Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. משתמש בstrava החינמי כבר כמה שנים, לריצה, אופניים, וגם לפעמים הליכה. תנסה לתת לה עוד צ׳אנס, לדעתי היא הכי אינפורמטיבית ודי נוחה. כל מה שאתה צריך זה ללחוץ על record, לבחור את סוג הפעילות (רק בפעם הראשונה, בפעם הבאה הוא כבר יזכור) וללחוץ start. כשאתה מסיים, אתה עוצר את הפעילות, ושומר את התוצאה. אחרי זה אתה יכול לראות את הפעילות האחרונה, ואת כל הפעילויות הקודמות בקטגוריית you בטאב activities. בטאב progress אתה יכול לראות תצוגה סיכומית שבועית וחודשית. יש שם עוד אינסוף אופציות שקשורות לרשת חברתית (לעקוב אחרי פעילויות של אחרים וכו׳) אבל אתה יכול להתעלם מזה.
  2. כשהייתי סטודנט גרתי בכזו, עם חלונות סבירים יחסית ליחידת דיור. כל החסרונות שהוזכרו נכונים ומורגשים. בנוסף, אתה גר צמוד לבעל הבית, שבהרבה מקרים מרגיש צורך לדחוף את האף בענייניך, ואף לבוא לביקורים לא רצויים. הגבולות מאוד שונים בין בעל דירה שגר רחוב ממך (או עיר אחרת), לעומת בעל דירה שחולק איתך קיר. בקיצור, לא ממליץ, עדיף כבר שותפים
  3. 1% מהפקדה, ו0.05% מצבירה זה מאוד נמוך, ולפחות בעבר (לפני שנתיים כשעשיתי סקר שוק מקיף), כמעט לא היה אפשרי להשיג דמי ניהול כאלו בלי שיוך למקום עבודה גדול או קבוצת רכישה. בקבוצת רכישה קיבלתי 0.96 ו0.05. מה שהוזכר כאן שנותנים לאנשי קבע לא רלוונטי ואל תתייחס למספרים שלהם, אי אפשר להשיג אותם אם אתה לא בקבע (או ששימרת בשחרור מקבע לתקופה מסויימת). כמו כן, תבדוק אם מסלול עוקב מדד snp יכול להתאים לך מבחינת סיכון, כי אז לא ממש קריטי באיזו חברה אתה נמצא, כל עוד דמי הניהול נמוכים.
  4. אם אין ברירה, אז אין ברירה 😆
  5. לפני שבוע הזמנתי כזה: אתמול הוא הגיע, עושה אחלה עבודה, עובד גם עם cp וגם עם aa בלי בעיות. לצערי הזמנתי גם carlinkit שאמור להגיע אוטוטו, אבדוק ואשווה ביניהם, ואמכור אחד מהם.
  6. בסוף הוזמן כזה: עושה אחלה עבודה, עובד גם עם cp וגם עם aa בלי בעיות. לצערי הזמנתי גם carlinkit, אבדוק ואשווה ביניהם.
  7. תודה על הרעיון עם המדבקות הזוהרות בחושך, הודבקו בספייס סטאר ועושות עבודה מעולה! לפני ואחרי
  8. רדיו דיסק מקורי של סוזוקי אלטו, מישהו מעוניין?
  9. יש לי קארפליי וא״א חוטי ברכב, והייתי שמח לבדוק את האופציה להתחבר בלי הכבלים. יש הבדל בין הדגמים השונים שיש באלי? האם על מנת להתחבר יש צורך להפעיל נקודת גישה (הוטספוט) בטלפון, או שמספיק בלוטוס? כל אלו עולים גרושים, האם למישהו יש ניסיון איתם?
  10. ובנוסף לאיכות הזבל, אתה חייב חושך כמעט מוחלט כדי שזה ייראה נורמלי. וגם אז, זה לא מתקרב באיכות לאף טלויזיה מהעשור האחרון.
  11. מחזק את אלו שאמרו שאפשר להשאיר את הדרכון אצלך בזמן ההמתנה. פשוט אמרתי לפקיד שיש לי טיסה מתוכננת לפני קבלת הדרכון החדש, והשאירו לי את הישן. אכן נאצלתי לקפוץ שוב לסניף על מנת לבטלו אחרי שהתקבל החדש, אבל לזה לא צריך לקבוע תור.
  12. מצטרף להמלצה על אלטו. עשיתי על אחת כזו כמה עשרות אלפי ק״מ, ואם המטרה היא רק להגיע מא׳ לב׳ היא תעשה את זה יופי. רכב סופר אמין, פשוט וזול, יש לא מעט אופציות בלוח.
  13. אכן צריך לבטל את לוחית הרישוי במערכת מוביליטי
  14. כמה מכל הרילוקיישנים מישראל לדעתך מתבצעים על הויזה הזו שמתכננים למסות? חשבתי שהרוב עוברים על L1
  15. יש לי קורולה 94. אם אתה צריך, אני יכול לעשות לך מדידות בסיסיות לשם הרפרנס.
  16. Step

    איך לנקות שעון חכם?

    כשהייתי צריך לעשות ניקוי לאפל ווטש עשיתי את זה עם מברשת שיניים וסבון תחת זרם מים. אבל מאז שהתחלתי להתקלח איתו הוא נשאר נקי ולא מצריך ניקוי יזום.
  17. בדיוק. ה1.7 למטה לא אומר שכל התמונות והסרטונים שוקלים יחד 1.7g, אלא שיש לך 1.7g של קבצים גדולים באופן יחסי, שמחיקה שלהם תפנה לך הרבה מקום. בנוסף אליהם, יש לך long tail של קבצי מדיה קטנים יותר שמשלימים ל6.5g המצוינים למעלה.
  18. הפער שאתה מדבר עליו הוא שבגרף העליון הוא מראה 6.5gb לגלריה, ובbreakdown למטה הוא כותב "large photos and videos 1.7g"? כלומר ההפרש בין ה6.5 ל1.7?
  19. איך נחסם לך האתר? איך הם יכולים לדעת שאתה שולח נתונים?
  20. אני משקיע בsp500 (וגם קצת נסדאק) בפנסיה, קה״ש, וגם בתיק הממוסה. האם בגלל זה אני ליצן?
  21. אז ההשקעה שלך עלתה ב~10% בזמן שהדולר ירד ב~9%, 10 מינוס 9 שווה 1
  22. אבל זה שהוא הוריד את המחיר במודעה ל2.85, אומר שבסבירות גבוהה שכשהוא פרסם ב2.95 הוא לא קיבל הצעה של 2.85. אז כנראה היא תימכר מתחת ל2.85.
  23. שערי מטבע
  24. איך אתה אוסף את הנתונים? סקרייפינג? עד כמה שאני יודע הapi שפעם היה פתוח נחסם לפני כחודשיים.
×
×
  • תוכן חדש...