Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. כפי שכתבתי קודם, כרגע אינדוקציה זו הברירה האחרונה, כי זה יצריך החלפה של חלק מהכלים. ולפי מה שראיתי בזאפ, הכיריים של מידאה שאינן אינדוקציה, מגיעות מובנות. לגבי פרקו, דיברתי איתם והם טוענים שאין אצלם במלאי, ויש ללכת לחפש בחנויות. בינתיים ראיתי כיריים של גולד ליין עם הספק של 3000 ואט, למישהו יש המלצות לחיוב או לשלילה? https://www.payngo.co.il/index.php/catalog/product/view/id/17743/s/211738/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=1463400456&utm_content=53599377501&utm_term=&gclid=Cj0KCQiAp7DiBRDdARIsABIMfoCA0SDXpfIshMJkjdkX4UsDrTzhX1iCoFVa5s_1BPnyANAl0QFxk8gaAj8qEALw_wcB Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  2. הכיריים של מידאה הן מובנות בשיש, אלא אם אני מפספס משהו. אני צריך משהו שעומד על השיש. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  3. אכן, הכוונה לכאלו על השיש. ניתן לראות את הדגם באינטרנט? לא מצאתי. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  4. אלו כיריים אינדוקציה לפי מה שראיתי בזאפ. כרגע מעדיף אותן כברירה אחרונה, כי זה יצריך גם החלפה של חלק מהכלים. יש משהו סביר שהוא חשמלי, אך לא אינדוקציה? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  5. אני רוצה לקנות כיריים חשמליות קטנות, 2 ראשים. אין אפשרות להתקין גז ואין חיבור תלת פאזי. למישהו יש המלצות על מוצר טוב שעובד כמו שצריך, ולא יגרום לי לרצות לעבור לגזייה של פק"ל הקפה באמצע הבישול? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  6. לא בדיוק מציג את העמדות הפוליטיות, אבל נותן סוג של דו"ח על כל ח"כ בנושא השקיפות. https://shakuf.press/hak/
  7. 1. בairB&B יש בעלי בתים שעושים הנחה יפה למי ששוכר לתקופה ארוכה. נתקלתי בזה לא מעט, חלק מציינים את זה בדף עצמו, וחלק פשוט אומרים את זה בשיחה איתם. אפשר לפנות אליהם ולקבל הצעת מחיר עבור תקופה מסוימת. 2. אמנם זה לא הכי כלכלי, אבל אולי אפשר לקנות רכב ולמכור אותו למגרש\סוחר בסוף התקופה. במצב כזה צריך לבדוק איך עובד ביטוח רכב למי שאין אזרחות. 3. ביטוח נסיעה לחו"ל. רוב החברות מבטחות עד חצי שנה, ממליץ על פספורט קארד מניסיון.
  8. בעבר הייתה אופציה להדפיס רישיון רכב נוסף בסופר פארם ולגשת איתו למכון אחר. לא יודע אם זה עדיין עובד.
  9. מסכים איתך, עומד בכל הדרישות שלי עד כה כבר שנה. הכוונה שלי הייתה מה עדיף לעשות בדבר הטעינה בדגם שלי, האם לנתק ב100% ולעבוד מהסוללה, או שניתן להשאיר בטעינה מבלי לחשוש שהסוללה תיפגע? עד היום דאגתי שלא להשאירו בטעינה אחרי שהגיע ל100%.
  10. קיימים גם כמה דגמים של סמסונג, Galaxy Tab 10.1 2014 Galaxy Tab A 2016 Galaxy Tab S3,S4 כולם מותאים לS PEN של סמסונג. יצא לי לנסות את הS3, הרגיש לי אחלה, אבל בסוף בחרתי להמשיך עם המחברות בגלל המחיר... יש כאן עוד כמה אופציות שלא התעמקתי בהן יותר מדי.
  11. למישהו יש מושג מה דינו של לנובו יוגה 910? מדובר בדגם לא זול, אך עם זאת, לא מסדרה עסקית.
  12. Step

