Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. שאלת תם: הזמנתי סמארטפון שמחירו 56$, וביקשתי מהמוכר (BANGGOOD) להצהיר על הערך האמיתי שלו. המכשיר עוכב במכס. עדיין לא קיבלתי מכתב עם דרישת כופר. זה הסטאטוס במעקב חבילות של הדואר: הפריט מעוכב מכס. ב 02/03/2016 נשלחה הודעה ראשונה לנמען לצורך שחרור הפריט למה עליי לצפות? אקבל מכתב עם דרישה לתשלום מסוים, ועד אז המכשיר אצלם? כיצד להתנהל מולם במידה ואכן ידרשו תשלום? תודה
  2. לא עקבתי אחרי השרשור מתחילתו, אבל היום קרה הדבר ובטעות המחשב (8.1 מקורי) שודרג ל10. הבנתי שהוינדוס מאוד אוהב לעשות דברים בניגוד לדעת המשתמש, לשתף מידע אישי, להתקין עדכונים וכו'. אשמח למדריכון/סד"פ שיש לעשות לאחר השדרוג ע"מ לבטל את כל המרעין בישין.
  3. לא מכיר את התוכניות, אבל הראשונה נשמעת כמו תוכנית ישראלית. תבדוק בTVNETIL.
  4. סולל הדרך, איזה יבואן בארץ יתן לך למדוד אוזניות in ear? לחילופין, מי ירצה למדוד אוזניות הדגמה שמאות לפנייך הכניסו לאוזן שלהם?
  5. עשיתי את הניתוח לפני חודש. סבל צרוף - 5 ימים עם טמפונים.
  6. כשעשיתי ניתוח באף, הכניסו לי שני טמפונים באורך 10 ס"מ לאף. אין חוש טעם, אין חוש ריח, נשימה רק דרך הפה. נראה אותך שורד ככה יום. רועי - כן, הם רשת. הייתי אוכל אצלם קבוע כשהיה להם את המחיר הכי נמוך במרכזית ב"ש למנת פלאפל + פחית, אבל המנאייק התייקרו ועכשיו מתוך פרנציפ אני אוכל אצל המתחרים. שיחנקו עם הלאפה שלהם.
  7. Step

    הנחה בטימברלנד?

    לעמיתי חבר יש 30 אחוזי הנחה בחנויות טימברלנד.
  8. מכל הלב בדרך כלל נותנים מענה, ורצוי להתקשר אליהם בשעות לא עמוסות. כמו כן, אתה יכול להשיג מספר טלפון של מרפאת שיניים שבה אתה מעוניין לקבל טיפול (ביח10, צריפין, ב"ש) ולקבוע ישירות מולם. לפחות ככה זה עבד לפני 3 שנים.
  9. פלינדרום 61-313-16
  10. המשך: https://www.youtube.com/watch?v=N8F5YSA1Oz0 לגבי הנ"ל - מצחיק שפעם היו אנשים, בנות 15 ליתר דיוק, שהיו שומעות את זה להנאתן. לגבי השניים האחרונים - אשמח להבין מכל דורשי הדרכון הגרמני על מה לאזעזל החבר'ה האלו מדברים?!
  11. להלן מספר יצירות מופת, מקווה שעוד לא פורסמו כאן. כל אקזמפלר נבחר בפינצטה, ממליץ בחום. עוגיה למי ששורד את כולם. [video=youtube;VGRQGm4-A4k]
  12. נחיה ונראה. לפחות במבחנים המכשיר רץ חלק.
  13. היום הוזמן מכשיר זול במיוחד של חברת דוגי, או ליתר דיוק, מותג חדש של דוגי. המחיר הוא 230 ש"ח (55$), ע"פ המפרט וביקורות ראשונות שיצאו, מדובר באחלה מכשיר עם אחלה VFM. אחראי שאקבל אותו אחזור לדווח. קישור
  14. מעל שנה שאני עם חיישנים סיניים ב80 ש"ח מאיביי. התקנה עצמית. עד היום לא אכזבו אפילו פעם אחת, גם במז"א קשה. עולם אחר!
  15. שכחתי לציין - נמסר לחבר פורום. מקווה שהוא יצליח להשמיש
  16. מתעלק בנושא קשור - דובר פה בעבר על כדאיות ליסינג פרטי? אם כן אשמח לקישור.
  17. בבעלותי sj4000 כבר כשנתיים, אני די מרוצה ממנה. בטח ביחס מחיר/תמורה בזמן הקנייה. לא מזמן ראיתי מצלמה חדשה שנראית מאוד איכותית ביחס למחיר הזעום. תחפש מבחנים והשוואות שלה ביוטיוב. http://m.gearbest.com/action-cameras/pp_234672.html
  18. צפיתי בסרט 'the big short', מסכים עם מי שאמר שמדובר בסרט מצוין (גם כסרט, וגם כחומר לימוד). אהבתי את זה שהסיפור נבנה ממצב של שיעמום ו'אוקיי, מה אתם רוצים ממני...?' למצב שבו אני יושב עם פה פעור של 'אין מצב!'. לצערי אני לא מבין בכלכלה ולא את כל הפרטים הקטנים הבנתי (אם כי לרוב הדברים ניתנים הסברים). בהחלט גורם לרצות להבין יותר בכלכלה.
  19. סרט קצת הזוי, מרגיש כאילו הבמאי על ספידים.
  20. אני באמת לא חושב שבעולם הנאור כיום יש מי שיודע (יודע, משמע יודע לבצע, לא דוגר על כך במוחו הקודר) להתמודד עם טרור. כמובן טרור במובן שאנו בישראל מתייחסים אליו, ולא במובן של 'זריעת פחד' בתרגום ישיר מאנגלית. אני מאמין שחבר'ה כמו פוטין, עליהם לא חלה בערך שום הגבלה (לא מפנים, ולא מחוץ) יכולים להתמודד עם טרור (משני הסוגים), אבל אז רבים יראו אותם כטרוריסטים בעצמם. מה שכן, מסכים עם סלורייד. אם כי יש פחדים ויש פחדים. אי אפשר להשוות את הפחד שיש לילדים רבים בישראל שידקור אותם מחבל בדרך לבית הספר, לפחד של ילד אמריקאי בתקופת המלחמה הקרה שהרוסים המנוולים האלו עלולים להתחיל מלחמה עם ארצות הברית.
  21. Step

