Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Step

    קיה פיקנטו למשטרה?

    בנוסף יש להם את הגולף קארטים האלו
  2. למישהו יש ניסיון עם A50 של סמסונג? המפרט נשמע לא רע בכלל יחסית למחיר.
  3. לי יש כזה ראש גזיה כבר כמה שנים ואני מרוצה. תחפש בחנויות הסטוק\מטיילים קופסאות תבלינים שמתחברות אחת לשניה, הנה דוגמא באתר של אישטח. כוסות תחפש ממתכת עם דפנות כפולות - גם לא שביר וגם מבודד חום. שאר הדברים כמו שכתב דיסקו, תרכיב בהתאם לצרכים שלך.
  4. Step

    אופניים חשמליות

    קשה לי לומר. לא יצא לי לרכב על אופניים עם מנוע 350 ואט. האינטואיציה אומרת לי שככל שהמנוע יותר חלש הוא יצרוך פחות סוללה ובהתאם טווח הנסיעה יגדל, על חשבון המהירות הסופית\תאוצה.
  5. Step

    אופניים חשמליות

    התשובה בקצרה - כן. מפורט יותר כאן וכאן. אמנם שוקל משמעותית פחות ממך, אבל נסעתי עם אופניים פשוטים יותר (10AH, 36V, 250W) מרחק גדול יותר בכל כיוון. בשורה התחתונה - לדעתי זה לחלוטין אפשרי ואף יחסוך לך הרבה זמן ולא מעט כסף.
  6. אופטיקה הלפרין, מספר נמוך יחסית (סביבות המינוס 2), ללא צילינדר, עלו כ120 שקלים. הגעתי עם מסגרת שלי, הם הקריאו את הדיסלקיימר (אם המסגרת נשברת - זה עליי), הכנתי ככה שני זוגות. כל המידע נכון ללפני שנתיים.
  7. הם מוכרים קורא NFC ב5 ש"ח?
  8. איפה הדיבלים האלו ממוקמים ביחס לדיבל פרפר? ככל הנראה באמת אתחיל בחיפוש אחר הקרש המתאים למשימה. איך מתבצע הקידוח+הברגה בניצבים? תודה לכולם על העצות עד כה. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  9. המושב נמסר לחבר פורום. המגנים עדיין רלוונטיים. מנסה את מזלי בתחום אחר - מחפש להחליף נעליי חי"ר אדומות במידה 45 בנעליים מידה 41\42. אלו נעליי סדיר, משומשות במצב טוב מאוד (ננעלו חודשיים בערך, ניתנות להחלפה באפסנאות).
  10. אם היו לי חל"תים ומענקים בעבודה, החזרי שכ"ד ועוד תוספות כאלו ואחרות, האם יש לי סיכוי לקבלת החזר מס?
  11. עשיתי חיפוש חוזר, לפי עצתך מצאתי את הנקודות המתמגנטות בסביבות הכפולות של 20 ס"מ. סימנתי באדום את הנקודות שמצאתי, האם ניתן באמת להניח שיש כאן 3 ניצבים? אם כן, נראה שהאמצעי יהיה הכי קרוב למרכז, לכן כנראה אשתמש בו. הוא יוכל לשאת את הטלויזיה בלי בעיה? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  12. אני מתכנן לתלות טלויזיה בגודל 49 אינץ׳ ששוקלת בערך 15 קילו על קיר גבס רגיל, באמצעות זרוע עם מפרקים שנפתחת עד למרחק של כ-65 ס"מ מהקיר. ניסיתי למצוא את הניצבים באמצעות מגנט/דפיקות על הקיר אך לא מצאתי, לכן הנחת העבודה היא שההברגה תהיה לקיר ולא לניצב. על הזרוע יש מקום ל-5 ברגים, והחלק שנצמד לקיר הוא בגודל 30 לגובה על 7 לרוחב (מצ"ב תמונה של המתקן). האם הקיר יחזיק את הטלויזיה מבלי להתפרק? אם כן, האם 5 דיבלי פרפר פלסטיק יעשו את העבודה? ואם כן, כמה משקל יכול לשאת הקיר עם הזרוע (לדוגמא מישהו קצת דוחף את הטלויזיה כלפי מטה כשהזרוע פתוחה, כמה חזקה צריכה להיות הדחיפה על מנת שהקיר יתפרק)? תודה על העזרה. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  13. היי, יש מישהו שאמור להגיע השבוע. אם לא יימסר, אעדכן כאן. ומי ששאל - אני מהמרכז, סביבת פתח תקווה.
  14. צי'פס בטטה של 'ששון הבר באחוזה' מעולה.
  15. כנראה מתוך הזדהות. הוא נשאר שחור גם אחרי שמעכתי אותו...
  16. מוסר שני מגני זכוכית לאייפון 6\6S, ומושב ילד לאופניים (שמרכיבים על הסבל האחורי)
  17. הקקה הזה עקץ אותי בקוסטה ריקה. כאב רצח. למישהו יש מושג מה זה?
  18. בתחומים ובמתכונת שאתה מחפש, הייתי הולך על תל אביב. בכל מקרה הייתי קופץ לכמה שיעורי ניסיון בשתיהן על מנת להרגיש את הקרקע. (סטודנט בבר אילן)
  19. Step

