Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. אני רק שאלה. ברצוני לקנות כמה מאיות הביטקוין, ומעולם לא עשיתי זאת. יש לי ארנק, יש את המספר שלו. יש לי כרטיס אשראי ביד.יש גם פייפאל. איך ניתן לקנות בצורה הכי קלה? ניסיתי דרך BITSOFGOLD אבל תהליכי הVERIFICATION גם אצלם, וגם באתר דרכו קונים באשראי לוקח המון זמן. אני מחכה כבר 3 ימים שהחשבון שלי יאושר. איך עושים את זה בלי כל הסיבוכים?
  2. מה שכתבתי נכון לקצינים. סגן. לנגדים כפי שכתב שוגי תנאי הדרגה הוא רס"ר. אבל זה לא שייך לנושא כי קמ"א\קא"ב שקולים (בערך) לדרגות קצונה זוטרה, ולא דרגות נגדים. להלן הקריטריון כפי שהוא מופיע במשרד לבטחון פנים:
  3. א. אתה לא בוגר בה"ד 1 על כל המשמעויות הצבאיות האג"מיות כפי שציין SPERIAL. ב. בנהלים של קבלת רישוי נשק כתוב סגן. לא סגן ושקול או סגן ומקביל, אלא סגן.
  4. לא. צא לקצונה. צ
  5. לי יש, מוזמן לשאול אותה
  6. ג׳אגר מגנום ומומו דיזיין נחשבים מאוד, אבל גם הם מותגי מדבקה. לא מבין בזה לעומק, אבל ממה שראיתי אופניים של כל חברה אחרת עם ג׳אנטים מגנזיום, ברקס דיסק, ספידומטר, מנוע 48v ומעל 350w וסוללה איכותית יעשו את העבודה באותה מידה. מה שכן, לפי מה שהבנתי מנועי 8fun נחשבים לאיכותיים יותר מהשאר.
  7. Step

    ביטוח חול

    גם אני מחזק את הבחירה בפאספורט קארד, לצערי מניסיון של שבר במדינה מזרח אירופאית. הכל עבר חלק, 0 טענות.
  8. אז פרגן לחברך מהפורום שמפרסם אותך באקזמפלר, כדי שיוכל להמשיך לפרסם אותך לכל חבריו הרוכבים [emoji1]
  9. יש פתרונות גם לנעילת הסוללה על האופניים בצורה יחסית בטוחה (מוצר מדף - BLock). אפשר למגן את האופניים בצורה די טובה, לדוגמא שני מנעולי פרסה טובים, מנעול סוללה, קשירת האופניים במקומות ליד מאבטח או מקום הומה אדם וכו'. שים לב, ככל שהאופניים יקרים ואיכותיים יותר, גדל העניין של הגנבים. לצורך הדוגמא, האופניים שציין אסף41 הם מאוד גניבים גם ללא הסוללה ולכן דורשים הגנה בהתאם. כיוון שהאופניים שלי מאוד פשוטים (קלאופן 36 וולט) אני מרגיש די בטוח להשאיר אותם בחוץ עם מנעול פרסה בלבד. עם שימושים כמו שלך, לא הייתי חושב פעמיים. כאמור בשרשור אחר, הייתי במצב דומה לשלך וזו הבחירה שלי. וניסיתי גם תחב"צ, גם אופנוע, וגם רכב פרטי. אל תשכח שאם אתה קונה יד שניה במחיר טוב, אתה יכול אחרי זמן קצר להתחרט, למכור אותם ולצאת עם הפסד קטן.
  10. 1. מחיר סביר לחדשים 2500 ומעלה. 2. כן, אני נוסע כל יום לעבודה כ10 ק"מ לכיוון. לוקח 30 דקות. 3. שלי מוגבלים ל25 קמ"ש, אבל יש הרבה שעוקפים אותי על 40 ואף יותר. 4. סוללה גניבה מאוד. אני כמעט ולא משאיר אותה עם האופניים. את האופניים נועל עם מנעול פרסה קריפטונייט. עדיין לא גנבו. 5. לחלוטין, אבל זה דורש סבלנות. בקניה אתה צריך להתחשב בזה שקיים סיכוי ששבוע (או חודש, או שנה וכו') אחרי הקניה תצטרך להחליף סוללה. חדשה עולה כ800 ש"ח. כך שלדעתי אם תקנה ב1000 כולל סוללה שלא ידוע מצבה, זה הימור לא רע. שלי לדוגמא נקנו מיד שניה, והסוללה בינתיים עובדת יופי כבר כ4 חודשים. טפו טפו טפו. חפש כאן שרשור סיכום שימוש שמישהו פתח לפני כמה חודשים.
  11. אתה לא מתעניין בתחום רכב? CARSFORUM אחרי הכל...
  12. 1. הודאות שאתם באותה שכבת גיל. 2. נושא משותף. אתה משרת בקריה?
  13. אפילו לא קרובה לאקסנט, יותר בכיוון של ספייס סטאר סדאן...
  14. זה ברור לי כמו שזה ברור לך. הכשל, הוא שבכיסי המדים, אותם לא בודקים כמובן, אפשר בכיף להעביר 120 כדורי אקדח, או לחילופין 3 רימוני רסס.
  15. אגב, בזמנו בדקו אותי כשהייתי חפ"ש ועם נשק (חייל קרבי), והתחילו לאיים שיזמינו משטרה כי היה לי סכין מתקפלת ארוכה. אמרו שעם סכין קומנדו אין בעיה, גם על לדרמן זורמים, אבל סכין "אזרחית" אסור. ולחייל שלי עשו בעיות כי היו לו 60 כדורי אקדח (העביר מבסיס לבסיס).
  16. לדעתי אין שום בעיה שאין בידוק לחיילים במדים. הבעיה מתחילה כשלא בודקים חייל על אזרחי, רק בהצגת חוגר, שלא באמת בודקים מקרוב. או שזה סתם כי אני לבנבן עם עיניים כחולות כמו MAX.M...
  17. Step

