Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. ישבתי כמה שעות על יוטיוב, פולגז, פורומים בחו"ל, וצימצמתי לי את האופציות למספר דגמים בקטגוריית ה250: 1. נינג׳ה 250 דור קודם, 33 כ"ס וי טוין, בזכות השנתון הישן ניתן להשאר עם עודף מ20. 2. סיביאר 250, 26 כ"ס סינגל, יש אייביאס, כנ"ל ניתן למצוא אקזמפלרים עם פחות מ40 אלף ק"מ בפחות מ20. 3. יוסאנג ג׳ידי 250, 28 כ"ס סינגל, נדיר מאוד אבל קיים בלוח אקזמפלר סביב ה15-17 אש"ח. מראה מצוין. 4. סוזוקי אינזומה, 26 כ"ס, 2 בשורה (?), נדיר מאוד, נושק ל20 מלמעלה. גדול יותר מכל השאר. כמו שנאמר למעלה, ייתכן שהוא מרגיש משעמם מדי. לצערי לא אוכל לשפוט באמת גם לאחר נסיעת מבחן כי אין לי באמת ניסיון עם אופנועי כביש. 5. דיוק 200. שמתי אותו כאן ברשימה אבל אני בכלל לא בטוח שיש לו כאן מקום. כמובן שכולם משומשים. מן הסתם אני לא רוצה לקנות אופנוע ראשון מהחברה. אשמח לשמוע את דעתכם, האם יש משהו שכדאי לי להתמקד עליו? דעות על המועמדים? כלים ששווה להתרחק מהם? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  2. אם הייתי סגור על עצמי, לא הייתי מתייעץ... החלטה לא קלה. בראייתי אני נוטה שלא לעלות מעל ה250 בכלים שהם לא אספנות, משיקולי ביטוח. אבל אם אבין שאין ברירה, ואף אופנוע 250 לא יענה על הצרכים, ואספנות יירד מהפרק, ייתכן שאעלה בנפח. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  3. קודם כל תודה על התגובות. ירון נחום, כאמור, זה אופנוע ראשון - אני לא יודע מה אני אוהב יותר. מתחבר מאוד למראה של קפה רייסר, נייקדים, קאסטומים. מבחינת ידיים - יש ידיים. ניסיון אין ממש, אבל יש רצון, חוש טכני, וגישה לקארס פורום. עברתי על יד 2 עכשיו, ולא מצאתי כלים שנראים שמורים עד רף ה20 אלף ש"ח. אם יש לך דוגמאות ספציפיות לדגמים שיתאימו, אשמח לראות. אודי ר8, כנ"ל, עברתי על יד 2, והכלים הזולים ביותר מתחילים ב25, ואלו כלים מהעשור הקודם, אני לא בטוח שהם עונים להגדרה של מצב טוב. ואם כבר, חשוב לי לציין שאני לא פוסל שטח, ובטח לא סופרמוטו, וזו ללא ספק אופציה שבאה בחשבון. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  4. יש משהו מעניין לראות באינסטוש? [emoji1] Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  5. דווקא זה רק ממה שאתה מפרסם פה בגיבוב... Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  6. בנצי נראה שאתה המתמודד המוביל להיות הדן בילזריאן של הפורום. (בקטע טוב...) Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  7. אהלן חברים, הגעתי להחלטה שאני רוצה לקנות אופנוע. קצת רקע: אני מחפש לקנות אופנוע ראשון, אשר ישמש אותי בעיקר בסופ"שים. אני לא נמצא בבית במהלך השבוע. כרגע יש לי רישיון A1 אבל ללא קושי מיוחד אשדרג לA במידת הצורך. השיקולים: אחזקה, טיפולים, תקלות - מחפש אמינות. ביטוח - כאמור, מדובר באופנוע לסופ"שים. לא בטוח שארצה לשלם כל שנה ביטוח של 250+, כשהשימוש מצומצם. לכן אני מאמין שההעדפה היא עד 250. שימוש - בעיקר עירוני חיפאי, אבל גם טיולים בינעירוניים באים בחשבון ויקרו בוודאות. סוג - לדעתי הכל בא בחשבון. שטח/כביש/קאסטום/תיור. יש חיבה לעיצוב הקפה רייסר ולקאסטומים נקיים בסגנון של קליבלנד. מה שכן, ורסטיליות זה אחלה (תיור כמו BMW GS או טנרה?). שנתון - אני מאמין שעל מנת לענות על סעיף האמינות יש ללכת על החדש ביותר. אבל אולי משיקולי ביטוח כדאי ללכת דווקא על אספנות במצב טוב? סחירות - אני לא מתכוון לקנות כשהשיקול המרכזי הוא מכירה עתידית, אבל אני פרגמטי מדי ולא הייתי רוצה "להיתקע" עם כלי שיאבד את רוב ערכו בתוך שנים בודדות. כסף: בגדול אני מקציב לכל הסיפור כ-20K שקלים. יש ציוד (קסדה, מעיל, מגפיים, ברכיות). ישנה גמישות, במידה והדבר שווה את זה. חשוב לציין, אני בטוח שאני לא יכול לקלוע לכל השיקולים אותם מניתי למעלה. בטוח אצטרך לוותר על אחד או יותר מהם. אשמח לשמוע את דעותיכם על הכיוון שלי, ודגמים מומלצים בפרט. תודה!
  8. Step

