Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. הופתעתי לטובה מהמצלמה שלו (ביחס לתקציב כמובן). עברתי אליו מG3. עריכה- סעמו, הטאפאטוק הרס את האיכות ועכשיו התמונה רק מוכיחה את ההיפך. Sent from my M3s using Tapatalk
  2. טומי, כשעדכנתי את הG3 שלי מ4 ומשהו ל5, זמני הסוללה אצלי ירדו באופן ניכר. אני לא יכול לכמת את זה היום כי עדכנתי לפני יותר משנה, אבל ממליץ לך להישאר עם מה שיש לך עכשיו במידה ואין משהו ספציפי ב5 שממש חסר לך. בסוף נכנעתי ו''השתדרגתי'' למייזו ב600 ש''ח שבינתיים נותן לG3 בראש בכל פרמטר חוץ מהמצלמה המעולה שהייתה לקוריאני. Sent from my M3s using Tapatalk
  3. תודה על האוריינטציה לאופנועים. בעצם גם עם ההמבורגר פגעת בול. תאכלס אני גם מת על ברונטיות. שמפלצת הספגטי תברך אותך. Sent from my M3s using Tapatalk
  4. שרשור מצוין! ביאור המושגים והחלוקה ההגיונית יעשו הרבה סדר לכל המתחילים (כמו שעשו לי). מספר נקודות בהן אשמח להרחבה: התייסחות לציוד חורף יותר הארד קור - לדוגמא ניואנסים בבחירת חלפ"ס. לאלו שלא קונים מכנס ממוגן - איזה סוגי מגיני ברכיים קיימים ומה ההבדלים. קראתי בזמנו כי ברכיבה לא ממוגנת ב100%, יש בגדים שמהם כדאי להתרחק - סיבים שנכנסים לתוך הפצע ומסבכים את הטיפול, מגדים שנמסים מהחיכוך בזמן החלקה ונדבקים לפצעים הפתוחים וכו'. התייחסות לכסף - איפה נמצא הVFM הכי טוב בכל אחת מהברירות, מה מהווה את את הבחירה בה ניתן לחסוך בכסף מבלי לפגוע ברמת הבטיחות (או פגיעה אשר אינה מצדיקה תוספת נכבדת).
  5. תמונות מעולות! יש למישהו מושג מה זה הלנד קרוזר הלבן שנראה כמו תק"ש על גלגלים?
  6. בבעלותי כזה היום. אצלי כבר כשנתיים וחצי, ועם תקלה אחת עד כה (הוחלף רדיאטור). רכב אמין מאוד, זול לאחזקה, ולא צמא במיוחד. טפו טפו טפו. Sent from my iPhone 8s Edge
  7. אין עניין של הסתרה, אלא המצלמה בכניסה אשר מצלמת רק את הלוחית הקדמית של האופנוע. בכל אופן, נסעתי במנהרה, בשבוע הבא אבדוק האם חוייבתי. מקסימום שילמתי תעריף כפול באופן חד פעמי.
  8. זה לגבי המנהרות או כביש 6? Sent from my iPhone 8s Edge
  9. אם כך, כדאי לך לבדוק מה צה"ל יודע לספק לעבודה בסדנה. אני יודע בוודאות שיש בקטלוג נעליים הצה"לי נעליים עם כיפת הגנה, ואולי תוכל לקבל כאלו דרך הלוגיסטיקה ולהמנע מהוצאות מיותרות. אם בחרת לקנות באזרחות, ממליץ לקנות בגלי באמצעות הכרטיס האפור (זה יורד מנקודות המדים). יש להם אחלה מבחר ואולי תוכל למצוא משהו לטעמך.
  10. את הנעליים תוכל לנעול רק עם מדי א'. מי שזכאי לנעול נעליים אזרחיות על ב' אלו נשות קבע. על מנת לנעול נעליים שהן לא צבאיות עם מדי ב', עלייך לקבל פטור נעליים רפואי. ולשאלתך על נעליים תומכות - לאחרונה ראיתי בלאנדסטון עם שרוכים. בעיניי זה מפספס את הפואנטה, כי היתרון שאני מוצא בבלאנדסטון זה הנעילה הקלה, אבל אולי יתאים לצרכייך. בתור נעליי צבא אני מעדיף את נעלי החי"ר עם מדרסים אורתופדיות מהרצליה - תומכות מצוין ושורדות הכל.
  11. להבנתי דו"ג שרוצה לעשות מנוי, צריך להסתובב עם פסקל. מחברים הבנתי שאם נכנסים למסלול מנויים בלי הפסקל, אין להם אפשרות לקרוא מספר ונוסעים בחינם. האם נכונה השמועה, ודו"ג נוסעים בחינם בפועל?
  12. מעדכן - השבוע נקנה HYOSUNG GD250, בגרסה הנייקד שלו. הכלי די חדש, בן שנה עם 2000 ק"מ. את הנסיעה הראשונה שלי עליו עשיתי בתוך נבכי יפו-ת"א-ר"ג. אחרי נסיעה של כחצי שעה, הגעתי למסקנה שאני לא חוזר לשם על דו"ג בחודש-יים הקרובים. פחד! בינעירוני היה אחלה, אבל קצת מעייף (רכיבה ראשונה שלי בבין עירוני על דו"ג). בחיפה תענוג!
  13. ניקו, תודה, תודה, תודה (בהתאמה) Sent from my iPhone 8s Edge
  14. אחלה ובניו. הצעירים שהגיבו כאן, הגיבו לשם התגובה, או מתכננים להגיע? Sent from my iPhone 8s Edge
  15. תודה ניקו. Sent from my iPhone 8s Edge
  16. אבל הרשת לא אמורה להשפיע על זה כשהWiFi מחובר.
