Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. אני רואה שהוא עולה כ1800 כחדש. הסוללה שלו היא 3000MAH שזה המון, אבל מצד שני גם המסך שלו ענק. איך הוא מבחינת זמן סוללה?
  2. חברים, צריך את עזרתכם. הגלקסי 2 שלי מתחיל להראות סימני עייפות - GPS לא תמיד מתחבר, מסך שבור, סוללה שנגמרת 3 פעמים ביום (ועל כן אני מסתובב עם 3 סוללות מקוריות עליי תמיד...). חוץ מכל זה, אני מבסוט עליו לחלוטין. מכשיר מצוין ותמורה מדהימה לכסף. אבל הגיע הזמן לקנות משהו טיפה יותר חדש, שיחזיק לי לפחות בשנה וחצי הקרובות. הדרישות הן בסיסיות, סוללה טובה יחסית (כאשר השימוש הוא בעיקר ווטסאפ, מוזיקה, אינטרנט, וזהו בעיקרון), מצלמה סבירה - שלא תיפול באיכות מהגלאקסי שלי, מסך לא משנה בכלל. '4.2 זה אחלה, וגם '4.8 זה אחלה, ואפילו מוכן לזרום על 5'. חשוב להדגיש לגבי הסוללה - או שהיא תהיה ממש מצוינת, או שהיא תהיה טובה אבל תהיה אפשרות להחליף סוללות במהלך היום. תקציב עד 2000 בערך, כאשר אני מוכן לקנות יד שנייה, ומוכן להזמין מחו"ל, וגם להביא מחו"ל עם בן אדם זה אפשרי. ככל שהתקציב יהיה נמוך יותר ככה אשמח יותר. יש משהו שיתן לי מענה לכלל הדרישות? מה מומלץ כיום? תודה רבה!
  3. אני יותר מאשמח לפלייסטיישן (: מאיזה איזור אתה?
  4. לצער כולנו, אירועי הלילה היו עוד יותר קשים. אני מאמין שבקרוב זה יופיע בחדשות.
  5. Step

    שרשור מציאות באיביי

    אלעד, אפשר בבקשה קישור לעמוד של הכרטיס אותו קנית?
  6. Step

    שרשור מציאות באיביי

    אפשר לינק לאתר הבריטי? בכמה הוא יותר זול מארץ הקודש?
  7. HWGEEK, תותח! הוזמנה מצלמה.
  8. החלטתי לקנות מצלמת SJ4000. למישהו יש מושג מאיפה ניתן לקנות אותה במחיר הכי זול? כרגע נראה שכל האתרים מוכרים אותה בין 100 ל95 $. למישהו יש מושג אם ניתן למצוא בפחות? אולי למישהו יש קופונים מתאימים? תודה!
  9. Step

    חברי CF עם מדבקות

    נצפתה יאריס טיאס כחולה עם מדבקה ביישוב קדימה, אני בד''כ חונה ברחוב ליד.
  10. Step

