nadavd4
-
הודעות
1,541 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
3
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nadavd4
-
עשה ואל תעשה - סיאט איביזה 2019, אחרי שימוש של 3 שנים ו-65K.
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך רכב כללי
אם אתה מבסוט מהסטאפ, זה מה שחשוב. האם הנוחות נפגעה? -
עשה ואל תעשה - סיאט איביזה 2019, אחרי שימוש של 3 שנים ו-65K.
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך רכב כללי
אדרבה שיפורים לרכב "עממי", נראה לי שסט קוילאוברים טוב יעשה רק טוב להתנהגות גם של רכבים לא ספורטיביים בכל, בהנחה ונוהגים איתם באופן ספורטיבי. דוגמה קלאסית היא מאזדה 2 דור ראשון, רק צריך לשתול בה גיר ידני של פיאסטה, סט קוילאוברים טוב, צמיגים ובלמים ספורטיביים והיא אחלה במסלול חרף ההספק הצנוע (נדמה לי שראיתי משהו כזה כבר בערד). לפות"ש - איזה דגם של KW התקנת, ודרך איפה קנית? האם היתה סיבה מיוחדת ללכת על קוילאוברים ולא פשוט סט בולם+קפיץ ספורטיבי שהוא זול יותר וההתקנה שלו פשוטה יותר? -
עשה ואל תעשה - סיאט איביזה 2019, אחרי שימוש של 3 שנים ו-65K.
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך רכב כללי
רכב מרגש או מהנה לא חייב להיות מהיר. נהגתי רק על דור קודם של האיביזה בגרסת דיזל שכורה ככה שאין לי היכרות עם הדור הזה, אבל דווקא על גרסת הליטר הקלילה שמעתי דברים טובים. -
עשה ואל תעשה - סיאט איביזה 2019, אחרי שימוש של 3 שנים ו-65K.
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך רכב כללי
אלא אם לפני ההנמכה היה לו קאמבר/טואו לא תקינים אני לא רואה איך תהיה יותר אחיזה/פחות התנגדות לגלגול. אבל העברת משקל בתאוצה/בלימה תהיה מיידית יותר (ככה גם אני הרגשתי אחרי החלפת הסט בולם/קפיץ לקשיח יותר) ולכן ההרגשה שהוא מתאר. כמובן שפות"ש מוזמן למדוד זמני תאוצה ולשתף, בהנחה והוא מדד לפני התקנת הקוילאוברים אבל אחרי התוכנה. -
מחפש מוסך לטיפול שגרתי למאזדה 2 2019 באיזור המרכז. עדיף בני ברק
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של HALOM בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עצוב, היה מוסך מצוין. עבר דירה או נסגר לצמיתות? -
מחפש מוסך לטיפול שגרתי למאזדה 2 2019 באיזור המרכז. עדיף בני ברק
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של HALOM בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ממליץ בחום על @מרכז שירות שי-לי באור יהודה. -
קפצתי לפני כמה חודשים לסוכנות סובארו ליד העבודה להשאיר מספר טלפון, אמרו לי שם שאני לא הראשון שנכנס ושואל ושהתכנון הוא סוף השנה הזאת. אני מאוד סקפטי...
-
החלפת שרשרת ב 165? זה חדש. השאלה האם ההחלפה היתה יזומה בגלל חשש או שבוצעה בדיקת מתח והתארכות?
-
באיזה ק"מ?
-
ממליץ מאוד על התוואי החדש בפצאל, פשוט מעולה וכיפי. נהגתי בתוואי הישן וגם בערד כמה פעמים, אבל התוואי הזה פשוט מהנה יותר.
- 195 תגובות
-
- 1
-
-
בתור בעלים של רכב עם ה 165, מדובר במנוע אמין בהרבה וכמו כן גם ה 208 כ"ס, 180 ו225 - בכולם פתרו את הבעיות האופייניות לגרסאות המוקדמות יותר של מנועי פרינס. למעט תחזוקה מעט יקרה יותר יחסית למנוע האטמוספרי הממוצע, אין לי טענות עליו. למעשה, זו סדרת המנועים היחידה של פיג'ו שהייתי ממליץ עליה למישהו.
