Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Step

    כדאי לעבור למקבוק?

    מבלי להכנס לפרטי קישוריות ותאימות עם מכשירים אחרים ותוכנות נפוצות בסביבת ווינדוס: כמוך, כל חיי השתמשתי בMS. לחברה שלי יש מקבוק אייר, בו אני משתמש באופן כמעט יומיומי למשימות פשוטות, ואני לא מרגיש בנוח כמו בווינדוס. מה שכן - איכות החומרים וההרכבה ברמה מאוד גבוהה. הרגשה של מוצר איכותי ומהודק.
  2. למה לא לקנות אופניים חשמליים וזהו? קיטי הסבה עולים הרבה. כמו אופניים חשמליים בערך. Sent from my M3s using Tapatalk
  3. כמו שנימו כתב Sent from my M3s using Tapatalk
  4. אופנתיות זה עניין של פרספקטיבה. יש את בלאנדסטון שהן די נוחות ועמידות והן מיינסטרים בארץ. Sent from my M3s using Tapatalk
  5. חברות הביטוח לא מבטחות אופניים. Sent from my M3s using Tapatalk
  6. אפשר לקנות אופניים 5K ש"ח. אפשר גם לקנות אופניים ב1K ש"ח. אם מהירות של 45 קמ"ש וטווח של 50 ק"מ לא מעניינים אותך, אני לא רואה סיבה להשקיע 5K באופניים חשמליים. RLMS, כמו שכתבת, ממליץ לך לנסות לעשות את המסלול בעצמך עם אופניים של חבר. רק כך באמת תדע אם זה משהו שאתה רוצה לעשות כל יום.
  7. Sperial, אני רוכב רק חודש וחצי, טרם נתקלתי בגשם. אבל אני גם רוכב אופנוע - אז אני מעריך שכמו שרכבתי על אופנוע בגשם, אוכל לרכוב גם על אופניים בלבוש מתאים. או שבכמה ימים הבודדים בהם צפוי גשם - אקח אוטובוס. נראה מה יהיה מצב הרוח שלי באותו היום. חמסין - לא יודע אם בחודש וחצי האחרונים היה חמסין, אבל בשום יום, גם בחמים ביותר שהיו לא הרגשתי אי נוחות בגלל האופניים. אם כבר, אני יכול לדווש פחות ולהנות מהרוח. SlowRider, אופניים חשמליים יהיו זולים בהרבה, אם נחשב את כל העלויות הנלוות. גם אל תשכח שאופניים אמינים בהרבה מרכב ישן בכמה אלפים בודדים, וכשתהיה תקלה ברכב שעומד בעיר מרוחקת ממקום מגוריך, זה יגרור הרבה בלגאן שאתה היית רוצה להימנע ממנו. ניתן להשיג אופניים לא רעים בכלל ב2000 ש"ח.
  8. מניסיון אישי - אופניים חשמליים עושים את העבודה. תקרא את ההודעה שלי כאן. 1. כן, הנסיעה אפשרית. כן, היא תחסוך לך זמן. אני נוסע מרחק זהה לשלך וטיפוס זהה לשלך ב25 דקות בעליה, ופחות מ20 דקות בירידה. יש מדרכה לאורך כל הדרך ללב המפרץ מהטכניון, והיא יחסית ריקה מאנשים. אתה גם לא תגיע סחוט לטכניון - תוכל אפילו לא לדווש בכלל לאורך כל הדרך - אבל זה יגמור את הסוללה יותר מהר. 2. הייתי משאיר אופניים בלב המפרץ אך ורק בלי סוללה ועם שרשרת כמו של אופנוע/מנעול פרסה 16 מ"מ ומעלה. 3. במקרה שלך הייתי קונה אופניים 48 וולט כי לא מצפים להם חיים קלים בעליות, אבל גם 36 יעשו את העבודה. לקנות מיד שניה זה סיכון, אז תדאג למזער אותו ולהיות קונה חכם. הכל בסוף עניין של תקציב. 4. לא מבין בקורקינטים. עריכה, כמובן תרגיש חופשי לשאול כאן או בפרטי כל דבר בנושא - אשמח לעזור.
