Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. להורים אין שום קשר להשקעות, אבל אני יכול לנסות לבדוק אצל הדודים. האם העמלות באמת כל כך גבוהות, שאין בכלל טעם לנסות? בנוגע להשקעה בעסקים נשמע לי ממש לא יציב, ויש סיכוי גדול שאאבד את הכסף. אז לפי מה שהבנתי במצב שלי אין לי יותר מדי מה לעשות, חוץ ממה שהבנק הציע. אני מאמין שאני אצליח לחיות מהמשכורת הצבאית בגלל שבעתיד שאני יכול לצפות, אני הולך לראות את הבית פעמיים בחודש, כך שעם קצת חשיבה אפשר להסתפק.
  2. יש עוד דרך (אם כי היא קצת חאפרית)- אם אתה הולך לראות את הסרט עם כתוביות בעברית לדוגמא, אתה יכול לקבוע שהמסגרת של הכתוביות (החדשות, לא המובנות) יהיה עבה ובכך יסתיר את הכתוביות שאתה לא רוצה לראות. עשיתי את זה כמה פעמים כשבטעות הורדתי סדרה עם כתוביות בשפות הזויות.
  3. מצטרף לשאלה, יש לי 10K בעו"ש. רוצה לסגור ל5 שנים אבל שתהיה לי אפשרות להוציא את הכסף אחרי שנתיים-שלוש (אני מתגייס בשבוע הבא, והתכנון הוא לא לגעת בכסף לפחות 3 שנים). במזרחי טפחות הציעו לו תוכנית שבמהלך כל ה5 שנים יצטברו 16.5% ריבית, שזה יוצא 1450 ש"ח אחרי מס. יש דברים יותר משתלמים?
  4. זה לא קונספירציה, זה עניין ידוע שמכשילים הרבה על הפעם הראשונה (בין אם בכוונה תחילה, ובין אם סתם הבוחן מפחד שמי שנוהג ברכב כרגע זה ילד עם 0 ניסיון, ולכן הוא ממהר עם התגובות כמו ברקס עצבני או להסיט לך את ההגה, שזה במילים אחרות להכשיל). לגבי הכסף- נכון שזה מבאס, אבל אין מה לעשות עם זה. כסף אתה עוד תרוויח ותכסה את ה"הפסד" (אני ראיתי בזה הוצאות כדי להגשים את החלום- לנהוג), ובמיוחד כשתהיה עם הרישיון בתוך הארנק בכיס כשאתה מאחורי ההגה, תאמין לי שאתה תשכח על זה שבזבזת אלפיה פחות או יותר, כשחיוך של ילד בן 4 מרוח לך על הפנים ולגבי הגיוס, דחו לי (שוב ) את הגיוס, ואני מתגייס בעוד שבוע וקצת. תודה רבה!
  5. מכיר את ההרגשה, אמנם לא מנהיגה אבל ממיון כלשהו בצבא למקום שרציתי להגיע אליו, ונכשלתי. הרגשה של כישלון, פספוס, שבא למות על המקום. אבל זה עובר, במיוחד שבנהיגה יש לך אינסוף ניסיונות, ורוב האנשים בגילנו עוברים עד טסט שלישי כמו כן, עוד סיבה לא להתבאס, זה שאתה יודע שאתה נוהג מצוין, המורה אומר שאתה נוהג מצוין- ופשוט נפלת על טסטר לא משהו, שזה כבר לא בשליטתך, ככה שטסט הבא אתה עובר.
  6. Step

    מישהו מבין באקדחים?

    מה הוא יורה, פצמ"רים?
  7. כתושב חיפה אני יודע טוב מאוד על מה אתה מדבר, ומסכים איתך לחלוטין.
  8. אתה סתם נטפל אליהם. הם היו בפעילות מבצעית, היה מקרה חירום של 1+1 בקפה ארומה.
  9. The Cataracs - Synthesizer וגם tiesto ft kay work hard play hard מטורפים! תודה רבה.
  10. 3 פעמים נסעתי לצפון בשבוע הקודם, ראיתי רק שלג בעומק ס"מ וחצי והלאה לא נתנו לעבור. במרום גולן/ נווה אטי"ב/ הר בנטל או אורטל/ ביקורת ביטחונית של החרמון עוד יש שלג ויהיה גם מחר?
  11. http://www.freeff.co.il/ תשאיר את האתר פתוח ברקע כמה זמן עם הרמקולים פתוחים, וכשתתווסף סיסמה חדשה תישמע הודעה בקול של ילדה בת 13: "NEW PASSWORD ADDED, נוספה סיסמה חדשה"
  12. Step

    ענייני צבא - מפקד

    לא מבין בנושא יותר מדי, אני בקושי חייל בכלל, אבל אשמח אם תעדכן איך הסיפור מתפתח (אם תוכל כמובן!).
  13. לא יודע, זה הרושם שנוצר לי. אבל כנראה רק נדמה לי
  14. שהבחור עם הBMW אמר לך שגם ככה לא תעקוף אותו והוא יעשה את הטסט לפנייך, כלומר שהוא מכיר את הבוחנים\מנהל, אז אחרי ש"הצקת" לו להזיז את הרכב הוא אמר להם להקשות עלייך.
  15. רק לי נדמה שהקשו עליך בגלל אותו הבחור עם הBMW ש"לא באת לו טוב בעין"?
  16. מזראטי אספנות בארץ? יש עוד תמונות? יפה מאוד, אוסף ענק.
  17. 1:8.5 זה מה שהייתי מוציא על לנטרה 95' 1600, כנראה שהרגל שלך ממש (ממש!) כבדה על הגז!
  18. נסעתי ב13 (יום שני) והיה קצת שלג בכניסה לאתר (ובאתר עצמו כמובן), מתחת לזה לא היה כלום. אני מתכנן לנסוע מחר, ע"פ אתר החרמון והתחזית מחר תהיה בחרמון סופת שלגים, האם יש סיכוי שנמצא שלג בסביבות האתר? (חרמונית, מג'דל שמס וכו') כמו כן, מישהו יכול להמליץ מקומות יפים לטייל בהם בגולן?
  19. אתה בטוח שמדובר במחזירי אור? לי זה נראה כמו נורות לד קטנות. בחלק מהמעברים גם שמותמרור עם נורות לדים מהבהבות בתוכו.
  20. LYRICS PLUGIN (בגוגל), מראה את המילים מהאינטרנט.
  21. עזוב את המכוניות, שמדהימות אחת אחת, איפה לאזעזל מצאתם את הנוף הזה?! אפשר קצת פרטים?
  22. תנסה פה, מצאתי שם פעמיים עבודה: http://avodazmanit.co.il/wanted.asp?area=0&field=0&workerKind=0&jobKind=0&freeText=
  23. פיאסטה יות' 1995, חלום!
  24. אצלי בטלויזיה של LG כששפת התפריט לא היתה עברית, גם הכתוביות נראו בג'יבריש. שיניתי את שפת התפריט לעברית והכתוביות הוצגו כמו שצריך. במחשב תשחק בהגדרות של הכתוביות בתוך הנגן- השפה והקידוד של הכתוביות צריכים להיות מכוונים על עברית.
×
×
  • תוכן חדש...