Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. תדלקתי במשך כשנתיים בתחנת "טן" הדרים בנתניה (סמוך לתחנת הרכבת) בלי אף בעיה. צריכת הדלק היתה מצוינת, הרכב הניע בנגיעה והאיץ כצפוי.
  2. משום מה חשבתי שהזכרת ספארק איפשהו 🥴 אני לא מכיר את האיביזה מספיק, אבל אם זה מרגיש לך שונה משמעותית משאר האיביזות (ידניות עם אותו מנוע), שווה לבדוק את הרכב במוסך.
  3. בחלקם כן. תלוי בהמון גורמים כמו משקל הרכב, רכות הבולמים, תושבות המנוע והתנהגות מחשב המנוע בסגירת מצערת. כמובן שתושבות מנוע גמורות מחריפות את זה, וכנ"ל לגבי גלגל תנופה בעל מסה כפולה תקול (לא קיים כזה בספארק). מה שאני מרגיש אצלי ברכב מהיום הראשון הוא לא חריף, אבל הוחרף בעקבות תושבת גיר יבשה במקרה שלי. הכי טוב לקחת רכב מדגם זהה ולעשות נסיעה קצרה, ככה תדע אם זה משהו אופייני לדגם או בעיה ייחודית לרכב שלך.
  4. ככה זה בכל העולם, הבעיה היא מחסור באבן/גומי נמוכים יותר שהגלגלים ייעצרו עליהם. הזכיר לי את הבעיה של כניסה לחניות/חניונים. בדקתי ואכן קיים תקן - כזה שאמור להיות טוב אפילו להוט האץ' מונמכת, אבל אף אחד לא ממש מקפיד - אני לא חושב שהפועלים של העירייה למדו זוויות ופיתגורס אי פעם. זה המצב אצלי בבניין, ועוד אחרי שביקשתי מהעירייה שתתקן: מדדתי וגובה הליפ בטמבון הוא גם גובה הקרטר - ככה שזה לא רק שם ליופי.
  5. נורמלי לגמרי ברכב ידני, אין מה להתרגש. כמו שבוקי אמר המומנט שמועבר בהילוך ראשון ושני הוא גדול ולכן גם בלימת המנוע תהיה חזקה יותר. לי לפחות זה קורה יותר עם מזגן בזחילה בהילוך ראשון.
  6. קורה לי משהו דומה ברכב, איך אפשר לוודא שמדובר במחסור בגז? אם המאייד אכן קופא זה לא אומר שהמזגן פשוט גורם לקירור יתר?
  7. סיפור ההתקנות אצלי כולל הסרה או תיקון של רוב ההתקנות. פות"ש, תסיק מזה מה שאתה רוצה: - מרימי שמשות (קוברה) - גרמו לכניסת מי גשם מדלת הנהג וסיטואציה מאוד לא נעימה בבוקר חורפי. תוקן באחריות. - פורץ מסך אנדרואיד (קוברה) - מחובר למסך של המערכת המקורית. נשרף וגרם למערכת המקורית להפסיק לספק מתח למסך, מה שדרש ממני לעשות "ניתוח מעקפים" כדי שהמסך ימשיך לעבוד. - מצלמת רוורס (קוברה) - הפסיקה לעבוד בגלל שחיברו את הקונקטור עקום והוא נשבר. כרגע מנותקת... - פוינטר - הותקן למרות שהביטוח לא מחייב והבעלים הראשון של הרכב ביקש במפורש לא להתקין. זולל מצבר סתם, אז ניתקתי. - מולטימדיה סינית במאזדה מזדקנת - הייתי צריך להתקין את המערכת הזאת מחדש, כי המתקין (חאפר מקומי) עשה עבודה גרועה ואפילו לא התחבר לשליטה מההגה. ההמלצה שלי היא למצוא חשמלאי רכב מקצועי באמת (ויקר), או ללמוד לבצע את ההתקנות בעצמך.
  8. נשמע לי מופרך אם זו בעיית קומפרסיה שהם לא מצאו, ולא יצטרכו לקחת עליה אחריות. אם ככה הבדיקה שלהם שווה לת*ת ועדיף לתת למקום מקצועי (מוסך) לבדוק את הרכב כמו שצריך.
  9. מסכים עם התגובה מעלי, הרכב זריז מאוד למרות הגיר העצלן. ממליץ לפנות למוסך שי לי באור יהודה ולבדוק את הרכב כמו שצריך, אולי יש בעיה במנוע או בגיר. כמובן שאם יש תקלה במנוע שהבדיקה לפני קנייה לא מצאה, מכון הבדיקה יצטרך לקחת אחריות. (בגיר לצערי הם מתחמקים באופן קבוע בטענה שהם "לא נותנים אחריות על גיר אוטומטי").
