Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. בנסיעה לחופשת סקי ביטחתי דרך פספורט קארד. שברתי את היד, וקיבלתי את כל הסכום על הטיפול בתוך כמה דקות, בלי שום בעיות. כמובן שהביטוח כלל ספורט אתגרי, ושילמתי על זה כמה גרושים יותר. Sent from my M3s using Tapatalk
  2. כל זאת גם בהתחשב בסיכון שכרוך באפיק מעבר?
  3. איפה ציינתי שאין? זה התחום שמעניין אותי. ואם לא הייתי לומד מדמ"ח הייתי לומד מכונות. כך או אחרת הכיוון שלי טכנולוגי למדי. Sent from my M3s using Tapatalk
  4. ערב טוב, זקוק לעזרה והכוונה ולצערי אין לי עם מי להתייעץ בנושא. מצטער מראש על האורך - אני מנסה לתת את כל הפרטים שיאפשרו להבין את הסיטואציה במלואה. הגעתי לפרשת דרכים בה אני צריך להחליט באיזו דרך אגיע לשוק התעסוקה. קצת רקע עליי - בן 24.5, חיפאי, קצין באמ"ן (תפקידים מודיעיניים ביחידות השטח, ללא נגיעה טכנולוגית), אנגלית טובה. עתיד להשתחרר מהצבא לאחר מעל שנתיים בקבע. "כשאהיה גדול" רוצה לעבוד בתחום ההייטק, בכיוון הפיתוח אך עם גמישות מסוימת (לצורך הדוגמא פרודקט גם בא בחשבון, אולי גם סוגים של שיווק, אבל לא משא"ן ולוגיסטיקה, זה ע"פ מה שהצלחתי להבין מקריאה ברשת). ציוני בגרות ופסיכומטרי (עשיתי פסיכו' תוך כדי השירות ללא קורס, אך הציון לא רע, וכרגע לא מעוניין לשפר) שמאפשרים לי להתקבל למדמ"ח באוניברסיטת חיפה, או לפקולטה כלשהי בטכניון, מכונות לצורך העניין, וביצוע אפיק מעבר למדמ"ח בתנאי שאקבל את הציון הנדרש. לא מעוניין לעזוב את חיפה בשלב הזה. במהלך הקבע חסכתי סכום שמאפשר לי להתקיים בצורה מכובדת בלי לעבוד לאורך כל התואר, כולל שכירות במידה וארצה. אסקור את האופציות העומדות לפניי בשלב זה- 1. שחרור בעוד מספר חודשים בודדים ותחילת לימודי מדמ"ח באוניברסיטת חיפה. השקעה בלימודים ושאיפה להתקבל לעבודה בתחום בסוף שנה שניה/תחילת שנה שלישית. יתרונות - מראש הפקולטה הרצויה, קבלה וודאית. יציאה לשוק עם תואר בתחילת גיל 28. חסרונות - להבנתי לא יוקרתי כמו טכניון-ת.א-ב.ג. 2. שחרור במועד ותחילת לימודים בטכניון בכל פקולטה והסתגרות מלאה בבית במטרה לעבור למדמ"ח. המשך לימודים ושאיפה להתחיל לעבוד במקצוע תוך כדי. יתרונות - תואר ממוסד נחשב, יציאה לשוק עם תואר בגיל 28. חסרונות - קבלה לא וודאית לפקולטה הרצויה, סיכון. 3. המשך הקבע, תחילת תפקיד ביחידה טכנולוגית (בית תוכנה כלשהו של אמ"ן) בעוד כמה חודשים במרכז הארץ. התפקיד כפי שהוסבר לי, מקביל לניהול מוצר באזרחות. אפיון צרכים של משתמשי הקצה ועבודה צמודה עם צוותי פיתוח, ניהול לוחות הזמנים של הפיתוח וכל היוצא בזאת. להבנתי מקצינים ביחידה, בשחרור מיחידה זו עם הרקע הנ"ל ניתן להשתלב בקלות בתחום באזרחות. תנאים - שכר כ-5 אש"ח, נסיעות מחיפה למרכז (יום עבודה של כ-9 שעות וכ-3 שעות בדרכים). יתרונות - שחרור בגיל 27 עם ניסיון תעסוקתי רלוונטי של שנתיים. המשך קבלת משכורת לאורך כל התקופה. נטוורקינג. חסרונות - שכר נמוך, הרבה זמן בדרכים, שחרור בגיל 27 ללא תואר. 4. בדיוק כמו האופציה הקודמת אך עם שילוב של לימודי מדמ"ח תוך כדי שירות בפתוחה, בשאיפה לסיים קורסים שמקבילים לשנת לימוד מלאה, בציון שיאפשר לי לעשות אפיק מעבר ללימודים מלאים בשחרור - לא יודע כמה הדבר ריאלי. זקוק לדעותיכם על לימודים באוניברסיטת חיפה, על אפיק מעבר בתוך הטכניון, על הניסיון שארכוש בשירות, על לימודים בפתוחה תוך כדי, ובכלל כל דבר שיש לכם לתרום בנושא. וכמובן, מה אתם הייתם עושים? תודה!.
  5. משתמש בשורש מאז ומתמיד, גם בצבא וגם באזרחות. שרד שבוע של לימוד סנובורד מ-0, המשמעות היא הרבה נפילות על הגב, שרד כמו גדול. שקית שתיה בלבד של שורש בחנות המפעל עלתה לי כ-30 שקלים. כמו שנאמר מעליי, גם קאמבלבק עושים את העבודה מצוין, אבל עולים יותר.
  6. ענק! Sent from my M3s using Tapatalk
  7. Step

