יש פתרונות גם לנעילת הסוללה על האופניים בצורה יחסית בטוחה (מוצר מדף - BLock).
אפשר למגן את האופניים בצורה די טובה, לדוגמא שני מנעולי פרסה טובים, מנעול סוללה, קשירת האופניים במקומות ליד מאבטח או מקום הומה אדם וכו'.
שים לב, ככל שהאופניים יקרים ואיכותיים יותר, גדל העניין של הגנבים. לצורך הדוגמא, האופניים שציין אסף41 הם מאוד גניבים גם ללא הסוללה ולכן דורשים הגנה בהתאם.
כיוון שהאופניים שלי מאוד פשוטים (קלאופן 36 וולט) אני מרגיש די בטוח להשאיר אותם בחוץ עם מנעול פרסה בלבד.
עם שימושים כמו שלך, לא הייתי חושב פעמיים. כאמור בשרשור אחר, הייתי במצב דומה לשלך וזו הבחירה שלי. וניסיתי גם תחב"צ, גם אופנוע, וגם רכב פרטי.
אל תשכח שאם אתה קונה יד שניה במחיר טוב, אתה יכול אחרי זמן קצר להתחרט, למכור אותם ולצאת עם הפסד קטן.