Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. מתעלק, יש עוד מקומות רלוונטים לחפש בהם מיאטה, למעט יד 2?
  2. האופציה של להזמין תאי 18650 ולהחליף בסוללה הקיימת לא באה בחשבון?
  3. יש גם את האופציה המובנית של ווינדועוס, של שיתוף תיקיה לכל המחשבים ברשת הביתית. החיסרון - המחשב המאחסן צריך להיות דלוק תמיד.
  4. מסכים מאוד עם הרעיון, נשמע כמו הפתרון הכי טוב למצב. רק חשוב להגיע עם ציפיות ריאליות - המצב בשוק לסטודנטים ובוגרים טריים הוא לא פשוט, ומעט פניות למעסיקים בסוף מבשילות לראיון.
  5. האמת שאצלנו באוניברסיטה דורשים מצלמה שמצלמת את הסטודנט + המסך מהצד, וגם שיתוף מסך של המחשב. שמעתי על דברים בסגנון גם באוניברסיטאות אחרות.
  6. וואו. המון מידע, תודה לכולם! אתחיל ליישם הכל. התייחסות כללית: כמו שאמרתם אשאר עם האופניים שיש, עד שאגיע למצב שאני לא מסתדר איתן יותר, או שאבין שזה תחום שאתמיד בו. זה מצחיק שאתם אומרים שלא ארגיש טיפוס של 100 מ', כרגע כל 10 מטרים של טיפוס מורגשים יופי. מקווה שאכן בהמשך זה יהפוך לnon issue. תוך כמה זמן בערך זה אמור לקרות? איך יודעים שחלק כלשהו מתבלה וצריך להחליף? כשמדובר בבלמים זה קל מאוד להבין. איך מבינים שקסטה גמרה את הקריירה? שרשרת? קרניים לכידון. כן? לא? נשמע שיכולים להוסיף קצת גיוון לתנוחת הישיבה (לא עליהם...) אעשה קצת ניסוי וטעיה. תנוחת הרכיבה במונגוס הייתה נוחה לי יותר מבGT, אולי כי גובה הסטם נמוך יחסית למה שהיה במונגוס. אמנם הירידה המשמעותית במשקל מורגשת, אבל מתחיל להרגיש את השרירים סביב הברכיים. גובה המושב זהה בשניהם. אכן כנראה אי אפשר להמנע מלהזיע, אבל לפחות התיק לא ירגיש כמו כבשן. בכל מקרה שוקל באמת להחליף לסבל אחורי+סל, אם כי קצת מפחד על המחשב הנייד, למרות כל המיגון שיש לו ביום-יום. מעולה! אכן קצת מבולגן, אבל המון value. זה באמת הכיוון כרגע, ובהמשך לראות אם ולמה כדאי לשדרג. בשבוע רגיל יוצא בין 40 ל100. קצת קשה למקם את הנקודה הספציפית, לא יודע לומר בדיוק אם מדובר בזוקפים. בכללי זה איזור הגב התחתון (טיפה מעל הישבן). בטן לא מורגשת כלל. מתכופף, משתדל לא לעשות קשת עם הגב, אנסה לשים קצת יותר לב ע"מ למפות את התופעה. אנסה להחליף ולבדוק אם יש שינויים בהרגשת האחיזה וקלות הנסיעה. לא יוצא לי לרכב על שטח לא סלול בכלל, אז אני לא בטוח שאצטרך גם את הקוביות בצדדים. אלו באמת השיקולים שכרגע מעניין אותי לבחון - האם התיק נשאר ממוגן יחסית (לפטופ בפנים), והאם חלוקת המשקל משתנה בצורה קיצונית בעקבות התיק שיושב גבוה מעל הגלגל האחורי. זמן הארגון באמת כל כך משמעותי? גם אם זה לשים את התיק על הסבל ולהדק אותו עם גומיות? השאלה הזו באמת עניינה אותי, מה נותן השיפור מ26 ל29? קל יותר לרכב? מהירות ממוצעת גבוהה יותר? מבחינת אחזקה, אני עושה הכל בעצמי. יש לי את הכלים והחוש הטכני לעשות את רוב הטיפולים, אולי חוץ מפירוק הקראנק עצמו. את הקראנק-ארמס עצמם כבר יצא לי לפרק ולהחליף, בלמים ופנימיות זה בכלל בדיחה. הרגל כרגע באמת כמעט ישרה, כשאני בעמידה אני חייב להטות את האופניים הצידה. לגבי הכאב, כיף לשמוע שיש למה לצפות, מחכה לזה... אני מרגיש שיש לי קצת פער בידע הקשור לתפעול נכון, כיום כל מה שאני עושה זה אינסטינקטיבי וקצת למידה מתחושות. אשמח לדעת מה לחפש ביוטיוב על מנת לסגור פערים בתחום הזה (how to brake? the right way to switch gears?, עוד נושאים שכדאי לדעת?). Action items: לנסות לרכב עם תיק מקובע לאופניים (מנשא צד? סבל אחורי?) להחליף לחולצות מנדפות+חולצה להחלפה ניסויים עם כוונוני הסטם והמושב עד לתוצאה מספקת החלפה לצמיגי כביש לבדיקה אחזור לדווח. שוב תודה!