  9. יטופל [emoji41] תודה.
  10. מתעלק על הנושא ומשתף תובנות וחוויות שלי לאחר כשבועיים על אופניים חשמליים. אפרט פה לא מעט מספרים, הם בגדול מספרים את כל מה שאני רציתי לדעת טרם הקניה ולא הצלחתי למצוא בשום מקום. אז לאחר שבערך עברתי למרכז גיליתי שנסיעה בתחבורה ציבורית לעבודה בשעות השיא אורכת כשעה ו10 דקות DOOR TO DOOR. בערך 5 וחצי ק"מ מרחק אוירי. הזיה. השגתי זוג אופניים חשמליים להתנסות קצרצרה, ונפלה ההחלטה - אני קונה כאלו. חיפוש של כשלושה ימים בלוחות ומצאתי את מה שחיפשתי - יד ראשונה מרופא בן כ-30 (לא ילד - וזה אומר הרבה בשוק האופניים החשמליים...), KALOFUN עם סוללה 36V 10A, בלם דיסק קדמי ובלם V אחורי. סטוק, מוגבל ל-25 קמ"ש. קצת מוזנחים, לא משהו שדיטיילינג עם סבון כלים וקצת כלי עבודה לא יפתרו. קילומטרז' לא גבוה לפי עדות הבעלים אם כי לא ידוע בוודאות וללא יכולת לאמת (התיחסות נוספת לנקודה זו בסוף). קניתי. פרופיל הנסיעה שלי מורכב משני מסלולים שונים בתכלית, אתייחס לכל אחד בנפרד. ביום-יום נסיעה במרחב רמת גן-גבעתיים-תל אביב, כ-7 ק"מ לכיוון, סה"כ כ-14 ק"מ ביום. הנסיעה אורכת 25 דק' נטו, ו-30 דקות כולל קשירה והגעה למשרד. כל הנסיעות מתבצעות עם דיווש מתוגבר מנוע, מצערת היד משמשת בעיקר לזינוקים מעמידה. הדיווש לא מורגש בכלל ברגליים. בסוף היום לאחר כ-14 ק"מ כאמור, הסוללה מראה 3 מתוך 4 מנורות על המסך בכידון (או 2 מתוך 3 על הסוללה עצמה). יחס מהסביבה - כיוון שאני נוסע בר"ג-גבעתיים, בהן אין שבילי אופניים, רוב הנסיעה שלי היא על הכביש. הנהגים כבר רגילים לחיים המשותפים עם האופניים על הכביש והנסיעה מרגישה בטוחה יחסית. לא צופרים, מסתדרים יחד. לעיתים יוצא לי לנסוע בתוך חיפה במתווה די הררי. נסיעה של כ-6 ק"מ, על פניהם טיפוס מצטבר של כ-200 מ' בכיוון אחד, אותו מסלול בחזור (200 מ' ירידה על פני כ-6 ק"מ נסיעה). לצורך הדוגמא למקומיים שמכירים, מדובר על טיפוס כל עליית יד-לבנים או ראש-מיה + עוד נסיעה במישור. הנסיעה הלוך אורכת כ-20 דקות נטו בכיוון העליה, וכ-15 דק נטו בכיוון הירידה. מהירות ממוצעת בכיוון עם העליה כ-19 קמ"ש. גם כאן כל הנסיעה עם דיווש מתוגבר, בעליה זה מרגיש כמו דיווש קליל באופניים רגילים במישור. אף טיפת זיעה בקיץ. לאחר שני הכיוונים הסוללה מראה כמו בנסיעה במרכז - 3/4 במסך, 2/3 בסוללה. היחס מהסביבה מפחיד בהרבה בחיפה. בנסיעה על הכביש נהגים לא יודעים איך מסתדרים עם אופניים, צופרים, צועקים וכו'. יצויין כי אני נוסע צמוד לקצה הימני של הכביש, לא חוסם נתיב אם אין דרך לעקוף אותי וכו'. לכן אני משתדל לנסוע כמה שאפשר על המדרכה מבלי לסכן את הולכי הרגל כמובן. שבילי אופניים כמובן שאין. מאז רכישת האופניים הרגה אותי הסקרנות בעניין הטווח המירבי של הסוללה. אז יצאתי לטייל בתל אביב - גבעתיים - רמת גן. הסוללה מתה סופית לאחר כ-38 ק"מ. הייתי בהלם. מכאן אני מסיק שהאופניים בקושי נסעו אצל הבעלים הקודם, שכן להבנתי עם פריקות הסוללה הקיבולת שלה יורדת. ובשורה התחתונה - מדובר בכלי תחבורה מצוין. מתאים בצורה מושלמת לצרכים שלי. עושה את העבודה מושלם במרכז, ועושה את העבודה גם בחיפה - בהגבלות מסוימות שאותן אבחן בהמשך (טווח נסיעה מקסימלי בחיפה). ממליץ בחום לכל מי שנמאס לו מהפקקים וגר בטווח של עד 10 ק"מ מהעבודה.