    סקר פייסבוק

    לחלוטין מסכים. בעקבות בשרשור הזה אני יושב עכשיו על הפיד שלי ומנקה, מוחק אנשים לא רלוונטים וקבוצות שהשתנו במעלה הדרך. וספציפית, משהו שמעצבן אותי - קבוצות ועמודים שהיו פעם מפרסמים דברים מעניינים בתוך הפייסבוק, היום אחרי שצברו כמות עוקבים נכבדת, פתחו גם אתר ועכשיו כל דבר שהם מפרסמים מוביל לאתר שמופעל כמובן ע"פ עיקרון הקלייק בייט. כמובן שגם התכנים התדרדרו ותואמים לעיקרון הנ"ל באופן מושלם. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  9. Step

    סקר פייסבוק

    נחמד מאוד לדעת שאתה עומד מאחורי היוזמה הזו. נתקלתי בה דווקא בפייסבוק, ועוקב (וירטואלית) אחר הפעילות מפתיחת העמוד לפני מספר חודשים. מעיד שוב על איכות החומר האנושי כאן בפורום. אני לא אוהב בכלל את הרעיון של לחלוק כל פיפס מהחיים בפייסבוק, ולהציג מצג שווא של "החיים המגניבים שלי, תראו כמה טוב אני חי וכמה אני מוצלח". אני בעל משתמש בפייסבוק משנת 2008, בעבר בתקופה שהייתי בתיכון הייתי מעלה מדי פעם סטאטוס, אבל ב5-6 שנים האחרונות אני בעיקר צופה. יש לי כ600 חברים, שאת כולם פגשתי ומכיר משלב כזה או אחר בחיים. אני יודע שאני אעשה ניקיון ואדלל את אלו שאין לי ולא יהיה לי אליהם שום קשר. מה שכן, כפי שכתב אוריו בזמן האחרון הפייסבוק הפך להיות יותר מקור ממנו צורכים תוכן, ופחות סטאטוסים של ׳התחלנו, מי שלא טוב לו יום טוב לו׳ המלווים בתמונה בה אוחזים בלונגים וודקה-אקסל. שזה מבחינתי שינוי מבורך.
  10. אברהם יהודי. ישמעאל בנו הוא אבי הערבים. הטרוריסטים ב9/11 יהודים. מש"ל Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  11. זה ביחידות העורפיות, שם מבחינה כלכלית המצב פח. ביחידות השדה (עד דרג האוגדה), השכר מתחיל בערך ב-7 ויכול להגיע עד כ-8 וחצי.
  12. מהיכרותי עם שירות בדרגים מבצעיים (גדוד, יחידה, חטיבה, אוגדה), שעות העבודה קשות מאוד, יציאות הביתה שלא הייתי רוצה שיהיו לי בתור בעל משפחה וילדים, הראש בעבודה 24/7 גם בבית, תורנויות, עיסוק בהרבה שטויות שמפריעות לבצע את התפקיד ועוד הרבה דברים נחמדים. והשכר - לטעמי, לא מתגמל עד דרגות גבוהות באמת (סא"ל ומעלה). כמובן שישנן גם נקודות חיוביות רבות בשירות הקבע, אני לא מנסה לצייר כאן תמונה שאנשי הקבע הם קדושים מעונים. (כל האמור לעיל נאמר רק על הדרגים המבצעיים, מה קורה ביחידות פתוחות במרכז אני לא יודע, לעולם לא שירתתי בכאלו)
  13. מכיר את הפרשה מקרוב. העונש בוטל, ודובר צה"ל יצא בהצהרה שלצד השמירה על הכשרות בצבא, אין זה ראוי לחטט לאנשים בסנדוויצ׳ים. אייל, כפי שכתבתי, אינני מפריע לאף אחד במנהגים שלי. מה שנמצא בתוך הסנדוויץ׳ שלי הוא ענייני הפרטי בלבד ולא של אף חייל דתי. אני לא כופה על אף אחד לאכול את האוכל שלי. להבדיל מהחוקים הדתיים אשר כופים עליי לאכול אוכל כשר בלבד...
  14. לידע כללי, ישנו איסור על בישול אוכל לא כשר במטבחים צבאיים. ישנו איסור על הגשת אוכל לא כשר בחדרי אוכל צבאיים. אין איסור להזמין/להביא מהבית/לאכול אוכל לא כשר מהבית. SKULL, אני קצין בצה"ל ואני בכיף שלי אוכל טוסט עם פסטרמה וגבינה בבסיס, וכל זאת מבלי להפריע לאף אחד. לגבי הערכיות שלי - לצערי אין לי היכולת להעיד על עצמי (אין הנחתום מעיד על עיסתו AND SHIT). אבל לפי סולם הערכים שלך אני בטח איפשהו בגובה הפנלים.
  15. אצלי קרה מצב מאוד לא נעים בעקבות פתיחת נקודות החלוקה החדשות. פעם החבילות היו מגיעות לסניף דואר הנמצא כ-3 דקות הליכה מהבית, ועכשיו נקודת החלוקה אליה מגיעות החבילות נמצאת כ-10 דקות נסיעה ברכב. מה שעוד יותר מעצבן, זה שכל (!) החבילות מגיעות לשם. כולל מכתבים שמגיעים בדואר רשום, וחבילות אחרות בגודל של מעטפה קטנה. פעם הרוב היה מגיע ישירות לתיבת הדואר. בעניין זמני ההמתנה - אין תלונות. בכל מגיע במסגרת החודש מהתשלום. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  16. גם אצלי אלו היו עדשות ראייה (כהות, משקפי שמש). Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  17. עשיתי פעולה דומה בהלפרין, נתתי להם מסגרת של רייבאן והם הכינו והכניסו פנימה עדשות ראייה כהות. עלה 150 שקלים לעדשות כהות בסיסיות עם מספר לא גבוה. בשני זוגות משקפיים. החסרון הוא שהם כמובן לא לוקחים אחריות על המסגרת - אם היא תשבר במהלך העבודה, זה על אחריותך.
  18. לא מדבר על הפן הזה. אני בעיקר מעוניין בחבילת הגלישה על תשתית פלאפון, ב7 שקלים לחודש. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  19. נתקלתי בפרסום של החברה הזו, שמתיימרת לספק הכל בחינם תמורת השמעת פרסומות בזמן המתנה למענה (בשיחה אליכם). עלות 80 שח התחברות חד פעמית. מה אומרים? טו גוד טו בי טרו? שווה לנסות? יש תקדימים בעולם? http://www.adtone.co.il/#hero Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  20. Step

