Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. אתה מחדש לי. זכור לי שבכל פעם ששאלו כאן בנושא ביטוחי חובה נאמר שאם אינך כלול בפוליסה שמית, או מתאים להגבלות גיל וותק - כאילו אין לך ביטוח. Sent from my M3s using Tapatalk
  2. אתה בעצם אומר שכל ביטוח חובה הוא בהכרח לכל נהג? Sent from my M3s using Tapatalk
  3. כמה מאות מטרים צפונית לרכבת יש חניה בחינם, צפונית לפאב הסנדק בצד השמאלי של הרחוב. מרחק של כ-10 דקות הליכה מהכניסה לנמל. (רחוב קדושי בגדד)
  4. חיפה Sent from my M3s using Tapatalk
  5. למסירה גליונות אוטו, סביב השנים 2008-2010. כמו כן מעיל א' צבאי בצבע ירוק זית. Sent from my M3s using Tapatalk
  6. Step

    חברי CF עם מדבקות

    עשיתי לו שלום כמה פעמים כשאני על האופנוע. עשה לי פרצוף של "מה אתה רוצה ממני?", אדע להפסיק זאת. Sent from my M3s using Tapatalk
  7. Step

    חברי CF עם מדבקות

    אנוכי. פונטו hgt צהובה בנווה שאנן, מדבקה על החלון הקדמי, מישהו? Sent from my M3s using Tapatalk
  8. Step