    Mi box 4K או NVIDIA Shield

    מתעלק ברשותכם. כשיצא לי לשחק קצת עם הכרומקאסט, ראיתי שמעבר ליכולת להסטרים יוטיוב ולשקף מסך כרום, הוא יודע גם להסטרים מתוך מגני וידיאו באתרי צפיה ישירה נוספים. האם גם לשיומי יש את שלושת האפשרויות שקיימות בכרומקאסט?
  13. ובכן, זו הדרך הקלה (ולמעשה, אני די בטוח שהיחידה שאשכרה עובדת בלי ציוד נוסף). יצא לי להשתמש גם בשדכנים רובוסטיים יותר שיודעים לשדך עשרות עמודים (כאלו של בתי דפוס ישנים), אבל לך תשיג כזה, וזה פחות נוח לשימוש עם שמשונית.
  14. יצא לי להשתמש המון באקדח סיכות בתור שדכן. במקום סדן מתכת השתמש בקרטון עבה, ואז קפל את רגלי הסיכה ידנית (אפשר להיעזר בסרגל/מספריים).
  15. לדעתי יש יותר זמינות לרכבים קטנים יותר מואנים מסחריים, ככה זה היה בארץ כשחיפשתי מסחרית. זה השיקול - מבחר גדול יותר של רכבים, יותר חברות, וכו'. בעניין ההתאמה לרכב - זה תלוי באופנוע כמובן, אני בטוח שפות"ש יבדוק את זה היטב. לחלק מהאופנועים ואן זה פשוט אוברקיל...
  16. תשקול מסחרית בסגנון קנגו/פרטנר, אתה לא תהיה הראשון שמעביר בהן אופנוע. למה איטליה? ולא בלגיה/צרפת? לצורך ההרפתקה, או שיקול פרקטי? נשמע מאוד מעניין, שקלתי לעשות משהו כזה בעצמי, אשמח לשמוע יותר אחרי שכל הסיפור יגמר!
  17. נשמע כאילו אתם מתכננים להביא רכב לנמל הכי קרוב לישראל. לא יוצא יותר משתלם לשלוח אותו מנמל בבלגיה (או דרום צרפת?) אם מחשיבים גם את עלויות השהות, הדלק ואובדן ימי העבודה בישראל? בעניין הנהיגה עצמה - לדעתי אפשרי ביותר לשני נהגים, אבל מן הסתם מעייף.
  18. לצערי לא ניתן היה לחתוך את הסים. לאחר החיתוך המקסימאלי שעשיתי בעצמי בבית, הוא היה גדול מנאנו סים (זה היה לפני כמה שנים), לכן הפתרון היה להחליף את הסים. על זה הם לקחו 50. Sent from my M3s using Tapatalk
  19. לפעמים דורשים על זה כסף. לקחו לי בערך 50 ש"ח על זה, אבל אני לא זוכר באיזו חברה זה היה.
  20. אמרת שיש שתי גרסאות - אחת בלי הפיצ׳ר ואחת עם. אתה יודע איך להבדיל? או איפה קונים בלי? כמו כן, איך הסוללה של המכשיר?
  21. השירות אינו משותף. יש פלוגה אחת של לוחמות בלבד, כל שאר הפלוגות של לוחמים בלבד. גם בפעילות אין עירוב בין המינים. לגבי ההתמודדות עם המשקלים - אלו שמסוגלות סוחבות יותר בשביל אלו שלא מסוגלות, אבל המשקלים יכולים לעבור בקלות את ה20 ק"ג. רוב המשתחררות מהפלוגה פצועות ברגליים ברמות שונות. מה שנכתב מעליי בעניין הסרגל נכון מאוד לזמן ההכשרה, אבל לא לזמן השירות בפלוגה המבצעית. אם צריך יותר פרטים, פנה אליי בפרטי.
  22. אני בדיוק סיימתי שנתיים עם המייזו מm3s (קצת זול יותר מהשיומי), ורוצה להחליף אותו. אשמח מאוד לחוות דעת - עד כה ממה שקראתי נשמע כמו הבחירה הטבעית בשבילי.
  23. סאונדמן, יש לי הרגשה שהמשטרה לא שחזרו שיחות מחוקות, אלא שהדורס מחק את האפליקציה אבל לא את קבצי השיחות...
  24. Step

    שכירות רכב בארה"ב

    תודה על העצות! לפני שעתיים קיבלתי את הרכב. כשהגעתי לתחנת האיסוף, לא היה אף ג׳יפון בתחנה, והג׳יפ היחיד שהיה הוא פורד אדג׳ עם 9 אלף מייל (כל השאר היו ג׳יפים ענקיים/יוקרה). לקחתי אותו וכבר יצא לי לנהוג קצת בלוס אנג׳לס - קצת מוזר אבל מתרגלים די מהר. בינתיים אני ממש מרוצה מהנוחות והאבזור, וקצת מבואס מהגודל (לעומת שאר הג׳יפונים). נראה מה צריכת הדלק. Sent from my M3s using Tapatalk
  25. Step

    שכירות רכב בארה"ב

    תודה לכולם, הוזמן ג׳יפון מדגם מייצג טוסון שילקח בחברת אלאמו. נאמר שהרכבים שעליי לצפות לראות במגרש בזמן בחירת הרכב יהיו: hyundai tucson, ford escape, jeep liberty, Chevrolet captiva, toyota RAV4 בהנחה וכולם יהיו זמינים ובמצב טוב, מה לדעתכם מומלץ לטיול ארוך כמו שלי? להבנתי מה שחשוב זה נוחות, אבזור, צריכת דלק.
×
×
  • תוכן חדש...