Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. הטאפטוק ממש שוחט באיכות התמונה, צמצם אותה מ5 מגה ל90 בייט... Sent from my M3s using Tapatalk
  2. טעות, זו לא התמונה. שתי הודעות מתחת הנכונה. Sent from my M3s using Tapatalk
  3. החבילה של פרטנר ב10 ש"ח נשמעת מעולה, אבל לא מצאתי אותה באתר שלהם. ואכן כבר יש מכשיר נוקיה 105. כיום משלמים הרבה יותר - בממוצע 40 ש"ח לשניהם, עם שימוש מינימלי. Sent from my M3s using Tapatalk
  4. זה בדיוק המכשירים שאני משתמש בהם. מדובר בשני אנשים מבוגרים (סבתא וסבא שלי), ואני מחפש את החבילה הזולה ביותר לשיחות בלבד אצל מפעילה אשר תאפשר לי שימוש בכסילופונים. Sent from my M3s using Tapatalk
  5. מישהו יודע אילו מפעילות עדיין מספקות רשת בתדרים הישנים של הטיפש-פונים של לפני הדור ה-3? תודה.
  6. אם אתה באיזור חיפה יש לי לתת לך. Sent from my M3s using Tapatalk
  7. אם אתה באיזור חיפה, ולא אכלת בדוניה רוסה - ממליץ על ההמבורגרים של הסינטה בר. Sent from my M3s using Tapatalk
  8. לא מתקרב ליומנגס כבר מעל שנה, לא טעים. עדיף כבר ביביבי... שמעתי דברים טובים על הויטרינה ועל הוולפנייטס, אבל רחוק לי ועוד לא ניסיתי. Sent from my M3s using Tapatalk
  9. מחזיק כזו כבר כ3 שנים. סדאן אוטומטית 1500, שנת 2000. טפו*3, אין בעיות מיוחדות, אין תקלות משביתות אם דוגלים בתחזוקת מנע וטיפולים בזמן. מסכים בעניין עייפות מרימי השמשות - עובדים בעצלתיים. Sent from my M3s using Tapatalk
  10. מישהו מכיר הסדר דומה לביטוח חובה לאופנועים? משתמש אך ורק בסופ"שים (2-3 ימים בשבוע). Sent from my M3s using Tapatalk
  11. חידשת לי עם הקופים. זה עיקרון, או שפשוט לא יצא להם? חבל מאוד בכל אופן.
  12. תקן אותי אם אני טועה, אבל במקומות שזה נאמר כאן, הכוונה הייתה ללעמוד בפני הפיתוי כשמישהי מפתה אותך (או, יוזמת קשר, במילים אחרות), ולא לעמוד בפני הפיתוי של להטריד מישהי. שזה יכול להיאמר על שני המינים ואין בזה שוביניזם.
  13. יש סימוכין כלשהם בדמות מחקר/סטטיסטיקה, או הרגשה בלבד? זה באמת מעניין אותי עכשיו לבדוק. למרות שבטח מישהו שעושה מחקר כזה אוטומטית מצייר על עצמו כוונת לכל האירגונים הפמיניסטיים למיניהם. Sent from my M3s using Tapatalk
  14. אולי החשיבה שלי ילדותית. עם זאת אני מכיר מספר מקרים כאלו. זה די קשה (או בלתי אפשרי) לבודד לחלוטין את הגורם שדוחף את הבחורה ליזום קשר, כי חלק מבעלי הדרגות הגבוהות הם אנשים די מרשימים, וייתכן והיא פשוט נמשכת אליו. אבל בהחלט ישנן אלו שאחד הגורמים לפעולה שלהן הוא קידום. לגבי ה-1 מתוך 100, 1 מתוך 100 נשים אקראיות או 1 מתוך 100 נשים שמנהלות רומן עם אחד הממונים עליהן?
  15. אתה כמובן צודק, הכוונה שלי הייתה שיש מקרים (לא מועטים, אגב) בהם הקצינה שמבינה את מה שאתה מתאר, יוזמת את הקשר. וכאן כבר נכנס לתמונה כוח הרצון של הקצין, שלא יזם שום דבר בעצמו. (אין בידי מידע שכך היה עם בוכריס, אלא רק יודע בוודאות שדברים כאלו קורים) Sent from my M3s using Tapatalk
  16. יש לי כרטיס שיושב בממיר שחור (מהישנים), הכרטיס עובד, אבל הממיר עצמו נדפק. הפסיק להעביר כל אות למסך. לא ידעתי שיש חוסר תאימות בין כרטיסים שמקורם בממירים שונים. יש לי עוד ממיר כסוף, שגם הוא נדפק, אבדוק את הכרטיס שלו בממיר אחר... מה כדאי לעשות במצב שלי? זה חיבור בצבא, אין חוזה שירות מול יס. Sent from my M3s using Tapatalk
  17. מנסה את מזלי כאן - מחפש ממיר של יס. לא משנה איזה דגם, העיקר שיעבוד. אם יש לכם אחד זרוק אשמח לקבל! Sent from my M3s using Tapatalk
  18. להבנתי נבחנו שני מקרים - ילדה בת 20, וקצינה בדרגת רס"ן. אני חושב שיש להבדיל בין חיילת בת 18 שהתגייסה לפני יומיים, לחיילת בת 20 (לרוב כבר קרוב לשנתיים בצבא, לא אמורה להתרגש מדרגות ברמה של פחד משתק שיגרום לה לעשות דברים בעל כורחה, זה ממה שאני רואה סביבי בצבא היום), לקצינה בדרגת רס"ן (לרוב סביב גיל ה30+, לכל הדעות יודעת מה קורה סביבה). על אף זאת כמובן ממש לא מצדיק את מה שהוא עשה, במיוחד עם החיילת הצעירה יותר, אפילו אם היה בהסכמה. Sent from my M3s using Tapatalk
  19. משמח לשמוע שהעדר עדיין יודע להצביע ברגליים. לפעמים. Sent from my M3s using Tapatalk
  20. היה זכור לי שהמחירים הגיעו ל500 ש"ח הכרטיסים רגילים. שמח לשמוע שהזיכרון הטעה אותי. מה שלא ברור לי עכשיו, זה איך להקה כמו די אנטוורד יכולה לקחת אותו סכום כמו שלקח מקרטני ויקחו קולדפליי
  21. זה שבמדינות אחרות אין קשר בין הדברים ברור לי. השאלה שלי הייתה האם בארץ גם הדרכון וגם הת"ז הביומטריים באים כחלק בלתי נפרד מהמאגר, וענית לי על השאלה. עכשיו אשתדל מאוד מאוד לא לאבד את הת"ז והדרכון הרגילים שלי שתקפים ב10 השנים הקרובות... Sent from my M3s using Tapatalk
  22. מחיר סביר. כשהיו פה מטאליקה או פול מקרטני המחירים היו גבוהים בהרבה, לא? Sent from my M3s using Tapatalk
  23. כן. לא מומלץ מעל. שים לב גם שאם הבד (קורדורה) מתחיל להתפצל לשתי שכבות, הכביסה תזרז את התהליך. אני נמנע מלכבס תיקים, אלא לוקח מברשת צחצוח נעליים חדשה, ומקרצף את הצד החיצוני של התיק עם סבון. האפקט דומה, אבל הסיכוי לפגוע בבד כמעט ולא קיים. Sent from my M3s using Tapatalk
  24. מישהו יכול לאמ;לק? דרכון ביומטרי = מאגר? ת.ז ביומטרית = מאגר? Sent from my M3s using Tapatalk
  25. יש הערכות למחירי הכרטיסים לקולדפליי? Sent from my M3s using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...