כתושב פ"ת אני יכול לספר לכם מה הבעיה :
כשחוצים כביש דו-סיטרי התנועה מגיעה משמאל ואז כשמגיעים לנתיב הנגדי ,התנועה מגיעה מימין.
בציר הנ"ל,כשחוצים את הכביש מסתכלי ימינה,מגיעים לאמצע הכביש ובאופן אינסטיקטיווי מסתכלים שמאלה .
טעות קטלנית!!!
כשמגיעים לאמצע הנתיב, התנועה ממשיכה להגיע משמאל !
אפילו אני,שאני מכיר את הבעיה ,כמעט גמרתי את הקריירה בחציית הכביש.
חציתי את הכביש,הגעתי למדרכה ופשוט הסתכלתי ימינה -לא הגיע רכב - הורדתי רגל לכביש ואז פתאום נזכרתי וקפצתי אחורה. 3-4 שניות אח"כ עבר אוטובוס.
זהו,זה הכל וזה המון.