Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. ממה שאני מכיר, הרוב המוחלט (אם לא כל) של תוכניות הקאדט שיש לחברות תעופה אירופאיות הן לבעלי אזרחות ארופאית (לצערנו...).
  2. יום אחרי שייגמרו 3 החודשים הראשונים, תתקשר ותגיד שאתה רוצה להתנתק בגלל המחיר. ברגע זה הם מקפיאים את התשלום, וביום-יומיים שאחרי יתקשרו אלייך משימור לקוחות, ויורידו את המחיר. בפעם הראשונה הם יהיו קשים, ויורידו קצת, בפעם השניה - שלישית אתה כבר מקבל בערך את המחיר שאתה רוצה. לא יודע בדיוק מה הנהלים וכמה רמות-דרדור יש להם, אבל מה שכתבתי זה מהניסיון שלי. אצלי כרגע יש 3 ממירים + 100 מגה ב175 ש"ח (לא כולל ספק).
  3. המשחק הגדול - ניתוחי עומק של הזירה הבינלאומית ממליץ מאוד למי שמתעניין בתחום הגיאופוליטי
  4. מיגון! קסדה חובה. אם התכנון הוא סנובורד - ממליץ מאוד על מגן לתחת, אתם תבלו לא מעט זמן ישובים עליו שלא מרצונם (הולכים ליפול, והרבה). גם מיגון לפרק כף היד יכול לעזור במניעת שבר מיותר (קרה לי). Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
  5. אין שום בעיה להריץ גם על וינדוס 10 64 ביט, ללא vm.
  6. הפנסיה של צה"ל ככל הנראה בהראל. כנס לאתר שלהם ותוכל לבדוק. Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
  7. Step

    מה היה רכב המקור?

    למה הרכב בכלל צריך רישוי? הרי הוא לא נוסע מחוץ לספארי. למה הוא לא שקול לרכב תפעולי?
  8. ממליץ לבדוק כמה הדרישות למסך מגע ומקלדת מוארת חשובות לאישה באמת. כבר כמה שנים שיש לי יש מחשב (משמש אותי ללימודים אינטנסיביים וגם פנאי) עם שתי הפונקציות, ולא השתמשתי בהן בכלל - אבל ההפרש במחיר ניכר.
  9. דבר עם ק. הרכב ביחידה שיכניס אותך לקורס הקרוב בבסיס, או בבה"ד 6.
  10. יש לי רדמי נוט 5 עם אנדרואיד 9, והאפליקציה קורסת עם הפעלה שלה. (זאת מבלי להחליף ריקברי)
  11. אם בGCAM עסקינן, הפעלת האפליקציה במכשירי שיומי דורשת התקנת ריקברי מקוסטם - האם הדבר פוגע באחריות של המילטון (יבואן רשמי)?
  12. תיקון, אחרי מדידה מדובר בסה"כ ב46'. ראיתי איפשהו 52 אבל מסתבר שזה לא גודל המסך. לגבי התיקון - אני לא מומחה גדול לאלקטרוניקה. יודע להחליף קבלים במידת הצורך, אבל כאן בכלל לא ניסיתי. אני מהמרכז, אם רלוונטי ניתן לפנות בה"פ
  13. טלוויזיה לא תקינה 52'. אם מישהו יודע לתקן מוזמן לקחת(לא בטוח שהחלפת קבלים תפתור את העניין, אם כי לא ניסיתי).
  14. צירפתי תמונת מסך מהאפליקציה שלהם באחת התגובות כאן.
  15. האופציה השניה בתמונה. Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
  16. בפפר נותנים פיקדון לשנה עם ריבית מובטחת של כ-3 אחוזים, עד 10 אש"ח. Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
  17. כן Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
  18. בדוק את האפשרות ליצירת GOOGLE FORM - אתה מגדיר מראש את הטופס. בתור יוצר הטופס תקבל גיליון אקסל ששומר את כל הנתונים שהוזנו. יתרונות - לא מצריך כמעט עבודה, קל לשימוש למשתמש הקצה, מאפשר לך להחזיק את כל הנתונים מרוכזים במקום אחד. חסרון - אין PDF אוטומטי. עריכה - הקדימו אותי, מה שהבחור מעליי כתב.