    חברי CF עם מדבקות

    סוזוקי ליאנה טווין טורבו סטיישן כסופה נצפתה בחיפה בפז גרנד קניון/יזרעאליה Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  21. הגיע לידיי מחשב נייח עם מעבד פנטיום e5300, ג׳יגה אחד של ראם. הגיע ללא הארד דיסק, אבל על פניו כל שאר הרכיבים עובדים. אני מחיפה. כמו כן, כמו הבחור מעליי, מחפש כל קונסולה שעובדת לטובת חדר בצבא. ע"מ להיות הוגן עם הבחור שמעליי, אני יכול להגיע לכל איזור למעט מרחב אשקלון... Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  22. הבנתי. מה מבחינת כל הספא, ג׳קוזי וכו׳? כלול? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  23. ייעוץ דחוף (חייב להזמין בחצי שעה הקרובה) - סופ"ש 2 לילות. בראשית - סוף אוקטובר, או יערות הכרמל באמצע ספטמבר. מה עדיף? מה כוללת החבילה הבסיסית בכל אחד מהם? אני מגיע עם החברה. תודה רבה! Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  24. גולן רוכבים על רשת של סלקום או מחזיקים פריסה עצמאית? בנוסף, מישהו מכיר תוכנית כלשהי שתאפשר לי לשלם כ20 ש"ח בחודש למנוי, בהנחה ואני מחזיק 3 מנויים? אין לי דרישות בשמיים - כיום מסתדר עם 3 ג׳יגה בקו אחד וג׳יגה אחד בשני קווים נוספים. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  25. מהאתרים הסינים היו לי כ5-6 הזמנות יקרות (מעל 50 דולר - טאבלטים, סמארטפונים, מצלמות וכו) ועוד עשרות הזמנות קטנות. כל ההזמנות הקטנות הגיעו, ההזמנות הגדולות הגיעו ועם מספר מעקב. ללא תלונות בדבר איכות המוצרים. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...