-
מוזמן לחפש THP156 בפורום. שומר נפשו ירחק...
- 6 תגובות
-
- 1
-
-
בהצלחה. תעדכן איך הלך...
-
זה הפורץ מסך שהזמנתי. להבנתי אמור לעבוד על לא מעט רכבים של הקונצרן, ויש אפילו סרטון התקנה שבחור ישראלי עשה על ה C4 שלו. לגבי NAC, זה דורש חתיכת מחקר רציני שארוך מכדי לפרוס אותו כאן - אבל בגדול זה משתנה כתלות ברכב שלך מ"פלאג אנד פליי" ל"צריך ארדואינו שמחווט לכל מיני מקומות ברכב". הDS משתייכת למקרה השני, לצערי. ממליץ לקרוא בפורומים הצרפתיים, יש שם המון מידע. לגבי הבולמים - הזמנתי מאיביי. אכן המס הוא גבוה ונע סביב ה 40% אך אם זה נשלח במשלוח איטי בדואר לפעמים משלמים "רק" מע"מ. עם זאת ההצעה שקיבלתי מהיבואן (אספיר) היתה פי 2 גם אחרי תשלום מלוא המיסים. פשוט ביזיון.
-
אז הרכב שוב בביקור במוסך, אבל בעקבות "נסיבות משמחות" - הצלחתי לקושש סט בילשטיין B12 לרכב, למרות שהייצור הופסק לפני כחצי שנה. למי שלא מכיר, מדובר בסט בולמי B8 עם אפס כוונונים וקפיצים של אייבך - כשלבולמים תכנון זהה לזה שבקוילאוברים שלהם (בלעז נקרא monotube, לעומת twin tube במקור ברוב הרכבים). התלבטתי די הרבה זמן אם להתקין קוילאוברים ולבסוף מה ששכנע אותי היה מקצה בפצאל על 208 של חבר פורום שהתקין את אותם בולמים, שם הרכב הרגיש הרבה יותר חד והשרה יותר בטחון בפניות ובמיוחד בטרן אין. מבטיח לעדכן אחרי שאנהג כמו שצריך ברכב, אבל מההתרשמות הראשונית שלי הנוחות לא נפגעה וההנמכה היא מינימלית (כ2 ס"מ) - פלוס ענק מבחינתי.
-
צלחות דיסקיות brembo האם פחות טובות מאז שרוב היצור בסין?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של avri6 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני אישית סבבה עם ברמבו, אבל מה רע בבוש? -
גם לי זכורה ההתנהגות הזו של הגיר בפוקוס 2010 ליסינג עוד מהיום שהיתה חדשה. זו היתה מכה מציקה אבל לא משהו שזעזע את הנוסעים ברכב. לדעתי זו ההתנהגות הרגילה של הגיר ואני לא יודע מה אפשר לעשות בשביל לשנות את זה, למעט עדכון תוכנה לגיר שאני בספק שהיה.
-
צלחות דיסקיות brembo האם פחות טובות מאז שרוב היצור בסין?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של avri6 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני נוסע עם צלחות רגילות של ברמבו + רפידות ספורטיביות של טארוקס (שעל הנייר אמורות לגרום יותר בלאי לצלחת). ביצעתי הרצה ע"פ הוראות היצרן וגם אחרי נהיגה ספורטיבית או ימי מסלול אין לי שום בעיה עם הצלחות. במאזדה של בת הזוג התקנתי רפידות+צלחות של ברמבו וגם שם (בנהיגה שפויה יותר) אין שום בעיות. גם שם בוצעה הרצה, בין אם זה באמת עוזר או לא. לכשתחליף סט בלמים (וזה לא משנה מה תתקין), זה בטוח לא יזיק: https://www.bremboparts.com/europe/en/support/fitting-and-maintenance/indications-and-bedding-in-90374 -
רכב ראשון לסטודנט: מזדה 2 או מיצובישי ספייס סטאר?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של Oktoberry בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נראה לי שהעצה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא לשקול את כל הדגמים שדיברו עליהם כאן אבל לקחת את זה שתמצא לו אקזמפלר במצב הטוב ביותר - ברכבים מזדקנים זה כבר משמעותי יותר (לכיס שלך) מדגם כזה או אחר. "המצב הטוב ביותר" - יד פרטית, ק"מ סביר (נגיד, 10-15 אלף ק"מ לשנה), היסטוריית טיפולים מתועדת ומלאה ע"פ הוראות היצרן, ללא תאונות, ללא צורך ביישור קו משמעותי וכו'. -
דרך הרבה יותר פשוטה היא להסתכל על צריכת הדלק לאורך זמן - נהיגה מרובה בהאצות ובלימות תהיה בזבזנית יותר.