    השכרת רכב מערב ארה"ב

    בספטמבר נהגתי כ5 אלף ק"מ ב21 ימים בקליפורניה, נבאדה, אריזונה ויוטה. כמוך, טסתי עם חברה, 2 מזוודות ושני תיקי גב גדולים. התלבטתי רבות בין סדאן לSUV אבל בסוף הבנתי שלשם הנוחות שווה לשלם יותר על הרכב ועל הדלק (שבדיעבד לא מהווה שיקול עקב המחיר המצחיק...), ואני לא מצטער על אף שקל שיצא מכיסי כתוצאה מההחלטה. תא המטען הכיל בקלות את כל הציוד שלנו שהגיע איתנו אחרי חודשיים במרכז אמריקה, אם כי לא היה כיסוי (לשם כך קניתי שמיכה שחורה בוולמארט והחזרתי אותה לפני ההחזרה של הרכב). לפי מה שהבנתי גם אם תסתיר את המזוודות זה לא יעזור במיוחד, כי באיזורים מתוירים הפורצים מזהים רכבים של תיירים לפי מדבקת הברקוד על השמשה הקדמית. כדאי להיזהר במיוחד בסן פרנסיסקו (אבל גם בכל מקום אחר, לשים לב לסביבה...). הזמנתי דרך אלאמו ישראל רכב בקטגוריה של טוסון-ראב4, ולמזלי לא היו כאלו בסניף בו אספתי את הרכב, וקיבלתי את הג׳יפ היחיד שהיה שם - פורד אדג׳ עם 9 אלף מייל, שהגיע שניה אחרי הגעתנו. מאמין שאם גם הוא לא היה שם, הייתי מקבל סאבורבן או משהו בסגנון - מזה לא היה חסר להם. בשורה התחתונה, הרכב עלה לי פחות משקל לקילומטר בשקלול מחיר השכירות והדלק. היה סופר נוח, מפנק באבזור (ביחס למחיר), ואיפשר לי לנהוג המון מבלי להתעייף - היה ערב בו נסעתי כמעט 7 שעות מיוסמיטי לוגאס ולא הרגשתי עייפות כלל.
  20. לאחר בדיקה מעמיקה יותר של כלי הבישול בבית, גיליתי שחצי מהם מתאימים לאינדוקציה. לכן, נקנו אתמול כיריים אינדוקציה של MIDEA, וגם סיר קטן שהיה חסר לבישול בסיסי. תודה לכל המייעצים והמשכנעים. אעדכן בהתפתחויות. יש עוד משהו שצריך לדעת מבחינת שיטות עבודה במעבר לאינדוקציה?
  21. אני יושב ברגעים אלו 2 מטרים בדיוק מטלויזיה 49 אינץ׳, ואני מאמין שגם 55 הייתה נוחה לי. אבל כבר עכשיו זה מרגיש לי קצת כמו קולנוע. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  22. Step

    המלצה לשעון מעורר

    https://m.banggood.com/Original-Xiaomi-Miband-2-Heart-Rate-Monitor-Bluetooth-Smart-Bracelet-p-1057324.html?rmmds=search אני מאמין שאפשר למצוא אותו בכמה פחות שקלים אם מחפשים מספיק. לי אישית היה קל מאוד להתרגל, לא הייתה פעם אחת ששכחתי לשים אותו עליי לפני השינה. ואם אתה לא עונד שעונים ביום-יום יכול להיות שתרצה להשאיר אותו עלייך. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  23. Step

    המלצה לשעון מעורר

    צמיד של שיומי. עד כה השעון המעורר הכי פרקטי ונטול עצבים שהיה לי, לרוב עונד אותו כשנכנס למיטה, מוריד אותו אחרי שמתעורר בבוקר. הוא רוטט במקום לצלצל, ככה אני קם בלי עצבים על הצלצול של הטלפון, ולא מעיר את מי שישנה לידי. כבונוס, הוא שומר את כמות שעות השינה שלך. ואם ממש רוצים, אפשר להשתמש בו גם כשעון, מד צעדים, מד דופק, ומציג התראות מהטלפון במהלך היום.
  24. לא הייתי אומר שאני אוהב לבשל, אבל יש דברים שאני מבשל מדי פעם שלדעתי ללא כיריים נורמליות לא יצאו טוב (עד עכשיו הייתי מכין דברים בסגנון של פאד תאי על כיריים חשמליות מובנות עם הספק רציני, והעוצמה הייתה מספיקה. זאת למרות שצריך לבשל את זה על ווק ואש גדולה). שאר השימושים די סטנדרטיים - קוואקר, רביולי, פסטה, פילמני, חביתה ושות'.
  25. מילאתי Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...