audiR8,
יצא לי לחפש CBRים בזמן האחרון, ואני רואה כלים שנראים שמורים יחסית - בין 10 ל-30 אלף ק"מ, עד יד שלישית.
לדוגמא, מצאתי אופנוע אחד שעל הנייר נשמע טוב - 11 אלף ק"מ, שנת 2012, ABS, יד 2, ב20K.
הבעיה שלי היא שפסיכולוגית אני מרגיש שזו לא עיסקה טובה, כי ב-5K ש"ח יותר, מקבלים אופנוע חדש מהחברה (אינזומה, Z250SL, DUKE, RC).
השאלה אם יש לי ג'וק בראש, או שאני צודק וכדאי לחפש כלים במחירים שפויים יותר (סביב ה15-17)?
Laurence,
חשבתי על עניין האספנות רבות. הגעתי להבנה שיש שני תרחישים בהנחה והכלי ישמש אותי כל סופ"ש כולל בין עירוני:
זה יהיה כלי במחיר שאני רוצה (סביב ה-20), שאיתו אחסוך את עלויות הביטוח, אבל על התיקונים והתחזוקה השוטפת כנראה אוציא את כל החיסכון של הביטוח.
זה יהיה כלי יקר יותר בהרבה (לפחות ב50%), שיתן לי שקט (יחסי) בתחזוקה, אבל אז בעצם הוצאתי הרבה מעל מה שהקצבתי לעצמי, ובנוסף אין ערובה שאחזיר את סכום הקנייה בעת המכירה (בניכוי סביר כמובן). גם במקרה הזה ילך החיסכון מהביטוח. לכן ירדתי מהרעיון.
yotams4,
יש כלים עד 250 סמ"ק שעונים להגדרה של תיור שיכול לעשות שבילים? משהו בסגנון הטנרה או ב.מ.וו GS?
היחיד שאני מכיר הוא הוראדרו 125, אבל הוא נדיר מאוד, ולרוב עם קילומטרז' מאוד גבוה.