה זה פוטושופ ברמה של ילד בכיתה ג'. סביר להניח שככה לא תיראה הWRX\STI מה שזה לא יהיה.
  12. אם אפשר להתעלק: יש הטבות כלשהן לאלו שרוצים לעשות רישיון לA1 וכבר יש להם רישיון B במשך כשנה וחצי? חוץ מפטור תאוריה.
  13. Step

    הגיע מלכת המכירות החדשה I35

    עזבו את ה35, מישהו ראה את הI45? נראה רכב מאוד מרשים!
  14. בקיה סיד ליסינג יש את המאפרה הנפתחת, שבתוכה יש את השקע והמצית, ובנוסף יש עוד שקע שמגיע עם כיסוי אך ללא מצית.
  15. האם אפשר לשאול (מבלי להיסקל כמובן) מה זה DIXIE? מה מיוחד בהם?
  16. אפרופו חלונות ידניים, בקורולות בדגם הבסיס החלונות האחוריים היו ידניים במודל 2009 אם אני לא טועה.
  17. +1 למשחקי הכס. כבר מחכה לעונה השניה!
  18. Step

    קניית אייפון משומש

    לפי מה שהבנתי יש 2 אפשרויות: - זכרון דברים, שזה עדיין משאיר לך סיכוי להידפק. - העברת בעלות, שמבוצעת עם התשלומים החודשיים, כלומר אתה מקבל לא רק את המכשיר על שמך אלא גם את התשלומים הבאים עליו ואת החבילה של החברה הסלולרית. לגבי קנייה בחו"ל, לדוגמא מאיביי (או שיש מקום יותר טוב לקנות בו אייפון משומש?), האם יש איזו דרך שבה אני יכול לעשות קנייה בטוחה מבלי להידפק עם מכשיר שעבר טביעה \ כל החלקים בפנים עברו החלפה \ מכשיר שהולך להדפק לי ביומיים הקרובים? או שאני מקבל אותו שבור הביתה?
  19. הכוונה למשומש בכ1000-1200 ש"ח, עדיין אין טעם?
  20. האם כדאי עכישיו לרכוש אייפון 3GS או שעדיף לחכות שיצא האייפון 5 ולקוות להורדת מחירי האייפון 4 ולקנות אותו אז?
  21. Step

    קניית אייפון משומש

    תודה לכולם על העזרה! עדיין לא הבנתי מה הן מדבקות קורוזיה לבנות, יש איזה הסבר? גם לא הבנתי מה זה לאקטב, מה זה איך זה וכו'. מתי המכשיר אמור להתאקטב ומתי לא? ובגדול, האם לחפש מכשיר עם הכי פחות פריצות, בגרסה כמה שיותר חדשה, פרי סים חברה ולא פרי סים דרך פריצה, ומודם עם גרסה שהיא לא 6.15.00. Ave, אמרת שהגרסה צריכה להיות גבוהה מ05.14.02 ע"מ לפרוץ לפרי סים. הכוונה לפריצת האולטרהסנואו או שיש עוד פריצות? ובכללי, יש עוד דברים שאני אמור להסתכל עליהם בקניה? וסיכמתי פה בכללי את מה שהמלצתם לי לבדוק כך שאני אדפיס ואוכל לבדוק בקניה:
  22. Step

