Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. לא מבין בתחום המשפט מספיק ואשמח להבהרה - זה שבעסקת טיעון בחרו לקבוע שהוא אשם רק בכל מיני עבירות של יחסי מרות וכו', אומר שככל הנראה באמת לא היה שם אונס? או שלכאורה באמת היה אונס ובהסכמת הצד התובע והצד הנתבע בחרו להמנע ממשפט בכך שיפחיתו מחומרת ההאשמות? Sent from my M3s using Tapatalk
  2. אאל"ט יש לי במגירה סים של הוט עם תוכנית לא-דיברת-לא-שילמת, שדאטה עולה 13 אגורות למגה. שזה נשמע סביר לגמרי לשימוש במכשיר איכון בסגנון שפורסם פה.
  3. כמובן, אבל רק על השימוש בפועל. לא על כך שמכשיר קיים ומחובר, לא על דמי שימוש כאלו ואחרים. אם חודש שלם לא היה לך חשד שהכלי נגנב, לא יהיה לך חיוב כלל לחודש הזה. הרי לרוב אנחנו לא חושדים שהרכב נגנב, לכן בפועל מה שתשלם יהיה רק מחיר הסים ומחיר הקניה של המכשיר. אם הרכב נגנב, ואתה מאכן אותו בלי סוף, כמובן יהיו חיובים על השימוש. Sent from my M3s using Tapatalk
  4. ישנם מכשירים שאינם משדרים לך באופן קבוע מיקום/סטאטוס, אלא רק בדרישה. כלומר, שלחת למכשיר סמס, והוא מחזיר לך מיקום. במצב כזה, אתה לא משלם על מצב המתנה, אלא רק על השימוש שעשית במכשיר בפועל. Sent from my M3s using Tapatalk
  5. או למצוא תוכנית לא דיברת לא שילמת, ולא לשלם כלום מעבר לעלות הסים. Sent from my M3s using Tapatalk
  6. מעדכן, לא קיבלתי אף חיוב עד כה. אם כי יצא לי לראות מצלמה שמופנית כלפי אחורי הרכב, ככל הנראה היא לא פעילה. בנוסף, אחת ממצלמות המהירות (הקטע הצפוני לכיוון צפון) מופנית גם היא לכיוון קדמת הרכב. השנייה שנמצאת כמאה מטרים אחרי הראשונה, כבר מופנית כלפי הלוחית האחורית. במידה ויהיו הפתעות - עדכנו. Sent from my M3s using Tapatalk
  7. א. אבא שלי עובד באיזור בו אתה עובד, עד כה לא היו תלונות של אין קליטה בכלל. ב. היו לי בעיות שהוא היה מאבד קליטה כל כמה זמן, עד ש"כפיתי" עליו להתחבר לרשת ספציפית באופן יזום (במקום מצב אוטומטי) ומאז הכל יציב. Sent from my M3s using Tapatalk
  8. לא בדיוק זוטר מאוד, היום מקבלים רס"ר בגיל 27-8. לכן רס"ל יהיה בהכרח מישהו ששירת כבר 4-10 שנים בצבא. Sent from my M3s using Tapatalk
  9. מבלי להכנס יותר מדי לסיפור אנשי הקבע וההטבות שהם מקבלים, אוכל להגיד שהשכר לאנשי קבע צעירים בדרג הכי קרוב שיש לשטח, ברמת פעילות הכי גבוהה, הוא סביב 8 אלף ש"ח. כמובן ללא תואר. רובם עובדים שעות רבות מאוד שלא מקובלות בשום מקום באזרחות, כמובן בבסיס סגור עם שבתות וחגים, תחת לחץ משמעותי מאוד. הייתה לי יותר משנה שבתור קצין צעיר הייתי ישן בממוצע 3-4 שעות, וגם תוך כדי השינה היו הרבה מאוד טלפונים דחופים, שדרשו ממני להישאר מפוקס וחד ולקבל החלטות תוך כדי השינה המועטה. בלי כמות לא מבוטלת של קפה שחור לא יכולתי לתפקד. אני לא מכיר תפקידים עם אחריות כזו ובעומסים כאלו באזרחות בהם השכר איכשהו דומה לזה. אגב, המפקד שלי דאז, בן כ-30 בדרגת רס"ן חי באותם התנאים, אבל עם אחריות כבדה יותר, אפטר בשבוע (כשמתאפשר), שכר של כ-12 ורכב צבאי.