    שרשור מציאות באיביי

    מישהו יודע באילו דרכים ניתן לשלם באליאקספרס? רק להכניס כ. אשראי?
  11. ממליץ בחום על נמל קיסריה. מקום מדהים שהבחורות לא נשארות אדישות. וגם יש פסל של חייזר עם הז*ן חשוף, בשביל לשבור את הקרח
  12. יש לי המון דברים ישנים שאני רוצה למכור. סוג של יארד סייל, ואם ילך טוב, אני שוקל להתחיל למכור גם דברים אחרים. מישהו יכול בבקשה להסביר הכי מפורט כיצד עושים את זה? האם עולה כסף? כמו כן, עצות מניסיון אישי יתקבלו בברכה.
  13. משהו יפה שכתב הקומיקאי/פעיל חברתי/מה שזה לא יהיה, גדי וילצ'רסקי: גדי לשבת: "שתדע כל אם עבריה" "וואלאק אתם הנחלאווים... חבורה של קוקסינלים אתם, באמא שלי..." סינן לעברי המגבניק ששכב לידי על הגבעה תוך כדי שהוא מפרק עוד מחסנית, "מה אתה מבקש א' בקשר?! יורים עליך!" הוא המשיך לנזוף בי בלעג, תוך כדי שהוא שולח צרורות ארוכים אל עבר הגבעה הקרובה, ממנה הושלכו לעברינו סלעים ובקת"בים. זה בעיקר מה שאני זוכר מהשירות הצבאי שלי בשטחים - חוסר אונים מוחלט: הערבים יורקים עליך, זורקים עליך סלעים וצוחקים לך בפנים; בינתיים איזה קצין צועק עליך בקשר שלא תעז לפתוח באש, תוך כדי שמתעופף לכיוונך בלוק של איטונג, וכאילו כל זה לא מספיק - הצדיקים מ"ארגוני זכויות האדם" מדביקים לך מצלמות לפרצוף, מתים לתפוס אותך נגרר לפרובוקציה ועושה להם את היצירה שתשכנע את כל העולם שצה"ל הוא צבא נאצי. לעולם לא אשכח את היום האחרון שלי ביריחו, שהיה גם היום האחרון שלי בסדיר: לא אשכח את הקצין שעמד על הגבעה מאחוריי, עומד וצורח בקשר שאנחנו בסכנת חיים מיידית, מתחנן לאישור לעבור מאלפ"א לאש חיה. לא אשכח את השריקה של הכדור שנכנס לו בצד אחד של הגרון ויצא מהצד השני. לא אשכח את הסמב"צית צורחת בקשר שיש לנו פצוע ושיעיפו אלינו כבר מסוק חילוץ. ובעיקר לא אשכח אותה מחזל"שת בבכי ובצעקות את המסוק, כי כבר אין את מי לפנות... הרבה אנשים אמרו לי השבוע "גדי בחייאת גדי, דוד הנחלאווי הודח בלי קשר לתקרית הזאת בכלל". חברים, הסיפור האישי של דוד בכלל לא רלוונטי יותר, אלא הדיון שהוא העלה: העיקר בפרשה הזאת הוא גל ההזדהות חסר התקדים, שמצביע על המצוקה העצומה של לוחמי צה"ל. הצבא שולח אותנו בגיל 18 לשבור את הראש עם אוכלוסיה אזרחית עוינת וכובל את ידינו עם הוראות פתיחה באש כאלה מגוחכות, שגורמות לתמונות המתסכלות האלה של חיילי צה"ל חוטפים בלוקים וסלעים ולא יכולים להגיב... הצבא הזה, ששולח אותנו לתופת הזאת, לסכנה הזאת, לסיטואציות הבלתי אפשריות האלה, יומיים אחרי שסיימנו י"ב, זהו אותו צבא שמפנה היום את הגב ללוחמיו ובמקום לטפל בהם – משתיק אותם ומשליך את הזועקים לכלא. איפה המדינה ואיפה החזון, איפה המדינה ואיפה הבטון
  14. תודה, נראה טוב. אני מחפש את הדגם החום-עור הפוך. מישהו נתקל?
  15. אגרוף הדם, אתה יכול בבקשה לצרף לינק לנעל החומה?
  16. Step

    שרשור מציאות באיביי

    כבר באתי לשלם על הטאבלט, אבל הקופון אזל אחרי 5 פעמים שהשתמשו בו יש סיכוי לקבל אחד חדש?
  17. מסכים. לדעתי המצב היה הכי טוב כשסיימו לבנות את התשתית למטרונית, והיו נתיבי תח''צ אדומים שבהם היו נוסעים אוטובוסים.
  18. החלטתי שאני רוצה להשקיע במשקפי שמש איכותיות שלא יהרסו לי את הראייה (כמו כל הזבל והזיופים שהייתי מרכיב עד עכשיו), והכיוון הוא רייבאן WAYFARER שחורות קלאסיות. המחיר הכי זול שקיבלתי עד עכשיו היה הלפרין - 420 ש"ח. האם יש בארץ מקום שבו אמצא בפחות? אם לא בארץ, אז איפה אני יכול למצוא באינטרנט ככה שאני אוכל לדעת בוודאות שלא מדובר בזיוף, אבל שיצא זול יותר מהארץ? ערב טוב וחג שמח!
  19. http://www.banggood.com/Vidonn-X5-IP67-OLED-Bluetooth-Smart-Wrist-Band-Bracelet-Sleep-Track-p-920674.html נשמע מצוין. מישהו מכיר?
  20. ליום-יום יש את הקסיו אדיפייס, ולצבא יש את הג'י שוק האלמוותי (מה שבעצם הופך אותו לשעון היומיומי, ואת האדיפייס לשעון של אזרחות) בבית ישנו עוד אדיפייס עם רצועה ממתכת, לאירועים יותר חגיגיים. כאשר אגיע הביתה (מתישהו...) אעלה.
  21. תיקון, מה ששבור זה הזכוכית. המסך בסדר גמור. יש לי זכוכית חדשה אבל אין בידיי ידע וכלים לבצע את החילוף
  22. לבד מן הסתם, ואני לא מתכוון לזרוק שום דבר. כיום אני משתמש במכשיר כמו שהוא, במידה ואני אמצא דרך לתקן בזול (200 ומטה) אתקן
  23. מתעלק, מישהו יודע איפה אפשר למצוא מסך שלם בזול לגלקסי אס2? בהתחשב בעובדה שמסך חדש עולה 300 ומכשיר משומש ועובד עולה 600.
  24. Step

    חיבור צופר משטרה לרכב

    לרכבים של בעלי תפקידים מסוימים בצבא, מתקינים מערכת כריזה, צופר, וצ'קלקות מוסוות. לאנשים אלו יש תעודה הנקראת 'אור כחול'. תעודת פח"ע, אגב, לא מאפשרת התקנה של שום דבר, יש לי אחת כזו והיא כמעט בלתי שימושית.
×
×
  • תוכן חדש...