-
רכב ראשון לסטודנט: מזדה 2 או מיצובישי ספייס סטאר?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של Oktoberry בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המאזדה לא נוחה וגם הספייס לא, במיוחד בבינעירוני (לדעתי). המאזדה תהיה בזבזנית יותר בפער, אבל השאלה היא כמה ק"מ בשנה אתה מתכנן ליסוע. ככל שתיסע יותר ככה החסכון בדלק ישתלם יותר. -
רכב ראשון לסטודנט: מזדה 2 או מיצובישי ספייס סטאר?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של Oktoberry בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המאזדה תהיה גם בטיחותית יותר מהאחרות שהזכרת. זה רכב נפוץ מאוד ולא תהיה בעיה למצוא אקזמפלר טוב בשוק החופשי. -
קיימת, אבל לא בדיוק ה 1.6 הזה ועם דוושה שלישית
-
אני הייתי מדרג אותן ככה, בסדר יורד: אמינות: 1. יאריס. זו של ההורים שלי הפגינה אמינות יוצאת דופן, למעט צריכת שמן קטנה (כליטר בשנה). 2. מאזדה 2. במקום שני לדעתי רק כי התחזוקה שלה יקרה יותר עקב כמה "מחלות" ידועות של בלאי מוגבר למשולשים, תושבות מנוע, מערכת היגוי ומחברי צינורות קירור בקיר האש - כל אלה מצריכים החלפה בתדירות גבוהה יותר מברכבים אחרים. 3. 208. את המחלה של רצועת התזמון הטבולה בשמן במנוע ה 1.2 פיורטק כבר טחנו עד דק. מנוע ה 1.6 בגרסאותיו האחרונות אמין יותר בהרבה. נוחות+פרקטיות: 1. 208. בעיני באופן מובהק - מושבים הכי נוחים, בידוד רעשים מצוין ותא מטען בגודל סביר לחלוטין. להבנתי יש לה צריכת דלק מצוינת, אבל לא מניסיון אישי. 2. יאריס. הנוחות שלה איפשהו באמצע לדעתי בין המאזדה ל208. האבזור בשנים האלה ספרטני מאוד יחסית לשתיים האחרות. צריכת דלק מצוינת, בנסיעה בינעירונית רגועה הגעתי עם היאריס של ההורים אפילו ל 1:18. 3. מאזדה 2. הצפופה מהשלוש, ובהנחה ובין שנתון 2008 שאנחנו מחזיקים ל 2013 לא הוסיפו הרבה בידוד או שיפרו את המושבים, המון רעשים נכנסים פנימה ומרגישים כל שיבוש בכביש. צריכת הדלק שלה גם הכי גרועה מבין השלוש, הגעתי איתה ל 1:12 בנהיגה משולבת. הנאה מנהיגה: 1. מאזדה 2. הקלילה מכולן (פחות מטון), עם ההיגוי והשלדה הכי מהנים שתמצא בקטגוריה - מה שנקרא slow car fast. יחסית זריזה אבל הגיר (4 הילוכים) מסרס את המנוע ולא נוח לתפעול ידני. 2. 208. לדעתי יחסית למאזדה פחות מהנה בעיקולים, אבל שילוב המנוע 1.2 וגיר 6 הילוכים הופך אותה לזריזה יותר מהמאזדה. המנוע 1.6 מגיע להבנתי עם גיר 4 הילוכים שלפי מה שמספרים בפורום די עצלן. 3. יאריס. נועדה להגיע מא' לב' וזהו, לא מהנה בשום צורה והגיר הרציף הופך אותה לפחות זריזה מהאחרות ברשימה.
