מכיר את ההרגשה, אמנם לא מנהיגה אבל ממיון כלשהו בצבא למקום שרציתי להגיע אליו, ונכשלתי.
הרגשה של כישלון, פספוס, שבא למות על המקום.
אבל זה עובר, במיוחד שבנהיגה יש לך אינסוף ניסיונות, ורוב האנשים בגילנו עוברים עד טסט שלישי
כמו כן, עוד סיבה לא להתבאס, זה שאתה יודע שאתה נוהג מצוין, המורה אומר שאתה נוהג מצוין- ופשוט נפלת על טסטר לא משהו, שזה כבר לא בשליטתך, ככה שטסט הבא אתה עובר.