Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. שוגי+קורנפלקס=שוגיפלקס זול+יוקר=זוקר יש לך חיבה להלחמי בסיסים?
  2. א. שיגיב מראש בתגובה שמנסה לתקן את העוול שנעשה ללקוח. בטח ובטח שלא להאכיל לוקשים ע"מ לצאת בסדר (תיאמנו מפגש, נסיעות מבחן לא מתאמים...). אתה מסכים עם זה שנעשה כאן עוול ללקוח? הוא פינה מזמנו ושם פעמיו אל הסוכנות לאחר שתיאם נסיעת מבחן, נעשה וידוא הגעה וכו׳, ושם נאמר שומע חבוב הזמן שתיאמת - לא יקרה. אם בא לך חכה פה עד שיתפנה הרכב, או סע הביתה תחזור עוד שעתיים וחצי. התגובה שנתן כאן הנציג נראית בעיניי כהתחמקות לא אלגנטית במיוחד מהטענות שהושמעו כלפי היבואן רק ע"מ להראות, כמו שאמרת - יש כאן נציג והוא לא מתעלם. לא צריך להיות היי סוסייטי ע"מ לקבל שירות סביר מיבואן. ב. אם הלקוח אומר בפומבי "פישלתם כ"כ חזק שאינני מעוניין בשירותכם יותר", לדעתי זה בדיוק הזמן בו אמור היבואן להתערב ולעשות מה שביכולתו לרצות את הלקוח. אם לא למען שביעות רצון הלקוח אז לפחות בשביל לצמצם את הנזק שנגלה לעיניי כל קורא מהצד...
  3. א. אם אין כאן מהלך שירותי, אלא רק שיווקי, לשם מה הנציג הגיב מלכתחילה? ב. ממש אין צורך להכנס לויכוחים או ריבים עם חברי הפורום. מספיק לתת תגובה קצרה וממצה שעולה בקנה אחד עם פרסומים אחרים (ראה ערך תגובתה של מורזילקה), והבטחה לפתור את המקרה לשביעות רצון הלקוח. בטח שאין צורך להוסיף את השורה שאומרת שהנציג אינו מתכוון להתייחס להשמצות... כל זאת כמובן במקרה ושביעות רצון הלקוחות ורמת שירות נאותה חשובים ליבואן. בעניין השורה התחתונה - מסכים. אין צידוק "להעניש" את היבואן בכך שאתה מתרחק מהתוצרת שלה (למעשה, כנראה שאתה בעיקר מעניש את עצמך בצמצום אפשרויות הבחירה שלך).
  4. חשבתי לתומי שיבואן אשר בוחר להציב נציג בפורום, מודע לכוחו והשפעתו על דעת קהל. אי תגובה לביקורת שלילית זה דבר אחד. אבל תגובה בזיונית כמו זו שהייתה כאן... O_O
  5. כבר שמעתי על מוכרים שמספקים מספר מעקב מזויף* כהוכחה לצדקתם במסגרת דיספיוט. מצד שני, לך תדע, אולי הם אכן צודקים וכרגיל הדואר שלנו הוא האשם בכל. *מזויף - מספר מעקב של משלוח שנשלח לאותו האיזור בערך באותה תקופת זמן.
  6. כלל לא אופתע למצוא איזה BMP ישן צבוע בכחול כחלק מאנדרטה חובבנית לזכר חיילי VDV שאם נקרב אליו מונה גייגר הוא יצעק בקולי קולות. בהמשך למה שנכתב כאן בעבר שהתחנה המשיכה לפעול עד שנת 2000, לא ממש מצאתי תשובה לשאלה - מי הפעיל אותה? הימצאות בתוך התחנה אחרי האסון ב86 נשמעת לי כמו רעיון לא נחמד במיוחד. מישהו בקיא?
  7. הבדיחה מצחיקה בעיקר בזכות השם של הרכב שהוא זהה לשם של רכב אחר אשר נפוץ בקרב נהגי המוניות. כמו כן האשליה האופטית המוצלחת תורמת לכך רבות. רבים יחשבו "היי, הכובע של המונית קטן מדי" אבל מקצוענים בתחום יודעים שכאשר ישנו למונית חלון שמש, מרכיבים את הכובע בצד הגג, כך שזה רק מחזק את תחושת האשליה, בידיעה שלראפיד כמובן יש חלון שמש, אם לא גג פנורמי. גיכחתי רבות עד כדי צחקוק קליל. לצערי הצחקוק הבהיל קצת את החתול שלי (קוראים לו יהונתן) והוא ברח מהחדר.
  8. לדעתי הביטוי הרוסי אומר "רוח בכיסים" במשמעות של כיסים ריקים. נראה שהכוונה של הבחור כאן הייתה הפוכה (מזג אוויר בכיסים במשמעות של נוכחות כסף). אז גם אם הוא רוסי, כנראה שזמן רב לא יצא לו לאכול חלדיץ.