    תקלה במחשב מבקבוק

    חבר'ה, באיחור קל - תודה רבה! נכנסתי לריקברי ונאלצתי להתקין מחדש את מערכת ההפעלה כי לא הייתה מחיצת שחזור. בכמה לחיצות כפתור, המחשב הוריד את קבצי ההתקנה של מערכת ההפעלה, ובלי התערבות מיותרת ממני היא הותקנה. אח"כ הותקלתי בסיסמה שאף אחד לא זכר - אבל סרטון קצר ביוטיוב הראה​ שבעזרת פקודה קצרה דרך הריקברי אני יכול לאפס אותה. מפה לשם - למחשב שלום ואפילו כל הקבצים נשמרו במקומם. Sent from my M3s using Tapatalk
  9. מצטרף לתודות. לפני כ3-4 שנים איליה מסר לי מעיל ומגפי רכיבה במצב חדש, שמשמשים אותי עד היום בסיטואציות שונות. תודה רבה לך, בן אדם מדהים! Sent from my M3s using Tapatalk
  10. לא ראיתי כאן פוסט שנפתח בנושא. אתמול בערב נהרג חבר הפורום אלכס מלניקוב. (http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?19854-mill3r) הוא רכב על אופנוע באיזור ירושלים כחלק מקבוצת רוכבים. ההלוויה התקיימה היום בצפון. חוץ מהיותו חובב רכב ואופנועים היה גם לוחם מילואים מוערך ביחידה מיוחדת באיזור מגוריו, ואיש ביטחון במקצועו. היה בחור זהב, תמיד היה לו חיוך על הפנים. יהי זכרו ברוך.
  11. ענק! תרתי משמע. חלום להחזיק גראז׳ כזה צמוד לבית בארץ, אבל כנראה צריך להיות עמוק בתוך המאיון העליון בשביל להרשות את זה לעצמך. Sent from my M3s using Tapatalk
  12. מה דעתך על העליה של יד לבנים? יש לאופניים חשמליים לא מהסוג היקר סיכוי להתמודד איתה? Sent from my M3s using Tapatalk
  13. מקפיץ כדי לשמוע האם עברת לאופניים חשמליים, ואיך הלך עם זה. אני שוקל לבצע מעבר דומה עם תוואי נסיעה מאוד דומה לשלך, בחיפה ובמרכז. Sent from my M3s using Tapatalk
  14. מרגיש בטוח על בינעירוני. משייט בקלות על 110-120, אפילו על 130 עם רזרבה לעקיפה. ע"פ יוטיוב מגיע ל150 בלי בעיה, ואם תמשיך לנסוע בקו ישר תגיע גם לסביבות 165 ע"פ הספידומטר. ואני עם גלגל שיניים קדמי שנותן לי יותר כוח בתאוצה מאשר מהירות סופית. עריכה, כמה נקודות נוספות: 1. קישור למבחן של הכלי מלפני שנה. 2. קיימות שתי גרסאות - נייקד ופיירינג. לדעתי בתור רוכב מתחיל כדאי לך ללכת על גרסת הנייקד שאין בה מסכת חזית שיכולה להישבר לך בנפילה הראשונה.
  15. אני רוכב על יוסאנג gd250n שנת 2015. זה לא gt אלא דגם אחר חדש יותר. הוא נכנס בתקציב שלך, עם ק"מ אפסי, ואולי אפילו עם אחריות יבואן. אחלה כלי, חזק יחסית לנפח, נוח מאוד, יפה מאוד. לגבי אמינות - קשה לי לומר, כי הוא עבר בסך הכל 4.5 אלף ק"מ. בגדול - ממליץ. אם יש עוד שאלות - מוזמן לשאול.
  16. יכול להיות ששניהם יצאו קצת. כנראה העליון יותר. תנסה להבריג את העליון שני סיבובים ואת האמצעי סיבוב אחד, תראה אם זה מסתדר. Sent from my M3s using Tapatalk
  17. כתבתי החוצה במידה ומסובבים את בציר התחתון. אם מסובבים בציר העליון, אכן צריך להבריג פנימה. Sent from my M3s using Tapatalk
  18. הצירים של הדלת ניתנים להברגה פנימה והחוצה, ובכך לשנות את הזוית של הדלת ביחס לרצפה. מוציאים את הפין בתוך הציר, מסובבים את החלק האמצעי החוצה סיבוב אחד ובודקים אם הדלת נסגרת. אם לא, חוזר חלילה.
  19. בכל המתחם של מינה טומיי/רפאלו/בשרלה בקניון קסטרא יש חניה נוחה בחינם. בעניין הפאסט פוד, נכון שלא מדובר במסעדה סופר יוקרתית, אבל האוכל רחוק מלהיות פאסט פוד. גם על האווירה אין לי תלונות. Sent from my M3s using Tapatalk
  20. אני הכי אוהב את מינה טומיי בקניון קסטרא. יש גם סניף בקריון שלא ניסיתי. Sent from my M3s using Tapatalk
  21. בעניין ההקלטות - הן אכן תקפות, אבל בשביל להגיש אותן כחומר בתביעה, תצטרך לתמלל ולתרגם אותן. לפי מה שזכור לי (ומה שאומר ההגיון שלי) תרגום ותמלול עצמאי קביל רק עם אישור של גוף מקצועי שעוסק בזה לאחר שבדק את החומר/תמלל ותרגם בעצמו.
  22. תעברו לאפליקציה Tapatalk. גם בלי פרסומות וגם לא מכביד על חבילת הגלישה. Sent from my M3s using Tapatalk
  23. מקבל היום הודעה שניה על דבר דואר. את הראשונה כמובן לא קיבלתי מעולם. במקביל לכל זה אני ממשיך לקבל הודעות בסמס על חבילות אחרות שאני עתיד לקבל. הודעה ראשונה - 9.2 הודעה שניה - 16.2 התאריך היום - 1.3 מקווה מאוד שכשאגיע אליהם החבילה עדיין תהיה שם...
  24. התחלתי השנה עם סנובורד. אחרי מספר ימים עשיתי העברת משקל לא מתוזמנת טוב לעקבים, נשתלתי ברצפה והתהפכתי. בלימה של הנפילה עם היד נגמרה בשבר במפרק כף היד. לצערי המיגון היחיד שהיה לי הוא קסדה. די בטוח שאמשיך עם זה גם בעתיד, אבל אהיה עם מגן תחת וכפפות עם הגנה לפרקים.
×
×
  • תוכן חדש...