  11. מה הבעיה לבדוק שיעבוד בדואר טרום העברת הכסף? Sent from my M3s using Tapatalk
  12. זה לחידוש סוללה לאופניים חשמליים במקרה? בכל אופן שמעתי שניתן להזמין סוללות מחשב נייד שמבוססות על תאי 18650, וזה אמור לצאת זול מסוללות בודדות ומוריד את הסיכוי לקבל זבל.
  13. היי ואדים, לא מצליח כרגע לשלוח ה.פ. אני מעוניין, אנסה מחר לשלוח שוב במידה ועדיין רלוונטי.
  14. https://www.geektime.co.il/amazon-prime-day-2017/ Sent from my M3s using Tapatalk
  15. תודה. סיכום מצוין. חידשת לי כמה דברים. כתבת שהסוללה מאפשרת לך כ-19 ק"מ לטעינה, כמה היא איפשרה בתחילת חייה? יש לך טיפים כיצד לקנות אופניים חשמליים מיד שניה? Sent from my M3s using Tapatalk
  16. היי, יש לי אייפון שלצערי עשיתי לו התקנה נקייה של מערכת הפעלה מבלי שאני זוכר את הסיסמה לApple ID. כתוצאה הוא ננעל ולא נותן לי להכנס. יכול להיות שעם הרבה מאמץ אצליח לשחזר את הסיסמה, אבל כרגע אני מעדיף דרך טכנית כלשהי אם קיימת כזו. מדובר על 6s, הגרסה שהותקנה היא 10.3.2. יש דרך לפרוץ/להשמיש אותו כרגע בלי הסיסמה? המכשיר לא גנוב, למען הסר ספק. תודה רבה לעוזרים!
  17. למסירה קיטבג ירוק זית גדול מאוד (דומה יותר לקיטבג א מאשר לקיטבג ב). קצת מלוכלך, קצת משופשף, אבל שמיש לחלוטין ולא עומד להיקרע בקרוב. Sent from my M3s using Tapatalk
  18. הזמנתי Bluedio T2S, כ20$, אצלי בשימוש כחודש עד כה. אוזניות מעולות עם סוללה מעולה. Sent from my s4_pro using Tapatalk
  19. החשבוניות קיימות אצלי ושמורות למקרה ויהיו טענות כאלו ואחרות בעתיד. לא בדקתי האם טעינת הכסף וגיהוץ הכרטיס מהווים סילוק התביעה מבחינתם, אבל אבדוק את זה מחר. ייתכן שהם לא פנו אליי מאז כי הסכום לא היה גבוה במיוחד (סביב ה100$) ותואם את מה שהסברתי להם בטלפון בזמן אמת. Sent from my s4_pro using Tapatalk
  20. יצא לי להפעיל ביטוח שלהם בתאונת סנובורד שהיתה לי. שיחת טלפון בסקייפ אליהם מהמרפאה (יש גם מספר טלפון במידה ואין לך אינטרנט), מענה מהיר מצידם. מסביר מה קרה בדיוק, אומר שתיכף אצטרך לשלם עבור הטיפול במרפאה. הם מבקשים לדעת סכום מדויק, וכמה דקות אחרי שאמרתי מה הסכום הם טוענים לי אותו + עוד כמה גרושים נוספים. ביקשתי סכום נוסף בשביל משככי כאבים, הם ביקשו שיהיה לי מרשם מרופא לתרופה, והם יטענו לי כסף, וכך היה. כעבור כמה דקות הכרטיס היה פעיל וניתן היה לגהץ בו. ביקשו לשמור חשבוניות במידה ויהיה בירור כלשהו בעתיד אבל לא פנו אליי מאז, ועברה יותר מחצי שנה. בשורה התחתונה - יצאתי מרוצה, הרעיון שאתה מגהץ כרטיס שלהם ולא משלם כלום מהכסף שלך מאוד נוח.