  7. *דיסקליימר - לא מבין כלום בתחום* לאחרונה התחלתי לרכב על אופניים כחלופה לאופניים החשמליים, כאשר המטרה היא קומיוטינג וספורט-תחביב. תוואי הרכיבה הוא עירוני: כבישים, שבילי אופניים ומדרכות. המרחקים בינתיים הם בין 10 ל30 ק"מ ביום, בין 100 ל200 מטר טיפוס. כרגע רוכב על אופני מדבקה - מונגוס שיכוך מלא שוקלות סביב טון (18 קילו), שנת 2005 בערך. קיבלתי gt arrowhead משנת 1998, הבאתי אותן למצב נסיעה והן שוקלות כ14 קילו, ריג׳יד בודי. אחרי עוד קצת שיפצורים כנראה אעבור אליהן. יש לי עוד זוג של אופני כביש של orbea מקרבון במשקל נוצה. אבל אני לא בטוח שהן במידה מתאימה, צריך לבדוק בהמשך. בכל אופן, כנראה זה אוברקיל לשימושים שלי. שאלות של צעיר: 1. תנוחת רכיבה - מה הכיוונון הנכון? ברכיבות הארוכות יותר אני מרגיש את הגב התחתון, ואת הצוואר בגלל שאני רוכן קדימה לכיוון הכידון. זה תקין? עובר עם הזמן? ראיתי הרבה סרטונים ביוטיוב, לא כולם אומרים את אותו הדבר. 2. כרגע מורכבים על האופניים צמיגים עם קוביות, האם החלפה לצמיגים חלקים (צמיגי עיר?) תקל על הרכיבה? תעלה את המהירות? 3. משקל - הרגשתי שיפור משמעותי בקלות הרכיבה כשעברתי מ18 ל14 קילו. האם זה משקל שנחשב סביר? האם זה פרמטר חשוב בבחירת אופניים לשימושים שלי? 4. האם יש טעם לקנות זוג חדיש יותר עד 1000 ש"ח? משהו שישדרג את החוויה בצורה משמעותית? 5. איך ניתן לתכנן מסלולי נסיעה בצורה מהימנה מבחינת גבהים? מסלול בגוגל מפות נותן כ100 מ' טיפוס מצטבר, אחרי נסיעה בו סטראבה מראה כ200 מ'. 6. תיק גב ליום-יום - ראיתי תיקי גב עם רשת המפרידה בין הגב לתיק עצמו, כך שיש מרווח ביניהם. זה באמת אפקטיבי מבחינת מניעת הזעה בגב? המלצות על דגמים? 7. איפה אפשר לקרוא עוד על התחום? קיימות קהילות בנושא בפייסבוק\פורומים אחרים? איפה כדאי לשאול שאלות טכניות? תודה!