  10. מצטרף להמלצות על גולן. התחברתי עם פתיחת החברה לשנה, ערקתי להוט עקב מחיר זול יותר, ואז חזרתי לגולן כשהציעו מחיר נמוך יותר. היו הכי זולים בשוק בזמנו (3 קווים עם 6 ג׳יגה לראש ב50 שקלים לשנה). הקליטה מעולה, מניסיון בחיפה, אילת ומקומות הזויים. איפה שהוט לא תפסו - גולן תופסים. לתשומת לבך - עם סיום התוכנית המוזלת המחיר קופץ בסדרי גודל ללא הודעה מוקדמת שקל לזהות, לכן חשוב להיות עם היד על הדופק, ולעבור בזמן. כמו כן ממליץ מראש לקחת ננו סים ולקנות מתאמים לשאר התצורות באיביי לקבלת ורסטיליות מקסימלית, כי החלפת סים עולה כמה עשרות שקלים. Sent from my M3s using Tapatalk
  11. מישהו יודע כיצד מתייחסים לבוגרי מדמ"ח מאוניברסיטת חיפה בתחילת הקריירה שלהם? להבנתי מאוד קשה להם למצוא משרות סטודנט תוך כדי הלימודים כי המעסיקים המקומיים מעדיפים סטודנטים מהטכניון. האם אכן כך הדבר, והאם המצב במרכז שונה?
  12. תלית אותו על הדסקית? Sent from my M3s using Tapatalk
  13. קארטמן, שאלה- האם יש אפשרות לשים את הצמיד על הרגל? האם האלגוריתם שמתרגם את התנועות לספירת צעדים יודע לעבוד על תנועת הרגל? תודה. Sent from my M3s using Tapatalk
  14. זה בעיקר מצחיק-עצוב, יחד עם עוד מספר מערכונים דומים מהסדרה. Sent from my M3s using Tapatalk
  15. הטעות במקור Sent from my M3s using Tapatalk
  16. במילה אחת - חי את החלום Sent from my M3s using Tapatalk
  17. קיבלתי אותה מקוקלקת. אחרי שהייתה מנותקת זמן רב מהחשמל, חיברתי אותה, ונורת הסטנד ביי נדלקה. ברגע שניסיתי להדליק אותה - הנורה כבתה. מאז הנורה לא נדלקת שוב. Sent from my M3s using Tapatalk
  18. מקפיץ ומתעלק - בידיי טלויזיה שאינה נדלקת ואני לא בטוח לגבי מצב הקבלים. מדובר על lg 32 אינץ׳ שיוצרה בקוריאה. אשמח לשמוע את דעתכם, האם יש טעם להחליף איזשהו מהם או שזה אבוד מראש והבעיה לא בקבלים?
  19. פוקימון שיכור? Sent from my M3s using Tapatalk
  20. מה זו קצונה ורסטילית בעינייך? מה יותר יוקרתי בקצין טכני של חיל האוויר מקצין חימוש בחיל הירוק? או קצין מודיעין? או קצין חי"ר? Sent from my M3s using Tapatalk
  21. מה אתה כן יודע להיות? Sent from my M3s using Tapatalk
  22. גביאובוגי, מרבית הקצינים בצה"ל משתחררים מיד בתום החתימה הראשונה (שנה-שנה וחצי). אם נלך על פי הגישה שלך, כולם כאחד עשו זאת בשביל הפוזה של הארון על הכתף? אין כלום מעבר, ובנוסף הם בזבזו את זמנם? Sent from my M3s using Tapatalk
  23. אדע אם אני מספיק רק בערב עצמו. איך ניתן לבדוק מה מצב המקומות? Sent from my M3s using Tapatalk
  24. לצערי אני צריך לחזור ולא אספיק לבקר בסקוטלנד... הייתי במנצ׳סטר, יורק, ליברפול, צ׳סטר ואפילו קצת בווילס. אני משתחרר מקבע בעוד כמה חודשים - איך עוברים לפה? וניקו, תבורך. Sent from my M3s using Tapatalk
  25. נשמע שהוא האנטיתזה לתרבות האייל-גולן-קיסריה שתיאר שמנמניאק. סחתיין אמיתי, חסרים לנו כאלו... ובנושא לא קשור - אני מטייל באנגליה, ומפה לשם התאהבתי במקום הזה. אני נהיה ממש מבואס מלחשוב שצריך לחזור לחיות בישראל בעוד כמה ימים. מה עושים במצב כזה? איך עוברים לפה?! Sent from my M3s using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...