  10. שיטה ממש מעניינת, השכלתי אני משתמש בשיטת ה"דגמן לי רגע על דוושת הבלם" שמבקשים מחבר, וזה עובד טוב.
  11. גם אני מכסה, אבל חוץ מלנער אותו מידי פעם אין לי ממש כוח ללכת למכבסה ולכבס (הוא לא נכנס במכונה). עצלנות, קווים לדמותה... יש כיסויים עם ציפוי כסוף שמגנים ממש טוב מהשמש, אבל גם הכיסוי ה"אפור" שלי עושה עבודה טובה ומוריד מאוד את הטמפרטורה בימים חמים.
  12. אני התקנתי ברמבו ואני מרוצה - ההפרש במחיר מאלטרנטיבות אחרות לא היה גדול, ומדובר בחלק בטיחותי ככה שלא היתה בכלל התלבטות. אם היו מכוונים לי אקדח לראש, הייתי חוסך בצלחות ולא ברפידות.
  13. ועלו לכביש מעל 300 יחידות, בסדרי גודל יותר מאלטרנטיבות אחרות (להוציא את הפולו). אם יצליחו להעלות כאן לכביש 300 יחידות של i20n, אני אחייך.
  14. לפי ההיגיון הזה אני אגיע עם המאזדה...
  15. מאמין שאגיע.
  16. אני יודע על התקן שאפשר לקנות בעליאקספרס ומתחבר בין הכפתור לצמה שלו, ומדמה לחיצה על הלחצן בכל הדלקה של הרכב. שווה חיפוש.
  17. עוד אפשרות נדירה - 308gt (אוטומטית). זכור לי שיש לה תא מטען גדול יחסית.
  18. נדירות מאוד, יהיה קשה למצוא אחת כזו - ואני לא יודע לגבי מרווח בתא המטען, אולי @lanosforce ידע יותר. המנוע עצמו חסכוני מאוד ברגע שהרגל על דוושת הגז אינה כבדה, וגרסת ה 165 כ"ס אמינה.
  19. המסלול עובר כרגע סלילה מחדש + הרחבה משמעותית, להבנתי הוא אמור להיפתח מחדש בקרוב מאוד - שווה לעקוב בעמוד הפייסבוק של המסלול. אני הולך לימי מסלול של flat-out ומרוצה, אבל לא ניסיתי מארגנים אחרים.
  20. שני הרכבים שונים מעט, הסוויפט תהיה מרווחת יותר וכנראה שצריכת הדלק תהיה טובה יותר. המאזדה תהיה מהנה לנהיגה וחזקה יותר, וכנראה שהסלון שלה יהיה איכותי יותר. לדעתי, עדיף שתעשה נסיעה על שני הרכבים ולך עם מה שירגיש לך מתאים יותר.
  21. נכון, אך למיטב ידיעתי כל סדרת המנועים (והגירים הפלנטרים) מהשנים האלה פותחו יחד וידועים כאמינים מאוד.
  22. רכבי פורד בשנים האלה תוכננו בשיתוף עם מאזדה ולמעשה הפיאסטה כמעט זהה מכאנית למאזדה 2 צורה ישנה. הבדל אחד הוא בגרסת ה 1.6 האוטומטית ששודכה לגיר רובוטי מקולל, אבל בגרסת ה 1.4 אוטומטית או 1.2 ידנית אין את הבעיה הזו.
  23. על אילו בעיות אמינות בספארק אתה מדבר? למיטב ידיעתי מדובר ברכב אמין מאוד... לפות"ש - תכניס לרשימה גם פיאסטה ידנית.
  24. בקצה העליון של התקציב שלך אפשר להכניס אפילו 308 GTI משומשת, אם אפשר לקרוא לה "משפחתית ידנית". לא מזמן מישהו בפורום קנה כזו כדי שתשמש להיות הרכב המשפחתי.
  25. בדיוק לפני שבוע עשיתי ניקוי מצערת במאזדה 2 של בת הזוג, אני מניח שהתהליך דומה במאזדה 3. פירקתי את המצערת אבל חיברתי אותה לצמת החוטים שלה, השארתי את הסוויץ' דולק עם מנוע כבוי והחזקתי את דוושת הגז לחוצה עם מנעול הגה. אחרי שסיימתי לנקות הרכבתי הכל בחזרה ומעבר להתנעה ובדיקה שהסרק יציב לא עשיתי משהו מיוחד.
×
×
  • תוכן חדש...