  21. דעתי לא כזו נחרצת - חוץ מתפקידי השפה למיניהם ב8200, רוב התפקידים הם מעולים. ב5410 רוב התפקידים מעולים, שירות מצוין לבנות. 9900 הייתי מוותר. כלל גופי המחקר בדרג המטכ"ל בדגש על חט"מ - מעולה. מ"מ - מעולה. Sent from my M3s using Tapatalk
  22. לבחורות שיש יכולות לתרום באמ"ן - ממליץ לשכוח מעניין הלוחמה וללכת רק לשם. בתור אחד שהיה גם וגם. אם היא ממש מתעקשת ואמ"ן לא בא בחשבון - להתרחק מהגדודים המעורבים. ולנסות להגיע לעוקץ/מג"ב/לוחמת איסוף.
  23. הגליונות נמסרו, המעיל לא. Sent from my M3s using Tapatalk
  24. בדקתי פילטר דלק, לא מרגיש סתום - הזרימה אותו דבר דרכו ובלעדיו. פירקתי משאבה והכל נראה נקי יחסית ולא נראה שמשהו הזדהם שם, מה שכן הזרם שהיה דרך הצינור (עם או בלי הפילטר) נראה ממש חלש,יש סיכוי שהמשאבה איבדה מהכוח שלה? יכול להיות זה משהו במזרקים? בעניין הדלק המהול - יש דרך לבדוק האם הוא מהול? כרגע יש בערך חצי טנק, במידה והבעיה אכן בדלק, אראה הבדל אם אתדלק את החצי הריק בדלק חדש? תודה. Sent from my M3s using Tapatalk
  25. מפרסם בשביל חבר נטול יוזר- אהלן,יש לי בעיה מוזרה ברכב (פיגו 306 97 1.6 הזרקה) הבעיה התחילה בפתאומיות בבין עירוני לאחר תדלוק בתחנת דלק פז. הרכב נכבה, אחרי שעמד כמה דקות הצלחתי להניע אותו ומאותו הרגע הבעיה נשארה עד עכשיו. האוטו נחנק כאשר פותחים יותר מחצי מצערת והטורים נופלים ונכבה, כל עוד נשארים על פחות מחצי מצערת אפשר סוג של לנסוע (נסעתי ככה חיפה-באר שבע על בערך 2-2.5 אלף סל"ד). החשד שלי זה סתימה איפשהו במערכת הדלק. משום מה משאבת הדלק הפסיקה לעשות את רעש של כניסה לפעולה כשמסובבים סוויץ-מה שמוזר שהאוטו עדיין מניע, מתקשה אבל מניע ואז יש רעידות מהמנוע והוא נשאר משחק סביב האלף סל"ד (שזה הסרק שלו) מה שעוד יותר מוזר שאחרי זמן מה האוטו חוזר להיות חלק בסרק בלי רעידות ובסלד קבוע בלי לזוז (בתנאי שלא פותחים מעל חצי מצערת). אני לי יש הרגשה שזו סתימה ומתכנן לפרק פילטר דלק מחר אבל אשמח לשמוע עוד רעיונות! תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...