בספטמבר נהגתי כ5 אלף ק"מ ב21 ימים בקליפורניה, נבאדה, אריזונה ויוטה.
כמוך, טסתי עם חברה, 2 מזוודות ושני תיקי גב גדולים.
התלבטתי רבות בין סדאן לSUV אבל בסוף הבנתי שלשם הנוחות שווה לשלם יותר על הרכב ועל הדלק (שבדיעבד לא מהווה שיקול עקב המחיר המצחיק...), ואני לא מצטער על אף שקל שיצא מכיסי כתוצאה מההחלטה.
תא המטען הכיל בקלות את כל הציוד שלנו שהגיע איתנו אחרי חודשיים במרכז אמריקה, אם כי לא היה כיסוי (לשם כך קניתי שמיכה שחורה בוולמארט והחזרתי אותה לפני ההחזרה של הרכב). לפי מה שהבנתי גם אם תסתיר את המזוודות זה לא יעזור במיוחד, כי באיזורים מתוירים הפורצים מזהים רכבים של תיירים לפי מדבקת הברקוד על השמשה הקדמית. כדאי להיזהר במיוחד בסן פרנסיסקו (אבל גם בכל מקום אחר, לשים לב לסביבה...).
הזמנתי דרך אלאמו ישראל רכב בקטגוריה של טוסון-ראב4, ולמזלי לא היו כאלו בסניף בו אספתי את הרכב, וקיבלתי את הג׳יפ היחיד שהיה שם - פורד אדג׳ עם 9 אלף מייל, שהגיע שניה אחרי הגעתנו. מאמין שאם גם הוא לא היה שם, הייתי מקבל סאבורבן או משהו בסגנון - מזה לא היה חסר להם.
בשורה התחתונה, הרכב עלה לי פחות משקל לקילומטר בשקלול מחיר השכירות והדלק.
היה סופר נוח, מפנק באבזור (ביחס למחיר), ואיפשר לי לנהוג המון מבלי להתעייף - היה ערב בו נסעתי כמעט 7 שעות מיוסמיטי לוגאס ולא הרגשתי עייפות כלל.