Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. מה, ככה?
  2. זה כי הם גם רוצים להגיע לוולהאלה. שים לב שכל גל הטרור החל קצת אחרי שמד מקס הגיע באיכות טובה לטורנט (משם גם כל פיגועי הדריסה והטרקטורים).
  3. חבל שלא ניתן לעשות לייקים לתגובות כאן. ישה +1000!
  4. למסירה טלויזיה לא תקינה - לד 32 אינץ׳ של פוג׳יקום, ניסיתי לתקן, אך לא הצלחתי. אולי מישהו שכן מוצלח באלקטרוניקה יזהה את מקור הבעיה בקלות ויהנה ממנה. בגדול, הטלויזיה לא מראה סימני חיים. בכלל. מוסר בחיפה, עד סוף השבוע תרד לזבל.
  5. שרשור מעולה, צפיתי בסרטים רבים שהומלצו כאן. רוצה להמליץ על הסרט משחק החיקוי - מתאר את חייו של אלאן טיורינג ומתמקד בעיקר בפועלו בפיצוח ההצפנה הנאצית "אניגמה". בתפקיד ראשי בנדיקט קאמברבאץ (שרלוק). מאוג אהבתי!
  6. בשנה שעברה היו פחות מנהרות (לא הספיקו לשקם מאז צוק איתן) ובהתאם היו פחות קריסות. כמו כן ייתכן שאין מספיק בטון בעזה כדי לדפן הכל בקצב המסחרר של החפירה.
  7. תודה רבה. ערב שלם ישבתי מול היוטיוב וצפיתי בפרסומות. כל הכבוד לכם. https://www.youtube.com/watch?v=WhE3NSTPz9w
  8. שלילי. אין לי יציאת obd ברכב, ולא ניגשתי למוסך מורשה דיהטסו. מה גם, שהנורה לא מאותתת יותר.
  9. אעשה ניסוי - בתדלוק הבא אתדלק בקוקה קולה, ותדלוק לאחר מכן אחזור לדיזול. נראה אם יחזרו/יופיעו סימפטומים כלשהם. במהלך השנתיים האחרונות תדלקתי רק בפז נו"ש. אולי ישנו הבדל מסוים בדלק (בטווח התקין) שגרם לתופעה.
  10. לאחרונה תדלקתי באופן חד פעמי בתחנת דיזול בלב המפרץ. לאחר מספר קילומטרים נדלקה נורת צ׳ק אנג׳ין אשר דלקה לסירוגין, ולאחר כיום נעלמה. לא הרגשתי פגיעה בביצועים, התנהגות רגילה לחלוטין. בדיקה אצל מכונאי לא העלתה שום תקלה נראית לעין. אני לא יודע לשייך את הנורה באופן חד משמעי לדלק, אבל זו הפעם הראשונה שהנורה נדלקה בשנתיים שהרכב אצלי. אולי סתם צירוף מקרים.
  11. למען האמת לעולם לא בדקתי זאת. בנושא דומה, שמעתי שיש איסור לצבוע רכב בצבעי רכב משטרתי מחשש לזיהוי מוטעה. במידה ואכן קיימת תקנה כזו, ניתן להבין אותה כי זיהוי מוטעה של רכב והיושבים בו כמשויכים למשטרה, עלולה להעניק להם פריביליגיות מסוימות. זיהוי מוטעה של רכב כצבאי, לא תעניק לו שום פריביליגיה. לכן אולי לא קיים איסור שכזה לצבעים משויכי צבא.
  12. אני לא מדבר על הרכבים המבצעיים שמניידים לוחמים. שם אפשר למצוא הכל מהכל. מה שציינתי מתייחס ספציפית לרכב הלבן של מפקדים בכירים (לצורך העניין, לא איתו יכנס מפקד יחידה מיוחדת לפשיטה באיו"ש, וגם לא למבצע מ"מ בעומק ערבסטאן).
  13. ולהרכיב לוחית רישוי שחורה, אורות מהבהבים? ברור שאפשר לצבוע בחום. אבל זה יהיה דומה רק בצבע. באותה המידה אפשר לצבוע רנגלר בצבע חום, אבל הוא לא יהיה דומה לסופה 3 חומה קלאסית. עריכה, לפאג׳רו החומה יש גם מיגון תחתון של אספיר.
  14. זרוע טובה לפלאפון, משענת יד, מצלמת דרך, חיישני רוורס, מדבקת קארספורום. כל זה על רכב נקי.