    כמות שתייה יומית?

    מה שחשוב לזכור - כשאתה צמא זה הגוף שלך אומר שהוא צריך מים כדי לא להתייבש. או במילים אחרות, תשתה! זה כל כך טריויאלי אבל רבים נוטים לשכוח/להתעלם מהדבר הפשוט הזה. בנוגע לעניין הרעלת מים - למעשה לא קל בכלל להגיע למצב הזה. בדרך כלל מגיעים למצב כזה כששותים הרבה מאוד, בטווח זמן קצר והגוף לא יודע להיפטר מהמים בזמן, דבר הגורם להפרעות ברמה התאית. לרוב, הגוף יגיב בהתאם עוד טרם הגעה למצב הזה - בעיקר בכך שתקיא את מה שתשתה. בגדול כליות מתפקדות יודעות להיפטר (לגרום לך להשתין, לדוגמא...) מליטר אחד של מים בשעה, במידת הצורך. כך שהדגש בהרעלת מים הוא לטווח קצר, אבל כמובן שגם בהפרזה ניכרת לאורך זמן. (דיסקליימר, אינני רופא ולכן אין לראות בהודעתי ייעוץ רפואי וכו')
  22. Step

    החומוסייה שלי!

    כמה במרחב חיפה: חומוס אליהו (חיפה רמות רמז) - חומוס טעים מאוד, שירות חלש ביותר, לא יודעים לעמוד בעומס כשיש, ויש הרבה. מחירים סבירים (26 גרגירים + 7 לימונדה חופשית). כשר ולא מגישים תוספת בשר (לצערי). חומוס אליהו (חיפה עיר תחתית) - חומוס טעים מאוד, שירות מצוין, המקום מסודר ונקי, אין עומס. מחירים כנ"ל. הפייבוריט שלי. כשר ולא מגישים תוספת בשר (לצערי). חומוס הבוטקה (רמת ישי) - חומוס טעים, שירות מצוין. יש הרבה עומס בזמנים הרלוונטים, אבל עומדים בזה נהדר. מי שמחכה בתור בחוץ מציעים לו פינוקים של העונה (ערק, שלוקים, שתיה חמה). מחירים סבירים - לא זוכר מספרים מדויקים. המקום לא כשר, מגיש בשר, פתוח בשבת. חומוס אבו שאקר (עיר תחתית) - אני מאמין שכולם מכירים. החומוס טעים מאוד. הפך להיות מוקד עליה לרגל, בשעות שיא העומס פשוט מוגזם, מחכה בתור ואז יושב יחד עם אנשים זרים בשולחן - הכל בשביל לדחוס כמה שיותר לקוחות. המחירים גבוהים. מיותר לציין - לא כשר, פתוח בשבת.
  23. חולגי, מי בעולם כיום יודע להתמודד עם טרור?
×
×
  • תוכן חדש...