    מחשב נייד

    מקבל את ההמלצות שלך, לכן גם מראש אני יותר בכיוון של אולטרא-בוק. לגבי תיק ועכבר - יש ויש. כבר נקנו במיוחד לטובת זה.
  18. Step

    מחשב נייד

    אכן אמורה להיות כזו אופציה, אבל התכוונתי למס שמשלמים בזמן הקניה בחנות...
  19. לגמרי. ווטסאפ מבחינתי זה ממש לא רשת חברתית כמו פייסבוק, אלא כלי התכתבות חזק הרבה יותר מסמס. וברור שהוא מאסט...
  20. Step

    מחשב נייד

    תודה רבה על התגובות. לגבי האייסר, הוא אכן מחשב מאוד חזק (עד כדי אוברקיל) אבל לא נראה לי שזה יהיה פרקטי מדי להסתובב איתו ביום-יום, מפאת גודלו ומשקלו. כמו כן, עולה כמעט 5, שזה קצת יותר ממה שאני מוכן לשלם על מחשב כרגע... לגבי הhp, המחירים שראיתי עכשיו באמזון ובסט ביי הם כ1200 וצפונה, וזה עוד לפני משלוח לארץ ומסים. איך המוניטין של ניידי hp מבחינת אמינות?
  21. Step

    מחשב נייד

    נשמע נהדר. בכללי, סדרת יוגה נחשבת מוצלחת ואמינה? איך האחריות שלהם בארץ?
  22. אמריקן איגל- קניתי שם חגורה מעור בכ-100 ש"ח, משרתת אותי נאמנה כשנתיים. לא רואים כמעט סימני שימוש. אופציה נוספת- למצוא חגורה דרעק ב20 ש"ח ולקחת ממנה את האבזם. גם את זה עשיתי בשביל להחיות חגורת עור ישנה עם אבזם שלא אהבתי.
  23. Step

    מחשב נייד

    כן, כמובן ששכחתי לציין שאשמח מאוד לסוללה חזקה. שונא להיות עבד של שקעים. אני ממש לא יודע מה הם זמני עבודה סבירים של ניידים, אבל שמעתי על מספרים כמו 8 שעות. זה משהו שסביר לקבל? לכמה עליי לשאוף בהניתן כל שאר הרצונות? כמה לדוגמא המחשב של הבן שלך עם הסוללה ה"פחות חזקה" מסוגל לשרוד?
  24. היי חברים, מתכנן לקנות מחשב נייד חדש. עד היום היה לי אסוס בן כ-4 שנים עם מעבד I3 מדור שלישי, שהסוללה שלו מחזיקה כשעה וקצת. מאוד מאוכזב מהאיכות של אסוס ומהשירות של היבואן. השימושים עד היום היו די משרדיים - סרטים, אינטרנט, טורנטים, אופיס. אני מתכנן להתחיל ללמוד מדמ"ח בקרוב. לא יודע אם זה מעמיס על המחשב יותר ממה שעשיתי עד כה. בנוסף כנראה אתחיל לערוך קצת סרטונים ברמה חובבנית ביותר (עריכה ביתית של סרטוני גופרו שאני מצלם). כנראה שהמחשב ילך איתי כמעט כל יום לעבודה. אמינות - יהיה אצלי כנראה 3-4 שנים. תקציב - סביב ה-4K ש"ח. כרגע יש אופציה להביא מחשב מארה"ב בשבוע הקרוב, ויש אופציה לקנות באילת. אם ייצא משתלם, אולי גם אבחן אופציה להזמין מאמזון עד ישראל. חשבתי על הLENOVO YOGA 910 שנראה כמו התמורה הכי טובה לכסף... מעבר לזה, אובד עצות. אודה לעזרת המומחים!
  25. יש אמת במה שאתה אומר, אבל בהכללה, תא"לים ומעלה הם לרוב טובים בתחומם. מה שתיארת דומה יותר לרבי סרנים מזדקנים שלא קיבלו את הסא"ל. Sent from my M3s using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...