גם אני עשיתי בבני ציון בחיפה.
התאשפזתי ביום שלפני הניתוח, והשתחררתי ביום שאחרי.
הרדמה מלאה כמובן, נרדמתי כבר בדרך מהחדר אל חדר הניתוח, והתעוררתי אחריו.
הטמפונים זה משהו מדהים - אתה כמובן לא רואה כשמכניסים אותם, כי זה נעשה מיד בתום הניתוח כדי להצמיד את הרירית וששום דבר לא יפריע לה להתאחות. הייתי בטוח שהם באורך של כ-3-4 ס"מ ע"פ תחושה. אוי איזו הפתעה ציפתה לי כשהרופאה שלפה אותם אחרי 5 ימים...
היה דימום קליל ממיקום הניתוח עצמו, אבל שמים תחבושת וזה לא נורא. מה שכן הפריע לי נורא בטמפונים זה הנשימה דרך הפה בלבד. פתאום באמצע הביס, אתה קולט שאין לך אוויר ואתה חייב להפסיק ללעוס, ולהתחיל לנשום במקום. הזוי.
כמו כן, הייתי מתעורר 2-4 פעמים בכל לילה כי הפה התייבש נורא, הייתי ישן עם בקבוק מים צמוד אליי.
עוד משהו מעניין - אתה מאבד את חוש הריח לשבוע/יים, וכתוצאה מזה גם את חוש הטעם.
זה היה נורא, הרגשתי כאילו איבדתי את הטעם לחיים.
Sent from my iPhone 8s Edge