  15. 1. פאג׳רו ארוכה חומה למח"טים ומאו"גים, לצד רכב לבן צנוע יחסית. 2. פאג׳רו ארוכה לבנה (לרוב שחורות ולבנות) למפקדי יחידות מיוחדות ומפקדי חילות. כמובן עם אורות מהבהבים. 3. סופה 3 חומה למפקדים לוחמים בדרג מ"פ-מג"ד. לא כל מ"פ מקבל סופה, רבים מקבלים דימקס חומה. הצביעה מתבצעת בארץ למיטב ידיעתי. אין לך את הציוד המתאים לדמות רכב לרכב חום. כמו כן, זה לא חוקי. כמו כן, זה לא נותן אף פריבילגיה.
  16. כמובן שאם יש טעינה ללא שימוש בשקע usb, אין שום בעיה ועל פניו לא חובה לקנות כרומקאסט. אם כי לכרומקאסט מספר יתרונות - גמישות במיקום הטלפון ברחבי החדר, השמשת הכרומקאסט למכשירים נוספים חוץ מהטלפון-סטרימר, אולי גם איכות טעינה טובה יותר דרך חיבור usb. הכל שאלה של עלות מול תועלת לפות"ש - הפרש המחיר בין כרומקאסט למטען המגנטי של סוני (לא מכיר את המכשיר) למול היתרונות של הכרומקאסט. עריכה, עכשיו ראיתי שברשות הפות"ש כבר יש את המטען המגנטי. אז הכרומקאסט פחות רלוונטי.
  17. אכן זה היה מסוג הדברים-האלקטרוניים-שאני-פחות-מבין-בהם שקראתי כשניסיתי להבין למה אני לא מצליח להטעין דרך הotg. ניסיתי להתעמק קצת אבל לא מספיק בשביל להבקיע. סולל הדרך, מה שפרסמת מאפשר לך לעבור בסוויץ׳ בין הטעינה לבין ההתקן הנייד (בקיצור, לא יישים). פתרון יישים שאני מצליח לחשוב עליו: 1. כרוםקאסט במקום הmhl. 2. עכבר ומקלדת בלוטוס במקום דונגל. 3. טעינה רגילה בשקע יואסבי. אני לא בטוח כמה זה משתלם מבחינה כלכלית, ואולי ההפרש בין הסט הנזכר ליעיל לבין סטרימר/מיניפיסי לא יצדיק את הטרחה. אני אישית הזמנתי מקלדת ועכבר קטנים וזולים במיוחד שמתממשקים דרך הבלוטוס לטאבלט, על מנת לחסוך את התלות באוטיג׳י. מצ"ב תמונה:
  18. ישנם מפצלי otg, שמאפשרים לחבר מספר רכיבים למכשיר. הבעיה בה נתקלתי כשניסיתי לעשות משהו דומה עם טאבלט, הייתה בכך שלא ניתן להטעיו את המכשיר במקביל לחיבור otg. יכול להיות שיש פתרון לזה, אבל בזמנו לא מצאתי אחד.
  19. סתם בשביל לסבר את האוזן -אצלי ביחידה יש רכב זונה של הנגדים שעבר 550 אלף ק"מ. מדובר על יונדאי גטס אוטומטית חבוטה שממשיכה לנסוע (להקרע, יותר נכון). מה שכן, אני לא זוכר אם מדובר בדיזל או בנזין. ולפני כחודש קיבלתי לתקופת זמן קצרה קיה ריאו בנזין שנת 2011 עם 300 אלף ק"מ, שגם היא המשיכה לנסוע. אמנם היו לה כבר בעיות בגיר, השיכוך היה על הפנים אבל המשיכה לנסוע וידעה להחזיק על כ150 חצילים בכביש 6 לכל אורכו.
  20. זה העניין, שזה קרה אחרי שהוצאתי את הקבל מהלוח אם!
  21. סליחה במקום השני שכתבתי פיוז, הכוונה הייתה לקבל. לא לפיוז. הפיוז נבדק מלכתחילה והוא תקין.
  22. בדקתי את הפיוז כבר מההתחלה, הוא לא פגוע. לי עדיין נשמע תמוה שה+ וה- במקום שבו היה פיוז מראים רציפות. אשמח להסבר למה זה תקין...
  23. קניתי את הקבלים. אלחים ואבדוק. בעניין התנגדות בקבלים - זה משהו שראיתי בסרטון יוטיוב שתכליתו הייתה ללמד כיצד בודקים קבלים. בינתיים, אשמח להחכים ולהבין, למה פעולה זו אינה אפקטיבית.
  24. בעניין הציוד - כנראה יעלה הרבה יותר מהתיקון, זאת מעבר לחוסר בקיאות שלי בתחום. בעניין מישהו מבין - אני לא יודע להעריך באיזה סכום מדובר, על כן לא באמת יודע האם זה כלכלי. בכל אופן, לפי הנתונים שנתתי כאן, יש לי טעם בכלל לנסות להחליף קבל? או שזה אבוד וזה לא מקור הבעיה? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...