  9. כיאה למדינות ברה"ם לשעבר - או שהשלטונות השמישו את הכלים בדרך לא דרך, או שאנשים טובים גנבו למטרותיהם ככל שיהיו (ברזל/מכירה וכו').
  10. אפשר עוד פרטים על זה? מי הפעיל את התחנה? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  11. לפי מה שאני זוכר, כמעט או כל המלונות שהזכרת באילת נחשבים מבוקשים. החורף הייתי בהילטון מלכת שבא, שהיה מלון לא מבוקש, ולפי מה שהבנתי הוא לא נופל מהם ברמה. אני מתכנן בחציון הבא ללכת למשהו מבוקש, אבל יותר בכיוון של הרשימה השניה שהבאת. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  12. אכן. קיים בכל משביר, ושאר רשתות הפארם. עולה בסביבות ה20 ש"ח. אני תמיד קונה לעתיד כשיש מבצעים.
  13. הדאודורנט של ג׳ילט פרופשיונל פאוור, מדובר על סטיק שמכיל קרם לבן, יכול להחזיק עד 3-4 ימים ללא מקלחת (מניסיון אישי מוצלח איתו בצבא).
  14. אמנם אני לא מת על הרעיון, אבל נראה לי שזה מה שמעניין את בני הגיל הזה היום... מוטות סלפי לפלאפון?
  15. חן, אני קרוב לגיל 24, משרת בקבע ברמת פעילות גבוהה, חוסך בין 80 ל95 אחוזים מההכנסה, גר עם ההורים, לא טס לחו"ל, ולא מוציא על שטויות. מה שכן, אני אוכל בחוץ, ועל זה הולכים האחוזים שלא נכנסים לחיסכון. אני לא קרוב עדיין לקניית דירה ללא הלוואה. לא יודע מה היו מחירי הדירות בתקופתך, ואולי כבר בגיל 21 עם השחרור התברגת לעבודה אשר מכניסה סכומים של 5 ספרות בחודש (והספרה הראשונה אינה 1). מה שאני כן יודע, זה שאני עובד קשה מאוד ולא מתקרב לדירה סבירה בנקודת הזמן בה אתה קנית אחת. כמובן, כל האמור לא חל אם מדובר על חירב׳ה נידחת של חדר ורבע בערד או בחור שכוח אל אחר.
  16. כנ"ל, שוטף את הרכב עם דלי מים. לא יצא לי לראות אנשים ששוטפים עם צינור בבתים משותפים.
  17. מכוניות ישנות שלדעתי עונות על הדרישה: ב.מ.וו - אני חושב שהe30 נראית מצוין גם היום (אפילו יותר טוב מe36). מאסלקארז של שנות ה60-70 - מוסטאנג, צ׳ארג׳ר, צ׳לנג׳ר, אימפאלה וכיו"ב. מכוניות מהעשור האחרון: פורד מוסטאנג דור 5 (שנת 2006), ב.מ.וו x5, פורד פיאסטה של שנת 2010 בערך (כמו של קן בלוק, רק בגירסה הסטנדרטית). מכונית חדשה שאני מאוד אוהב את העיצוב שלה ולדעתי אסתכל עליה באותו האופן גם בעוד שני עשורים: מאזדה 6 הדור הנוכחי.
  18. קישור. אין לי ניסיון עם הדגם הספציפי הזה, אבל ניסיון חיובי מאוד (שלי ושל חברים) עם דגם 10400MAH, שהוא דגם ישן של החברה.
  19. Step

    Waze לא עובד בחיפה

    במידה ואתה עם אנדרואיד, תמחק ותוריד apk ישן יותר.
  20. כיסוי דמוי עור. בדרך כלל הוא אטום מספיק בשביל שמים וכל היוצא בזאת לא יחדרו דרכו. מה שכן, הוא מכוער.
  21. לא יודע בדיוק כיצד מורכבים הכפתורים בדגן הספציפי שלך, אבל שים לב שפירוק והרכבה לא מקצועיים הדשבורד עלולים לגרום לקרקושים בעתיד. שים לב שאתה מטפל בבעיה במוסך שיודע את העבודה.
  22. ניקו תבורך.
  23. בבעלותי אחת כזו משנתון 2000, ולטעמי הבגאז' מוצלח מאוד.
  24. במידה ולא תמצא פתרון בדמות צבע, ישנה האופציה לקנות טפט שקוף/ניילון דביק ולהדביק אותו במיקום בו אתה מתכנן לכתוב. זה מגיע בכל מיני וגדלים ואורכים.
  25. אני רק שאלה- במידה ואני מגיש בקשה לויזה, מה עדיף לי להצהיר בטופס הבקשה בנוגע לשהותי בארה"ב: כתובת של מישהו שאני מכיר שגר שם מספר שנים (עבר במסגרת רילוקיישן, חוקי כמובן), או לחילופין בית מלון אקראי?
×
×
  • תוכן חדש...