Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Step

    I love ... קיה?

    בדימקסים הישנים (דור 1 ו2) לא ראיתי אף פעם, אם כי נהגתי רק על חומים. בחדשים הכסופים כבר יש. כנ"ל לגבי סוואנות חדשות - הגיעו אצלנו עם קרוז. Sent from my iPhone 8s Edge
  2. Step

    איך לקודד שלט?

    קיבלתי, הזמנתי חדש מאיביי. אכן גרוש וחצי! Sent from my iPhone 8s Edge
  3. Step

    I love ... קיה?

    אתה צודק שזו מערכת פרימיטיבית באטראז׳. והרוב באמת לא יודעים להשתמש. לי אישית זה שינה את חווית הנהיגה בצבא, בתור אחד שהיה עושה בין 500 ל1000 ק"מ בשבוע (ואני ממש לא נהג במקצועי). Sent from my iPhone 8s Edge
  4. Step

    I love ... קיה?

    שונא אטראז׳. מה שכן, קנו אותי עם הקרוז קונטרול. הדבר הכי טוב שקרה לרכבי צבא אי פעם. Sent from my iPhone 8s Edge
  5. Step

    I love ... קיה?

    חוץ מהריו לא ראיתי אף אחד מהרכבים שציינת. כנראה חילות שונים. אצלנו הכל מתבסס על אטראז׳ ופיקנטו, ויש גם ברלינגו וטריטון. חוץ מזה הכל חום. Sent from my iPhone 8s Edge
  6. Step

    I love ... קיה?

    אתה צודק, אכן מדובר על שכירות. לא שזה משנה הרבה מבחינת המשתמש בקצה. איזה עוד רכבים יש מפרי חוץ מהפיקנטו, המאזדה 2? Sent from my iPhone 8s Edge
  7. Step

    I love ... קיה?

    סיבה אפשרית שהתחלת לראות פיקנטו רבות עם מדבקה כזו, היא שצה"ל חוכר המון כאלו מפרי. זה התחיל לפני כשנה. Sent from my iPhone 8s Edge
  8. Step

    איך לקודד שלט?

    א. תודה רבה, משום מה הייתי בקונספציה שזה שלט שעומד בפני עצמו ולא מגיע כחלק מאבזור של מגבר. הלכתי לעמוד בפינה. ב. במניואל לא מצאתי אופציה לקודד ע"י למידה משלט אחר. אני מקווה ששוב אני יוצא טמבל וכן ניתן לעשות את זה. יש לך מושג? Sent from my iPhone 8s Edge
  9. טיול נהיגה בארה"ב נראה מטורף. קצת קנאה. או הרבה. לא משנה... שאלה - איך אתה מצליח לנהוג כל כך הרבה שעות? בייחוד כשמדובר במעט שעות שינה כמו שאתה מתאר. אני אחרי 6 שעות נהיגה רצופות גמור. כמובן שמדובר ברכבים ׳פח׳ לעומת שלך, דוגמת האטראז׳, או פיקנטו. האם הרכב עושה את ההבדל? או שאם היו נותנים לך איזה פחנוע דוגמת המוזכרים לעיל, עדיין היית יכול לנהוג כ"כ הרבה? Sent from my iPhone 8s Edge
  10. אם הייתי במקומך, והייתי נחוש שלא לקבל את מתנת הפיוס, הייתי עושה את זה בצורה נחמדה יותר - ניגש לשכנה, מודה לה מקרב לב על האכפתיות שהיא הפגינה (לא בצחוק) ומסביר שאתה לא צריך שטיח חדש ומחזיר לה אותו. בעניין שאר הבעיות שלה, ככל הנראה הייתי תולה שלט בלובי עם בקשה שלא לפזר "זבל" בחצר. זאת מבלי לנקוב בשמה כמובן. Sent from my iPhone 8s Edge
  11. נשבר לי משלטי יס שמתקלקלים ע"ב חודשי ועולים 50 ש"ח בעבור חדש. מצאתי בבית שלט ישן של ימאהה, על פניו נראה כמו שלט אוניברסלי שניתן לקודד (הכוונה כאן היא ללמד משלט קיים של יס, כמובן). הבעיה - אני לא יודע איך עושים את זה. דוד גוגל לא עזר הפעם, למרבה הפתעתי. כנראה הדגם ישן מדי. לחיצה ממושכת על סוג המכשיר (סידי, דיוידי, וכו') לא הועילה, כנ"ל לחצן קוד-סט. מצ"ב תמונות, דגם השלט הוא yamaha rav246. אשמח לכל עזרה מהמבינים בנושא. שב"ש Sent from my iPhone 8s Edge
  12. Step

