יום אחרי שייגמרו 3 החודשים הראשונים, תתקשר ותגיד שאתה רוצה להתנתק בגלל המחיר.
ברגע זה הם מקפיאים את התשלום, וביום-יומיים שאחרי יתקשרו אלייך משימור לקוחות, ויורידו את המחיר.
בפעם הראשונה הם יהיו קשים, ויורידו קצת, בפעם השניה - שלישית אתה כבר מקבל בערך את המחיר שאתה רוצה.
לא יודע בדיוק מה הנהלים וכמה רמות-דרדור יש להם, אבל מה שכתבתי זה מהניסיון שלי.
אצלי כרגע יש 3 ממירים + 100 מגה ב175 ש"ח (לא כולל ספק).