היום אחרי המסדר טילים המוטיבציה שלי ירדה לרמה הכי נמוכה שהיתה לי אי פעם, ממש ברמה של לא רוצה בכלל קרבי, אבל זה היה זמני ועכשיו זה הסתדר, ואני אלך לאחת מחטיבות החי"ר.
בכל מקרה, אמשיך להלחם במקביל על הקבלה שלי לחובלים וגם לטיס, בתקווה שמשהו יצא מזה.
ודים, לגבי מה שאמרת שזאת התנהגות ילדותית, אתה צודק, אבל מנגד, לשאוף הכי גבוה ולהלחם על אותן שאיפות בכל הכוח זה פחות ילדותי, כך שזה תלוי איך אתה מסתכל על זה.
אני מאוד אשמח לשרת באחת מיחידות העילית שלא קשורות לטיס\חובלים, אבל את זה אוכל לעשות רק לאחר הגיוס שלי כי כרגע לא נותנים לי שום מיונים עקב הגיוס הלא רחוק (נוב').
תודה רבה למי שכותב כאן ומתייחס להודעות שלי, זה מאוד מעודד.
כמו כן, תודה רבה לעידן על כל הסיפורים שהוא כתב בשרשור הארוך משנת 07', עודדו אותי לא מעט היום!