    קניית אייפון משומש

    תודה רבה לכל העונים (: mormaish, אני בספק אם מישהו מהמוכרים יאפשר לי לפרק את המכשיר שלו במעמד הרכישה, כך שלפרק פאנלים\מסכים\להוציא ברגים לא ממש בא בחשבון לדעתי. ומה זה מדבקות קורוזיה לבנות? מה זאת אומרת ללחוץ על החלק העליון ע"מ לבדוק את התושבות סים? ואת כל השאר כגון קישוריות, שיחות, ובקרי צד אכן אדאג לבדוק. תדוה רבה! כמו כן הבנתי מדבריכם שבסידיה לא אמור להופיע שום סוג של סנואו (אולטרה\ווינטר או שיש עוד? סוגים). מפה עולה השאלה, מה זה סידיה לאזעזל? כפי שהבנתם אני בור לגמרי בענייני אייפון, המקסימום שאני יודע זה ללחוץ על כפתור הHOME ולחפש את פרוט נינג'ה על השולחן עבודה. הומלץ לי בפרטי על כך שיש להכיר את האדם ממנו קונים ולסמוך עליו \ לעשות העברת בעלות. מכיוון שאני לא מכיר אף אחד עם אייפון למכירה, זו לא האופציה. מה עם העברת בעלות? אפשרי? מבלי להכנס לצרות עם חברות הסלולר. האם היו הרבה מקרי מרמה גם עם זכרון דברים חתום עם עותק ת"ז?
  23. מכונת כביסה העברתי בקיה סיד רגילה (לא סטיישן) עם מושבים אחוריים מקופלים. כמו כן הועברו בה כבר כמה טלויזיות ישנות (טושיבה בומבה למיניהן) ולפני כ6 שנים כשעברנו דירה, העברנו את כולה עם רנו אקספרס עם גגון, כולל מקרר. היה מצחיק לראות את סופית האגזוז נשרטת כל הזמן במדרכה בחניה כשהרכב היה עמוס
  24. החלטתי להשתדרג קצת מהמכשיר SE K800 הנוכחי שלי לאייפון 3GS משומש. (תודה לאסף כמובן על ההכוונה הספציפית לדגם) כידוע קניית אייפון משומש די מסוכנת מכיוון שניתן ליפול על מכשיר שיוכרז כגנוב מספר ימים לאחר הקנייה- לצורך כך יש לבצע זכרון דברים והתחייבות מצד המוכר שלא להכריז על המכשיר כגנוב\אבוד ובכך למנוע נעילת IMEI (או מה שזה לא יהיה) האם זה מספיק? ואם המכשיר בכל זאת ננעל, והוא במקור מרשת אורנג', אני לא אוכל להשתמש בו באף אחת מהחברות בארץ, נכון? מצד שני יש את הצד של קניית מכשיר תקין- איך אני יכול לבדוק שהאייפון שאני קונה הוא תקין ב100%, ובמקרה של תקלה מה אני עושה? האם בעקרון יש אפשרות לתקן את כל התקלות בצורה ביתית בהנחה שקניית החלפים היא מאיביי. הבנתי שלהחליף מסך LCD או טאץ' זה לא בעיה בכלל, אבל מה קורה אם משהו יותר מסובך מתקלקל? יש סבירות שזה יקרה? יש אפשרות להמנע מכך באופן כלשהו? פריצה- מאיזה גרסה צריך להיות המכשיר או המודם כך שאני אוכל לפרוץ אותו? יש גרסאות שלא ניתן לפרוץ? האם קל לבצע ביטול נעילת SIM (פרי-סים)? האם אוכל למצוא 3GS במחיר של כ1200-1300 ש"ח? אני חושב שכיסיתי את הצדדים החשובים והיקרים של הקנייה, האם יש משהו ששכחתי? מצטער על כמות השאלות, אני משתדל לעשות את שיעורי הבית שלי כך שלמעמד המכירה אגיע מוכן תודה רבה לכל העוזרים והעונים!
  25. איזה מהתדרים יותר מזיק מבחינת קרינה? והאם שימוש ברשת של דור 3\3.5 מבזבזת יותר סוללה? אצלי בפלאפון שיניתי את ההגדרות כך שיקלוט רק את הרשת הישנה (2\2.5), ומבחינת קליטה אני מרוצה מאוד. האם זו ההגדרה האופטימלית בתנאי שאני לא משתמש באינטרנט ובשיחות וידיאו אלא רק לשיחות וסמסים?
×
×
  • תוכן חדש...