  8. תודה! אין לי בעיה להיות עם אנדרואיד 10 ולא לעדכן ל11(היום אני עם 9 בכלל). אין לי זמן מוגדר של כמה זמן הטלפון יהיה אצלי, בגדול אני מחליף כשהוא מפסיק לספק את הסחורה (בפועל בין שנה לשנתיים). בגלל זה אני מעדיף לשמור על מחיר עד 1000. לגבי המכשירים שהצעת - כרגע אני מעדיף לא לגעת בrealme בעיקר כי אני לא מכיר את המותג ולא מכיר אנשים שיש להם כזה (יודע שהוא תחת מותג האב של oneplus, אבל זה לא בהכרח אומר משהו על רילמי). ה10 לייט נראה מעולה מבחינת מפרט, ואפילו הגודל שלו סביר (157 מ"מ), החסרונות הבולטים הם מסך קמור, ושאני לא יודע כמה המצלמה שלו טובה. הפיקלס לצערי נפסל מבחינתי עקב יחס מסך-גוף מיושן, איחסון, וסוללה. כמו כן, שלושתם זמינים רק כחדשים, כלומר 1300 וצפונה, לעומת הוואןפלאס שאפשר לקנות משומש ב800-900. אני סתם נתקע עליו? או שבאמת כל כך קשה למצוא מכשיר סביר בגודל סביר במחיר סביר?
  9. רוצה לשדרג את השיומי רדמי נוט 5 שלי. תאכלס הטלפון עושה את העבודה, אבל קצת איטי לאחרונה, והמצלמה לא להיט בכלל. מה מומלץ עד 1000 שח (אפשר גם יד 2) עם הפרמטרים: שלא יהיה גדול מדי (עד 160 ממ גובה, ועדיף כמה שיותר קטן) תהיה לו סוללה שלא נופלת ממה שיש בשיומי מצלמה טובה ככל הניתן חשבתי על OnePlus 6T, לדעתכם יש משהו שיכול להיות מתאים יותר? Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
  10. הייתה לי בעיית ניתוקים ברשת האלחוטית בלבד עם ההוטבוקס (מחשב שחובר בכבל המשיך לקבל גישה לרשת). קניתי שיאומי עם עודף מ100 ש"ח, לי וגם להורים, וכל הבעיות פסקו - חיבור יציב כבר כמה חודשים. חיסרון - כנראה הסינים מסניפים לי את התעבורה.
  11. מתעלק, מה הדרך הכי זולה לחסוך במחיר הפילטר+מנורה לתמי 4 באבל? לא רוצה לשלם לשטראוס את המחירים המופקעים שהם דורשים.
  12. בגלל שהם סוחרים בשברי מניות, כל פקודת ביצוע שלך תתבצע בערך בין 9 ל10 בערב (כמובן על פי המחיר בזמן הביצוע). ישנן המון מניות שאולי היית רוצה לקנות, אבל אין להם אותן (TSLA שרציתי לקנות לפני כמה חודשים). כמו כן 0.6 אחוז שנתי זה די הרבה. עם זאת, יש לי כמה שקלים אצלם, אבל לא מספיק שיכאב לי על העמלה, כרגע. *לגבי IB, לפי מה שאני יודע, מי שמנהל אצלם חשבון צריך להגיש דו"ח שנתי למס הכנסה.
  13. מסכים עם העצה שLiviur נתן, כדאי למצוא (כל) עבודה בתחום, ולראות איזה סוגי תפקידים ישנם בתעשייה. יהיה חבל אם תתאמץ לעשות תואר ראשון בתחום שאולי בכלל לא תאהב אותו, כי לא ראית איך נראה היום-יום שלו.
  14. כמו שכבר כתבו כאן, לגמרי תלוי ברכב הספציפי עליו תיפול. רכב של קצין בקריה שעשה בית-עבודה וחזור, יכול להיות לא רע. במקרים אחרים קל ליפול על רכב שננהג ע"י 5 אנשים שונים ביום, בתנאים נוראיים. לפחות סיננו את הרכבים שעברו את ה150 אלף ק"מ. לצבא הגיעו דגמים די מאובזרים עם מצלמת רוורס, ג'אנטים, מערכת עם בלוטות' ובקרת שיוט (האחרונה לדעתי החל ממודל 2016), לכן מהבחינה הזו המצב לא נורא בכלל. מבחינת איכויות נהיגה וחומרים - גרוע מרכבי מיני כמו פיקנטו מאותו שנתון. אישית, נהגתי על הרכב הזה כמה עשרות אלפי ק"מ, ואם הייתי מחפש רכב יחסית אמין, זול ועם שנתון גבוה, הייתי שוקל כזאת ב10-15. 20 נשמע לי קצת גבוה מדי.