    תקלה במחשב מבקבוק

    תודות לכולם. בעוד שבוע אהיה בבית ליד המחשב, ואז חוזרת מדווחת. בוקר טוב. Sent from my M3s using Tapatalk
  8. חייב לומר סחתיין על המצאת המושג שרשוריקו. גאוני. Sent from my M3s using Tapatalk
  9. Step

    תקלה במחשב מבקבוק

    שוגי, ההתקנה מחדש דורשת משהו כמו דיסק און קי עם אימג׳? או שהכל קיים במחיצת שחזור? האם התהליך כרוך בפרמוט, או שהנתונים יישמרו? תודה! Sent from my M3s using Tapatalk
  10. Step

    תקלה במחשב מבקבוק

    הפקק היה פתוח, כל הגזים יצאו. למען הסר ספק, מדובר במחשב מקבוק ולא מחשב בקבוק. Sent from my M3s using Tapatalk
  11. לצערי אין לי שום היכרות עם מחשבי אפל, וחיפוש התקלה בגוגל העלה חרס. אשמח לעזרת המומחים - עם הדלקת המחשב זה מה שמוצג. מה בעצם התקלה? חומרה או תוכנה? האם ניתן להחזיר את המחשב לחיים בכוחות עצמי? תודות לעוזרים!
  12. החומר מכיל משהו שיכול להזיק למשקף פלסטיק של אופנוע? Sent from my M3s using Tapatalk
  13. ערב טוב, אני שוקל כיוון של יבוא רכב אספנות מרוסיה (ג׳יפ לאדה ניבה), מבדיקה כאן מצאתי נושא מ2011 שלא נתן לי את התשובות שחיפשתי. בכלל, ברשת לא חסר מידע על ייבוא מארה"ב ואירופה, אבל לא מצאתי כלום על ייבוא מרוסיה. 1. האם יש מחירון למכוניות סובייטיות שעליו מסתמך המכס בזמן היבוא? הרכבים נמכרים שם בגרושים ועל זה אני בונה, רוצה להמנע ממצב שכאשר הרכב יגיע ארצה המוכסים יחליטו שהוא שווה פי כמה וכמה ממה שנקנה בפועל. 2. במידה והרכבים שם עולים סביב ה2-4 אש"ח, האם סכום של כ-20 אש"ח לרכב עם רישוי בארץ הוא הערכה טובה או אופטימית מדי? 3. הייתי רוצה להביא גם חלקי חילוף עם הרכב (בתוכו?), האם המכס שוחט עליהם ועדיף להזמין אותם מהאינטרנט או עם אנשים שחוזרים משם (מתכנן לעשות שיפוץ מקיף לפני,אבל עדיין מדובר ברכב אספנות, כדאי להחזיק סטוק כלשהו של חלקי חילוף)? 4. האם בודקים תאימות של הרכיבים שמורכבים על הרכב לרכב (חוץ מהסדרה של המנוע), כגון קרבורטור תיבת הילוכים, מתלים וכו'? תודה!
  14. Step