    חברי CF עם מדבקות

    אז בגלל זה עשית שלום עם חלון סגור ולא אותתת כשיצאת לעקוף אותי! Sent from my iPhone 8s Edge
  13. כאמור, מחפש את בלוק 4 הלחצנים לחלונות חשמליים שעל דלת הנהג בדיהטסו שרייד עד שנת 2000. אם יש את הקונקטור של הצמה, מה טוב. Sent from my iPhone 8s Edge
  14. Step

    חברי CF עם מדבקות

    בתור בעל רכב שהוא ללא ספק jdm as fuck (דייהטסו שרייד) חשבתי לעשות זאת. מצד שני בתור בעל צרפתיה אין לו מה להפסיד, אולי הוא היה נכנס בי...
  15. ובכמה ניתן לרכוש כלי כזה, שניתן יהיה לרכב עליו בראש שקט בהנחה והוא יטופל באהבה? Sent from my iPhone 8s Edge
  16. Step

    חברי CF עם מדבקות

    לי.סחתיין על החדות!
  17. תודה, החכמתי. הפליא אותי במיוחד שהתמונות של רכבים בתנועה יצאו איכותיות מאוד, והרכבים נראים משמעותית טוב יותר מבמציאות. Sent from my iPhone 8s Edge
  18. לצערי אין פה ביטוח סופ"שים שתופס בשישי-שבת בלבד, לדעתי זה היה מאפשר להרבה יותר אנשים להחזיק אופנוע בתור תחביב (ביחוד לאור העובדה שישנה בארץ אוכלוסיה שלמה של חיילים-אנשי קבע). Sent from my iPhone 8s Edge
  19. רומוש, התמונות ממש יפות. איזו עריכה אתה עושה להן? Sent from my iPhone 8s Edge
  20. audiR8, יצא לי לחפש CBRים בזמן האחרון, ואני רואה כלים שנראים שמורים יחסית - בין 10 ל-30 אלף ק"מ, עד יד שלישית. לדוגמא, מצאתי אופנוע אחד שעל הנייר נשמע טוב - 11 אלף ק"מ, שנת 2012, ABS, יד 2, ב20K. הבעיה שלי היא שפסיכולוגית אני מרגיש שזו לא עיסקה טובה, כי ב-5K ש"ח יותר, מקבלים אופנוע חדש מהחברה (אינזומה, Z250SL, DUKE, RC). השאלה אם יש לי ג'וק בראש, או שאני צודק וכדאי לחפש כלים במחירים שפויים יותר (סביב ה15-17)? Laurence, חשבתי על עניין האספנות רבות. הגעתי להבנה שיש שני תרחישים בהנחה והכלי ישמש אותי כל סופ"ש כולל בין עירוני: זה יהיה כלי במחיר שאני רוצה (סביב ה-20), שאיתו אחסוך את עלויות הביטוח, אבל על התיקונים והתחזוקה השוטפת כנראה אוציא את כל החיסכון של הביטוח. זה יהיה כלי יקר יותר בהרבה (לפחות ב50%), שיתן לי שקט (יחסי) בתחזוקה, אבל אז בעצם הוצאתי הרבה מעל מה שהקצבתי לעצמי, ובנוסף אין ערובה שאחזיר את סכום הקנייה בעת המכירה (בניכוי סביר כמובן). גם במקרה הזה ילך החיסכון מהביטוח. לכן ירדתי מהרעיון. yotams4, יש כלים עד 250 סמ"ק שעונים להגדרה של תיור שיכול לעשות שבילים? משהו בסגנון הטנרה או ב.מ.וו GS? היחיד שאני מכיר הוא הוראדרו 125, אבל הוא נדיר מאוד, ולרוב עם קילומטרז' מאוד גבוה.
  21. במקרה שלי לפני כ-3 שנים ('המגרש בחן' בחיפה, טסט לA1), הבוחן נתן לי לעשות 9-10 שמיניות. הרגיש כמו נצח ורעדו לי הידיים אחרי זה. אז ממליץ לא לבנות על 2-3 שמיניות, יכול להיות גם כפול ויותר.
  22. פודקאסט ישראלי שנקרא עושים הסטוריה, של בחור בשם רן לוי. מדבר על מדע, הסטוריה, מה שביניהם ועוד הרבה דברים מעניינים. יש עד כה 194 פרקים של חצי שעה-שעה. תחפש את השם בגוגל. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  23. קיימות בלוחות בייבי נינג׳ות המפורסמות עם 30 אלף ק"מ. כמובן שזה לא אומר שזה מה שיהיה על הספידומטר כשאגיע לראות את האופנוע, או שזה בכלל הספידומטר המקורי עם הספרות האמיתיות... בנוגע לסיביאר, דווקא שם אני רואה בעלים מסודרים קצת יותר מבעלי הנינג׳ות וכלים שנראים שמורים יותר. אודי, אם זה לא סוד, כמה הוצאת על האופנוע שלך בקניה? היה יישור קו? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...