  15. חבילה נשלחה מסינגפור בפברואר, הגיעה לישראל בתחילת מרץ לסניף דואר בעיר שלי (המרכזי, במקום זה שנמצא 3 דק' הליכה ברגל). לא קיבלתי SMS וגם לא פתק על הדלת, גיליתי את זה עכשיו אחרי שבדקתי את מספר המעקב. באתר שלהם כמובן כתוב שהודיעו לי פעמיים. שלחו אותה חזרה. כנראה שהלך הכסף? סעמק.
  16. ממה שיצא לי להתרשם, לאוניברסיטה בה יש כיסאות סטודנט, ה12.9 קצת מגושם מדי.והאייר קומפקטי אבל מספיק גדול כדי להיות נוח כמחברת. בכל אופן, נוחות זה סובייקטיבי.
  17. אני סטודנט למדמ"ח ומשתמש בלנובו יוגה מסדרה אחת מעל מה שצירפת (אבל הוא כבר בן 3 שנים, המפרט חלש יותר), והוא עושה אחלה עבודה. לא השתמשתי במסך המגע שלו אפילו פעם אחת לצרכי לימודים. כך גם כל מי שיש לו יוגה מסביבי, ויש לא מעט. הדבר היחיד שמעצבן אותי בו זה שיש לו רק usb רגיל אחד. אם הדרישה לטאץ׳ זה כדי לכתוב בכתב יד על המחשב - עדיף לוותר מראש, ולקנות אייפד אייר + עפרון ב1500 ש"ח באילת, ומחשב ב3500 ש"ח לצרכי תכנות.
  18. זה נכון שגיוסיום לסיניורים ממשיכים בחלק מהחברות, אבל משרות סטודנט - כמעט ואין (בדקתי באתרים של מאנדיי, צ'קפוינט, פייסבוק, ועוד רבים). ואלו שיש, רובן אינן חדשות וככל הנראה אוישו ו\או נשארות באוויר כדי לשדר עסקים כרגיל. אם אתם מכירים מקומות בהם יש משהו רלוונטי לסטודנטים, יותר מאשמח להעביר קו"ח.
  19. מתעלק, אני לקראת סיום שנה שניה במדמ"ח (מאוניברסיטה). תכננתי להתחיל לעבוד בערך עכשיו, אבל קורונה. אני מבין שמרבית החברות הקפיאו גיוסים, מה עושים במצב הזה? איפה מחפשים? אם למישהו יש כיוון למקום שמגייס, אשמח לשמוע.
  20. @elik0 קיימים תוספים לכרום שמנטרלים חלקים בעמוד לבחירתך (חוסמי פרסומות עובדים על העיקרון הזה). אם אתה מסתבך, דבר איתי בפרטי.
  21. למה אתה בוחן את הטרקטורון כאופציה? מה מבחינתך היתרון שלו על פני אופניים חשמליים?
  22. נתקלתי בפייסבוק. כתוב שזה מיפן אתמול. פייק?
  23. ואם נמקם את עצמנו בהשוואה, אנחנו אחרי איטליה במספר המיטות (3 מיטות ל1000 איש), ומרבית האוכלוסיה יושבת על קו החוף.
  24. לפחות בקופת הגמל להשקעה שאני נמצא בה (אלטשולר), המשיכה מתבצעת לפי יום קבלת הכסף ולא לפי יום הפקודה, שזה הפרש של לפחות 3 ימים.
  25. הזמנתי מצלמה אחורית לסמסונג גלקסי 7, קיבלתי את זה במקום (מצלמה קידמית של משהו אולי?). מי שמזהה ויכול להשתמש לצרכיו - מוזמן ליצור קשר בה"פ.
×
×
  • תוכן חדש...