  19. ברור לי שאין מדובר במיקרוסויץ' בודד, אלא מכלול. אחרת הייתי קונה אחד בדולר באיביי וסוגר עניין. החלק שאני מחפש זה המיקרו סוויץ' עם חלק זכר של הקונקטור (זה שמימין לסויץ'). אם ה"מכלול" כולל בתוכו רכיבים נוספים (שיהיו מיותרים בשיבילי) אך עולה מחיר הגיוני, גם בא בחשבון. אני חושב שלא תהיה שום בעיה לאלתר משהו, אבל קודם כל מעדיף לבדוק את האופציה של לקנות את החלק כפי שהיצרן תכנן אותו. תודה!
  20. אחרי שנתיים ומשהו עם אופניים חשמליים שנרכשו מיד שניה ועושים עבודה מעולה, הסוללה קרובה לסוף חייה. למישהו יש ניסיון ברכישת סוללה בנפרד מהאופניים? צריך 36V. העדפה לסוללה איכותית שתחזיק לתקופה ארוכה, ובגדול מחפש VFM טוב. ממה להיזהר? איך לדעת שמדובר בסוללה איכותית ולא עובדים עליי? לדוגמא, אם אני קונה לדוגמא סוללת סמסונג, אז איך אדע שהתאים בפנים הם אכן סמסונג? כמה סוללה איכותית תעלה? (יש גוגל וזאפ, לא סומך על מה שהחנויות מפרסמות בסוג כזה של שוק). כל תובנה והמלצה נוספת בתחום תעזור.
  21. אהלן, יש לי בעיה במנגנון פתיחת הבגאז' בגולף MK5 - רק אחת מתוך כמה לחיצות עובדת ופותחת את הבגאז'. לאחר פירוק הדיפונים התברר כי מדובר (כצפוי) במיקרוסוויץ' סורר שמזייף. אני לא מצליח למצוא את החלק באיביי\אליאקספרס (בשימוש בכל מילות המפתח שאני מכיר שעשויות לתאר את החלק...). אז לפני שאני מתחיל לקושש בפירוקיות הקרובות לביתי, למישהו יש כיוון לחלק? אולי מק"ט? תודות לעוזרים! מצ"ב תמונה להמחשה.
  22. לי לא הסכימו לתת הנחת היעדר תביעות כי היה חסר חודש וחצי. לטענת נציגי החברה, עד חודש פער - תקין.
  23. פתרון מעט עקום, אך עובד מעולה (אצלי בשימוש דומה, רק עם סוג אחר של מסמכים). פותח קבוצה בווטסאפ בה חבר אתה בלבד, שולח בקבוצה הזו צילומים של כל הקבלות שלך, ולכל צילום מוסיף הערה שתרצה. בחיפוש קליל אתה מוצא כל קבלה ששלחת לעצמך אי פעם. תגדיר בווטסאפ גיבוי אוטומטי לגוגל דרייב, ותוכל להיות יחסית רגוע כי כל תוכן הקבוצה מגובה.
  24. בדוק עבודות שונות בשדה התעופה, עם עדיפות גדולה למשרות תחת העסקה של רש"ת. תנאים טובים ושכר לא רע.
  25. תמיד הייתי עם שניים, אחד מקומי עם מספר מקוצר (היה מאוד נוח כי השתמשתי בו הרבה לטעינת כרטיסים שונים בזמן אמת), ואחד בינלאומי. עכשיו אני עם 2 כרטיסים אחרים, שניהם חוץ-בנקאיים ללא דמי כרטיס, אחד ויזה והשני מאסטרקארד. אחד משמש לעסקאות פיזיות (מועדון בהצדעה), והשני משמש לחו"ל ורכישות באינטרנט (עמלת המרה נמוכה). הזמנתי לאחרונה גם אמריקן אקספרס המשויך למועדון צרכנות, וללא דמי מנוי. לכל אחד יש מהם יש את ההטבות שלו ששימושיות עבורי.
×
×
  • תוכן חדש...