Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. מוצב של 50 חירניקים רעבים, או פחות מחצי מזה בשבתות, ויש לך אוכל מדהים. כמובן שהבישול עצמו מעולה וגם אחרי שאתה רואה אותו אתה חוזר לעוד מנה.
  2. כל הגרסאות של 10.2 הן נייטלי, האם הן יציבות, האם ישנם באגים?
  3. תוכל אולי לתת לי קישור לרום והקרנל המתאים? אני עכשיו על Kernel_Siyah-Dorimanx-V9.35. הפלאפון שלי רגיל (לא G).
  4. מכירים רום טוב לS2? רוצה חיי סוללה ארוכים בעיקר. עד עכשיו הייתי עם CM10.1 נייטלי כלשהו, בן חצי שנה בערך. התעדכן לי ל10.1.3 והרום פשוט נראה רע (חדות יתר, צבעים וכו') יש המלצה כלשהי?
  5. Step

    על מה מורה התמרור הבא?

    אין כניסה ללומדי רכיבה על דו"ג.
  6. מחפש מעיל קצינים ירוק, אפשר גם החלפה על משהו (במידה ויש לי משהו שיעניין אתכם)
  7. בבסיס מודיעין אחד בדרום יש קצין שמתנייד באופן קבוע על אופניים. (קוטר הבסיס בערך 700 מטר)
  8. תודה רבה לכולם! בנוגע למשלוח- תודה, הופנם. כנ"ל לגבי מס והחזר לחיילים. יצא לי למדוד היום מגפי בלנדסטון, וגם של גריספורט. הגריספורט ישבו עליי בצורה מושלמת, מישהו יודע איפה מוצאים כאלה באינטרנט, ובכלל חוו"ד על החברה? עכשיו נשאר למדוד רדבק בשביל להחליט סופית מה בדיוק להזמין.
  9. אני רוצה להזמין משתי סיבות- א. אני סדירניק, אין לי כסף, וכשההפרש הוא יותר מ100 ש"ח, זה משמעותי. (350 באיביי לעומת 460 שאתה קנית, לאחר הנחה. וזה הכי זול ששמעתי) ב. אני סדירניק, אין לי זמן בכלל לטייל בארץ ולחפש את החנות שבה אני אקבל את המחיר הזול. כל החנויות שבהן הייתי בפועל, מכרו לפחות ב500.
  10. ערב טוב, אני רוצה להזמין מגפי רדבק מאיביי (לינק) בערך ב100$ כולל משלוח. האם אחויב במסים כלשהם? האם לדעתכם זה אמין? גוט שאבעס
  11. למה חתמתי קבע?! אולי בעוד 3 שנים יצא לי לראות את זה בעיניים שלי ולא כמו כל שנה דרך יוטיוב
  12. Step

    מה לקחת לשירות קרבי?

    אכן קו 44. תתכונן למכות על האוטובוס עם התותחנים. אבל בדרך כלל נפגשים במחנה נתן ומשם יש הסעות מאורגנות.
  13. Step

    מה לקחת לשירות קרבי?

    לא ינעלו את התיקים, הם יהיו באוהל ללא השגחה כל היום (למעט מאזין פלוגתי). ממליץ בחום לעשות הכל בשביל לקבל פטור זקן, גם אם זה להצהיר שאתה דתי. פטור חוסך המון זמן, חוסר נוחות, כאבים ועצבים.
  14. Step

    מה לקחת לשירות קרבי?

    יותר מזה, לא הייתי קורא לזה לוקסוס אלא יותר בכיוון של טחינה לא נורמלית למי שגר מעל שעה נסיעה. לרוב יוצאים עייפים מאוד וממש לא במצב של לנהוג.
  15. Step

    מה לקחת לשירות קרבי?

    תוכל להגיע עד באר שבע ברכב, משם (מחנה נתן) תצטרך להגיע עם כולם בהסעה. אותו הדבר בחזור. לפי מה שאני יודע, זה אסור, ואני מכיר נגדת שקיבלה אחלה קנס במשפט מג"ד כשהיא הגיעה עם רכב בלי לקבל אישור מראש.
  16. Step

    מה לקחת לשירות קרבי?

    לדעתי אתה יכול לוותר על המראה, על חולצות לבנות (אתה משתמש רק באחת- זאת שבאת איתה על א', ואיתה גם תצא הביתה), על גרביים לבנות (לא תקני, כנראה שיעירו לך על זה), מגבת אחת מספיקה, מצעים- תביא גם כרית, סדין לישון עליו (עם גומי) והציפה של השמיכה- אל תכניס בפנים כלום ויש לך אחלה שמיכה לקיץ. תכין גם גומיות לנעליים מגומי של תחתונים, גם לא יתלשו לך שיערות מהרגליים וגם יחזיקו בערך שנה וחצי בלי להקרע ולהתבלות (מצ"ב תמונה). אגב, בטירונות בקציעות אין לך ארונית, אז כל מה שאתה מביא אתה תוכל לאחסן רק בתיק שאתה משאיר בבסיס (קיטבג א' לרוב). בהר קרן תקבלו ארוניות שאפשר לנעול.
  17. העניין עם הסלולרי ידוע. ההורים טסים לחו"ל, ולאמא יש גלקסי Y עם מצלמה על הפנים. לכן עלתה הדרישה למצלמה פשוטה. ותאכלס, גם לS2 שלי אין מצלמה ופלאש שמשתווים למצלמת P&S פשוטה וזולה.
  18. Step

    מה לקחת לשירות קרבי?

