תודה לכולם על העזרה!
עדיין לא הבנתי מה הן מדבקות קורוזיה לבנות, יש איזה הסבר?
גם לא הבנתי מה זה לאקטב, מה זה איך זה וכו'. מתי המכשיר אמור להתאקטב ומתי לא?
ובגדול, האם לחפש מכשיר עם הכי פחות פריצות, בגרסה כמה שיותר חדשה, פרי סים חברה ולא פרי סים דרך פריצה, ומודם עם גרסה שהיא לא 6.15.00.
Ave, אמרת שהגרסה צריכה להיות גבוהה מ05.14.02 ע"מ לפרוץ לפרי סים. הכוונה לפריצת האולטרהסנואו או שיש עוד פריצות?
ובכללי, יש עוד דברים שאני אמור להסתכל עליהם בקניה?
וסיכמתי פה בכללי את מה שהמלצתם לי לבדוק כך שאני אדפיס ואוכל לבדוק בקניה: