Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. ממליץ לגשת למוסך "גבע" בתל אביב או למוסך מורשה פיג'ו לצורך דיאגנוסטיקה - הסיבה היא, שלמוסך כללי לא יהיה הציוד והתוכנה הספציפיים לפיג'ו כדי להתחבר למחשב הרכב ולהבין מה הבעיה. במקרה הכי גרוע, הפסדת 300 שקלים על הבדיקה ולא 10 אלף ש"ח במכירה.
  2. ועדיין השוק של ה 3008 חזק מאוד, גם עם הפיורטק המקולל. הישראלי די צודק, זה מה שכל לקוח ירצה - לקחת את הרכב למוסך פעם בשנה, לשלם מה שצריך לשלם ושלא יתקע בדרך לחתונה. האם הרכבים של PSA עונים לקריטריון הזה? תלוי את מי שואלים ומתי. כנראה תלוי דגם ובעיקר דגם מנוע.
  3. אם מדובר במצבר ליתיום, יש מערכת נפרדת לניהול טעינה/פריקה של כל אחד מהם?
  4. בית אורן מקום יפה גם בלילה.
  5. יש עמדה לריקון שמנים במרינה בהרצליה, אם אתה מהאיזור. אם לא, אני לא חושב שלמוסכים תהיה בעיה לקחת את השמן הישן.
  6. לפני שאתה רץ למוסך/כיוון פרונט, בדקת שלחץ האוויר תקין בכל הגלגלים?
  7. לא יכלו ללכת על הרבה דברים. כמו שאמרו השתמשו פה בתקציב הסיוע מארה"ב וזה מגביל מאוד את האפשרויות.
  8. המלצה שלי - אם ברכב שלך יש גלגל ספייר "בייגלה" - שים במקומו את אחד הג'אנטים המשומשים (בתוספת צמיג חדש זול ועמיד כלשהו).
  9. הגנבים באיזור הדרום מחכים בשקיקה שהרכבים יגיעו לבסיסים ויצטרפו לסופות שכבר נגנבו...
  10. שמעתי דיווחים דומים על הבלאי באסימטריק, בעיקר במסלול או בנהיגה אגרסיבית. גם היה פה מישהו עם ברז שהתפרקו לו חתיכות מהסוליה. המישלין רק "נמס" במסלול, אבל סה"כ מחזיק יפה. האם זה אומר שהייתי שם שוב את המישלין? לא בטוח...
  11. לפי מה שאתה מתאר מדובר בבעיה ידועה של התארכות שרשרת התזמון וכשל של המותחן בגרסאות הישנות של המנוע הזה. קח את הרכב למוסך (עדיף גבע/מורשה פיג'ו) לעשות בדיקה והחלפה אם באמת יש צורך, ומומלץ לא לחכות עם זה.
  12. גם לזמן ואנרגיה יש ערך. אגב, רוב המוסכים הכלליים שנתקלתי בהם לא עובדים לפי הוראות יצרן... לא ברכבים "אמינים" יחסית וגם לא בבעייתיים.
  13. nadavd4

    גיר אוטומטי רציף

    מצד אחד אני מאוד אוהב נהיגה עם גיר רציף, במיוחד אלה שלא מנסים לדמות הילוכים "רגילים". הכל חלק ורגוע, וכשצריך כוח המנוע עובר לתחום היעיל בצורה נעימה ולפחות בטויוטה, לא מהוססת. מצד שני, אני יכול להבין את התלונות - התחושה שמקבלים כשאין יחסי העברה קבועים, במיוחד בקיקדאון לא כוללת בשום שלב "מכה בגב" שאנשים כל כך אוהבים. המהירות עולה, הרעש מתגבר אבל הגוף לא מרגיש שינוי ממשי. מבחינת אמינות, ההיגיון אומר לי שהתיבה צריכה להיות יותר אמינה גם מגיר פלנטרי - הרי יש הרבה פחות חלקים נעים. בפועל נראה שהגירים האלה חווים לא מעט תקלות ומחלות, לא כולן עקב תחזוקה לקויה (ג'טקו).
  14. בקרת איכות צרפתית משהו... אני הייתי מפחד ליסוע לאורך כל כביש 6 במהירות כזו, לא עדיף לנצל את הביטוח ולהזמין גרר?
  15. מומלץ להתאזר בסבלנות, מאמין שבסוף תעלה אחת ללוח שתתאים לך. נכון לכל דגם של רכב, למעשה.
  16. אחרי שביררתי את מחיר התיקון של ג'אנטים, אני מניח שחלק נכבד מהעשירייה שדיברת עליה מיועד לשם. אם כן - ותר על זה. אני מבטיח לך שגם אצל פדנט כמוך, הפיג'ו תראה בלאי קוסמטי כזה או אחר. איכות החומרים בפולו כנראה תהיה עדיפה, אם זה ממש ממש חשוב לך. קח זאת בחשבון.
  17. אם ננהג וטופל בצורה נכונה, זה לא כזה נורא. משאירים סכום חביב אצל דיטיילר ואחרי יום היא יוצאת "כמו חדשה". לגבי הג'אנטים של ה 208/DS3 - הם עשויים מחומר פריך במיוחד, יש שיאמרו שאריות קרואסון - כמעט ולא ראיתי כאלה שלא חטפו ברמה כזאת או אחרת. אפשר להגיד את זה גם על איכות הצבע, העור בהגה ועוד - אבל זה לא דיל ברייקר. תתמקד ברכבים שהמצב הקוסמטי בהם "הפיך" והמכאני "מבריק".
  18. nadavd4

    לד מטריקס - המלצה חמה!

    מהאתר של אופל: זה לא מופיע במפרט עצמו, כנראה שזו אופציה נפרדת שצריך להוסיף (ולשלם עליה) במעמד ההזמנה, מה שאולי אפילו יגרור המתנה ארוכה יותר.
  19. ברוב ה 208 gti שראיתי (הרבה), לא היתה חלודה. אתה מדבר על הצבע או במקום בעייתי אחר?
  20. nadavd4

    לד מטריקס - המלצה חמה!

    קיים גם באופל קורסה החדשה, ובחלק מדגמי DS. לדעתי, פיצ'ר חשוב מאוד שאני מקווה ויופיע בעוד רכבים בעתיד.
  21. כבר יצא לי לראות באותו קטע כביש כל מיני חפצים (קונוסים/שלטים עם אפוד זוהר מונח עליהם) שחורגים אל תוך הנתיב ומידי פעם מכונית נכנסת בהם. נראה כאילו לקבלן המבצע לא ממש אכפת מבטיחות בסיסית באתר הבניה שלו...
  22. זה יקרה כשארכוש למבורגיני...
  23. גם כשאני קניתי רכב היינו באותו בנק (או יותר נכון - הבנק שלו קנה את שלי...), וביצענו העברה רגילה. הכסף הופיע מיד בחשבון, בדיוק כפי שהפקידה טענה.
  24. היאריס היא רכב בקטגוריה אחת מעל הפיקנטו (סופרמיני מול מיני), והיא תהיה נעימה יותר לנסיעה בזכות גיר רציף/היברידי לעומת רובוטי בפיקנטו החדשה. שתיהן סחירות מאוד ושומרות על ערכן מצוין, אבל כמובן שמחיר התחלתי גבוה יותר של היאריס יגרור סכום גבוה יותר של ירידת ערך. לגבי הנוחות, תצטרך לעשות נסיעת מבחן בנסיעה בינעירונית ארוכה מספיק כדי לדעת - אנחש שהיאריס תהיה נוחה יותר בבינעירוני, אבל אולי אני טועה.
  25. נשמע הגיוני. כך היה עם דוושת הקלאץ' בשברולט ספארק וב DSG ברכבי וואג - ניתן החזר על התיקון, אם היה. אני לא יודע אם מקרה הרצועה זהה משפטית, כי כביכול PSA נזכרו לבצע ריקול בסופו של דבר (גם אם לא תמיד פותר את הבעיה).
×
×
  • תוכן חדש...