    סתם ככה בלי שום סיבה לא ממש חושבים על זה כמו באזרחות. כשיש מדריכות בסביבה, לעומת זאת... (בזמן הטירונות כמובן, 6 שעות שינה, זמנים מגוכחים של שניות, בלי זמן פנוי לחשוב. בקו המצב שונה)
  19. כאמור בכותרת, מחפש מצלמה זולה שתעשה את העבודה (POINT&SHOOT), באיזור ה300 ש"ח. אני מאמין שהקריטריונים פשוטים ביותר- איכות תמונה וזמן סוללה. יש המלצות? תודה
  20. יוסי, אשמח אם תרחיב עוד קצת, זה נשמע הזוי על גבול ה'wtf did I just read?'.
  21. Step

    מה לקחת לשירות קרבי?

    דווקא עקרבוטים בקושי ראינו בהר קרן, אבל בדרום יהודה לעומת זאת, ישנו עם כמה כאלה בקראוון. חוויה מדהימה
  22. Step

    מה לקחת לשירות קרבי?

    לפני כחצי שנה סיימתי מסלול בגבעתי. מצטרף בחום להמלצה על הכילה! אתה תהיה כמו מלך במקום שהזבובים בשבת יעירו אותך כל היום, וברגע שתעלה שמירה כל האוהל יריב מכות על מי מקבל לישון שעתיים במיטה שלך. בעניין הפלאפון- א. יש אחלה קליטה בהר קרן ובקציעות. ב. לעומת מה שאומרים פה, אל תתכלב! אל תבוא עם נוקיה צביקה פיק, תביא איתך מכשיר בסגנון הגלקסי 1 עם סוללה או שתיים ספייר. אני עשיתי טירונות כשגלקסי 2 היה ה-סמארטפון הכי מתקדם, ואני הייתי עם גלקסי y. לעומת כולם, לא פחדתי להשאיר אותו בפינת הטענה. בכל הזמן של המסלול נגנבו אצלנו כ4 מכשירים מפינת ההטענה - ממש לא מהתיקים. לא זכורים לי מקרי גניבות של חפצים מהאזרחות, אלא רק השלמות ציוד. ביגוד-בזמן הטירונות אתה לא תצטרך גופיות זית, אבל באימון המתקדם כבר יהיה קר, וממליץ מאוד לקנות תרמית טובה. גם געטקס- יציל לך ת'תחת מהקור. אתה מקבל גרביים ממש טובות מהצבא, אבל לא מספיק אז ממליץ להביא עוד מהבית. בשום מסע אל תשים חולצה מתחת לב', לא משנה כמה קר לך! אתה כבר תבין עם הזמן מה בדיוק אתה צריך. מכנס ספורט לדוגמא, תקבל 2 זוגות של מכנסים קצרים דרייפיט לא רעים בכלל. בחודש הראשון אתה תקבל גם חולצת דרייפיט סגולה של המחזור שלך שהבא"ח מוציא. נעלי ספורט- תביא נעליים סבירות, בחודשיים הראשונים המד"סים בדיחה, ואח"כ יהיו לך ואוצ'רים לנעליים רציניות. תביא כפכפים ללא חלקים מבד! הבד מתייבש ממש לאט. זיוף של קרוקס ב20 ש"ח יעשו את העבודה. תביא אשראי/מטבעות למכונות, בבאח לא תמיד יהיה לכם שק"ם אבל יש מכונות בכל פלוגה. בהר קרן השקם עובד פעם באף פעם, אז החיוב בסוף החודש נראה ככה: מש-קר מכונות מש-קר מכונות מש-קר מכונות וכו וכו'. לדרמן אפשר להביא, אבל לא חובה. אני הסתובבתי עם אולר (רק סכין) וזה הספיק לי. כשתשפצרו יתנו לכם סכינים יפניות וחוטים, אז תביא מצית מהבית. שעון עם סטופר כמובן. מכונת גילוח נטענת - חובה! אבל עדיף כמובן פטור, תשתדל להוציא על ההתחלה בטרום. מפצלים וכו'- אל תביא, יש פינת הטענה עם בערך 50 שקעים. בגיבוש תשים שתי זוגות גרביים ולא משנה מה קורה, תסיים אותו! פשוט ככה, אתה מציב לעצמך מטרה לסיים את הגיבוש וזה הדבר היחיד שאתה אמור לראות מול העיניים שלך. במסעות ומעברים ממקום למקום במהלך הגיבוש תמיד תהיה מתחת לאלונקה או עם ג'ריקן איתך. תעזור למי שמתקשה. ותזכור שרוב מי שמסיים, עובר. הכי הכי חשוב- בטרום, תעשה בית זונות כמה שאתה רק יכול! המפקדים הם לא באמת מפקדים, סתם עציצים שהביאו מהגדוד. הרס"פ והמ"פ הם היחידים שבאמת יהיו מפקדים בפלוגה (סרס"פ וסמ"פ). המפקדים האחרים באו בשביל הצחוקים, אז תפקידכם כשוקיסטים לספק להם ולעצמכם בידור. מה שקורה בטרום לא משפיע על השיבוץ. הטרום זה משהו שעד היום אני זוכר ומת לחזור אליו. אם אני אזכר בעוד משהו אני אכתוב.
  23. Step

    גיוס באוקטובר

    אם זה כללי, תנסה להגיע לשיבוץ לפני הגיוס. אבל סתם, לידע כללי, אפשרי מגיוס כללי להגיע לכל מקום בערך בצבא (כולל יחידות מעניינות במודיעין), פשוט צריך להלחם על זה ולהראות מה אתה שווה.
  24. מישהו מומלץ בחיפה- ארז TheWolf.
  25. מצטער, השתחררה מזמן. כל הסיפור קרה לפני שנתיים. תנסה לבדוק, תמיד יש אחות /ידידה של מישהו מהשכבה, שמשרתת בלשכה הקרובה למקום המגורים.
×
×
  • תוכן חדש...