    טאבלט איכותי

    לי יש צ׳ווי וי8, הזול מביניהם. מחזיק בו קרוב לשנתיים לדעתי, משמש אותי לצפיה בסדרות בכל מקום שהוא לא הבית. למעט כפתור הסטארט (סנסור) שהפסיק לעבוד ופס פיקסלים שנצבע בירוק הטאבלט עובד ללא בעיות. יש לו שני חסרונות שמצאתי - תאורה קצת חלשה בשמש ישירה, וסוללה שמתרוקנת מהר במצב שינה. חוץ מזה עושה את העבודה מעולה, מרגיש הרבה יותר טוב מה70 דולר ששילמתי עליו.
  15. אצלי בגולן לאחר סיום החבילה המהירות ירדה לרמה שבקושי ניתן להוריד תמונות שמתקבלות בווטסאפ. Sent from my M3s using Tapatalk
  16. אני עדיין בחבילה של גולן שכוללת 6 ג׳יגה גלישה ב29 ש"ח, וכל קו נוסף ב10 ש"ח. מחזיק 3 קוים כאלו. בעצם יוצא לי 3 קוים עם 6 ג׳יגה ב50 ש"ח לחודש. עם המחיר החדש זה יהיה 65 ש"ח לחודש. יש מתחרים שיכולים להציע משהו יותר זול? Sent from my M3s using Tapatalk
  17. מדביק לקיר של השידה. הזמנתי כאלו: http://www.ebay.com.au/itm/262654259818 ההודעה הקודמת בטעות נקטעה: תודה יגאל, האם המגנטים מסתדרים טוב גם עם סוללות? Sent from my M3s using Tapatalk
  18. תודה
  19. רוצה להדביק את השלטים השונים בחדר לצד של השידה שליד המיטה בעזרת מגנטים. מגנט שדבוק לשלט רחוק (גם אינפרא-אדום וגם רדיו) יכול לפגוע בצורה כלשהי בתקינותו? התכנון הוא להשתמש במגנטים זולים ודקים של מילימטר-שניים מאיביי. מצ"ב תמונה להמחשה. תודה!
  20. מצטרף להמלצות להישמע להוראותיו של ניקו. למדתי לבד עם ספרים משומשים של ניב רווח תו"כ צבא בבסיס סגור, השקעתי מעט מאוד זמן, ועם ההכוונה של ניקו קיבלתי ציון שהפתיע אותי מאוד לטובה.
  21. וקולדפליי הודיעו שלא יגיעו ארצה. Sent from my M3s using Tapatalk
  22. מצטרף לממליצים על אופציה ג׳, את הסיבות כבר פירטו פה. לגבי החזרי הנסיעות - כשהייתי ילד בן 17 היו משלמים לי שקל וחצי על קילומטר. 0.8 זה מעליב. לפי היכרותי עם גיוס לגופי ביטחון, הגיוס יהיה אפשרי גם בעוד שנה וגם בעוד שנתיים לכן האופציה תישאר פתוחה גם בעתיד ועשויה לשמש מעין רשת ביטחון. מה שכן, אני לא זוכר אם יש הגבלת גיל בגיוס לשב"ס, אז שווה לבדוק באם תבחר להסתמך עליהם בתור רשת ביטחון.
  23. Step

    פרגון לבעל מקצוע

    נראה מדהים. כל זה נעשה על ידי הלחמת החלקים השבורים והשלמה איפה שחסר בפלסטיק, או שמדובר בבונדו? Sent from my M3s using Tapatalk
  24. השאלה אם גולן ו012 מספקות רשת ישנה Sent from my M3s using Tapatalk
  25. . אהלן חבר, תיבת ההודעות שלך מלאה. אם זה עוד רלוונטי, בידיי החלק שאתה צריך למצלמה. אני יכול להשאיל אותו לכמה שבועות (משתמש בו לעיתים רחוקות, אין צפי לצורך בזמן הקרוב). Sent from my M3s using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...