  17. אהלן חברים, לאחר אכזבה מהג׳י3 (סוללה גרועה, התחממות לרמה פסיכית, וטרי מאתמול, כל מודול המצלמה האחורית כולל הפלאש שבקו חיים) אני מחפש אחר מכשיר חדש. הדרישות הן בסיסיות יחסית- סוללה טובה ככל האפשר מצלמה טובה ככל האפשר (אם אפשר כמו של האל-ג׳י, מצוין) מסך 5 עד 5.5 אינץ׳ חשבתי בכיוון הרדמי 3 פרו של שיומי (לא הנוט), נראה לי שהוא לא נופל מהג׳י3 בשום פרמטר, ובחלקם אף עולה. יש עוד מכשירים ששווה לשים אליהם לב סביב תקציב ה500 ש"ח? תודה רבה. פתוח לכל רעיון מקורי.
  18. גם אני עשיתי בבני ציון בחיפה. התאשפזתי ביום שלפני הניתוח, והשתחררתי ביום שאחרי. הרדמה מלאה כמובן, נרדמתי כבר בדרך מהחדר אל חדר הניתוח, והתעוררתי אחריו. הטמפונים זה משהו מדהים - אתה כמובן לא רואה כשמכניסים אותם, כי זה נעשה מיד בתום הניתוח כדי להצמיד את הרירית וששום דבר לא יפריע לה להתאחות. הייתי בטוח שהם באורך של כ-3-4 ס"מ ע"פ תחושה. אוי איזו הפתעה ציפתה לי כשהרופאה שלפה אותם אחרי 5 ימים... היה דימום קליל ממיקום הניתוח עצמו, אבל שמים תחבושת וזה לא נורא. מה שכן הפריע לי נורא בטמפונים זה הנשימה דרך הפה בלבד. פתאום באמצע הביס, אתה קולט שאין לך אוויר ואתה חייב להפסיק ללעוס, ולהתחיל לנשום במקום. הזוי. כמו כן, הייתי מתעורר 2-4 פעמים בכל לילה כי הפה התייבש נורא, הייתי ישן עם בקבוק מים צמוד אליי. עוד משהו מעניין - אתה מאבד את חוש הריח לשבוע/יים, וכתוצאה מזה גם את חוש הטעם. זה היה נורא, הרגשתי כאילו איבדתי את הטעם לחיים. Sent from my iPhone 8s Edge
  19. הייתי במצב דומה לשלך, ועשיתי ניתוח. אני לא מרגיש שזה עזר לי בכלל. ממליץ לך למצות את כל הטיפולים שלא כוללים ניתוח (טיפות ותרסיסים למיניהם, בדיקת אלרגיות וכו'), ורק אם אף אחד מהם לא עזר - לשקול את הניתוח. לצערי זה משהו שלא השכלתי לעשות טרם הניתוח. עשיתי אותו דרך הצבא, אבל זה לא משנה כי הוא נעשה בבית חולים אזרחי. חשוב לציין שלפי מה שהוסבר לי רבות טרם הניתוח, הוא אינו מסובך במיוחד ואין כל כך ממה לפחד. דיסקליימר - כל הכתוב מניסיוני האישי בלבד. אינני רופא, ואין לראות בכתוב ייעוץ רפואי.
  20. לדעתי נהיגה תוך כדי דיבור היא הרע במיעוטו. בין אם הטלפון צמוד לאוזן, או בדיבורית בגובה הכתפיים, או על דיבורית חיצונית - גם אם הדעת מוסחת, לפחות העיניים על הכביש. לעומת זאת אלו שבווטסאפ/מייל/פייסבוק/פוקימון וכו׳ - גם אין עיניים על הכביש, וגם הראש עמוק בתוך התוכן - שם הבעיה האמיתית. Sent from my iPhone 8s Edge
  21. ולכל מרחב שאיתו אין להם רצף טריטוריאלי (so called מדינה...) הם קראו מחוז. לכל מחוז שם שונה. לדוגמא, בסיני השם הוא "מחוז סיני". הם גם מקוריים בנוסף לכל. (סתם, הם די מקוריים, את מרחב לוב הם הפרידו ל3 מחוזות במקום פשוט להגיד "מחוז לוב", לפחות הם לא עצלנים...) Sent from my iPhone 8s Edge
  22. פיינטבול כמובן מלכלך. לרוב, תקבל סרבל מג׳וייף שאותו תלבש מעל הבגדים, ואז תישאר נקי (חוץ מהראש). ואם לא תקבל, מה שישפיע על מידת הליכלוך זה המתאר בו תשחקו - בלש"ב תיפגע מכמה כדורים טובים שגם ישאירו אחלה סימנים, ובשטח פתוח לרוב תספוג פגיעות בודדות וחלשות. Sent from my iPhone 8s Edge
  23. יהי זכרה ברוך, תהיו חזקים.
  24. 500. Sent from my iPhone 8s Edge
  25. אולי כדאי לבדוק עם יבואן/חנות ישראלית אם היא תהיה מוכנה לייבא עבורכם מספר מצלמות בודדות (מהזולות שפורסמו כאן ב200-400 דולר)? אמנם תשלמו יותר ממה שזה עולה באינטרנט, אבל תוכלו לעשות רכש מסודר. אגב, מה שדיברתי איתך עליו בזמנו, עולה בערך 500 דולר אבל מבדיקה שעשיתי מצלם סטילס בלבד. Sent from my iPhone 8s Edge
×
×
  • תוכן חדש...