מצד אחד אני מאוד אוהב נהיגה עם גיר רציף, במיוחד אלה שלא מנסים לדמות הילוכים "רגילים". הכל חלק ורגוע, וכשצריך כוח המנוע עובר לתחום היעיל בצורה נעימה ולפחות בטויוטה, לא מהוססת.
מצד שני, אני יכול להבין את התלונות - התחושה שמקבלים כשאין יחסי העברה קבועים, במיוחד בקיקדאון לא כוללת בשום שלב "מכה בגב" שאנשים כל כך אוהבים. המהירות עולה, הרעש מתגבר אבל הגוף לא מרגיש שינוי ממשי.
מבחינת אמינות, ההיגיון אומר לי שהתיבה צריכה להיות יותר אמינה גם מגיר פלנטרי - הרי יש הרבה פחות חלקים נעים. בפועל נראה שהגירים האלה חווים לא מעט תקלות ומחלות, לא כולן עקב תחזוקה לקויה (ג'טקו).